ISIS is ook 100 %quote:
ja graagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien kan Grazia de goedgekeurde versie van het interview nog even publiceren...
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vivi, wat is jouw verhaal eigenlijk?
Ik kom wel eens een opmerking over jou tegen in SHO. Zo van, Vivi weet alle ins en outs.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef Copycat het volgende:
Soms denk ik met een warm hart vol melancholie terug aan de tijden van vliegende strijkijzers.
Aaaah oké.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?quote:
Ik heb al gekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?
Wie spreek je zoal ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Wat stond er Ole ?quote:
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
het was het budgetnummer en blijkbaar vonden ze haar financiele "inzichten" wel juicy..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
gelukkig schrijf ik ook voor LINDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
nee, uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aaaah oké.
En jij verteld hier in SHO alle roddels door?
Ik merk gelukkig niet zoveel van die zware tijden, eigenlijk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
Elzevier, Haagse Post/De Tijd of Vrij Nederland niks voor je ?quote:
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijkquote:Presenter // actress // writer // just started twitter // lives recipient // go for your dreams !!!
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Van haar Twitter;
[ afbeelding ]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijk)
Wekl een goeie naam voor een gate! Parasiet gate!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk. is wel iets voor Jacobien qua werk denk ik.
Nee, als we dat vonden, lazen we hier niet. Laten we blij zijn met Viev, zeg, want die gunt ons regelmatig nieuwtjes en daar smullen we allemaal van.
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:35 schreef DS4 het volgende:
Dit meisje lijkt vooral in wat extremere mate dan gemiddeld last te hebben van de 'ieder kind is bijzonder' opvoeding.
Waarom kennelijk zovelen zich daar druk om maken ontgaat mij.
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issuesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Probability het volgende:
Lees hier ook even de comments trouwens![]()
https://m.facebook.com/wtfnl/posts/660543964053796
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?
Het is niet heel gebruikelijk iig...quote:Volgens mij spoort ze gewoon niet helemaal. Althans: liegen over de dood, je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
Precies!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...
[..]
Het is niet heel gebruikelijk iig...
Najah klopt hoor, alhoewel dat met die borsten in een serie was waar ze iemand moest verleiden ofzo, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar ik denk dat ze echt niet helemaal 100% is op basis van wat ik heb gezien, ze zei ook dat ze 5/6 persoonlijkheden had toen. Of het was echt haar leeftijd (21) en ze is nu echt helemaal veranderd.
Volgens mij kent de helft haar persoonlijk (krijgen nog geld van haar etc)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Nee, daarom was het ook per ongeluk en zet ze jouw post later terug. Ik denk een gevalletje edit ipv quotequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik zei toch niets raars?
Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.
Team Vivi!
Eens, het is prima pulp, maar om nou te doen alsof het 'journalistiek' is als je de uitgekotste onzin van een celebrity mag oppennen gaat me ook wat ver hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.
Ik geloof juist wel dat in Grazia etc verhalen aangedikt worden trouwens, lijkt me logisch.
Dat heb ik met de Tuc en Candy.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften
Gelukkig komt dat nooit voor in SHO.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef Probability het volgende:
Nog niet gelezen maar vast leuke roddels: http://www.amayzine.com/n(...)n-martijn-en-amanda/
Misschien is het wel 1 en dezelfde persoonquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Bied je aan als ghostwriter!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Zelf gemaakt programma,' het leven van artiesten achter de schermen'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Je vergeet Tessa'quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Die begon toch in 'De Bus' ?quote:
yupquote:
hij kiest ze toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Hé nu je het zegt.. Hij is inderdaad vaak wel het onderdanige vrouwtje ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Hoe zit het in het huwelijk van z'n vader dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Die mag zich ook wel eens inlezen in spatiegebruik. En "zelf gemaakt" klinkt ook een beetje klunzig, alsof het voor CKV was in havo 4.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |