In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:56 schreef AnneX het volgende:
Vijfenzeventig kilo en dat de trap op?
Lekker, dat het bier ná ontploffing nog smaakte.
Terug van een Snuffelfair en daar kon ik ook mijn nagels laten gellakken.
Als het goed is, houdt het 3/4 weken?
Voorlopig heb ik 10 blinkende mini spiegeltjes aan mijn handen.
Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
Hier zijn de fotoclub en de dichtersclub een alliantie aangegaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het overwegen of ik mijn eigen poezie ga voorlezen op een open mic night.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien maakt je Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker![]()
En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert.
zelf malen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:44 schreef Selestha het volgende:
Heerlijke zachte karamel met zeezout gekocht
En prime aged-biefstuk voor vanavond, pastinaken en lekkere jonge boerenkaas
Ik smul nu al
Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Sinaasappelmousse-ding in de koelkastBen benieuwd
Die drank heb ik geskipt. Ik ga niet voor 2 eetlepels zo'n fles drank halenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo de vijgensalade maken, maar zie dat ik nog even naar de slijterij moet!
Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nog een fles ouzo.![]()
Het voegt niet heel veel toe hoor. Met een beetje anijszaad ofzo ben je er ook.
Haha. Ik heb nog wel wat bonen over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken of de slijterij zo'n miniflesje heeft!
Morgen een chili maken en ter inspiratie een recept van Jamie Oliver gepakt en we hebben echt alle ingrediënten in huis, op de bonen na(en het is een waslijst aan ingrediënten
)
Goed ideequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Maar volgens mij doe ik zo eerst een middagdutje. Pfoei.
Ik zie net in de voorraadkast dat we nog bruine bonen hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Haha. Ik heb nog wel wat bonen over.
Morgen maak ik een preiquiche. Lang geleden en superlekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |