SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 3% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:12:53 ]DolphinScreensaver.exe![]()
Mensen die een topic sluiten en geen nieuw topic openen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 13:19:34 ]![]()
Bug fixes hier en daar. Er is niet echt een reden om het niet te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef JenHermes het volgende:
Wat voor meerwaarde heeft het als ik iOS 8.02 installeer op mn 4S ten opzichte van iOS 8quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef Dimens het volgende:
Mensen die een topic sluiten en geen nieuw topic openen.![]()
DolphinScreensaver.exe![]()
Het werkt minder haperend? Of is het nog net zo haperend ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef lDDQD het volgende:
Bug fixes hier en daar. Er is niet echt een reden om het niet te doen.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Dat denk ik niet. Het zijn vooral kleine fixes: http://www.iculture.nl/ios-8-0-2-update-nu-beschikbaar/quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het werkt minder haperend? Of is het nog net zo haperend ?DolphinScreensaver.exe![]()
Als ik dat lijstje zie, dan hebben die '' verbeteringen '' weinig positieve invloed op mijn toestel. Plus daarnaast lees ik nog steeds reacties dat de service weg is gevallen na het installeren van de update dus het is voor mij best een groot risico om het te installeren. Stel dat de service na de installatie weg is of stel dat het toestel niet meer opstart na de installatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het zijn vooral kleine fixes: http://www.iculture.nl/ios-8-0-2-update-nu-beschikbaar/JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Dan kan je nog terug naar 8.0.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje zie, dan hebben die '' verbeteringen '' weinig positieve invloed op mijn toestel. Plus daarnaast lees ik nog steeds reacties dat de service weg is gevallen na het installeren van de update dus het is voor mij best een groot risico om het te installeren. Stel dat de service na de installatie weg is of stel dat het toestel niet meer opstart na de installatieDolphinScreensaver.exe![]()
open gewoon zelf een danquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef Dimens het volgende:
Mensen die een topic sluiten en geen nieuw topic openen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
En stel dat je morgen naar buiten stapt, geschept wordt door een auto, en dood bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje zie, dan hebben die '' verbeteringen '' weinig positieve invloed op mijn toestel. Plus daarnaast lees ik nog steeds reacties dat de service weg is gevallen na het installeren van de update dus het is voor mij best een groot risico om het te installeren. Stel dat de service na de installatie weg is of stel dat het toestel niet meer opstart na de installatie
Of dat je vanmiddag de trap neemt, uitglijdt, en je nek breekt.
Stel he, stel!It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
gewoon altijd meteen bij slotje nieuwe openenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja maar dat is allemaal zo'n gedoe weer met iTunes en backups maken, ik download hem nog wel ff niet voorlopig tot dat ik allerlei reacties lees of tot dat Apple met een reactie naar buiten komt dat iOS 8 nu helemaal stabiel isquote:
Overigens:
- 1 voor het belachelijk grote formaat
+ 1 voor het lekkere wijfJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Oh Em Gie! Wat een vergelijking is dit nou weer? Als je oversteekt kijk je toch ook uit, je rent toch niet blind de straat op. Als je naar boven loopt een trap op, dan ga je toch tree voor tree. OH EM GIE,quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En stel dat je morgen naar buiten stapt, geschept wordt door een auto, en dood bent.
Of dat je vanmiddag de trap neemt, uitglijdt, en je nek breekt.
Stel he, stel!JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Volgens Bloomberg was de verantwoordelijke manager voor de kwaliteitsbewaking van iOS 8.0.1 ook degene die destijds verantwoordelijk was voor het geplaagde Apple Maps-project. Een bron vertelde Bloomberg dat de betreffende manager verwijderd was uit het Apple Maps-team, maar een leidende rol behield (en voor zover bekend nog heeft) als testmanager voor iOS.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het zijn vooral kleine fixes: http://www.iculture.nl/ios-8-0-2-update-nu-beschikbaar/
Ontsla die manager maar gewoon. Die hoort niet bij het team van Apple.![]()
Ja maar stél dat die automobilist niet uitkijkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Oh Em Gie! Wat een vergelijking is dit nou weer? Als je oversteekt kijk je toch ook uit, je rent toch niet blind de straat op. Als je naar boven loopt een trap op, dan ga je toch tree voor tree. OH EM GIE,
Mijn punt is vooral dat je wel heel erg 'stel dit stel dat' kunt zeggen, maar daar kom je geen centimeter verder mee in het leven.
Met je Oh Em Gie
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Stel dat er straks een bug in iOS 7 wordt gevonden die ervoor zorgt dat je het toestel nooit meer kunt gebruiken door een bepaalde handeling en jij nu net die handeling uitvoert. Had je dan maar iOS 8 geïnstalleerd.![]()
Lekkere wijf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal zo'n gedoe weer met iTunes en backups maken, ik download hem nog wel ff niet voorlopig tot dat ik allerlei reacties lees of tot dat Apple met een reactie naar buiten komt dat iOS 8 nu helemaal stabiel is
Overigens:
+ 1 voor het lekkere wijf
Hmmwah......I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Lekkere wijf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal zo'n gedoe weer met iTunes en backups maken, ik download hem nog wel ff niet voorlopig tot dat ik allerlei reacties lees of tot dat Apple met een reactie naar buiten komt dat iOS 8 nu helemaal stabiel is
Overigens:
+ 1 voor het lekkere wijf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar stél dat die automobilist niet uitkijkt.
Mijn punt is vooral dat je wel heel erg 'stel dit stel dat' kunt zeggen, maar daar kom je geen centimeter verder mee in het leven.
Met je Oh Em Gie
(iemand die de 6 al heeft en foto's wilt plaatsen?)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Schei toch uit man. Heel FOK zou haar een geef geven met hun 31 meter lange glijslurfquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Lekkere wijf?
Hmmwah......
iJustine
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Hahaha, halveer dat maar evenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Heel FOK zou haar een geef geven met hun 31 meter lange glijslurf
iJustine![]()
Ik zou haar niet geven:
Ten eerste: haar fakking stem is te irri
Ten tweede: ze doet Rosie Huntington-Whiteley na
Ten derde: Haar Apple illusie
Reden zat om haar niet een beurt te geven.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ten eerste: Niets mis met haar stemquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hahaha, halveer dat maar even![]()
Ik zou haar niet geven:
Ten eerste: haar fakking stem is te irri
Ten tweede: ze doet Rosie Huntington-Whiteley na
Ten derde: Haar Apple illusie
Reden zat om haar niet een beurt te geven.....
Ten tweede: Wie?
Ten derde: Apple is ook maar een tijdelijke hype. Als Apple over een paar jaar het zelfde lot als Blackberry krijgt, dan zijn al die isheeps ook weer zo verdwenen. Overkomt Apple dat gene wat er met Blackberry is gebeurd niet, dan neuk je die fascinatie er gewoon uitJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Mijn 4s had ik geupdate, ook naar 8.0.1, maar de accu vloog bijna leeg. Gisteravond een rollback naar 8.0 gedaan, alle apps eraf gegooid en alleen de apps die ik echt veel gebruik teruggezet. Tot nu toe gaat dat uitstekend.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Iemand hier interesse om een 5s 64Gb goudkleurig over te nemen? Toestel heeft gebruikssporen, maar is wel gewoon netjes.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Jij en ik verschillen duidelijk van smaak....quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ten eerste: Niets mis met haar stem
Ten tweede: Wie?
Ten derde: Apple is ook maar een tijdelijke hype. Als Apple over een paar jaar het zelfde lot als Blackberry krijgt, dan zijn al die isheeps ook weer zo verdwenen. Overkomt Apple dat gene wat er met Blackberry is gebeurd niet, dan neuk je die fascinatie er gewoon uitI may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Niet als je al een ereader hebt. En denkt 'laat ik even een boek kopen via iBooks' en dat je die later op je ereader wil zetten. Forget it. Kut drm
With four other people
And aliens![]()
Ja, want dát is een argument om geen ebooks op je iPhone te lezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]Niet als je al een ereader hebt. En denkt 'laat ik even een boek kopen via iBooks' en dat je die later op je ereader wil zetten. Forget it. Kut drm
![]()
Bij mij wel ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want dát is een argument om geen ebooks op je iPhone te lezen.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Net de iPhone 6 plus 64GB in space grey opgehaald. Het valt mij enigszins mee qua grote. Ben dan ook Android smartphones gewend; ik zou nu al niet meer terug willen naar de iPhone 6.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Terug naar de iPhone 6? Seriously?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net de iPhone 6 plus 64GB in space grey opgehaald. Het valt mij enigszins mee qua grote. Ben dan ook Android smartphones gewend; ik zou nu al niet meer terug willen naar de iPhone 6.
Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt voor je een Android vlaggenschip vindt dat je alles biedt wat je altijd al miste in de iPhone![]()
![]()
Jij weet echt helemaal niets hé? Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat je dingen in je hoofd haalt die er niet zijn. Schizofreen? De enige reden waarom ik 3 jaar geleden en tot een maand geleden Android smartphones gebruikte was voornamelijk vanwege het kleine (iPhone) schermformaat. Nu dit 5.5 inch is is dit voor mij prima.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Terug naar de iPhone 6? Seriously?
Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt voor je een Android vlaggenschip vindt dat je alles biedt wat je altijd al miste in de iPhoneAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Heb je niet even gekeken of er bepaalde apps extreem gebruik vertoonde die mogelijk nog niet naar iOS8 waren geupdate of bepaalde apps die constant je GPS tracken? Zie ook handleiding hier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Mijn 4s had ik geupdate, ook naar 8.0.1, maar de accu vloog bijna leeg. Gisteravond een rollback naar 8.0 gedaan, alle apps eraf gegooid en alleen de apps die ik echt veel gebruik teruggezet. Tot nu toe gaat dat uitstekend.En draait ie goed onder 8.0.2? Zijn de Safari, Instellingen app ook vlot? Wat ik van 8.0 heb gezien was het veeel trager dan bij 7.1.2 zodoende zelf nog niet aangedurfd.quote:
Meer liefhebbers hier voor swype toetsenborden op iOS8?
Swype en Swiftkey hebben weliswaar nog geen Nederlandse taal ondersteuning. Een minder bekende app (die overigens al jaren in de App Store staat als toetsenbord app zij het niet door het systeem te gebruiken) Path Input voor de iPhone (de iPad app - moet nog iOS8 update krijgen) heeft dit al wel en werkt heerlijk en zo denk ik er niet alleen over. Overigens hoef je geen volledige toegang te geven aan Path Input in tegenstelling tot SwiftKey.
Ik heb overigens al een aardig overzicht van alle 22 beschikbare toetsenborden (en 9 te verwachten toetsenborden) hier gemaakt.![]()
Batterijverbruik toonde niets bijzonders aan. Maar ik vind zoiets niet erg hoor, interesseert me geen fluit eerlijk gezegd. Schone installatie is soms gewoon prettig en was de snelste oplossingquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef funrider het volgende:
[..]
Heb je niet even gekeken of er bepaalde apps extreem gebruik vertoonde die mogelijk nog niet naar iOS8 waren geupdate of bepaalde apps die constant je GPS tracken? Zie ook handleiding hier.
With four other people
And aliens![]()
ik heb nu een 4s en vindt dat te klein (mijn ogen worden ouderquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net de iPhone 6 plus 64GB in space grey opgehaald. Het valt mij enigszins mee qua grote. Ben dan ook Android smartphones gewend; ik zou nu al niet meer terug willen naar de iPhone 6.)
Ik wil ook voor de 6+ gaan maar hij lijkt me zo groot weer. ben blij in ieder geval ook positieve berichten te lezen erover.
Ga binnenkort als de eerste hoos uit de applestore weg is eens kijken of ik dat ding vast kan houdenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
- 2 voor irritant.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Hier ook een iPhone 6 plus Space Grey, 64 GB. Vanaf dinsdag al. Hij is best groot, daar moet ik even aan wennen. Maar man, wat leest het prettig, dit formaat! De accu gaat ook langer mee dan bij mijn 5s, zeker een pluspunt.
Wat vinden andere 6 plussers van de snelheid van het toestel?![]()
In de Applestore staan ze naast elkaar. Je kunt dus meteen zien hoe groot het verschil is. Ik vind het wel mee vallen, maar ik ben dan ook Android gewend. Ik kan mij voorstellen dat dit voor andere mensen een afschrik effect heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nu een 4s en vindt dat te klein (mijn ogen worden ouder)
Ik wil ook voor de 6+ gaan maar hij lijkt me zo groot weer. ben blij in ieder geval ook positieve berichten te lezen erover.
Ga binnenkort als de eerste hoos uit de applestore weg is eens kijken of ik dat ding vast kan houdenAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Iemand een idee hoe ik update 8.0.1 weg krijg? Ik bedoel, ik heb hem nog niet geinstalleerd maar hij is wel gedownload. Installeren kan niet maar hij kan 8.0.2 daardoor ook niet vinden.![]()
Via iTunes handmatig naar 8.0.2 updaten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef davedavy het volgende:
Iemand een idee hoe ik update 8.0.1 weg krijg? Ik bedoel, ik heb hem nog niet geinstalleerd maar hij is wel gedownload. Installeren kan niet maar hij kan 8.0.2 daardoor ook niet vinden.![]()
Je kan de oude update eerst deleten onder Instellingen > Algemeen > Gebruik > Beheer opslag
Daarna de nieuwe installeren![]()
Ik had al meer goede verhalen gelezen over Path Input, maar vind het swypen zelf toch niet zo handig. Ik heb het idee dat gewoon typen 3x sneller gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef funrider het volgende:
Meer liefhebbers hier voor swype toetsenborden op iOS8?
Swype en Swiftkey hebben weliswaar nog geen Nederlandse taal ondersteuning. Een minder bekende app (die overigens al jaren in de App Store staat als toetsenbord app zij het niet door het systeem te gebruiken) Path Input voor de iPhone (de iPad app - moet nog iOS8 update krijgen) heeft dit al wel en werkt heerlijk en zo denk ik er niet alleen over. Overigens hoef je geen volledige toegang te geven aan Path Input in tegenstelling tot SwiftKey.![]()
Hij draait bij mij prima.Alleen heb ik bij mijn iPhone geen sleutelhanger en bij mijn iPad wel. Dat vind ik vreemdquote:[b]Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef funrider het volgende
En draait ie goed onder 8.0.2? Zijn de Safari, Instellingen app ook vlot? Wat ik van 8.0 heb gezien was het veeel trager dan bij 7.1.2 zodoende zelf nog niet aangedurfd.![]()
![]()
Vrijdag middag bij vodafone besteld en vanmiddag binnen gekregen. Niks geen last gehad met drukte bij bestellen
Gewoon de 6 wit en 64GBAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Verkapte ik-ben-nog-maagd-dus-mijn-lat-ligt-laag postquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Heel FOK zou haar een geef geven met hun 31 meter lange glijslurf![]()
![]()
Zal ik het ook maar doen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij draait bij mij prima.Alleen heb ik bij mijn iPhone geen sleutelhanger en bij mijn iPad wel. Dat vind ik vreemdJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Je kunt ook gewoon zelf knippen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef D. het volgende:
Weet iemand of ik een micro-sim aan kan vragen zonder mijn abo te laten wijzigen?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Apple test de iPhone met een druk van 25kg. Ik heb net getest hoeveel druk ik kan produceren met mijn handen en dat was 67kg. Die video van unboxtherapy is dus bullshit. Vind je het gek dat het begeeft als je meer druk op uitoefent dan dat het mee getest is? Jezus man sommige mensen worden zombies als ze Apple bashen.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Bij Vodafone kan dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef D. het volgende:
Weet iemand of ik een micro-sim aan kan vragen zonder mijn abo te laten wijzigen?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Iets met hefboomprincipe (een beetje lullig in je broek zitten en bij hurken zet je op de hoeken makkelijk meer druk zonder het al te erg door te hebben) en het feit dat je gaten in dragende structuren moet verstevigen. Ze knikken namelijk op de gaten voor de knoppen, de zwakke plek in de constructie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Apple test de iPhone met een druk van 25kg. Ik heb net getest hoeveel druk ik kan produceren met mijn handen en dat was 67kg. Die video van unboxtherapy is dus bullshit. Vind je het gek dat het begeeft als je meer druk op uitoefent dan dat het mee getest is? Jezus man sommige mensen worden zombies als ze Apple bashen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Apple test de iPhone met een druk van 25kg. Ik heb net getest hoeveel druk ik kan produceren met mijn handen en dat was 67kg. Die video van unboxtherapy is dus bullshit. Vind je het gek dat het begeeft als je meer druk op uitoefent dan dat het mee getest is? Jezus man sommige mensen worden zombies als ze Apple bashen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Iphone loopt al jaren achter de feiten aan. Iedere andere smartphone fabrikant is overgestapt op 5+ inch schermen behalve iphone. Op zich vind ik de design best mooi, maar het scherm is tot nu toe veel te klein. Nu willen ze een nieuwe iphone uitbrengen met grotere scherm. Ik dacht ok laat ik iphone maar een kans geven als ze een versie met een grotere scherm uitbrengen. Dat dacht ik totdat ik de prijs zag. Pff zeg de iphone 6 met 5 inch scherm kost godvergeten minimaal 900 euro. Dat is voor de basisversie. WTF? Ik kan voor die prijs 3 nexus 5 telefoons kopen.
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android. Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?![]()
Toch een paar minpunten in het korte gebruik:
- Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run werken nauwelijks op de 6 plus
- 5,5" 1080p scherm en nog steeds maar negen applicaties per folder weergeven? Really Apple?
- Niet aangepaste applicaties geven je het gevoel dat je bejaard of gehandicapt bent
- Photo management zuigt nog steeds in iOS
- Ik druk steeds mis als ik de lock knop zoek
- Voordelen in iOS van het grotere scherm zijn er nog maar nauwelijks
- Hij wordt erg warm tijdens games
Daar staat tegenover dat het scherm echt fantastisch is, de camera lekker werkt en ik 28% acculading ben verloren in de tijd dat mijn 5S al in het rood zou zitten.![]()
Op mijn 4s lijkt 8.0.2 iets vloeiender te werken als 8quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje zie, dan hebben die '' verbeteringen '' weinig positieve invloed op mijn toestel. Plus daarnaast lees ik nog steeds reacties dat de service weg is gevallen na het installeren van de update dus het is voor mij best een groot risico om het te installeren. Stel dat de service na de installatie weg is of stel dat het toestel niet meer opstart na de installatieDo what you love, love what you do!![]()
jouw iphone kan dingen bestellen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
iPhone bestelt.
Nu maar hopen dat die levering snel gaat.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
En dat kan niet verkeerd gaan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf knippen.![]()
![]()
6 Gold opgehaald vanmiddag bij de Apple Store in Den Haag. Was er rond 16uur en was binnen 5 minuten aan de beurt. Geen rij meer te bekennen. Hij bevalt, grotere scherm is erg geslaagd.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Had je gereserveerd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:27 schreef CklokC het volgende:
6 Gold opgehaald vanmiddag bij de Apple Store in Den Haag. Was er rond 16uur en was binnen 5 minuten aan de beurt. Geen rij meer te bekennen. Hij bevalt, grotere scherm is erg geslaagd.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Bestellen via My T-Mobile kost je 5 euro, de winkel 20...quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik er idd wel ff bij kunnen melden, maar ik zit bij T-Mobile
Ik ben zelf gewoon naar een telefoonturkwinkel gegaan die m'n simkaart gratis verknipte met zo'n apparaat.![]()
Ja, ik had gereserveerd. Genius gaf aan dat er weinig voorraad voor vrije verkoop was, maar geen idee welke kleuren of groottes er wel of niet waren.quote:We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Apps zullen vanzelf komen, kun je niet verwachten dat die allemaal top werken op dag 1 (dag 14 ondertussen voor usa, maar dan nog).quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Toch een paar minpunten in het korte gebruik:
- Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run werken nauwelijks op de 6 plus
- 5,5" 1080p scherm en nog steeds maar negen applicaties per folder weergeven? Really Apple?
- Niet aangepaste applicaties geven je het gevoel dat je bejaard of gehandicapt bent
- Photo management zuigt nog steeds in iOS
- Ik druk steeds mis als ik de lock knop zoek
- Voordelen in iOS van het grotere scherm zijn er nog maar nauwelijks
- Hij wordt erg warm tijdens games
Daar staat tegenover dat het scherm echt fantastisch is, de camera lekker werkt en ik 28% acculading ben verloren in de tijd dat mijn 5S al in het rood zou zitten.
Photo management heb ik gelukkig nog geen last van, zit nog op ios7 (maandag komt me 6+ binnen, ben benieuwd)
Dat warm worden vind ik nu al eng.
Als ik in de auto zit en mijn iphone 5 zit in de tomtom houder, wordt dan ding ook gloeiend warm. Zelfs 1 keer gehad dat die uitschakelde als beveiliging. Dat het scherm minder helder wordt heb ik al tig keer meegemaakt.
Maar wat wil je met zulke dunne apparaten en dan zo'n scherm erop. Samsung heeft hetzelfde probleem na lang gamen etc.
Enige reden dat ik voor 6+ ging is het scherm, dus hoop dat ik net zo tevreden ben er over dan jij dat nu al bent
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Klopt, ik heb hem nu 3 uur geïnstalleerd en het lijkt vloeiender te lopen iddquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Op mijn 4s lijkt 8.0.2 iets vloeiender te werken als 8JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Update gedaan, en m'n wifi is opvallend trager geworden op m'n 5s. Bekend probleem, Apple forums stromen vol. Apple heeft nog niet gereageerd.You dont believe me ? Read this line again.![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Steve Jobs was een zeer naar persoon.
He was preoccupied with his sense of importance and his brilliance, he consistently damaged others by exploiting and bullying them and could be completely unempathetic to their feelings, he was envious of other's attention, he was arrogant and haughty, and he was controlling and manipulative.
http://www.psychologytoda(...)narcissism-justified![]()
Even je netwerk instellingen herstellen. Heeft bij mijn 5S erg geholpen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
Update gedaan, en m'n wifi is opvallend trager geworden op m'n 5s. Bekend probleem, Apple forums stromen vol. Apple heeft nog niet gereageerd.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Heel erg veel mensen zijn naar, maar verreweg de meesten zijn gedwongen om wat minder naar te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
Jobs kwam er mee weg.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Klopt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heel erg veel mensen zijn naar, maar verreweg de meesten zijn gedwongen om wat minder naar te doen.
Jobs kwam er mee weg.
Maar het de echte full blown persoonlijkheidsstoornis NPD komt gelukkig maar bij rond 1% van de populatie voor.
In totaal best veel mensen nog steeds![]()
![]()
En de meerwaarde in dit topic?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het de echte full blown persoonlijkheidsstoornis NPD komt gelukkig maar bij rond 1% van de populatie voor.
In totaal best veel mensen nog steedsI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die karaktertrekjes hebben blijkbaar wel hun vruchten afgeworpen door de smartphone, mp3-speler en tablet opnieuw uit te vinden en aan de man te brengen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
He was preoccupied with his sense of importance and his brilliance, he consistently damaged others by exploiting and bullying them and could be completely unempathetic to their feelings, he was envious of other's attention, he was arrogant and haughty, and he was controlling and manipulative.
Dat wisten we al, het blijft een intrigerende manquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
![]()
Die oplossing had ik inderdaad al geprobeerd. Echter is het maar van tijdelijke aard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Even je netwerk instellingen herstellen. Heeft bij mijn 5S erg geholpen.You dont believe me ? Read this line again.![]()
Nee, alleen het glaasje voor de cameralens is saffierquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:42 schreef koekii het volgende:
iPhone 6 heeft toch een saffierenscherm? Er kan toch geen krasjes op komen?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
ik vind dat double tappen op de homeknop echt prima werken moet ik zeggen, de iphone 6 is nog steeds perfect met één hand te besturen.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Path Input is geweldige swype-app (en de enige die Nederlands kan). Geen volledige toegang nodig ook voor gebruik.![]()
![]()
Iemand hier interesse om een 6 128 Gb zilver over te nemen?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Bij mij helaas niet. Wifi is nog steeds zo traag als dikke stront. Het duurt minuten voor ik de Rabobank-app in kom en als ik inlog duurt dat ook nog eens minuten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Even je netwerk instellingen herstellen. Heeft bij mijn 5S erg geholpen.
De Facebook-app doet er lang over om bijvoorbeeld de reacties onder een post te laden. Zelf een reactie plaatsen duurt ontzettend lang. Hoop echt dat ze het snel fixen.![]()
Moet wel zeggen, het is dus beter, maar toch hapert t nog wel een beetje bij mij af en toequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem nu 3 uur geïnstalleerd en het lijkt vloeiender te lopen idd
Do what you love, love what you do!![]()
Niet om te bashen maar hoe kan het dat de nieuwe iPhone gewoon slechtere specs heeft dan de oneplus waarvan de 64gb 300 euro is tegenover iets van 800-900(?) van e iPhone 6. Dan zit je ook nog met ios 8 dat niet heel lekker gaat als ik het zo hoor.
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
merknaamquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef ssebass het volgende:
Niet om te bashen maar hoe kan het dat de nieuwe iPhone gewoon slechtere specs heeft dan de oneplus waarvan de 64gb 300 euro is tegenover iets van 800-900(?) van e iPhone 6. Dan zit je ook nog met ios 8 dat niet heel lekker gaat als ik het zo hoor.
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon: android is kut.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef ssebass het volgende:
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Consumentenbond VS: iPhone 6 buigt sneller dan 6 Plus
De iPhone 6 buigt sneller dan de 6 Plus, claimt de Amerikaanse consumentenbond Consumer Reports na eigen onderzoek. De 6 verbuigt bij een load van 31 kilo, de 6 Plus kan een gewicht van 40 kilo aan voor de behuizing zich kromt.
Consumer Report heeft ook andere telefoons aan dezelfde test onderworpen. Alleen de HTC One (M8), eveneens met metalen behuizing, verboog onder hetzelfde gewicht als de iPhone 6. De iPhone 6 Plus doet het iets beter, maar toestellen als de LG G3 en Samsung Galaxy Note 3 kunnen een stuk meer gewicht aan: de LG G3 en iPhone 5 kwamen beide tot ongeveer 60 kilo, de Note 3 brak in de test pas bij 68 kilo.
De Amerikaanse consumentenbond, die grote invloed heeft op verkopen en die in 2010 'antennagate' tot groot probleem voor Apple maakte door consumenten af te raden de smartphone te kopen, vindt dat er geen groot probleem is met de iPhone 6 en 6 Plus. "Al deze telefoons zouden typisch gebruik moeten overleven." Daarmee schaart Consumer Reports zich bij Apple, die eerder het probleem, dat inmiddels 'bendgate' is gedoopt, 'zeer zeldzaam' noemde.
De verhalen over gebogen iPhones kwamen afgelopen week naar buiten. Mensen zouden kampen met gebogen iPhone 6 Plus-exemplaren na het proppen van het toestel in een krappe spijkerbroek of door erop te gaan zitten terwijl de telefoon in de achterzak zat.![]()
Ik heb nu een iPhone 4s maar ik zit er toch aan te denken om een nieuwe iPhone te halen.. Ik weet het alleen ook niet meer. Er zijn inmiddels zoveel nieuwe modellen uit dat ik ook niet meer hoe of wat.
Zit er groot verschil tussen de iPhone 5 / 5s / en 5c? En hoe zit het met de iPhone 6 (Plus)? Graag hoor ik jullie mening
-![]()
De 6 is weer fijner in het gebruik dan de 5s, due weer fijner was dan de 5, enz. De 6 plus is nog wel fijner, maar mi te groot. Formaat 6 gaat wel wennen, al is de stap van 4 naar 6 ook flink (ik had de 5S).quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:28 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4s maar ik zit er toch aan te denken om een nieuwe iPhone te halen.. Ik weet het alleen ook niet meer. Zoveel nieuwe modellen uit.
Zit er groot verschil tussen de iPhone 5 / 5s / en 5c? En hoe zit het met de iPhone 6 (Plus)? Graag hoor ik jullie meningDoe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.quote:"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Er is meer dan alleen de specificaties maar als je daar niet voorbij kan kijken kan je net zo goed een Oppo kopen voor de helft van de prijsquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Nee. Specs alleen zegt niets. Een jeans van primark heeft dezelfde specs als een jeans van prada... En toch is er een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
One plus heeft een slechtere camera, een minder goed scherm dat vaak geel uitslaat, is dikker, gaat minder lang mee op een acculading, is langzamer in benchmarks, heeft mindere grafische prestaties, is zwaarder en dikker en mist iOS en de AppStore.. Beter op elk vlak zei je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.![]()
![]()
Oftewel puur status? Ik weet niet of meeloop gedrag nou status verhogend is. Veel betalen voor een sub par tel.
Die vergelijking met kleding. Nee ik betaal niet extra voor een naam. Wel voor kwaliteit. Dus een maathemd ipv dure confectie met een naampje erop. Waarschijnlijk zelfde prijs maar de eerste heeft wel toegevoegde waarde. Maar ieder zijn ding."Happiness is not getting more, but wanting less"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: