en? Wij kunnen er toch niets aan doen dat het rollenpatroon veranderd is? Ik wou vroeger huisvrouw worden, maar tegenwoordig zijn die er nauwelijks. Tegenwoordig kom ik meer huismannen tegenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef ikhebgelijk het volgende:
Dit dames en heren is wat wij in de volks mond een hoer noemen. Je kut gebruiken om er beter van te worden.
En de gasten die haar daten en geld geven moeten het ook lezen, want die hebben het zelf ook niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef ssebass het volgende:
Misschien moet ze dit even lezen:
http://laluttecontinue.tu(...)-ceo-to-gold-diggers
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef James_R het volgende:
Waarom lees ik dit onzinartikel in drie minuten weg en doe ik over een artikel van dezelfde lengte voor mijn studie een half uur?![]()
Wat een verwaand wijf zeg, het zou me tegenvallen van die Johnny de Mol als hij dit wicht daadwerkelijk aan roem en geld gaat helpen. Kop is ook niet opvallend/sympathiek genoeg om mee door te breken gelukkig.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
Dit moet toch wel satire zijn. Een soort van reallife sanasoufi
dus? hij wou haar toch hebben? zorgen zal hij dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze woont in een huis van haar vader, hij stopt haar regelmatig wat toe en neemt haar mee naar Italië zodat ze naar de kapper kan.
Ze wordt niet alleen door haar vader onderhouden, ze wordt zelfs gruwelijk verwend.
Lukt niet echt hčquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus? hij wou haar toch hebben? zorgen zal hij dusJammer dat zij niet Arabisch is trouwens, want als mijn vader genoeg heeft van het zorgen zoekt hij gewoon een Libanese man voor mij
Daar is hij overigens al mee bezig
![]()
Wel gemaakt in Italie omdat daar de enige kapper zit die haar krullen begrijpt.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef Werkman het volgende:
Het allerergste vind ik nog wel dat pleeborstelkapsel...
Ik schrok trouwens wel een beetje van haar leeftijd. Ik ben een jaar ouder maar had gedacht dat zij een dertiger zou zijn. In ieder geval dertig. Vooruit, 29. Maar lager ga ik echt niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk wijf was dat in The Bachelor. Echt niet normaal.
Edit: toevoeging:
Dat interview. Zo schaamteloos ook.
En dit:
En haar 'schrijftalent':
http://bienschumacher.blo(...)behind-bachelor.html
Nee, ik was best nieuwsgierig maar ik kwam niet erg ver. Ondanks mijn nieuwsgierigheid kon ik het gewoon niet uitlezen, fysiek niet. Over het verkeerde gebruik van leestekens als een simpele komma, rare spelfouten en het simpelweg niet boeiend vertellen hoeven we het dan nog niet eens te hebben, daar kan ik voor smeuīgheden normaal gesproken wel overheen kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef Ericr het volgende:
http://bienschumacher.blo(...)behind-bachelor.html
Die meid heeft al veel beleefd. Helaas heeft ze nog niet geleerd wat een alinea is.
Dit... Onleesbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 05:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik was best nieuwsgierig maar ik kwam niet erg ver. Ondanks mijn nieuwsgierigheid kon ik het gewoon niet uitlezen, fysiek niet. Over het verkeerde gebruik van leestekens als een simpele komma, rare spelfouten en het simpelweg niet boeiend vertellen hoeven we het dan nog niet eens te hebben, daar kan ik voor smeuīgheden normaal gesproken wel overheen kijken.
Henny?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en? Wij kunnen er toch niets aan doen dat het rollenpatroon veranderd is? Ik wou vroeger huisvrouw worden, maar tegenwoordig zijn die er nauwelijks. Tegenwoordig kom ik meer huismannen tegen![]()
Arme Els.twitter:BienBientje91 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 17:30:42You cant fix Yourself by breaking someone els reageer retweet
Wat. de. fuck.quote:
Die looks heeft ze nu ook al niet. Ik zou haar niet daten, zelfs met het karakter buiten beschouwing gelaten. Anderen doen dat waarschijnlijk alleen omdat ze zich zo opdringt (lees: erg gemakkelijk is). En inderdaad 21?? Ik ben 30 en vind haar er oud uitzien. Dacht dat ze ouder was dan ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef Werkman het volgende:
Ach, ook dit soort word oud met verlies van looks.
Als de verschijning afneemt een de jeugdige charme verlept zie je ze vanzelf weer terug op kinky.nl tegen spotprijzen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:55 schreef ssebass het volgende:
Ik zou haar niet daten, zelfs met het karakter buiten beschouwing gelaten. Anderen doen dat waarschijnlijk alleen omdat ze zich zo opdringt
Tering wat slecht. Na drie zinnen heb ik het opgegevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 05:16 schreef Grunge. het volgende:
Repost:
[..]
Ik schrok trouwens wel een beetje van haar leeftijd. Ik ben een jaar ouder maar had gedacht dat zij een dertiger zou zijn. In ieder geval dertig. Vooruit, 29. Maar lager ga ik echt niet.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef Werkman het volgende:
Het allerergste vind ik nog wel dat pleeborstelkapsel...
Nee. Jij bent dan ook een hipster.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef quinoahipster het volgende:
Geen kwaad woord over Tinkebell
Ik ken haar alleen van The Bachelor. Ik weet niet meer waarom ik naar dat keekquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
Maar waar zou ik haar van moeten kennen? Ze ziet er een beetje uit als een jonge Leontien, die van Borsato, maar dan met een pruik op.
Ik snap niet dat jij zo veel tijd aan David Luiz verspild. En het is ZO VEEL. Niet ZOVEELquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef Copthorne het volgende:
Irrelevante dame. Snap niet dat jullie zoveel aandacht en tijd aan haar verspillen.
Die neuken het lekkerst.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Pulzzar het volgende:
Martijn Krabbé heeft nogal een slechte smaak qua vrouwen. Hij raakt altijd verstrikt in de klauwen van egocentrische theatrale aandachtshoeren.
Beide schrijfwijzen zijn correct. Je kunt ook ZOVEEL schrijven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij zo veel tijd aan David Luiz verspild. En het is ZO VEEL. Niet ZOVEEL
Maar tinkebel is wel knap in elk geval.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef Ericr het volgende:
http://instagram.com/p/tS8CnQt_Ps/?modal=true
Vriendin van Tinkebell, nog zo'n wazige aandachtshoer.
Deze is ook kanp, mits je dat kapsel wegdenkt natuurlijk. Mooi snoetje. Alleen nu ik dat interview heb gelezen, vind ik dat ze een behoorlijk grote bek heeft voor iemand die nog niets heeft klaargespeeld.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar tinkebel is wel knap in elk geval.
Vind het tegenvallen.. maar sowieso alles teniet door dat verkankerde innerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze is ook kanp, mits je dat kapsel wegdenkt natuurlijk. Mooi snoetje. Alleen nu ik dat interview heb gelezen, vind ik dat ze een behoorlijk grote bek heeft voor iemand die nog niets heeft klaargespeeld.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het tegenvallen.. maar sowieso alles teniet door dat verkankerde innerlijkhoop dat haar boot zingt... achterlijk figuur.
Oh..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar wegdenken.... mwah.
Maar inderdaad, verschrikkelijk als ze echt zo denkt als ze pretendeert in dat interviewEen puber die een reality check nodig heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |