abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144954699
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen :')
Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker *O*

En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert. :*
pi_144954750
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het overwegen of ik mijn eigen poezie ga voorlezen op een open mic night.
Hier zijn de fotoclub en de dichtersclub een alliantie aangegaan.
Gister is de expositie geopend: een foto passend bij een gedicht in éen passepartout of andersom.
Er zijn twee! foto's van menX uitverkoren. w/

Doen Loona. w/
pi_144954780
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Misschien maakt je Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker *O*

En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert. :*
pi_144954811
Dubbelt omdat aaipet hangt en niet edit.
Lang leve ios 8 . But. -O-
pi_144954916
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen :')
zelf malen!
pi_144955182
Heerlijke zachte karamel met zeezout gekocht O+

En prime aged-biefstuk voor vanavond, pastinaken en lekkere jonge boerenkaas O+

Ik smul nu al :D
pi_144955272
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:44 schreef Selestha het volgende:
Heerlijke zachte karamel met zeezout gekocht O+

En prime aged-biefstuk voor vanavond, pastinaken en lekkere jonge boerenkaas O+

Ik smul nu al :D
Klinkt goed! *O*

Waarom zou je het niet doen, Lonaa? Is het heel erg persoonlijke poezie misschien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144955889
Ja, het is wel erg persoonlijk, maar dat geeft niet per se. Gewoon, spannend. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144955953
Gewoon doen joh *) (makkelijk praten als ik het zelf niet hoef hč 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144955981
Ja, wel een beetje. :P

Eerst maar eens kijken wat ik dan voor zou dragen. :Y
pi_144956061
Sinaasappelmousse-ding in de koelkast :9 Ben benieuwd :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144956163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Sinaasappelmousse-ding in de koelkast :9 Ben benieuwd :9
Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet! :D
pi_144956191
Ik had wat tapas zo straks. Vanavond eet ik er nog wat en eventueel een broodje. Om 19:00 de deur uit om een beetje te helpen, biertjes te drinken en toffe muziek te luisteren!
pi_144956211
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet! :D
Die drank heb ik geskipt. Ik ga niet voor 2 eetlepels zo'n fles drank halen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144956229
Ik had nog een fles ouzo. :+
Het voegt niet heel veel toe hoor. Met een beetje anijszaad ofzo ben je er ook.
pi_144956359
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nog een fles ouzo. :+
Het voegt niet heel veel toe hoor. Met een beetje anijszaad ofzo ben je er ook.
Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!

Morgen een chili maken en ter inspiratie een recept van Jamie Oliver gepakt en we hebben echt alle ingrediënten in huis, op de bonen na 8-) (en het is een waslijst aan ingrediënten :D )
pi_144956401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!

Morgen een chili maken en ter inspiratie een recept van Jamie Oliver gepakt en we hebben echt alle ingrediënten in huis, op de bonen na 8-) (en het is een waslijst aan ingrediënten :D )
Haha. Ik heb nog wel wat bonen over. :P

Morgen maak ik een preiquiche. Lang geleden en superlekker!
pi_144956409
Maar volgens mij doe ik zo eerst een middagdutje. Pfoei.
pi_144956516
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Maar volgens mij doe ik zo eerst een middagdutje. Pfoei.
Goed idee :Y Het was weer een te korte nacht :D En vanavond zal vast wel laat worden :')
  zaterdag 27 september 2014 @ 15:39:26 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144956537
AnneX, hoe reageerden de ouwechies op jullie vakantieplannen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144956579
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:

Haha. Ik heb nog wel wat bonen over. :P

Morgen maak ik een preiquiche. Lang geleden en superlekker!
Ik zie net in de voorraadkast dat we nog bruine bonen hebben :+ Maar wil eigenlijk kidneybonen.

Ik heb ook nog gedroogde kikkererwten, kan je die gewoon zo toevoegen aan een gerecht, of moet je die eerst een nacht laten weken zoals met gedroogde bonen?

Groentequiches vind ik altijd lekker :9 Tikt door het deeg alleen zo aan qua energie :{
pi_144956955
zou toch voor de nacht weken gaan

*edit

of gewoonveel langer laten pruttelen
pi_144957008
Hiii! :W vanaf Siam Park (waterpark
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen :D. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.

Heeft iemand een hele korte samenvatting van de hoogte- of dieptepunten? Oja nog welkom terug B&G. Leuke verslagen hadden jullie weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_144957663
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie net in de voorraadkast dat we nog bruine bonen hebben :+ Maar wil eigenlijk kidneybonen.

Ik heb ook nog gedroogde kikkererwten, kan je die gewoon zo toevoegen aan een gerecht, of moet je die eerst een nacht laten weken zoals met gedroogde bonen?

Groentequiches vind ik altijd lekker :9 Tikt door het deeg alleen zo aan qua energie :{
Ik vind kikkererwten vies, dus geen idee.

En ja, dat klopt. ;( Ik eet het deeg meestal niet allemaal op, teveel deeg.
pi_144958425
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik vind kikkererwten vies,
Vond ik ook, tot ik ze zelf ging weken en goed spoelen, vandaar dat ik dat zeker aanraad.
Tegenwoordig maak ik toch minimaal elk half jaar falafel en een goeie humus
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 september 2014 @ 18:13:53 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144960144
Beelden van de partijraad van de SP _O-.
Enorm leuk altijd wat voor een type mens eropaf komt.

Overigens kan je hetzelfde van ons zeggen of andere politieke partijen. Alle stereotypen komen altijd uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144960521
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, hoe reageerden de ouwechies op jullie vakantieplannen?
Leuk! dat je er naar vraagt.
Tot mijn opluchting 8-) waren zij positief.

Laat mij raden: geitewollen sokken en kort rood geverfd haar, Borisz.
G & B waren er niét.

FFT. Have fun w/
  zaterdag 27 september 2014 @ 18:49:10 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144961017
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:30 schreef AnneX het volgende:

Laat mij raden: geitewollen sokken en kort rood geverfd haar, Borisz.
G & B waren er niét.

B. is geen lid, ik wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 27 september 2014 @ 18:50:40 #233
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144961051
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Leuk! dat je er naar vraagt.
Tot mijn opluchting 8-) waren zij positief.

Gelukkig maar. 8-)

borisz, wat ben jij trouwens ook lief voor je ouwechie! En ik snap je sentiment wel over dat het leven soms te lang kan duren. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144961737
Wat was dat een heerlijke salade, P! Die met de vijgen, sinaasappel, anijs en feta :9 Jum Jum! Ross vond het veel te veel smaakexplosies, ik vond het geweldig. Maar niet te veel. Of te vaak.
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:18:00 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144963849
Middagje bij de (klein)kinderen in Rijswijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_144964095
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Love die 4e foto van boven (Bluezz met de kleine op schoot).
pi_144964460
Goh Boor, soms duurt een leven te lang. :*
pi_144964482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:

Love die 4e foto van boven (Bluezz met de kleine op schoot).
Tx. Het zijn 4 schatten, altijd een feestje daar O+
pi_144964560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen :D. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.

:W
Haaien :o
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:01:01 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144965608
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Wat is er met je hand, Bluezz?

En wat een lieve jonkjes, die babis. O+ Dat haar van Babi A. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144967453
Ow hardnekkige lelijke eczeemplekken die niet weg willen gaan.
Een grote op mijn hand en ong. 4 op mijn benen... :r
pi_144967993
Babi A. met dat slabbetje, zo leuke foto! :D

Het was een heerlijke dag. Heb alles gedaan wat je in het park kon doen. Vriendin is een schijterd dus in attracties waar je met meerdere in een band moet ben ik iedere keer met andere mensen meegegaan. Leuke Spanjaarden, lelijke witte Engelsen, Hollanders... gezellig hoor, vooral in de 'Draak' met 3 Spanjaarden 8-). Ik heb alleen denk morgen geen stem meer over want heb overal keihard gegild. Wil nooit meer terug! Kan iedereen Tenerife aanraden. Maandagavond moet ik terug ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_144969549
Geniet nog lekker dit weekend, fft!
  zondag 28 september 2014 @ 00:07:06 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144970482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ow hardnekkige lelijke eczeemplekken die niet weg willen gaan.
Een grote op mijn hand en ong. 4 op mijn benen... :r
Oh wat naar Bluezz.

Je ziet er stralend uit hoor. Wat een lieve olijke en jonge oma O+

Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig' :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144970632
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat was dat een heerlijke salade, P! Die met de vijgen, sinaasappel, anijs en feta :9 Jum Jum! Ross vond het veel te veel smaakexplosies, ik vond het geweldig. Maar niet te veel. Of te vaak.
Je moet dat ook niet elke dag eten he :D

Mijn sinaasappelmousse was errug goed gelukt :9 Vonden de dames ook gelukkig :Y)
  zondag 28 september 2014 @ 00:15:39 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144970742
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:

Je ziet er stralend uit hoor. Wat een lieve olijke en jonge oma O+

Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig' :D
Tis ook een lekker jong ding nog, hoor, dat omaatje van dik 55 jaar. O+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_144970812
quote:

Mijn oma's en opa's gingen ook dood toen ik ong. 3 of 4 was. Heb er geen enkele herinnering aan.. zie wel op zw/w fotootjes dat ze lange rokken en knotjes droegen :Y
pi_144970827
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Tis ook een lekker jong ding nog, hoor, dat omaatje van dik 55 jaar. O+
}:|
pi_144975139
Geen zalfje ertegen, Bloes?
Let me see you stripped down to the bone
pi_144975163
Hoi vanaf kantoor trouwens. Ben er maar even hoor, er was een server omgevallen. Zucht.
Ik fiets zo weer huiswaarts en dan is als het goed is onderhand mijn pretzeldeeg thuis wel goed gerezen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_144975212
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf kantoor trouwens. Ben er maar even hoor, er was een server omgevallen. Zucht.
Ik fiets zo weer huiswaarts en dan is als het goed is onderhand mijn pretzeldeeg thuis wel goed gerezen! :)
Wat een hart voor de zaak O+

Ik zou gaan wandelen vanmorgen in Zoetermeer. Een tochtje van 25km. Heb me alleen verslapen en ik moet echt onwijs gaan racen om het nog te halen. Geen zin in dus :P Ik ga hier in de buurt wel een lekker ommetje maken :Y)
pi_144975401
quote:
Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig'
Ik had 1 bloemetjesjurk met standaard miskeurende blik, kreeg alleen iets op verjaardag, vroeger boerin.
En ik had 1 hippe oma, die je elke keer grote marsen en geld toestopte als je langs kwam, vroeger caféhoudster.

Ik was juist dol op de bloemetjesjurkoma *) Die mis ik ook nog het meest.
Opa's overleden voor mijn 10e, oma's overleden toen ik 20 en 29 was.
pi_144975421
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:

Heeft iemand een hele korte samenvatting van de hoogte- of dieptepunten? Oja nog welkom terug B&G. Leuke verslagen hadden jullie weer.
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik :)
pi_144975437
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 09:33 schreef Selestha het volgende:
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik :)
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaat :o Hoort dat bij de leeftijd? :{
pi_144975478
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaat :o Hoort dat bij de leeftijd? :{
Ik voel me altijd te dik voor vanalles, dus dat zet ik dan van me af als ik iets leuks wil doen. Anders kom ik de deur namelijk niet meer uit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')