Uitdroging? Op verschillende momenten wegen (voor/na ochtendplas)?quote:Op zondag 28 september 2014 07:29 schreef BredeBroeder het volgende:
In 1 week is er ineens 2,3kg af?!?! Hoe dan? Ik geloofde het de eerste dag niet,
Maar de volgende morgen was precies hetzelfde, elke dag perfect gegeten en elke week mn cardio, wat doe ik fout
Omgeving?quote:Op zondag 28 september 2014 08:59 schreef McNulty het volgende:
Op zoek naar cheap chalk/magnesium. Iemand een goude tip?
Dat kun je bij b en f en anders bij fitness seller of een bergsport toko zo bestellenquote:Op zondag 28 september 2014 08:59 schreef McNulty het volgende:
decathlon.quote:Op zondag 28 september 2014 08:59 schreef McNulty het volgende:
Ik ga dit maar eens aanhouden. Ik merk echt dat ik te veel push oefeningen doequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
1 push, 2 pull oefeningen. Vaak zie je dat de balans tussen voor en achterkant verstoord is. Probeer face pulls en rear delt flys. En zoek een echte fysio die meer doet dan 'hou maar rust'. Eentje die de oorzaak aanpakt ipv symptoombestrijding.
Had trouwens precies hetzelfde, waarschijnlijk een pees (supraspinatus/infraspinatus) die overbelast is. Dit is bij mij volgens mijn fysio het geval.quote:De pijn begint als een soort zeurderig gevoel wat later tijdens oefeningen steken worden (waardoor ik dus stop met meer gewicht er bij)
Maar heb je dan echt als doel om op dit gewicht te blijven?quote:Op zondag 28 september 2014 09:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik doe dat laatste. Iedere morgen even wegen, en als ik te snel aankom/afval pas ik m'n dieet aan met 200-250 kcals.
Eigenlijk om rustig af te vallen: ik kom spiermassa aan en val ongeveer even snel vetmassa af. Dat gaat wel héél traag, maar het is voor mij de beste optie.quote:Op zondag 28 september 2014 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar heb je dan echt als doel om op dit gewicht te blijven?
Die chalkball is wel chill. Ik ga volgende week wel ff kijken daar.quote:Op zondag 28 september 2014 09:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weetniet of het landelijk is maar, beversport? paar euro voor een chalkball
Oké, ik heb besloten om eerst maar een wat te bulken, ik ben 94 kilo bij 2 meter. Ben absoluut niet dik maar wel een verlaagde om m'n buik.las op internet dat bulken tot 18% wel kan.quote:Op zondag 28 september 2014 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eigenlijk om rustig af te vallen: ik kom spiermassa aan en val ongeveer even snel vetmassa af. Dat gaat wel héél traag, maar het is voor mij de beste optie.
quote:Op zondag 28 september 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
Even wat wijsheid posten
Pavel Tsatsouline over:
- What's the difference between practice and working out?
- What is the easiest way to get stronger overall?
- How does 'grease the groove' work?
- Where should I look to be strongest in different exercises? (o.a. over KK deadlift, hey Snakey)
- What should a woman focus on in order to be very strong?
- How does the 1RM concept and percentages apply to bodyweight strength training?
- Is free handstand practice going to help my pressing strength?
Playlist hier:
https://www.youtube.com/p(...)PO6ZYhePVYwZeYWCUju5
Bulken kan tot daar waar jij het toelaatbaar vindt. Ik ben 99%, didn't give a damn brah!quote:Op zondag 28 september 2014 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, ik heb besloten om eerst maar een wat te bulken, ik ben 94 kilo bij 2 meter. Ben absoluut niet dik maar wel een verlaagde om m'n buik.las op internet dat bulken tot 18% wel kan.
Dudequote:Op zondag 28 september 2014 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, ik heb besloten om eerst maar een wat te bulken, ik ben 94 kilo bij 2 meter. Ben absoluut niet dik maar wel een verlaagde om m'n buik.las op internet dat bulken tot 18% wel kan.
hey Dave Tatequote:Op zondag 28 september 2014 14:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bulken kan tot daar waar jij het toelaatbaar vindt. Ik ben 99%, didn't give a damn brah!
Netjes!quote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
http://simplesciencefitness.com/
Volgens mij is deze site wel legit
Nice! Als ik de ruimte daarvoor had zegquote:Op zondag 28 september 2014 16:24 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Netjes!Leuke website.
Vrijdag m'n powercage binnen, eindelijk in elkaar gezet (druk gehad). Enorm blij mee, nu nog een bankje dat niet van ellende uit elkaar valt en ik ben helemaal tevreden. Toch maar weer 531 (Beyond, Jokers, FSL) doen met BBB Switch. Gewoon trainen en niet teveel denken. Dan zie ik wel weer verder na een paar maanden, anders blijf ik veranderen.
Is erg priegelen hier ook met de ruimte, maar goed. Had eerst een squatrack, en mis nu misschien 5 extra CM.quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef Cataclyst het volgende:
Nice! Als ik de ruimte daarvoor had zeg.
5/3/1 solid programma, zeker meeste gains op gemaakt. Beyond versie is helemaal compleet door de autoregulation met jokers en dergelijke. Hoe is candito voor jouw gegaan?
Heb hetzelfde qua program hoppen, heb nu mn eigen aan de hand van gzcl wat best lekker gaat. Blijf helaas altijd over candito/cube boss/ 531 denken.. Kapot vervelend
Boven de 20% is sowieso behoorlijk nadelig. Minder natuurlijke test aanmaak en nog wat hormonale veranderingen die je niet wilquote:
Dat is toch dat spul dat uit een kleine vial komt?quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Boven de 20% is sowieso behoorlijk nadelig. Minder natuurlijke test aanmaak en nog wat hormonale veranderingen die je niet wil
Exact.quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is toch dat spul dat uit een kleine vial komt?
Oooh, hoeveel maakt je lichaam natuurlijk onder de 20 % natuurlijk aan dan?quote:
50mg per week.quote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oooh, hoeveel maakt je lichaam natuurlijk onder de 20 % natuurlijk aan dan?
Damn, dat is net niks eigenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
50mg per week.
Als je dik bent 25mg per week, dan ben je dus eigenlijk gewoon een vrouw.
Kan je dan ook als vrouw een man worden met die vials? En waar stop je die dan in?quote:Op zondag 28 september 2014 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
50mg per week.
Als je dik bent 25mg per week, dan ben je dus eigenlijk gewoon een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |