Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
Hier zijn de fotoclub en de dichtersclub een alliantie aangegaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het overwegen of ik mijn eigen poezie ga voorlezen op een open mic night.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien maakt je Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker![]()
En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert.
zelf malen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:44 schreef Selestha het volgende:
Heerlijke zachte karamel met zeezout gekocht
En prime aged-biefstuk voor vanavond, pastinaken en lekkere jonge boerenkaas
Ik smul nu al
Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Sinaasappelmousse-ding in de koelkastBen benieuwd
Die drank heb ik geskipt. Ik ga niet voor 2 eetlepels zo'n fles drank halenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet!
Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nog een fles ouzo.![]()
Het voegt niet heel veel toe hoor. Met een beetje anijszaad ofzo ben je er ook.
Haha. Ik heb nog wel wat bonen over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!
Morgen een chili maken en ter inspiratie een recept van Jamie Oliver gepakt en we hebben echt alle ingrediënten in huis, op de bonen na(en het is een waslijst aan ingrediënten
)
Goed ideequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Maar volgens mij doe ik zo eerst een middagdutje. Pfoei.
Ik zie net in de voorraadkast dat we nog bruine bonen hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Haha. Ik heb nog wel wat bonen over.
Morgen maak ik een preiquiche. Lang geleden en superlekker!
Ik vind kikkererwten vies, dus geen idee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie net in de voorraadkast dat we nog bruine bonen hebbenMaar wil eigenlijk kidneybonen.
Ik heb ook nog gedroogde kikkererwten, kan je die gewoon zo toevoegen aan een gerecht, of moet je die eerst een nacht laten weken zoals met gedroogde bonen?
Groentequiches vind ik altijd lekkerTikt door het deeg alleen zo aan qua energie
Vond ik ook, tot ik ze zelf ging weken en goed spoelen, vandaar dat ik dat zeker aanraad.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Groentequiches vind ik altijd lekkerTikt door het deeg alleen zo aan qua energie
Ik vind kikkererwten vies,
Leuk! dat je er naar vraagt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, hoe reageerden de ouwechies op jullie vakantieplannen?
B. is geen lid, ik wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:30 schreef AnneX het volgende:
Laat mij raden: geitewollen sokken en kort rood geverfd haar, Borisz.
G & B waren er niét.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk! dat je er naar vraagt.
Tot mijn opluchtingwaren zij positief.
Love die 4e foto van boven (Bluezz met de kleine op schoot).quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Middagje bij de (klein)kinderen in Rijswijk.
Tx. Het zijn 4 schatten, altijd een feestje daarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Love die 4e foto van boven (Bluezz met de kleine op schoot).
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii!vanaf Siam Park (waterpark
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.
Wat is er met je hand, Bluezz?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Middagje bij de (klein)kinderen in Rijswijk.
Oh wat naar Bluezz.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ow hardnekkige lelijke eczeemplekken die niet weg willen gaan.
Een grote op mijn hand en ong. 4 op mijn benen...
Je moet dat ook niet elke dag eten hequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat was dat een heerlijke salade, P! Die met de vijgen, sinaasappel, anijs en fetaJum Jum! Ross vond het veel te veel smaakexplosies, ik vond het geweldig. Maar niet te veel. Of te vaak.
Tis ook een lekker jong ding nog, hoor, dat omaatje van dik 55 jaar.quote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Je ziet er stralend uit hoor. Wat een lieve olijke en jonge oma![]()
Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig'
Mijn oma's en opa's gingen ook dood toen ik ong. 3 of 4 was. Heb er geen enkele herinnering aan.. zie wel op zw/w fotootjes dat ze lange rokken en knotjes droegenquote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig'
quote:Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tis ook een lekker jong ding nog, hoor, dat omaatje van dik 55 jaar.
Wat een hart voor de zaakquote:Op zondag 28 september 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf kantoor trouwens. Ben er maar even hoor, er was een server omgevallen. Zucht.
Ik fiets zo weer huiswaarts en dan is als het goed is onderhand mijn pretzeldeeg thuis wel goed gerezen!
Ik had 1 bloemetjesjurk met standaard miskeurende blik, kreeg alleen iets op verjaardag, vroeger boerin.quote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii!vanaf Siam Park (waterpark
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.
Heeft iemand een hele korte samenvatting van de hoogte- of dieptepunten? Oja nog welkom terug B&G. Leuke verslagen hadden jullie weer.
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaatquote:Op zondag 28 september 2014 09:33 schreef Selestha het volgende:
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik
Ik voel me altijd te dik voor vanalles, dus dat zet ik dan van me af als ik iets leuks wil doen. Anders kom ik de deur namelijk niet meer uitquote:Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaatHoort dat bij de leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |