Wat leuk!!! Lekker dat het allemaal gelukt is!quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:05 schreef minilot het volgende:
En goeeeeeeeedemorgen allemaal!![]()
Over exact vier dagen zit ik op de boot naar Engeland. Voor het soort 36-urige volgepropte 'vakantie' waar we goed in zijn.![]()
Geen tijd om heimwee tekrijgen![]()
Gefeliciteeeeeeeeerd!quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Zusje viert haar 20e verjaardag..![]()
Nou, daar was niet veel moeite aan. Aan vriendje meegedeeld dat we dit gaan doen, in vijf minuten online boot + hotel geboekt, klaar is keesquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Lekker dat het allemaal gelukt is!
Ja wel ok geloof ik naar omstandigheden.. hoor er niet zo veel over en spreek haar ook niet zo heel vaak..quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeerd!Hoe gaat het met je zusje?
Ze proberen het toch weer.. Geheel onverwacht!quote:
Draaideur-huwelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:01 schreef minilot het volgende:
Ze proberen het toch weer.. Geheel onverwacht!
We zullen zien.
stoofpot met guiness?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:16 schreef Lonaa het volgende:
Is er hier iemand met een goed Iers recept voor het een of ander, trouwens?
Je bedoelt naar de Local Sunday Market? Ik denk dat ik er niet ben, helaas.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hondje is naar de kapper, boodschapjes gedaan.. lekker luieren nu tot we vanmiddag naar het westen afreizen. Zusje viert haar 20e verjaardag..![]()
@ Lonaa: als ik morgen ga, dan zal het met de trein zijn.. ik weet het dus nog niet zeker
Ook lekker! Wilde ook al een toetje met Guiness maken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stoofpot met guiness?
Ik heb een klapstuk in m'n slowcooker gestopt. Ben benieuwd of het lekker is, morgen! Met eierspätzle, zelfgemaakte, denk ik.
Ja. Ik weet het ook nog niet hoor. Weet niet of het wel zo veel de moeite waard isquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de Local Sunday Market? Ik denk dat ik er niet ben, helaas.
Heb geen foto's van een keuken onder het gemberbier. Kan wel kijken of de kroon-afdruk op de foto te krijgen is...quote:
Smaakte perfect, veel koolzuur (quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, gaaf! En ja, hoe smaakte het nou?
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:56 schreef AnneX het volgende:
Vijfenzeventig kilo en dat de trap op?
Lekker, dat het bier ná ontploffing nog smaakte.
Terug van een Snuffelfair en daar kon ik ook mijn nagels laten gellakken.
Als het goed is, houdt het 3/4 weken?
Voorlopig heb ik 10 blinkende mini spiegeltjes aan mijn handen.
Misschien maak e Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
Hier zijn de fotoclub en de dichtersclub een alliantie aangegaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het overwegen of ik mijn eigen poezie ga voorlezen op een open mic night.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien maakt je Isegrim er blij mee met wat je overhoudt?
Of ga je ook brood bakken?
Oh shut, jij bént de ( succesvolle) broodbakker![]()
En Borisz ...wat sneu voor je oma!
Fijn dat je je om haar bekommert.
zelf malen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In drie dozen. Inclusief verpakkingsmateriaal 88kg. Was dus alleen de bedoeling om roggemeel te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |