Klopt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heel erg veel mensen zijn naar, maar verreweg de meesten zijn gedwongen om wat minder naar te doen.
Jobs kwam er mee weg.
En de meerwaarde in dit topic?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het de echte full blown persoonlijkheidsstoornis NPD komt gelukkig maar bij rond 1% van de populatie voor.
In totaal best veel mensen nog steeds
Die karaktertrekjes hebben blijkbaar wel hun vruchten afgeworpen door de smartphone, mp3-speler en tablet opnieuw uit te vinden en aan de man te brengen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
Steve Jobs was een zeer naar persoon.
He was preoccupied with his sense of importance and his brilliance, he consistently damaged others by exploiting and bullying them and could be completely unempathetic to their feelings, he was envious of other's attention, he was arrogant and haughty, and he was controlling and manipulative.
http://www.psychologytoda(...)narcissism-justified
Dat wisten we al, het blijft een intrigerende manquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
Steve Jobs was een zeer naar persoon.
He was preoccupied with his sense of importance and his brilliance, he consistently damaged others by exploiting and bullying them and could be completely unempathetic to their feelings, he was envious of other's attention, he was arrogant and haughty, and he was controlling and manipulative.
http://www.psychologytoda(...)narcissism-justified
Die oplossing had ik inderdaad al geprobeerd. Echter is het maar van tijdelijke aard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Even je netwerk instellingen herstellen. Heeft bij mijn 5S erg geholpen.
Nee, alleen het glaasje voor de cameralens is saffierquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:42 schreef koekii het volgende:
iPhone 6 heeft toch een saffierenscherm? Er kan toch geen krasjes op komen?
Bij mij helaas niet. Wifi is nog steeds zo traag als dikke stront. Het duurt minuten voor ik de Rabobank-app in kom en als ik inlog duurt dat ook nog eens minuten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Even je netwerk instellingen herstellen. Heeft bij mijn 5S erg geholpen.
Moet wel zeggen, het is dus beter, maar toch hapert t nog wel een beetje bij mij af en toequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem nu 3 uur geïnstalleerd en het lijkt vloeiender te lopen idd
merknaamquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef ssebass het volgende:
Niet om te bashen maar hoe kan het dat de nieuwe iPhone gewoon slechtere specs heeft dan de oneplus waarvan de 64gb 300 euro is tegenover iets van 800-900(?) van e iPhone 6. Dan zit je ook nog met ios 8 dat niet heel lekker gaat als ik het zo hoor.
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/
Gewoon: android is kut.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef ssebass het volgende:
Niet om te bashen maar hoe kan het dat de nieuwe iPhone gewoon slechtere specs heeft dan de oneplus waarvan de 64gb 300 euro is tegenover iets van 800-900(?) van e iPhone 6. Dan zit je ook nog met ios 8 dat niet heel lekker gaat als ik het zo hoor.
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/
De 6 is weer fijner in het gebruik dan de 5s, due weer fijner was dan de 5, enz. De 6 plus is nog wel fijner, maar mi te groot. Formaat 6 gaat wel wennen, al is de stap van 4 naar 6 ook flink (ik had de 5S).quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:28 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4s maar ik zit er toch aan te denken om een nieuwe iPhone te halen.. Ik weet het alleen ook niet meer. Zoveel nieuwe modellen uit.
Zit er groot verschil tussen de iPhone 5 / 5s / en 5c? En hoe zit het met de iPhone 6 (Plus)? Graag hoor ik jullie mening
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.quote:
Er is meer dan alleen de specificaties maar als je daar niet voorbij kan kijken kan je net zo goed een Oppo kopen voor de helft van de prijsquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.
Nee. Specs alleen zegt niets. Een jeans van primark heeft dezelfde specs als een jeans van prada... En toch is er een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
Nee serieus waarom maken ze dan niet gewoon echt een top telefoon. De prijs vragen ze al. Als een tel van 300 al op elk vlak betere specs heeft dan lijkt mij de winstmarge nog ruim genoeg. Blijkbaar betaal je tot 600 aan marketing.
One plus heeft een slechtere camera, een minder goed scherm dat vaak geel uitslaat, is dikker, gaat minder lang mee op een acculading, is langzamer in benchmarks, heeft mindere grafische prestaties, is zwaarder en dikker en mist iOS en de AppStore.. Beter op elk vlak zei je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |