Dat is een zekerheidjequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef BartNH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ie al vol voordat het script er langs kwam.
Beetje overdone, host het nu binnen mijn eigen bedrijf. Draait wel een separaat virtueel servertje voor om conflicten te voorkomenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:24 schreef BliepTuut het volgende:
Crowdfund anders even een dedicated servertje met een paar jaar stroom en aansluiting; daar investeer ik wel in.
Als je er kosten voor moet maken sta ik hier zeker voor open. Ik heb er echt totaal geen verstand van maar waarom staat de notificatie op 10 minuten en niet op bijvoorbeeld 1 minuut?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Even mijn laatste post herhalen:
[..]
Dat is een zekerheidje![]()
Script kijkt elke 10 minuten naar alle projecten die nog niet op 100% zijn. Als er een nieuw project is wat zoals in dit geval binnen 10 minuten vol zit dan ziet het script het project dus niet.
Zou eigenlijk een premium feature aan moeten bieden, gratis een notificatie op 60 minuten en voor 5 euro eenmalig een notificatie op 10 minuten. Kan ik de kosten tenminste terug verdienen
Ik sta hier ook wel voor open. (zolang het geen lidmaatschap word van 24,95 per maand :p )quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als je er kosten voor moet maken sta ik hier zeker voor open. Ik heb er echt totaal geen verstand van maar waarom staat de notificatie op 10 minuten en niet op bijvoorbeeld 1 minuut?
Hij komt nu net anders alsnog binnenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Script kijkt elke 10 minuten naar alle projecten die nog niet op 100% zijn. Als er een nieuw project is wat zoals in dit geval binnen 10 minuten vol zit dan ziet het script het project dus niet.
Omdat het een belasting is voor zowel mijn als GvE zijn systeem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als je er kosten voor moet maken sta ik hier zeker voor open. Ik heb er echt totaal geen verstand van maar waarom staat de notificatie op 10 minuten en niet op bijvoorbeeld 1 minuut?
Nope, zat er niet mee te testen. Denk dat hij heel even weer op de eerste pagina gestaan heeft (gebeurd wel eens). Komt heel soms ook een echt oud project voorbij als er om onduidelijke redenen een project weer op de voorpagina staat en niet in de database staat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Hij komt nu net anders alsnog binnen
Edit: Of zit je ermee te testen? (staat onderaan de mail: "15 min")
Andersom bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef Sparafucile het volgende:
Ik denk dat we momenteel kunnen constateren dat de vraag naar crowdfunding projecten achter blijft bij het aanbod
Als het onduidelijk is een duidelijker versie: De vraag onder particulieren om te participeren in crowdfunding projecten is groter dan het aanbod daarvan.quote:
Ik hoor het wel als we met geld over de brug moeten komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat het een belasting is voor zowel mijn als GvE zijn systeem.
Bedoelde het ook niet als investering maar meer aan de leen kant.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef Sparafucile het volgende:
T.a.v Qredits: minimale inleg 100K en rendement 2,5%, goed bedoeld, maar dat zal niet gaan vliegen. Beetje raar die hoge inleg, terwijl ze het hebben over microkredieten?
Daar gaat je rendement 😜quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als we met geld over de brug moeten komen
De indicatie is eenmalig 5 euro en als iemand kosten maakt dan is het toch normaal dat je dit compenseert. En anders gratis begreep ik, maar dan eens in het uur. Ik zou ook nog wel voor een derde optie zijn, 7,50 euro voor 1 minuutquote:
De paginasource van GvE is zo te zien heel duidelijk. Op een regenachtige zondagmiddag is zo'n script zelfs door een amateur als ik wel te schrijven. Door het met een cronjob aan een willekeurige website op te hangen heb je geen (extra) operationele kosten. Zeker als het alleen voor jezelf is hoeft de output niet zo heel netjes. Voorlopig zijn zelfs al mijn regenachtige zondagmiddagen al vol gepland.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef athlonkmf het volgende:
Ehm... Dat script was toch door iemand anders geschreven? Anders gewoon open stellen en de techneuten kunnen het zelf inzetten
Ik heb ooit v1 geschreven jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef athlonkmf het volgende:
Ehm... Dat script was toch door iemand anders geschreven? Anders gewoon open stellen en de techneuten kunnen het zelf inzetten
Klopt. Versie 1 is door Micro geschreven en later door mij aangepast met bijvoorbeeld meer projectinformatie. Ben momenteel met versie 3 bezig zodat de aanmelding wat eenvoudiger wordt en er gewerkt wordt met een database die bijhoudt wat er gebeurd. Het is nu allemaal vrij plat zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef athlonkmf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |