Nog meer reden om er mee te kappen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar ik ben christen. Weliswaar een heel ruimdenkend christen maar toch.![]()
En is Sinterklaas zelf ook niet een christelijk figuur?
nee gewoon de waan van de dag, dat trekt zichzelf vanzelf weer recht ... heeft het altijd gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je kunt er wel conclusies uit trekken. Dit zijn namelijk noviteiten. Dat ZP verder gelijk blijft, ja nogal logisch, daarom is het een traditie. Juist de verandering - die vrij hard gaat - is noemenswaardig.
Nogal kort door de bocht weer. Het trekt helemaal niet recht. ZP is al heel lang onderhevig aan verandering, dat gaat nu alleen maar met een rapper tempo.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gewoon de waan van de dag, dat trekt zichzelf vanzelf weer recht ... heeft het altijd gedaan
nee hoor Zwarte Piet is zwartquote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht weer. Het trekt helemaal niet recht. ZP is al heel lang onderhevig aan verandering, dat gaat nu alleen maar met een rapper tempo.
Jij praat poepquote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht weer. Het trekt helemaal niet recht. ZP is al heel lang onderhevig aan verandering, dat gaat nu alleen maar met een rapper tempo.
Ik denk dat je over een aantal jaar nog gek staat te kijken ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor Zwarte Piet is zwart
Nog wel, de vraag is niet of hij zwart blijft, maar hoe lang het nog duurt.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor Zwarte Piet is zwart
sterker nog het hele feest is altijd al onderhevig geweest aan verandering maar dat heeft meer met de tijdsgeest te makenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dank voor deze bijdrage. Zeer inspirerend om een kijkje te krijgen in de hersenpan van beantherio.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Jij praat poep
Poep is bruin
Bruin is racisme
Jij bent racistisch
dat lees ik hier al jarenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een aantal jaar nog gek staat te kijken ook.
dit ookquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nog wel, de vraag is niet of hij zwart blijft, maar hoe lang het nog duurt.
2000 belde, ze wilden hun opmerking terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
that's what she saidquote:
Ik draag tenminste enige logica bij. En geen dank daarvoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dank voor deze bijdrage. Zeer inspirerend om een kijkje te krijgen in de hersenpan van beantherio.
Gahahahquote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2000 belde, ze wilden hun opmerking terug.
nee hoor je kan mensen niet verplichten om het Sinterklaas feest anders te gaan vieren. Dan gaan ze juist er tegen in door extra de nadruk te leggen op Zwarte Piet. Zie maar wat ze in verschillende gemeenten gaan doen door extra veel Zwarte Pieten mee te laten lopen met inhuldigingen ed.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien zal de mening van de Pro Pieten ook langzaam veranderen?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor je kan mensen niet verplichten om het Sinterklaas feest anders te gaan vieren. Dan gaan ze juist er tegen in door extra de nadruk te leggen op Zwarte Piet. Zie maar wat ze in verschillende gemeenten gaan doen door extra veel Zwarte Pieten mee te laten lopen met inhuldigingen ed.
Bij deze.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah
Wist ik veel dat jullie al jaren dezelfde discussie voeren.
Nou dan komt het er nog steeds aan. Uiteindelijk. Uiteindelijk zullen mensen die beweren dat Piet altijd zwart blijft raar staan kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
goed mogelijk
maar Quincy vertraagd dit proces alleen maar
Ja, dat zal ook geroepen zijn toen destijds de regenboogpieten geïntroduceerd werden. Met het verhaal dat de Pakjesboot door een regenboog was gevaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
met mogelijk bedoelde ik eigenlijk misschienquote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan komt het er nog steeds aan. Uiteindelijk. Uiteindelijk zullen mensen die beweren dat Piet altijd zwart blijft raar staan kijken.
Uiteindelijk.... uiteindelijk ondergaat het universum heat-death.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan komt het er nog steeds aan. Uiteindelijk. Uiteindelijk zullen mensen die beweren dat Piet altijd zwart blijft raar staan kijken.
Al die hipsterkinderen zijn nu helemaal in de war.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook geroepen zijn toen destijds de regenboogpieten geïntroduceerd werden. Met het verhaal dat de Pakjesboot door een regenboog was gevaren.
Zowel dat verhaal als die regenboogpieten zijn nooit echt ingeburgerd.
dat was ook wel echt superdebielquote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook geroepen zijn toen destijds de regenboogpieten geïntroduceerd werden. Met het verhaal dat de Pakjesboot door een regenboog was gevaren.
Zowel dat verhaal als die regenboogpieten zijn nooit echt ingeburgerd.
Neuh.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan kregen die mensen toch ongelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Uiteindelijk.... uiteindelijk ondergaat het universum heat-death.
Dus?
Het is alleen maar een mooi land als die moeders ook nog eens lekker waren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
ook gek dat het niet bestaan van de sint me schokte maar de aparte gezinsformatie de normaalste zaak van de wereld was
ik was toen 5 of 6 ofzo denk ik
Nederland is een mooi land
dat weet ik dus niet meerquote:Op donderdag 25 september 2014 23:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is alleen maar een mooi land als die moeders ook nog eens lekker waren.
Ik was 17.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
of 8 of 10 ofzo, weet ik veel wanneer kinderen daar achterkomen
Mwah, dat eiland in de pacific met alleen maar topless chicks en overal een open bar is best een aardig plekje wereld hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
de wereld is kut, Nederland nog het minst kut en fok! maakt het draaglijk
Ken dat eiland nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat eiland in de pacific met alleen maar topless chicks en overal een open bar is best een aardig plekje wereld hoor.
op de foto's wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat eiland in de pacific met alleen maar topless chicks en overal een open bar is best een aardig plekje wereld hoor.
Kan kloppen, krijg je als het goed is te horen van Zwarte Pietquote:
Oh... Veel plezier HeatWavequote:Op donderdag 25 september 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
op de foto's wel ja
als jij er bent zijn ze allemaal vies dik en zijn ze ook bottomless
ze zijn dronken dus je gaat gewoon mee
Ik dacht emigratie ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:02 schreef sp3c het volgende:
en de drank is aangelengd denk ik
altijd hetzelfde op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |