Klopt ook wel natuurlijk, ze hebben maar een iets betere rating qua graydon op dat gebied.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:59 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar de kans dat je project het haalt wordt er natuurlijk wel groter door. Dit is toch een markt waar lang niet iedereen direct voor warm loopt. Er staan momenteel niet voor niets nog 5 projecten van 8% open door uitlopende redenen. Met 9% kan in sommige gevallen de weegschaal net naar de goede kant doorslaan.
Vermoedelijk niet nee maar heel veel zekerheid geeft hun huidige werk natuurlijk ook weer niet, ook heel risicovol. Geen vaste baan met een vast salaris of zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat ze hun brood er niet mee hoeven te verdienen.
maar ze hebben 8 jaar ervaring in de horecaquote:Op donderdag 25 september 2014 17:05 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet nee maar heel veel zekerheid geeft hun huidige werk natuurlijk ook weer niet, ook heel risicovol. Geen vaste baan met een vast salaris of zo.
10.000? Dat is wel heel erg veel. De tarieven voor app ontwikkelaars zijn een stukje gedaald de laatste tijd..quote:Op woensdag 24 september 2014 17:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En wat is de meerwaarde voor GvE? Kost ze aan investering minimaal 10.000 per platform. Waarom zouden ze dat geld weggooien?
En dus waarschijnlijk ook 8 jaar over hun HBO gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 17:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar ze hebben 8 jaar ervaring in de horeca![]()
![]()
Ik heb het ook gisteren voldaan. Maakt mij weinig uit of dat wel of niet via ideal kan. Jammer dat ze het niet gewoon verrekenen met de eerste aflossing. Allemaal weer extra werk en tijd juist. Ook zag ik in de overeenkomst van lening een paar puntjes staan waar ik niet zo blij mee ben. Inmiddels moest ik 4 weken geleden het geleerde bedrag overboeken en nu pas de fee. Ik ga er vanuit dat de lening dan nu geactiveerd is. Gaat niet zo snel allemaal en dat komt in ieder geval niet omdat ze het zo druk hebben.....quote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Underdoggy het volgende:
Vandaag eindelijk mijn eerste KoM project rondgekomen en moet dus de fee betalen. Echt ideaal dat dat met iDEAL kan. Daar moet GVE volgens mij in investeren. Scheelt toch weer handlingtijd voor zowel gebruiker als voor GVE
Een van de onderdelen van mijn werk is het laten bouwen van apps. Een basis app voor Android kost rond de 5000 euro op dit moment. De opties die genoemd werden hier zijn zeker geen basis dus mag je het gerust verdubbelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:00 schreef mesaana het volgende:
[..]
10.000? Dat is wel heel erg veel. De tarieven voor app ontwikkelaars zijn een stukje gedaald de laatste tijd..
Hmm, misschien moet je toch eens wat langer rondshoppen bij app ontwikkelaars..quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een van de onderdelen van mijn werk is het laten bouwen van apps. Een basis app voor Android kost rond de 5000 euro op dit moment. De opties die genoemd werden hier zijn zeker geen basis dus mag je het gerust verdubbelen.
En dan hebben we het nog niet over iOS. Die ontwikkelaars zijn een stuk prijziger.
Nee bedankt. Ik heb kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hoef geen Wordpress variant van een appquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef mesaana het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je toch eens wat langer rondshoppen bij app ontwikkelaars..
Je hebt ook websites die voor ¤100 gemaakt zijn, maar je hebt ook websitess die meerdere tonnen kosten om te maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef mesaana het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je toch eens wat langer rondshoppen bij app ontwikkelaars..
quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je hebt ook websites die voor ¤100 gemaakt zijn, maar je hebt ook websitess die meerdere tonnen kosten om te maken.
Trouwens, wil je dan ook gelijk extra fee betalen voor de transactiekosten van iDEAL?
Kwaliteit is niet gelijk aan duurquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hoef geen Wordpress variant van een app
Nee, maar goedkoop wel aan slechte kwaliteit in dit geval.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef mesaana het volgende:
[..]
Kwaliteit is niet gelijk aan duur
Je bent duidelijk in je mening! Ik respecteer dat en denk er anders over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar goedkoop wel aan slechte kwaliteit in dit geval.
Begrijp ik wel, 12 maanden heb ik nog niet eerder voorbij zien komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Scooper het volgende:
Hij lijkt niet te zijn opgepakt door de 'FOK-mailing', maar hij ging dan ook wel héél snel vol:
Bouwman VVE Beheer
Leendoel: Financiering werkkapitaal
Kredietbedrag: 6.000
Rente: 8,0%
Looptijd: 12 maanden
Rating: 4A
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Scooper het volgende:
Hij lijkt niet te zijn opgepakt door de 'FOK-mailing', maar hij ging dan ook wel héél snel vol:
Bouwman VVE Beheer
quote:Het liquiditeitstekort is ontstaan doordat diverse belastingaanslagen moesten worden voldaan over oudere jaren en teruggaaf van huur- en zorgtoeslagen over meerdere jaren.
Waarschijnlijk zat ie al vol voordat het script er langs kwam.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Scooper het volgende:
Bouwman VVE Beheer
Wat een waardeloos project als ik het zo leesquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Scooper het volgende:
Bouwman VVE Beheer
Die nieuwe ga ik wel doen met een bescheiden bedragje (300,-)quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef BartNH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ie al vol voordat het script er langs kwam.
Wat ik hier niet snap is dat de man een anuitaire lening vraagt als ie kennelijk een overbrugging van drie a vier maanden nodig heeft. Nu moet hij dus extra lenen omdat er direct al terugbetaald moet worden en als begin 2015 de zorgen voorbij zijn dan zit hij dus nodeloos met de rest van de lening.
weer een nieuwe die in no time vol gaat. http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8133
Ik ook, met een nog bescheider bedragjequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die nieuwe ga ik wel doen met een bescheiden bedragje (300,-)
En gelukt? Hij zit al vol!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook, met een nog bescheider bedragje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |