Ze waren in Panama via de taalschool. De stage liep ook via de taalschool. Hun verblijfsadres was gevonden via de taalschool...quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef suddenintuition het volgende:
vraag : Hoe kan het dat ` die Eilien ` om 00.15 uur op 2 april belde naar de ouders van Lisanne ? Hoe kwam zij aan Lisannes telefoonnummer ?
.....toch raar, je bent met een vriendin op vakantie, je raakt vermist....en vervolgens belt IEMAND uit mijn vakantie-adres, naar mijn ouders............huhh ??
En wat ook `vreemd` is dat de broer van Lisanne vertelde bij RTLNight,, dat toen ze thuis `dit telefoontje ` kregen, K & L al `anderhalve dag ` vermist waren ??
( of kwam dat ` telefoontje ` dan op 3 april om 00.15 uur ?? En staat het fout geschreven in het artikel dat ik net las van een link ? half uur geleden ...)
Meestal moet je gegevens achterlaten van thuisblijvers. Dat is ook zo als je een reis boekt bij een willekeurige reisorganisatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef suddenintuition het volgende:
vraag : Hoe kan het dat ` die Eilien ` om 00.15 uur op 2 april belde naar de ouders van Lisanne ? Hoe kwam zij aan Lisannes telefoonnummer ?
.....toch raar, je bent met een vriendin op vakantie, je raakt vermist....en vervolgens belt IEMAND uit mijn vakantie-adres, naar mijn ouders............huhh ??
En wat ook `vreemd` is dat de broer van Lisanne vertelde bij RTLNight,, dat toen ze thuis `dit telefoontje ` kregen, K & L al `anderhalve dag ` vermist waren ??
( of kwam dat ` telefoontje ` dan op 3 april om 00.15 uur ?? En staat het fout geschreven in het artikel dat ik net las van een link ? half uur geleden ...)
En op het inschrijfformulier van de taalschool moet je alle vakjes invullen, ook je thuistelefoonnummer.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren in Panama via de taalschool. De stage liep ook via de taalschool. Hun verblijfsadres was gevonden via de taalschool...
Dat bedoel ik idd: de taalschool had uiteraard alle gegevens (ook de telefoonnummers van het thuisfront voor "in geval van nood") .quote:Op donderdag 25 september 2014 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En op het inschrijfformulier van de taalschool moet je alle vakjes invullen, ook je thuistelefoonnummer.
Dat klopt wel. De familie Froon had voor het laatst op 1 april iets gehoord. Ze werden gebeld op 3 april om 0:15 in de nacht. In Panama was het toen 2 april 17:15.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef suddenintuition het volgende:
maar.....hoe zit dat dan met die `anderhalve dag ` vermissing.....wat de broer van Lisanne zei ? want het was fan toch meer net een halve dag ??
EDIT Leg het verkeerd uitquote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef suddenintuition het volgende:
maar.....hoe zit dat dan met die `anderhalve dag ` vermissing.....wat de broer van Lisanne zei ? want het was fan toch meer net een halve dag ??
okee........maar in het artikel van de link, las ik net 2 april 00.15 u......zal een fout in het artikel geweest zijn dan, dat kan niet anders.....quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klopt wel. De familie Froon had voor het laatst op 1 april iets gehoord. Ze werden gebeld op 3 april om 0:15 in de ochtend. In Panama was het toen 2 april 17:15.
Zal wel een fout zijn dan. Het was op dat moment 2 april in Panama en 3 april in NL.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
okee........maar in het artikel van de link, las ik net 2 april......zal een fout in het artikel geweest zijn dan, dat kan niet anders.....
DEZE LINK bedoelde ik daarnet, sorry, ik moest even zoeken..............quote:Op donderdag 25 september 2014 15:49 schreef lariss het volgende:
En over de duimen omhoog van Lisanne heb ik een en ander gelezen, maar weet niet of dit ook al aan bod is geweest? :
"Diny had twee gewonde duimen doordat ze geprobeerd had er een hete overschotel mee op te vangen. Die duimen waren op 1 april helemaal ingezwachteld. Ze stak ze op, Peter maakte er een foto van en stuurde die via WhatsApp naar Lisanne. Daar heeft ze niet meer op gereageerd."
http://www.nrcreader.nl/a(...)-doe-je-iets-voor-ze
nou, Lisanne steekt toch ook haar duimen op in de lucht, op de mirador, er werd hier gezegd dat ze de app van haar moeder misschien had ontvangen, maar gezien de afstand twijfel ik of dat kan. Heeft iemand hier ervaring met het versturen van Whatsapp berichten overzee (Atlantische oceaan) hoeveel tijd zit daar gemiddeld tussen verzenden - ontvangen? Wie kan een schatting geven?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:43 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
DEZE LINK bedoelde ik daarnet, sorry, ik moest even zoeken..............
je kan je wellicht afvragen waarom de meiden niet ook lokaal hebben proberen te bellen, bv naar de taalschool, of naar huis. Daar wordt niets over gezegd. Bereik hadden ze niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef suddenintuition het volgende:
In het artikel wordt toch duidelijk gezegd 2 april om 00.15 uur.....omdat voor de familie TOEN
het hele drama begon.......tja, dan snap ik het niet meer hoor.....
want dat zou betekenen, dat de nood-oproep om 16.30 en nog 1 wat later....gevolgd werd amper 3 kwartier later om 17.15 uur ondertussen......door het telefoontje van Eilien ( Eileen ) naar de ouders van Lisanne in Nederland.......
Nou das s n e l ...lijkt Overtoom wel......
PRECIES.......quote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
je kan je wellicht afvragen waarom de meiden niet ook lokaal hebben proberen te bellen, bv naar de taalschool, of naar huis. Daar wordt niets over gezegd. Bereik hadden ze niet.
Wel een goeie inderdaad, wie zei dat zopas, Ouder1 ? hoe kan je al die dagen een belpoging doen, terwijl je van een kabelbrug bent gevallen, en - vlgns sommigen - al bent overleden in de rivier. Hoe komen die telefoons dan na die belpogingen door 1 of beide dames, in de rugzak?
Weet iemand of Kris en Lisanne misschien lenzen droegen?
Binnen 1 minuut schat ik, als je een internet verbinding hebt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nou, Lisanne steekt toch ook haar duimen op in de lucht, op de mirador, er werd hier gezegd dat ze de app van haar moeder misschien had ontvangen, maar gezien de afstand twijfel ik of dat kan. Heeft iemand hier ervaring met het versturen van Whatsapp berichten overzee (Atlantische oceaan) hoeveel tijd zit daar gemiddeld tussen verzenden - ontvangen? Wie kan een schatting geven?
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut schat ik, als je een internet verbinding hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 1:55 schreef iemand in Colombia het volgende:
Ik heb berichten van Whatsapp pas weken later ontvangen nadat ze verzonden waren.
Deze vragen moeten inderdaad gesteld worden maar of ze te beantwoorden zijn, is de grote vraag.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef suddenintuition het volgende:
Dus wordt het ook tijd, dat we hier a n d e r e vragen gaan stellen :
Wie hebben K&L leren kennen tussen 15 maart en 1 april ???
Zijn K&L al eerder in het vizier geweest, van deze gasten ???
Met wie hadden zij contacten gelegd ??? Wat waren dat voor mensen ??? enz. enz.
Of...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
je kan je wellicht afvragen waarom de meiden niet ook lokaal hebben proberen te bellen, bv naar de taalschool, of naar huis. Daar wordt niets over gezegd. Bereik hadden ze niet.
Wel een goeie inderdaad, wie zei dat zopas, Ouder1 ? hoe kan je al die dagen een belpoging doen, terwijl je van een kabelbrug bent gevallen, en - vlgns sommigen - al bent overleden in de rivier. Hoe komen die telefoons dan na die belpogingen door 1 of beide dames, in de rugzak?
Weet iemand of Kris en Lisanne misschien lenzen droegen?
Deels wel natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef gynaika het volgende:
[..]
Deze vragen moeten inderdaad gesteld worden maar of ze te beantwoorden zijn, is de grote vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |