Dat vind ik nog het punt dat het meeste hoofdbrekens geeft om een mogelijk scenario aan op te hangen: het zeer wisselende terrein.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef Rubella het volgende:
Ik denk dat ze niet zo ver gekomen zijn. Eens, het eerste gedeelte is recht toe recht aan, maar hierna wordt het toch andere koek. Zie de diverse filmpjes maar in de OP.
's Middags? Dat bericht moet dus in principe tijdens de wandeling gestuurd zijn dan (als je er van uit gaat dat de tijden van de foto's kloppen)?quote:
Niezo spannend:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:30 schreef Poolbal het volgende:
Ik mis in de OP 2 dingen:
1) er staat een screenshot van een animatie van de vondst van de rugzak, is er ook een volledig filmpje van?
Welke bedoel je? Telemetro?quote:2) Waar is die film van ongeveer een half uur dat ze over het pad lopen?
thnx
Om 14:00 Panamese (da's 21:00 Nederlandse) tijd schijnt de vriend van Kris het bericht ontvangen te hebben. Het bericht kan niet op dat moment verstuurd zijn want Kris stond toen in de 1e quebrada, waar je geen bereik hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:31 schreef blondetrien het volgende:
[..]
's Middags? Dat bericht moet dus in principe tijdens de wandeling gestuurd zijn dan (als je er van uit gaat dat de tijden van de foto's kloppen)?
Vreemd... spijtig dat daar zo weinig over bekend is dan.. juist dat soort informatie zou toch prima via de telefoon te achterhalen moeten zijn zou je denken...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om 14:00 Panamese (da's 21:00 Nederlandse) tijd schijnt de vriend van Kris het bericht ontvangen te hebben. Het bericht kan niet op dat moment verstuurd zijn want Kris stond toen in de 1e quebrada, waar je geen bereik hebt.
Ben ik met je eens, ik denk dat het te maken heeft met wat ik vanmorgen zei:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:44 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Vreemd... spijtig dat daar zo weinig over bekend is dan.. juist dat soort informatie zou toch prima via de telefoon te achterhalen moeten zijn zou je denken...
"Hey schatje, ben lekker aan het wandelen, mis je, x"?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:46 schreef Grijzemassa het volgende:
In dit contact met haar vriend heeft Kris het daar dus niet over gehad. Vind ik vreemd, als het contact dinsdamiddag om 14.00 uur was. Zo'n wandeling, het uitzicht op de mirador, de jungle, dat vertel je dan toch?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Hey schatje, ben lekker aan het wandelen, mis je, x"?
Kannietbestaatniet?quote:
Je bedoelt dat dat het bericht van haar vriend kon zijn? De vader vertelde dat Kris vertelde over hoe het beviel en alles ging, maar niets over de wandeling dusquote:
Het nalaten van checken van de data die ze hebben? Denk jij dat de tijd van de foto wel klopt, maar die van het bericht niet, of...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik denk dat het te maken heeft met wat ik vanmorgen zei:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #69 - watskeburt?
Ik denk dat het berichtje verstuurd is net na 13:00 toen ze nog op de Mirador stonden en ~45 min later, lopend over het pad hadden ze geen bereik meer (althans als ze dezelfde provider hadden als Hans Kremers). Dus om 14:00 precies kan niet, maar misschien een klein tijdsverschilletje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:53 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Het nalaten van checken van de data die ze hebben? Denk jij dat de tijd van de foto wel klopt, maar die van het bericht niet, of...?
(sowieso zijn die berichttijden niet altijd even betrouwbaar geloof ik... maar dat is wederom na te gaan met de data van de telefoon lijkt me.... mits ze die eindelijk zouden vrijgeven aan de ouders....)
"Hey schatje, ben lekker aan het wandelen, mis je, x"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:53 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat het bericht van haar vriend kon zijn? De vader vertelde dat Kris vertelde over hoe het beviel en alles ging, maar niets over de wandeling dus
Vind ik toch moeilijk te geloven dat ze dan niets over de wandeling en de mirador, waar ze dan dus zouden staan, verteldequote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat het berichtje verstuurd is net na 13:00 toen ze nog op de Mirador stonden en ~45 min later, lopend over het pad hadden ze geen bereik meer (althans als ze dezelfde provider hadden als Hans Kremers). Dus om 14:00 precies kan niet, maar misschien een klein tijdsverschilletje.
Ik heb berichten van Whatsapp pas weken later ontvangen nadat ze verzonden waren.
Precies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
"Hey schatje, ben lekker aan het wandelen, mis je, x"
"Ze hadden het toen erg naar hun zin"
"ze waren heel vrolijk en heel enthousiast"
"ze hadden er erg veel zin in"
Zit er in principe allemaal in verwerkt.. of "ben lekker aan het wandelen, supermooi hier"... kan alsnog echt een klein berichtje zijn geweest waaruit je weinig duidelijkheid haalt, niet iedereen is altijd even specifiek/uitgebreid.
Nouja, de wandeling zou dan benoemt zijn toch? En misschien de details bewaard voor een later moment?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:59 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Vind ik toch moeilijk te geloven dat ze dan niets over de wandeling en de mirador, waar ze dan dus zouden staan, vertelde
Als je op het punt staat het regenwoud in te lopen en net van een spectaculair uitzicht aan het genieten bent, tja zou kunnen dat je niets van dat alles opnoemt. Ik vind het alleen helemaal niet aannemelijk. Veel aannemelijker is het dat ze nog niet begonnen waren aan de wandeling.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
"Ik sta nu op 8°50'1.26"N , 82°25'34.20"W en we gaan even doorwandelen op het pad. Als ik geen bereik meer heb en ik verdwaal, is dit het laatste wat je hoort, xxx"
Zou ook kunnen, maar dat lijkt me sterk.
de wandeling is zeker niet benoemd in dat gesprek aangezien het lange tijd onduidelijk was of ze aan het Pianista pad begonnen warenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:02 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nouja, de wandeling zou dan benoemt zijn toch? En misschien de details bewaard voor een later moment?
Waarom is dat nou aannemelijker, zonder dat je ook maar weet wat er gezegd werd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je op het punt staat het regenwoud in te lopen en net van een spectaculair uitzicht aan het genieten bent, tja zou kunnen dat je niets van dat alles opnoemt. Ik vind het alleen helemaal niet aannemelijk. Veel aannemelijker is het dat ze nog niet begonnen waren aan de wandeling.
Ik heb op gelezen, weet niet of dat waar is, dat het laatste contact van Kris met haar vriend vanuit de beautysalon was, waar Kris een massage kreeg. K&L hebben ook wel verteld dat ze gingen wandelen. Maar dat het contact op de mirador was, zonder iets daarover te vertellen gaat er bij mij niet in. Nee ik weet niet wat het bericht inhield, maar jij ook niet. Dus waar baseer jij je conclusies dan op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom is dat nou aannemelijker, zonder dat je ook maar weet wat er gezegd werd?
En als je aan een wandeling gaat beginnen en een berichtje stuurt:
- waarom is dat logischer?
- waarom zou je dan juist niet zeggen waar je heen gaat?
- hoe rijm je dat met de geclaimde 14:00?
Dat ligt toch helemaal aan wat voor persoon je bent? Dat is niet zonder dat je iemand kent te beredeneren, en zelfs als je iemand kent blijft het lastig.. sommige mensen zijn sowieso al wat korter van stof via de sms/whatsapp.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je op het punt staat het regenwoud in te lopen en net van een spectaculair uitzicht aan het genieten bent, tja zou kunnen dat je niets van dat alles opnoemt. Ik vind het alleen helemaal niet aannemelijk.
Welke "conclusies"? Ik post slechts een mogelijk berichtje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb op gelezen, weet niet of dat waar is, dat het laatste contact van Kris met haar vriend vanuit de beautysalon was, waar Kris een massage kreeg. K&L hebben ook wel verteld dat ze gingen wandelen. Maar dat het contact op de mirador was, zonder iets daarover te vertellen gaat er bij mij niet in. Nee ik weet niet wat het bericht inhield, maar jij ook niet. Dus waar baseer jij je conclusies dan op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |