abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144975212
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf kantoor trouwens. Ben er maar even hoor, er was een server omgevallen. Zucht.
Ik fiets zo weer huiswaarts en dan is als het goed is onderhand mijn pretzeldeeg thuis wel goed gerezen! :)
Wat een hart voor de zaak O+

Ik zou gaan wandelen vanmorgen in Zoetermeer. Een tochtje van 25km. Heb me alleen verslapen en ik moet echt onwijs gaan racen om het nog te halen. Geen zin in dus :P Ik ga hier in de buurt wel een lekker ommetje maken :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144975401
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig'
Ik had 1 bloemetjesjurk met standaard miskeurende blik, kreeg alleen iets op verjaardag, vroeger boerin.
En ik had 1 hippe oma, die je elke keer grote marsen en geld toestopte als je langs kwam, vroeger caféhoudster.

Ik was juist dol op de bloemetjesjurkoma *) Die mis ik ook nog het meest.
Opa's overleden voor mijn 10e, oma's overleden toen ik 20 en 29 was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144975421
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii! :W vanaf Siam Park (waterpark
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen :D. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.

Heeft iemand een hele korte samenvatting van de hoogte- of dieptepunten? Oja nog welkom terug B&G. Leuke verslagen hadden jullie weer.
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik :)
pi_144975437
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 09:33 schreef Selestha het volgende:
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik :)
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaat :o Hoort dat bij de leeftijd? :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144975478
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaat :o Hoort dat bij de leeftijd? :{
Ik voel me altijd te dik voor vanalles, dus dat zet ik dan van me af als ik iets leuks wil doen. Anders kom ik de deur namelijk niet meer uit :')
pi_144975511
Nee, voor dingen met alle kleren aan of alle kleren uit voel ik me nooit te dik :+ Alleen voor weinig kleren aan.
pi_144975524
Goedemorgen!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144975533
Goedemorgen, Lonaa! *O*
pi_144975552
Dag Isa!

Ik voel me ook te dik voor van alles trouwens.

En het is lang geleden dat ik in een weekend zo vroeg wakker was! Vandaag kwart over 9, gisteren kwart over 7! :o

Vandaag werd ik wakker uit een nachtmerrie. ;(

Hoe was jouw nacht Isa?
pi_144975645
Nou, ik heb heel veel gedroomd :D Eerst dat je ergens een soort muntjes kon vinden en die muntjes kon je inruilen voor een prijs van 100.000 euro en ik vond er 4! Het was een levensechte droom en ik had al allemaal plannen wat ik met al dat gel ging doen (een bouncy castle kopen :Y :Y ) en toen werd ik wakker omdat Ross naar bed kwam -O- Spelbreker!

En daarna droomde ik over het netjes afwegen van het kattenvoer elke dag en zag ik plots onze tweede (spierwitte!) kat. En toen realizeerde ik me dat we twee katten hadden en ik elke dag maar voor 1 kat voer neer zette en dat vond ik heel erg. Arme katjes :7

Amyway, voor de rest wel lekker geslapen. Wat had jij voor nachtmerrie, weet je dat nog?
pi_144975674
Hahaha. Die tweede droom. :D

Uh, ja. Ik was op vakantie in Spanje. En ik moest weer naar huis en dat ging allemaal wat moeizaam. Ik moest namelijk m'n moeder bellen voor informatie, en ze is niet zo concreet. :')
Toen ging ik naar het vliegveld, en daar werd ik tegen gehouden door een mevrouw. Ik moest mijn hond identificeren. Anders mocht ze niet meer mee terug. Dus draaide ik me om, en daar lag een hele stapel hondenvelletjes. Gevild. ;( En een zak met een hond erin. Mijn hond. Toen ik de zak openmaakte ademde ze nog heel lichtjes. Het was Sally. En toen zei de mevrouw dat ik haar niet mee terug mocht nemen, want ze was ziek. En zieke honden mochten de grens niet over. En toen raakte ik helemaal in paniek en werd ik wakker. ;(
pi_144975736
omg, dat is echt een nachtmerrie -O- Jezus, wat een vreselijke manier om wakker te worden.
pi_144975817
Ja. :{
Ik heb best vaak van dit soort dromen in de ochtend. Als in, meer dan 1 x per week. Echt super ruk. :{

Gelukkig lag het hondje naast me in bed (ze had geluk gisteren. ;) ) O+
pi_144975836
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zelf malen!
Ook aan gedacht, een molen die stevig genoeg is om 25KG in een haalbare tijd om te zetten in meel is zo heel duur nog niet. Maakt alleen wel een pleurisherrie.

En voor zakelijk gebruik is er een vergunning nodig om te malen. Die krijg ik wel, maar is wel weer gedoe.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144975845
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker *O*

En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert. :*
Hele rogge he. Graankorrels :) Dat is een beetje het dilemma :D
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 28 september 2014 @ 10:50:33 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144976319
Feel good filmpje KLM lost&found
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 september 2014 @ 10:51:37 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144976336
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ook aan gedacht, een molen die stevig genoeg is om 25KG in een haalbare tijd om te zetten in meel is zo heel duur nog niet. Maakt alleen wel een pleurisherrie.

En voor zakelijk gebruik is er een vergunning nodig om te malen. Die krijg ik wel, maar is wel weer gedoe.
Je zoekt een kelder onder een wasserette?
Backing Bread
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144976369
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Feel good filmpje KLM lost&found
Ja die is leuk O+ O+ Braaf hondje to the rescue O+ O+
pi_144976759
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou als je daar bent voel je je niet meer zo want ongeveer de helft daar was dik. En ze lopen gewoon in short of bikini rond. Buiten het zwembad om trouwens ook :P

Fantastisch om allerlei soorten mensen en kleding te zien en dan te raden waar ze vandaan komen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_144976882
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou als je daar bent voel je je niet meer zo want ongeveer de helft daar was dik. En ze lopen gewoon in short of bikini rond. Buiten het zwembad om trouwens ook :P

Fantastisch om allerlei soorten mensen en kleding te zien en dan te raden waar ze vandaan komen :P
Maar jij bent super slank, je vindt misschien iemand al snel dikker dan jij bent 8-)
\Nog plannen voor vandaag, FFT?
pi_144977080
:W
pi_144977099
Leuk feestje gister trouwens, met kampvuur in de tuin, sterretjes en kumbaya :D
pi_144977350
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar jij bent super slank, je vindt misschien iemand al snel dikker dan jij bent 8-)
\Nog plannen voor vandaag, FFT?
Naah, vriendin is ook groot en stevig maar daar lopen ook al bolle kinderen rond (bol hoofd, kerstmanbuik) en de ouders zien er hetzelfde uit. Het is zonde als je zoiets leuks overslaat, niemand valt daar iets op omdat iedereen er anders en gek uitziet. Mij vinden ze vast ook maf :).

We gaan vandaag in deze megahitte weer (slim :')) met de buggy wandelen. Dit keer naar Los Christianos. We wandelen langs strand/boulevard en dat plaatsje schijnt leuk te zijn + er is daar vandaag markt. Terug met de bus of taxi. En vnv voor de 2e keer uit eten als soort afscheidsavond. Of vanmiddag ergens bij een gezellig mooi tentje tapas happen en vnv hier in hotel. Weet t nog niet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 28 september 2014 @ 12:16:55 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144978028
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:

We gaan vandaag in deze megahitte weer (slim :')) met de buggy wandelen. Dit keer naar Los Christianos. We wandelen langs strand/boulevard en dat plaatsje schijnt leuk te zijn + er is daar vandaag markt. Terug met de bus of taxi. En vnv voor de 2e keer uit eten als soort afscheidsavond. Of vanmiddag ergens bij een gezellig mooi tentje tapas happen en vnv hier in hotel. Weet t nog niet.
Klink als vakantie vieren. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144978060
Megahitte. Hoe voelt dat -O- * Isabeau trekt fleecedekentje nog wat beter over schouders
Het zou hier toch ook weer warm worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')