quote:"Mijn vader vraagt me vaak waarom ik niet wil werken voor een beter leven. Ik snap de vraag, maar zo werkt het niet. Ik ben een creatieveling."
quote:"Dat andere vrouwen mijn stijl waarderen en daar tegenop kijken. Dat hoor ik vaak en die complimentjes vind ik erg leuk."
quote:"Natuurlijk kan ik wel shoppen bij de H&M, maar eerlijk gezegd is dat niets voor mij. Ik heb daar te veel klasse voor, een te sterk ontwikkeld gevoel voor kwaliteit en stijl."
quote:"Sommige mensen verwarren mijn houding met arrogantie, maar dat is het niet. Ik ben wel zelfverzekerd, ik weet wat ik wil en juist daarom heb ik er alle vertrouwen in dat mijn leven ooit zo glamorous zal zijn als ik graag wil."
En ze heeft geflirt met Arie Boomsma, en is een ex van Johnny de Mol.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef lariss het volgende:
Het is het nieuwe liefje van Martijn Krabbé!
Wat pappa een hoop geld kost, want, alleen in Italie kunnen ze er mee omgaanquote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef Werkman het volgende:
Het allerergste vind ik nog wel dat pleeborstelkapsel...
Precies dit inderdaad. Bij take me out was ze wel lekker alleen op die fotos niet meer. Ff maandje met martijn krabbe bivakeren, beetje naamsbekendheid wervenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Werkman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |