Heb je het gelezen? Serieus? Ik kan niet eens een minuut naar dat sletje kijken zonder over mijn kop te gaan. Al mijn informatie is gebaseerd op wat ik net in tien minuten hebben gelezen van een aantal users.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef James_R het volgende:
Waarom lees ik dit onzinartikel in drie minuten weg en doe ik over een artikel van dezelfde lengte voor mijn studie een half uur?![]()
Wat een verwaand wijf zeg, het zou me tegenvallen van die Johnny de Mol als hij dit wicht daadwerkelijk aan roem en geld gaat helpen. Kop is ook niet opvallend/sympathiek genoeg om mee door te breken gelukkig.
Zijn vader heeft het woord egocentrisch een nieuwe lading gegeven, hij is geen haar beter....quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Pulzzar het volgende:
Martijn Krabbé heeft nogal een slechte smaak qua vrouwen. Hij raakt altijd verstrikt in de klauwen van egocentrische theatrale aandachtshoeren.
Die gastquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:45 schreef Ericr het volgende:
Aan Take me Out heeft ze dus ook meegedaan.
En ze heeft Els een keer gebroken naar het schijntArme Els.twitter:BienBientje91 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 17:30:42You cant fix Yourself by breaking someone els reageer retweet
Zonder Martijn Krabbe aan de haak te slaan ook niet. Dat Grazia-interview was al in de vergetelheid geraakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef muzas het volgende:
Briljant wijf.
Wil klaarblijkelijk bekend worden. Pakt haar kans met een interview. als ze gewoon 13-in-een-dozijn brave hendrik-antwoorden had gegeven had nu niet half nederland het over die kut gehad.
Oh het is al oud?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zonder Martijn Krabbe aan de haak te slaan ook niet. Dat Grazia-interview was al in de vergetelheid geraakt.
Wat is een UIK?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zijn vader heeft het woord egocentrisch een nieuwe lading gegeven, hij is geen haar beter....
Walkelijke UIK, die Krabbé.....
OMG wat pareltjes:quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor een schrijfster schrijft ze wel onder het gemiddelde niveau van een schrijfster: http://bienschumacher.blogspot.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef James_R het volgende:
Waarom lees ik dit onzinartikel in drie minuten weg en doe ik over een artikel van dezelfde lengte voor mijn studie een half uur?![]()
Wat een verwaand wijf zeg, het zou me tegenvallen van die Johnny de Mol als hij dit wicht daadwerkelijk aan roem en geld gaat helpen. Kop is ook niet opvallend/sympathiek genoeg om mee door te breken gelukkig.
Ook zo'n stomme kut.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef Ericr het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)jacobien_schumacher/
Tinkebell neemt het op voor Jacobien.
Is ze 21?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef BasEnAad het volgende:
Is zij 21?
Ze lijkt wel 40.
Wat een parasiet zeg.
Grote haakneus weggeshopt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze ziet er in dat filmpje heel anders uit als op de foto's Photoshop?
Precies, als rijke kerel wil je er best wel een keer overheen, maar trouwen met gemeenschap van goederen? Als je je geld in het riool gooit komt het waarschijnlijk nog beter terechtquote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef ssebass het volgende:
Misschien moet ze dit even lezen:
http://laluttecontinue.tu(...)-ceo-to-gold-diggers
Nog triester, het gaat haar niet eens lukken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:13 schreef koemleit het volgende:
Het grote probleem is dat deze kut nu heel veel aandacht krijgt.. daardoor in shownieuws gaat komen omdat ze volgende week ergens in een sexvideo zit/ wordt opgepakt.. Doet dit een paar keer.. ze gooit er nog wat spraakmakende tweets uit... Voor je het weet zit ze in sterren springen Et voila snabbelen maar, voor 3000 euro per half uur...
wat een trieste maatschappij is dit.
Quoted for truth.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef ikhebgelijk het volgende:
Dit dames en heren is wat wij in de volks mond een hoer noemen. Je kut gebruiken om er beter van te worden.
Die is net zo geschift, soort zoekt soort. Was zij het niet die onder het mom van creativiteit iets met diertjes doodmaken deed? Koekoek.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef Ericr het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)jacobien_schumacher/
Tinkebell neemt het op voor Jacobien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |