Wat een hart voor de zaakquote:Op zondag 28 september 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf kantoor trouwens. Ben er maar even hoor, er was een server omgevallen. Zucht.
Ik fiets zo weer huiswaarts en dan is als het goed is onderhand mijn pretzeldeeg thuis wel goed gerezen!
Ik had 1 bloemetjesjurk met standaard miskeurende blik, kreeg alleen iets op verjaardag, vroeger boerin.quote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, mijn laatste oma stierf toen ik vier was, geloof ik, en als ik de oude zwartwit foto's bekijk, was dat echt zo'n opgeprikte bloemetjesjurk met een standaard miskeurende blik jegens 'de jeugd van toen-tegenwoordig'
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii!vanaf Siam Park (waterpark
). Supermooi hier, zeker met 30 graden. Ben al van een 100m hoge steile glijbaan afgegaan waar je op een gegeven moment door een buis sjoest waar haaien omheen zwemmen. Nog veel meer gave dingen hier dus vermaak me best en krijg een mooi kleurtje.
Heeft iemand een hele korte samenvatting van de hoogte- of dieptepunten? Oja nog welkom terug B&G. Leuke verslagen hadden jullie weer.
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaatquote:Op zondag 28 september 2014 09:33 schreef Selestha het volgende:
Klinkt heerlijk FFT, zoiets ga ik volgend jaar ook maar voor vakantie doen denk ik
Ik voel me altijd te dik voor vanalles, dus dat zet ik dan van me af als ik iets leuks wil doen. Anders kom ik de deur namelijk niet meer uitquote:Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaatHoort dat bij de leeftijd?
Ook aan gedacht, een molen die stevig genoeg is om 25KG in een haalbare tijd om te zetten in meel is zo heel duur nog niet. Maakt alleen wel een pleurisherrie.quote:
Hele rogge he. Graankorrelsquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker![]()
En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert.
Je zoekt een kelder onder een wasserette?quote:Op zondag 28 september 2014 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook aan gedacht, een molen die stevig genoeg is om 25KG in een haalbare tijd om te zetten in meel is zo heel duur nog niet. Maakt alleen wel een pleurisherrie.
En voor zakelijk gebruik is er een vergunning nodig om te malen. Die krijg ik wel, maar is wel weer gedoe.
Ja die is leukquote:Op zondag 28 september 2014 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Feel good filmpje KLM lost&found
Nou als je daar bent voel je je niet meer zo want ongeveer de helft daar was dik. En ze lopen gewoon in short of bikini rond. Buiten het zwembad om trouwens ookquote:Op zondag 28 september 2014 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al hoe leuk ik dat zou vinden, zo'n waterpretpark, maar toen dacht ik dat ik me er te dik voor zou voelen. En dat gevoel heb ik nog nooit gehad als het om zwembaden gaatHoort dat bij de leeftijd?
Maar jij bent super slank, je vindt misschien iemand al snel dikker dan jij bentquote:Op zondag 28 september 2014 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou als je daar bent voel je je niet meer zo want ongeveer de helft daar was dik. En ze lopen gewoon in short of bikini rond. Buiten het zwembad om trouwens ook![]()
Fantastisch om allerlei soorten mensen en kleding te zien en dan te raden waar ze vandaan komen
Naah, vriendin is ook groot en stevig maar daar lopen ook al bolle kinderen rond (bol hoofd, kerstmanbuik) en de ouders zien er hetzelfde uit. Het is zonde als je zoiets leuks overslaat, niemand valt daar iets op omdat iedereen er anders en gek uitziet. Mij vinden ze vast ook mafquote:Op zondag 28 september 2014 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar jij bent super slank, je vindt misschien iemand al snel dikker dan jij bent![]()
\Nog plannen voor vandaag, FFT?
Klink als vakantie vieren.quote:Op zondag 28 september 2014 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
We gaan vandaag in deze megahitte weer (slim) met de buggy wandelen. Dit keer naar Los Christianos. We wandelen langs strand/boulevard en dat plaatsje schijnt leuk te zijn + er is daar vandaag markt. Terug met de bus of taxi. En vnv voor de 2e keer uit eten als soort afscheidsavond. Of vanmiddag ergens bij een gezellig mooi tentje tapas happen en vnv hier in hotel. Weet t nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |