SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-09-2014 20:46:18 ]![]()
Handig, ik had niet door dat ik de lapo had. Ik zit in een serie nachtdiensten, verwacht niet te veel van mij (nog minder dan normaal dus).![]()
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien?![]()
15km
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien?![]()
15km
![]()
Wie weet, hangt ook een beetje van het herstel van de marathon af natuurlijk. 1.12 staat mijn PR op en dat was ook al een hele goede race en een snel parcoursquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.Maar het is leuk om ambitieuze doelen te hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fffuuuuuu Garmin vergetendan maar lopen met Endomondo straks dan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Lol, yup... dat probeerde ik dus te zeggenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bijna goed.![]()
Je voeten zetten dus juist uit tijdens het lopen en daarom heb je (meestal) een grotere maat nodig.Dat zal dan ook prima zijn, maar dit is wat hardloop-expert-man van runnersworld me adviseerde (en wat plausibel klonk). Nu varieren maten sowieso al tussen merken...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen. Er lopen er hier ook wat rond met schoenen in hun gebruikelijke schoenmaat (zoals ik).Mjah, ik was vooral benieuwd of die sites iets deden met de laps zoals ingesteld op je watch/apparaat, maar ze negeren het allemaal compleet. En tja, als zelfs de tomtom site er amper iets nuttigs mee doet.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is inherent aan die websites, die zijn daar heel beperkt in (al heeft strava wel een split-tab dacht ik).![]()
In de herkansing...
1
2[b]21 december 2014 - [url=http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide/winter-step-one-loop-3]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM![]()
Herkansing geslaagd.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef McTwente het volgende:
In de herkansing...
[ code verwijderd ]![]()
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:
Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?![]()
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Mr.B. het volgende:
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:
Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?![]()
Er staat hier taart![]()
Taart is net als een marathon, er staat er altijd wel ergens eentje...![]()
ik heb dus ook beleefd afgeslagenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Taart! Neem voor mij ff een stukje mee!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?![]()
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...![]()
Wow! Wat is je PR?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel!![]()
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd.quote:Heb jij er ook al vaker gelopen?
![]()
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atletenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd.Heb jij er ook al vaker gelopen?
Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
Groeten vanaf de boot!
Als Yur en aanhang naar ons eiland komen, gaan wij wel even een eilandje verderop zitten.
Wij zullen de komende dagen vast minder vaak op het internet te vinden zijn. Dus avlast: iedereen die belachelijke afstanden gaan lopen dit weekend: veel succes! Iedereen die minder belachtelijke afstanden gaan lopen ook veel succes trouwens.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Ik baal ontzettend. Ben enorm aan het overwerken want moeten daardoor krijg ik t niet voor mekaar om te gaan lopen door de week.
Pijn in mn nek, hoofdpijn en zo moe.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Het is me gelukt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber!Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km.
![]()
Als je maar niet gaat bloggen over die legging.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Danter het volgende:
Zwabber, mag dit modepopje met zebra legging bij de groet uit schoorl, 10km ?
Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken![]()
![]()
Ja, loop al dik 2 jaar hard. Halve marathon's gelopen. Vorig jaar Eindhoven HM in 1h40m. De laatste tijd veel bezig geweest met mud/trail runs, haal ik meer plezier uit. Deze zomer weinig gelopen, pas deze maand weer begonnen met regelmatiger lopen. Wil echt weer gaan werken aan mijn afstanden, richting de 25k is nu mijn doel.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat let je? Hop schoenen aan en gaan. Jou niet vaak hier gezien trouwens, loop je al lang en al wat wedstrijden gelopen enzo?
YUR, Gotc, Guard, TWC allemaal een goede reis!Alvast heel veel plezier en succes!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Check. Voorlopig was je de laatste.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef Krattenkoning het volgende:
@Zwabber mag ik nog bij de Posbankloop 15km? Mag ook na het eten en/of het slapen![]()
Nee in Nijmegen doen er zoveel lopers mee, ik zat niet eens bij de eerste 200 toen. Dus gewoon in het eerste startvak, samen met vele honderden anderen. Je mag alleen helemaal vooraan starten als je in je categorie onder een bepaalde tijd loopt:quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atletenMag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
En dat haal ik voorlopig nog niet.![]()
Het is wel erg massaal allemaal die 7HL, maar heel goed georganiseerd, zodat je daar niet veel last van hebt.![]()
Ik wilde last moment beslissen of ik ga. Maar ben dat weekend een weekendje naar Den Bosch met mijn meisje.quote:(stiekem is dat ook wel heel leuk natuurlijk
voor 8 euro naar dutchpop en voor 15 euro een slipcursus (nee geen yurkak enzulks) gekocht op vakantieveiling)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik kan niets beloven..quote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat bloggen over die legging.
Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken![]()
![]()
Wel met fauteaux dan, als er geblogd wordt...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.
1
2[b]11 januari 2015 - [url=http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl]PWN Egmond Halve Marathon (Egmond)[/url][/b]
[*] hatsaflats - 10,5km
Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.![]()
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij.........
#FFS![]()
![]()
Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.Ja doei.![]()
![]()
Dan kijkt er niemand raar op als je ook nog eens op blote voeten rondloopt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
@Guard: loyalty membership. Omdat we al teveel geld hebben uitgegeven aan deze maatschappij om naar NL te reizen.... Wel chill... Normaal betaal je hier £20 p.p. voor....
Ja doei.![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
nicequote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij.........
#FFS![]()
![]()
Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.![]()
Jeej!!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.
EnMo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben gewoon fan van dingen opnieuw doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen
In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.![]()
Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen
In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.
Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een hoop loopjes dit weekend
(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Loopjes? Wat een pokke eind gaat men weer lopenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Yuki het volgende:
Wat een hoop loopjes dit weekend
(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!!![]()
![]()
![]()
Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.
Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.![]()
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zettenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische TS!![]()
![]()
Iedereen is tegen jequote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zetten![]()
![]()
de donkere, duistere wereld van de interwebz is een duivelse plek!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iedereen is tegen je [ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruïstische liefde.quote:![]()
Zeer onwaarschijnlijk, maar ik heb je komende #fail erbij gezet.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.
[ code verwijderd ]
Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.En jij bent een fantastische poster in mijn topic!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische TS!Niet alleen werken, ook slapen vind ik belangrijker dan jou in de OP zetten. Zo is het leven nu eenmaal. Dat wil zeggen, zo is jouw leven nu eenmaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zetten![]()
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruïstische liefde.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainen![]()
![]()
Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainen![]()
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?![]()
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die 5s is nogal solide. Ik heb nooit iets van een hoesje en loop al een jaar met dit ding rond. Ook al 2 keer laten vallen. Wat deukjes en krasjes maar verder niets aan de hand.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.
[..]
Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.![]()
https://www.etsy.com/nl/shop/CRAFIC?ref=l2-shopheader-namequote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zeker ook nog gejogd?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Enkel in de herkansing. Wat kortere intervallen met de loopgroep en de enkel voelt al beter dan gisteren![]()
![]()
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/shop/CRAFIC?ref=l2-shopheader-name
Ik zat meer naar zoiets te kijken:
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.![]()
https://www.etsy.com/nl/s(...)hopsection_leftnav_1quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Haha, naast hardlopen en werken zit je alleen maar op Etsyquote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/s(...)hopsection_leftnav_1? Maar die hoesjes zien er iig al beter uit, thanks (want er was nog niet genoeg keuze
)
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.Oh, dat sowieso hoor, dat vroeg ik ook al aan de verkoper en dat was vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.
Hoefde ook geen aanbetaling te doen ofzo, daar ging het mij ook om, niet dat het wordt besteld en ik straks geld kwijt ben omdat ze tóch niet beter passen.
Die ik vanmiddag aan had voelden in ieder geval al heel erg fijn, tijdens het loopstukje voor de video inderdaad al alsof ik geen schoen aan had![]()
![]()
![]()
Wat zijn er veel loopjes dit weekend.
guard, twc, yur, gotc, wolve en moblo alvast heel veel plezier! Is wat anders als ff een wedstrijdje tussendoor, Jullie maken er echt werk van. Vergeet niet te genieten marathon mannen (dat afzien is maar even)
![]()
Spoiler want off-topic:quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Spoiler want off-topic:Hoesjes van de actionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.
Jij hebt vast niet zo'n mooie roze als ik
Komt ervan als je een trailmarathon gaat lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nu hoor ik ook bij het cluppie, denk ik.
[ afbeelding ]
Als ze me op twitter gaan volgen immers...![]()
![]()
Cool, wist niet dat je twitterde? Hoe heet je daar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nu hoor ik ook bij het cluppie, denk ik.
[ afbeelding ]
Als ze me op twitter gaan volgen immers...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@hosselmosselquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Cool, wist niet dat je twitterde? Hoe heet je daar?![]()
![]()
Vandaag is het voor ons vliegdag! Vanavond![]()
![]()
Voor de beginners onder ons: vanaf maandag bij de Lidl hebben ze hardloopspullen te koop.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dat is niet alleen voor de beginners hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor de beginners onder ons: vanaf maandag bij de Lidl hebben ze hardloopspullen te koop.
Morgen is de dag dat we kunnen uitslapen, eindelijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:09 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk Quoi! Voor morgen nog plannen? Tot wanneer zijn jullie in Berlijn?Wordt dus een erg rustig dagje, waarop we op ons gemak startnummer gaan ophalen en de expo gaan bezoeken. Lekker een beetje shoppen daar
's Avonds schuiven we aan bij het Healthy Marathon Buffet van het hotel en früh ins bett.
Omdat ik zelf een beetje boel snipverkouden heb ik erg veel zin in dat uitrusten. Zondag trek ik mijn hardloopoutfit aan en ga ik tussen km-punten rennen (voor zover de drukte dat toelaat). Dinsdagmiddag vliegen we weer terug![]()
![]()
Ik heb zo'n hoesje. Ik ben er erg blij mee. Heb nu bijna nooit meer mijn portemonnee mee, maar mijn telefoon en bankpas met eventueel rijbewijs.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.![]()
Even een poosje offline geweest dor drukte. Maar afgelopen woensdag heb ik meegetraind met het loopgroepje van Murmeli. Ik vond het erg leuk. Voor herhaling vatbaar.
Over 2 weken ga ik weer mee.![]()
Ik ben er vorig jaar ook geweest (niet de loop, gewoon de lichtjesroute). Erg leuk!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft iemand een goede manier om uit te vinden wat het ideale tempo is voor beginners.
Ik vind het ontzettend moeilijk om een juist tempo voor mijzelf uit te vinden.
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.Hell To The Liars![]()
Dat laatste is dus helemaal zo slecht nog niet. Beste manier om te zorgen dat je bij je duurloop niet te hard gaat is kijken of je nog een beetje kan ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Heeft iemand een goede manier om uit te vinden wat het ideale tempo is voor beginners.
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.
Overigens zou je als beginner nog helemaal geen uur moeten lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je het gevoel hebt dat je nog een uur kunt rennen, doe je het precies goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.F means you're fucked![]()
12,52km in 11k/u.. ging lekker, wel een straf windje soms!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je kan praten tijdens het rennen doe je het goed, iets wat ik probeer is bijvoorbeeld door mijn neus blijven ademen (als je in je eentje loopt is praten ook zo raar). Of, als je een hartslagmeter gebruikt, op basis daarvan... (Ideale hartslag is persoonlijk maar zeg over het algemeen tussen de 130 en 140 ofzo?)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.![]()
Sinds gisteravond heb ik een trillende/spastische spier in mijn bovenbeen die maar niet wil ophouden met samentrekkenHeeft iemand een idee hoe ik dit kan laten ophouden? Het doet geen pijn ofzo maar het voelt ontzettend irritant.
![]()
Nice! Hopelijk raak je eindelijk van die blessure af, want anders had je net zo goed een auto kunnen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef pijll het volgende:
En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.![]()
Door je neus kunnen ademen is erg persoonsgebonden. Ik kan het al nauwelijks als ik stil zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Als je kan praten tijdens het rennen doe je het goed, iets wat ik probeer is bijvoorbeeld door mijn neus blijven ademen (als je in je eentje loopt is praten ook zo raar). Of, als je een hartslagmeter gebruikt, op basis daarvan... (Ideale hartslag is persoonlijk maar zeg over het algemeen tussen de 130 en 140 ofzo?)
Hartslag idem. Al heb ik die wel als ik stil zit
Ja, voor mij ofzo. Zelf kannie toch niet rijdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice! Hopelijk raak je eindelijk van die blessure af, want anders had je net zo goed een auto kunnen kopen.
Als ik zo om mij heen kijk op mijn snelwegen dan weerhoudt dat velen er niet van om toch achter het stuur te kruipen, dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, voor mij ofzo. Zelf kannie toch niet rijden![]()
Lol, ja da's natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Door je neus kunnen ademen is erg persoonsgebonden. Ik kan het al nauwelijks als ik stil zit.
Nou.. in dat geval denk ik dat het is dat je niet snel te langzaam kan rennen, maar wel te hard. Toen ik net begon met heel bewust rustig lopen moest ik echt heel erg mijn best doen om niet te hard te gaan, het voelde heel onnatuurlijk...
Dus gewoon gaan op een tempo waarvan je denkt 'dit is relaxed', en dan langzamer![]()
![]()
Is er hier trouwens nog iemand die misschien mijn startnummer voor de halve marathon tijdens de Amsterdam marathon wil overnemen?
Ik mag namelijk mijn afstudeerproject presenteren op een symposium in Dubai!![]()
Dus ik ben die week niet in Nederland.
Kan hem altijd nog via de site van de Amsterdam Marathon zelf proberen kwijt te raken, maar misschien wil hier iemand hem nog graag lopen.
Jack does it in real time...![]()
Gaaf!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef DeeBee het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die misschien mijn startnummer voor de halve marathon tijdens de Amsterdam marathon wil overnemen?
Ik mag namelijk mijn afstudeerproject presenteren op een symposium in Dubai!![]()
Kan hem altijd nog via de site van de Amsterdam Marathon zelf proberen kwijt te raken, maar misschien wil hier iemand hem nog graag lopen.
Goede reden om hem niet te lopen DeeBee
Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon weer vrij matig aan het trainen de laatste maanden ja, dus dit komt als een mooi excuus tussendoor!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou elke smoes aangrijpen om A'dam niet te hoeven lopen, maar dit is nog best een goede!
En erg blij mee, vooral tof dat zowel de uni als het bedrijf erg tevreden waren (en zorgen dat ik er gratis heen kan) en als je dan mag presenteren op een symposium met allemaal bedrijven uit de sector waarin je wil werken graag dan wil ik er wel heen ipv een hm lopen.
Jack does it in real time...![]()
al waren er alleen bedrijven waar je niet wil werken... snoepreisjes > HM'squote:Op vrijdag 26 september 2014 14:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon weer vrij matig aan het trainen de laatste maanden ja, dus dit komt als een mooi excuus tussendoor!
En erg blij mee, vooral tof dat zowel de uni als het bedrijf erg tevreden waren (en zorgen dat ik er gratis heen kan) en als je dan mag presenteren op een symposium met allemaal bedrijven uit de sector waarin je wil werken graag dan wil ik er wel heen ipv een hm lopen.Trek eens aan mijn vinger?
Gaaf deebee!!
Mijn HM ambities hebben even een break dus ik neem hem ook niet over.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik kan hem wel opdoen naast mijn marathonstartbewijs, krijg ik dan 2 medailles?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In plaats van de Halve in Amsterdam kun je dan nu een Obstacle Run doen in Dubaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef DeeBee het volgende:
Kan hem altijd nog via de site van de Amsterdam Marathon zelf proberen kwijt te raken, maar misschien wil hier iemand hem nog graag lopen.![]()
![]()
Ik moet even iets kwijt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter
Wel grappig, ik besef me net dat hardlopen volgens mij de enige sport is met zo'n groot 'bereik' qua tijd en afstand. De kortste wedstrijd duurt 9.58 seconden, de langste.. 3 dagen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
DeeBee! Goed gedaan en mooie kans.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik moet even iets kwijt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gebeurd?
![]()
Ik vind net een heel lief kaartje in de bus van een (hardlopende) collega, om me succes te wensen voor over 9 dagen
Zekers Yuks!
Oeh, vroeg gegeten (linguine met avocado, courgette, oude kaas en pompoenpitten) en straks op de trein naar schiphol. Bijna marathon time!
Alsof ik 'm zelf ga lopen*stuiter*
![]()
![]()
Geweldig praatje van Leonie vd Haak, vooral het stuk over de ui en de layers, dat soort rare gedachte kronkels en uiteindelijk het 'just being' is echt herkenbaar tijdens lange loopjes..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag voor het eerst door de 4 km grens gegaan! Het ging echt lekker, terwijl ik toch een stuk langer achter elkaar moest rennen dan ik ooit had gedaan. Ben nog bezig met Evy naar de 5 km. Ben er bijna!![]()
Die 5 red je ook wel! Ben je zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef Yellowflower84 het volgende:
Vandaag voor het eerst door de 4 km grens gegaan! Het ging echt lekker, terwijl ik toch een stuk langer achter elkaar moest rennen dan ik ooit had gedaan. Ben nog bezig met Evy naar de 5 km. Ben er bijna!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Laatste training voor de Posbankloop, 15x200p200, ging heerlijk.
http://app.endomondo.com/workouts/414610060/11291298
Erg veel zin om weer een wedstrijdje te lopen. Ik hoop rond de 1:02/1:03 te lopen![]()
Tot zondag!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef Tarahumara het volgende:
Erg veel zin om weer een wedstrijdje te lopen. Ik hoop rond de 1:02/1:03 te lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yur, GotC, Guard, TWC, Quoi, andere buitenlandgangers en alle binnenlandgangers: succes met jullie M, HM, kilomterpuntenloopjes en alle andere loopjes!
Wat een actief weekend.
Ik mag me ook scharen tussen de zwabberaars. Ook gevallen, maar dan tijdens het fietsen. Komt me helemaal niet uit.![]()
![]()
Strakke tijd!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef Tarahumara het volgende:
Erg veel zin om weer een wedstrijdje te lopen. Ik hoop rond de 1:02/1:03 te lopenDan zou je bij de
zevenheuvelenloop onder het uur moeten kunnen lopen. Succes alvast voor zondag!
![]()
Het is maar 10 kilometer. Dat is een warming-upquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
In plaats van de Halve in Amsterdam kun je dan nu een Obstacle Run doen in Dubai.
![]()
Goed bezig! Je komt al echt in de buurt!quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef Yellowflower84 het volgende:
Vandaag voor het eerst door de 4 km grens gegaan! Het ging echt lekker, terwijl ik toch een stuk langer achter elkaar moest rennen dan ik ooit had gedaan. Ben nog bezig met Evy naar de 5 km. Ben er bijna![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vraag het me af of ik op de 7H sneller loop dan de Posbank. Bij de PB zijn de klimmetjes wat korter en feller, een knallen en je bent boven. 7H is wat geleidelijker, ga je meer op stuk is mijn ervaring. Posbankloop kan ik dromen, dat scheelt ook. Onder het uur gaat sowieso niet lukken, aangezien ik m'n 5k eerst nog eens onder de 20 moet lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Strakke tijd!Dan zou je bij de
zevenheuvelenloop onder het uur moeten kunnen lopen. Succes alvast voor zondag!
![]()
![]()
Beetje gammel vandaag. Loopje van vandaag naar zondagavond en zondagochtendloopje naar morgenochtend. #logistiek![]()
13:00 uur! ik heb nummer 3620quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ok, ik ga me langzamerhand weer in het topic mengen. Vandaag eindelijk weer gehobbeld, een hele rustige 5km zonder Garmin (batterij leeg, duh) en met onze nieuwe hond die nog niet echt aan een halsband+riem gewend is. Ging overigens prima, zowel met hond als met mij, hoewel ik niet veel verder had gekund volgens mij. Toch maar weer met 5-10km opnieuw beginnen denk ik, wel zo verstandig.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ga even lekker rennen zoGeen idee hoe ver of hoe hard, gewoon lekker rennen.
ik heb zomaar het gevoel dat je het geduld niet hebt om het jezelf weer aan te leren.... zo'n kleine 40 jaar geleden kon je het namelijk niet andersquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Door je neus kunnen ademen is erg persoonsgebonden. Ik kan het al nauwelijks als ik stil zit.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan door mijn neus ademen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb zomaar het gevoel dat je het geduld niet hebt om het jezelf weer aan te leren.... zo'n kleine 40 jaar geleden kon je het namelijk niet anders
Denk van niet. Mijn holtes zitten altijd grotendeels dicht. En sinds ik gevallen ben voor de ekiden is het helemaal slecht.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daar ben ik weerTerug van 2 weekjes Normandië
Voor het eerst de hardloopschoenen meegenomen op vakantie. Uiteindelijk 2x op pad geweest.
Had na de 2e x vreemde pijn in mn heup dus maar niet meer wezen rennen.. het was tenslotte vakantie.
Anyway.. lekker wat hoogtemeters gemaaktDat waren mijn kuiten niet echt gewend..
Paar rondjes vakantiepark
Hele lange heuvel af, en toen weer op...![]()
zo klopt ie!quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig, ik besef me net dat hardlopen volgens mij de enige sport is met zo'n groot 'bereik' qua tijd en afstand. De kortste wedstrijd duurt 9.58 seconden, de langste..zo'n 41 dagen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanaf zondag 4 weekenden achtereen wedstrijden, zin in!
25km Run Forrest Run trailrun
RUC Leeuwarden
10km Viersprongloop in mijn geboortedorp/huidige woonplaats
RUC Neede
Morgen even langs de hardloopwinkel om zo'n startnummerhouderding te halen (dat gepruts met die speldjes ben ik onderhand ook wel zat) en een paar gelletjes.
Ohja, en deze zag ik voorbij komen van de organisatie van de run in Groningen.
Hij is wellicht een beetje flauw maar het gevoel is herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Veel succes/plezier met jullie loopjes dit weekend. Denk dat ik zondag ook nog even een rondje ga lopen.![]()
terechte klacht!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Druk loopweekend zo te zien.
Veel plezier en succes allemaal![]()
Van garmin naar endo werkt trouwens super.
Net een rondje gelopen wat een lekker loopweertje![]()
![]()
Ik heb gewoon lichte spierpijn van m'n HIIT-training van gisterBeetje stijve kuiten en zelfs m'n buikspieren voel ik zitten
Morgen maar rustig aan met m'n duurloopje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat een heerlijke avond was het om te lopen.. echt lekkere temperatuur en superveel zuurstof in de lucht!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
QFTquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een heerlijke avond was het om te lopen.. echt lekkere temperatuur en superveel zuurstof in de lucht!Trek eens aan mijn vinger?
vannacht gaat de zomertijd in's avonds weer lekker hardlopen bij daglicht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
vannacht gaat de zomertijd in's avonds weer lekker hardlopen bij daglicht
![]()
Hier wordt het ook best vroeg al donker , loop je dan in kort/kort en die lichtjes om blote armen voelen niet lekker .![]()
Bleh.. Serieus spierpijn in m'n kuiten.. Dat wordt morgen in de warmte rennen ipv vandaag in heerlijk loopweer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Morgen lekker vroeg gaan een optie?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:15 schreef E.T. het volgende:
Bleh.. Serieus spierpijn in m'n kuiten.. Dat wordt morgen in de warmte rennen ipv vandaag in heerlijk loopweer
Vanavond werken tot een uur of twee vannachtquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Morgen lekker vroeg gaan een optie?
Zere voeten en uitslapen nodig dus![]()
Morgen einde middag of morgenavond dan maar.
Meh, da's de beste optie dan inderdaad!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vanavond werken tot een uur of twee vannacht
Zere voeten en uitslapen nodig dus![]()
Morgen einde middag of morgenavond dan maar.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
laat ik alles maar even op een hoop vegen en iedereen die bij een evenement aan de start verschijnt heel veel succes wensen maar in het bijzonder Guard met zijn marathon debuut!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yes, iedereen succes!
Wordt het morgen zo warm?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jaaa idem als RD![]()
Gutenmorgen aus Berlin
Meneer krijgt uitgerekend vannacht voor het eerst van zijn leven kuitkramp. Zit nu een miniknoopje in. Absurd! Moet ik aan de massage nu?![]()
![]()
Heerlijk gelopen vanmorgen
3 km, gelet op pasfrequentie en zo klein mogelijke stapjes. Dat was nog best even lastig. Pas de laatste km kon ik ruim boven de 6 min/km komen.
Liep wel op precies 180 stapjes per min. Handig wel, zo'n interne metronoom haha
Anyway, het was heerlijk, heb genoten, geen pijn!
Om even met Zwabber te spreken: hardlopen
Als je dat kan zou ik t doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:44 schreef Quoi het volgende:
Jaaa idem als RD![]()
Gutenmorgen aus Berlin
Meneer krijgt uitgerekend vannacht voor het eerst van zijn leven kuitkramp. Zit nu een miniknoopje in. Absurd! Moet ik aan de massage nu?
En arme meneer
Iedereen succes vandaag!
Ik ga naar frankrijk vandaag en morgen. Zus en familie weer eens zien
Hmm nou ach mijn andere lange trainingslopen waren net zo warm, dus dan zal het met 35km ook wel gaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:43 schreef hatsaflats het volgende:
23 graden zeiden ze net op de radio.
@Quoi hmm wel een risico, soms gaat het juist meer pijn doen van massage. Is er geen expo met fysio's of zo waar je langs kunt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wordt de 60m (indoor) nooit meer gelopen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig, ik besef me net dat hardlopen volgens mij de enige sport is met zo'n groot 'bereik' qua tijd en afstand. De kortste wedstrijd duurt 9.58 seconden, de langste.. 3 dagen?![]()
Dat is precies onze hoofdactiviteit vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nou ach mijn andere lange trainingslopen waren net zo warm, dus dan zal het met 35km ook wel gaan
@Quoi hmm wel een risico, soms gaat het juist meer pijn doen van massage. Is er geen expo met fysio's of zo waar je langs kunt?![]()
![]()
Dit!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
laat ik alles maar even op een hoop vegen en iedereen die bij een evenement aan de start verschijnt heel veel succes wensen maar in het bijzonder Guard met zijn marathon debuut!
Allemaal veel plezier!![]()
![]()
Veelll!
Gaaf!
Succes had ik al 3x gewenst toch, eerder deze week?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Iedereen heel veel plezier dit weekend! Vergeet niet te genieten naast t afzien![]()
Hoewel ik niet in de WLWW sta doe ik morgen lekker met jullie mee met een 5k. Spannend!![]()
![]()
Wat onpersoonlijk iedereen!
motorbloempje, Wolve, µ, Jero_nimo, Devv, Guard, TheWhiteCowboy, GotC, YUR, Serinde, Frsh, Hinder, Nat-Water, Mr.B., Tarahumara, SEMTEX, Gogo83, LasTeR, Guppyfriend en Krattenkoning: allemaal superveel plezier met jullie loopjes!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Allemaal heel veel succes!
Ik ben van plan om vandaag een rondje van ca 10 km te gaan lopen. Morgen ga ik voor een congres naar Barca en ik verwacht daar de komende week maar 1 x te kunnen lopen.![]()
+1quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
motorbloempje, Wolve, µ, Jero_nimo, Devv, Guard, TheWhiteCowboy, GotC, YUR, Serinde, Frsh, Hinder, Nat-Water, Mr.B., Tarahumara, SEMTEX, Gogo83, LasTeR, Guppyfriend en Krattenkoning: allemaal superveel plezier met jullie loopjes!
Vooral veel succes en plezier voor YUR, TWC, Guard en Mr. Q (ook al staat die laatste niet in de OP)!![]()
^^quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
motorbloempje, Wolve, µ, Jero_nimo, Devv, Guard, TheWhiteCowboy, GotC, YUR, Serinde, Frsh, Hinder, Nat-Water, Mr.B., Tarahumara, SEMTEX, Gogo83, LasTeR, Guppyfriend en Krattenkoning: allemaal superveel plezier met jullie loopjes!![]()
Veel succes en plezier voor alle lopers van het weekend, zeker de (halve) marathonners!![]()
Zwabber, wil je mij svp bij de Dijkloop zetten op 25 oktober? 10 km![]()
Leuk! Ik ga vandaag na een kleine blessure weer rustig opbouwen vanaf week 2. Heb geen haastquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef Yellowflower84 het volgende:
Vandaag voor het eerst door de 4 km grens gegaan! Het ging echt lekker, terwijl ik toch een stuk langer achter elkaar moest rennen dan ik ooit had gedaan. Ben nog bezig met Evy naar de 5 km. Ben er bijna!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Bedankt hoor, maar ik loop pas morgenBlij mee, want extra hersteldag
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILER: nieuwe blogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iedereen moet aan het hardlopen: bij de Aldi ook al cheapy spulletjes te koop. Voor zowel beginners als gevorderden dus
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0110_5_939.htmlTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Is zo'n shirt met lange mouwen wat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iedereen moet aan het hardlopen: bij de Aldi ook al cheapy spulletjes te koop. Voor zowel beginners als gevorderden dus
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0110_5_939.html![]()
Wat mossel hier ergens boven zei
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef mosselmossel het volgende:
Leuk! Volgens mij zijn die kriebels in je benen een heel goed teken!SPOILER: nieuwe blogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb vanochtend zo'n startnummerding gehaald, zie ik net dat er maar aan 1 kant een nummer kan. Is dat altijd zo?It has to mean something
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef mosselmossel het volgende:
Tof! SpannendSPOILER: nieuwe blogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Maar je krijgt toch altijd 2 blaadjes?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Serinde het volgende:
Je hebt toch ook maar één startnummer?It has to mean something
Neehoor, over het algemeen maar 1. Met sommige wedstrijdlopen - waar je ook een wedstrijdlicentie voor nodig hebt - krijg je er wel 2.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch altijd 2 blaadjes?![]()
Nou ben ik niet zo'n wedstrijdloper, maar bij alle lokale flutloopjes heb ik er hier telkens 2 gekregen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Neehoor, over het algemeen maar 1. Met sommige wedstrijdlopen - waar je ook een wedstrijdlicentie voor nodig hebt - krijg je er wel 2.It has to mean something
O, dat is hier in het westen in ieder geval niet echt gebruikelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo'n wedstrijdloper, maar bij alle lokale flutloopjes heb ik er hier telkens 2 gekregen.![]()
En ik zie net dat ik er ook al eentje had...
Gekregen bij de Run Winschoten, ik dacht dat het een keycord was
It has to mean something
Veel plezier en succes iedereen dit weekend!
Ik ben vanochtend heel beroerd wakker geworden, dus het is nog maar de vraag of ik morgen kan lopen.
Get stoned![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:46 schreef Cynic het volgende:
En ik zie net dat ik er ook al eentje had...
Gekregen bij de Run Winschoten, ik dacht dat het een keycord was
Ik heb ook zo'n ding, een keer gekregen bij de Posbankloop. Maar ik vind het maar niks.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat kan best de conclusie worden inderdaad. Maar dat gedoe met die speldjes vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker bezig
Ik heb ook zo'n ding, een keer gekregen bij de Posbankloop. Maar ik vind het maar niks.
Helemaal als je 2 nummers moet doen
It has to mean something
Nummer opspelden voordat je je shirt aantrekt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan best de conclusie worden inderdaad. Maar dat gedoe met die speldjes vind ik ook niks.
Helemaal als je 2 nummers moet doen![]()
Dan gaat meestal de helft van de speldje los.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nummer opspelden voordat je je shirt aantrekt?
Of het nummer zit scheef/staat bol/is ondersteboven.It has to mean something
Wtf. Dan is er wel iets mis met je hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan gaat meestal de helft van de speldje los.
Of het nummer zit scheef/staat bol/is ondersteboven.Gewoon shirt vlak op tafel leggen, nummer erop, en het zit een stuk rechter en minder bol dan wanneer je het erop frut tijdens het aantrekken.
![]()
Ik zweer ook bij de magneetjes
Ik zag dat ze 9,95 voor 4 kosten. Misschien ook maar eens aanschaffen. Done. Nog zwarte ook. My favorite
[ Bericht 52% gewijzigd door SEMTEX op 27-09-2014 13:45:54 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is effe klooien ja. Maar ik was er bij oostland blij meequote:Op zaterdag 27 september 2014 13:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kon niet zo wennen aan die magneetjes. Speldjes bevallen me prima
Blijven ze ook goed zitten?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maar ik vind ze vooral ook irritant tijdens het lopen, te zwaar. Ik heb ze een paar keer gebruikt en ben ze daarna kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is effe klooien ja. Maar ik was er bij oostland blij mee![]()
Veel lopers dit weekend, veel plezier en succes allemaal!
Ik ga zo ook weer een stukje lopen ter ontspanning en daarna weer wat meubels over huizen naar een tijdelijke opslag. Nog vijf weken tot de verhuizing naar onze tijdelijke woonruimte (bij mijn ouders..), maar het slokt aardig wat tijd op om alles uit te zoeken. Het voordeel is wel dat je weer eens goed opruimt![]()
![]()
Primaquote:alleen bij de Baggerloop heb ik ze niet gebruikt, maar verder altijd
Ik vind zo een startnummer band toch het minst erg.
Moet meteen denken aan mijn eerste 10km wedstrijden, toen liepen we met dubbelzijdig tape
Ik HAD ze ook....:(quote:
nu nog maar 3 ipv 4
Ik vind ze erg fijn maar ben een paar kwijt. Normaal blijven ze goed zitten.
Alleen niet als je tegen iets van ijzer komt. Bij de beekloop liep ik voor de start net tegen een ijzer hekje aan en toen schoten ze los, stom. Maar met wind ed blijft t prima zitten.![]()
Ja das wel irritant, met ijzer.
Verder zitten de mijne heel goed.
Van het gewicht heb ik geen last, geloof ik
Maar bij de Baggerloop heb ik ook m'n horloge thuisgelaten
Speldjes![]()
Hoort ook wel een beetje bij het kneuterige van hardlopen, zo'n doosje met speldjes bij het ophalen van een startnummer![]()
Ik heb onderhand een behoorlijke pot met speldjes thuis ook
Daar hebben we gelukkig voorgedrukte shirts. Kunnen jullie hardlopers dat ook niet gewoon doen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Die dingen kan je alleen niet gebruiken bij survivalruns
It has to mean something
Ja! Die hadden we vorig jaar bij de trail des Fantomes, was wel makkelijk idd. Moeten het wel fijne shirtjes zijn die niet schuren enzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig voorgedrukte shirts. Kunnen jullie hardlopers dat ook niet gewoon doen?![]()
![]()
Ik heb echt nul problemen met veiligheidsspelden
Ik vervloek die magneetjes altijd als ik ze vast doe. Maar ik heb geen gaatjes in mijn shirt en ze doen het goed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even gedwongen rust dezer dagen. Dorpsfeest is hier donderdagavond begonnen en dat betekent drie avonden op rij dom bier drinken en calorieën verorberen. Uit ervaring weet ik inmiddels dat hardlopen na een avond stappen geen succes is, dus dan maar gedwongen een paar dagen rust. En rust is ook training, nietwaar?!![]()
Overigens moet ik morgenochtend wel vroeg op met m'n brakke hoofd. Dan hebben ze de traditiegetrouwe hardloopwedstrijd voor de mensen die of geen bier drinken, of gewoon hardlopen ondanks dat ze drie avonden lam zijn gegaanEn ik moet dan een beetje verkeersregelaar spelen en zorgen dat de hardlopers niet hoeven te wachten om over te steken bij kruispunten etc
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Vandaag in Berlijn: ontbijtloopje met hoog funrungehalte, maar wel in Olympia Stadion geweest. Net kidsrun gezien en de inline skaters langs zien zoeven.
Ik wil onderhand zelf er wel eens aan beginnen
Zwabber, mag ik in de WLWW ?
1
2[b]15 maart 2015 - [url=http://www.stevensloop.nl/]Stevensloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - HM![]()
Ach, bier drinken en gezelligheid is ook wel eens leuk trolley
net 3 x 2 km gedaan met vrouwlief en zoonlief ernaast op de fiets. Gezellig geëindigd bij een speeltuintje waar ik kon rekken en strekken en meneer kon spelen.
Was niet helemaal mijn dag, maar toch fijn gelopen. Dadelijk lekkere pasta met gehaktballen eten, de keuken ruikt nu al lekker
Ow, heeft iemand hier garminconnect al met endomondo geconnect?![]()
Zeker! En het is tenslotte maar één keer per jaar, dus dat is nog acceptabelquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:47 schreef Nirak het volgende:
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ja, Garminconnect met endomondo werkt top!quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:47 schreef Nirak het volgende:
net 3 x 2 km gedaan met vrouwlief en zoonlief ernaast op de fiets. Gezellig geëindigd bij een speeltuintje waar ik kon rekken en strekken en meneer kon spelen.
Was niet helemaal mijn dag, maar toch fijn gelopen. Dadelijk lekkere pasta met gehaktballen eten, de keuken ruikt nu al lekker
Ow, heeft iemand hier garminconnect al met endomondo geconnect?![]()
Yup. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is..?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:47 schreef Nirak het volgende:
Ow, heeft iemand hier garminconnect al met endomondo geconnect?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat trainingen er automatisch op komen te staan..quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is..?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Veiligheidsspelden zijn ook vrouwendingen natuurlijk.It has to mean something
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat trainingen er automatisch op komen te staan..Nifty, dat wist ik niet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
die skaters...![]()
Bart Swings (lange baan schaatser uit België) heeft gewonnen, marathon afstand in 58 minuten....
Bart SwingsBelgische schaatsheld!
Mooi hé? Ik zag ze ook!quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef Guard het volgende:
die skaters...![]()
Bart Swings (lange baan schaatser uit België) heeft gewonnen, marathon afstand in 58 minuten....
Hoe vond je de expo? Ik vond het ge-wel-digPrachtig zo in het oude vliegveld Tempelhof. Heb nog schoenen gekocht voor -50% (Adizero Boston W, voor casual) en lunch was Erdinger alcoholfrei en currywurst natürlich.
Verder teveel gewandeld, ik ben moe! Vanaf nu niks meer en chillen![]()
![]()
Dat zijn mijn wedstrijdsloffenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooi hé? Ik zag ze ook!
Hoe vond je de expo? Ik vond het ge-wel-digPrachtig zo in het oude vliegveld Tempelhof. Heb nog schoenen gekocht voor -50% (Adizero Boston W, voor casual) en lunch was Erdinger alcoholfrei en currywurst natürlich.
Verder teveel gewandeld, ik ben moe! Vanaf nu niks meer en chillen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat zijn mijn wedstrijdsloffenZwart roze?
Kan de foto ff niet delen, crappy wifi.![]()
Nee, paars-roze. Maar ik heb de Boston 4, ik zie net dat de 5 ook uit is, met Boost in de zool, en rozequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Quoi het volgende:
[..]Zwart roze?
Kan de foto ff niet delen, crappy wifi.
Maar ik heb nog láng niet genoeg wedstrijden gelopen op de 4 om nieuwe te mogen![]()
![]()
Precies, nog even wat meer laten slijtenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, paars-roze. Maar ik heb de Boston 4, ik zie net dat de 5 ook uit is, met Boost in de zool, en roze
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog láng niet genoeg wedstrijden gelopen op de 4 om nieuwe te mogen
Dit zijn mijne: http://images.sportsshoes(...)1/ADI5051_1000_3.jpg![]()
Ik snap de hardloopschoenen-als dagelijkse schoenen trend niet zoMaar goed, ik draag dan ook het liefste hakken als het even kan.
Ik ook, maar dat is niet echt denderend voor je benenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap de hardloopschoenen-als dagelijkse schoenen trend niet zoMaar goed, ik draag dan ook het liefste hakken als het even kan.
Die zijn leuk Quoi!
Ik draag eigenlijk alleen maar sneakers/hardloopschoenen. Ze zijn comfortabel en ik vind sommige hardloopschoenen ook echt tof om te zien. Hakken heb ik dan weer helemaal niets mee.![]()
Hoeft niet zo te zijn toch? Je krijgt juist gespierdere benen en een betere houding van hakken dragen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is niet echt denderend voor je benenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De fysio die ik eens zag, zag aan mijn manier van staan dat ik regelmatig hakken droeg. Je krijgt er volgens mij juist kortere kuitspieren van, iets wat niet echt handig is bij hardlopen. Ook voor je knieën is het niet best.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeft niet zo te zijn toch? Je krijgt juist gespierdere benen en een betere houding van hakken dragen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb me jaren afgevraagd waarom mensen in hemelsnaam hardloopschoenen als dagelijkse schoenen dragen, dus begrijp jullie goed Sem en LT
Alleen het zit dus eigenlijk gewoon lekker, vooral als je door zo'n stad stiefeltLeve het comfort (zei de 34-jarige
)
![]()
En wat maakt mij dan, als 27-jarige die eigenlijk gewoon al-tijd hardloopschoenen draagt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:03 schreef Quoi het volgende:
Ik heb me jaren afgevraagd waarom mensen in hemelsnaam hardloopschoenen als dagelijkse schoenen dragen, dus begrijp jullie goed Sem en LT
Alleen het zit dus eigenlijk gewoon lekker, vooral als je door zo'n stad stiefeltLeve het comfort (zei de 34-jarige
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen voor een sollicitatie trek ik andere schoenen aan, maar dan nog steeds zonder hak.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net deze gekocht vandaagMaar goed, ik blijf lekker yoga-en en hardlopen en rekken, dan komt het heus goed met mijn kuiten.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Christus! Ik weet niet of je mij weleens hebt gezien, maar als ik die aandoe kan ik niet meer met mijn omgeving communicerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net deze gekocht vandaagMaar goed, ik blijf lekker yoga-en en hardlopen en rekken, dan komt het heus goed met mijn kuiten.
Weerhoudt me niet van gemiddelde hakken overigens, gelukkig. Afijn: healthy marathon buffet![]()
![]()
je kan toch whatsappenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Christus! Ik weet niet of je mij weleens hebt gezien, maar als ik die aandoe kan ik niet meer met mijn omgeving communiceren
Weerhoudt me niet van gemiddelde hakken overigens, gelukkig. Afijn: healthy marathon buffet![]()
![]()
Hoe lang ben jij dan? Ik ben 1.74 maar hakken van 8-10cm gaan prima hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Christus! Ik weet niet of je mij weleens hebt gezien, maar als ik die aandoe kan ik niet meer met mijn omgeving communiceren
Weerhoudt me niet van gemiddelde hakken overigens, gelukkig. Afijn: healthy marathon buffetMaar ik ben misschien door mijn roei-omgeving ook wel gewend aan bovengemiddeld lange vrouwen, ik ben meestal de kleinste
Ik heb vanmiddag deze op de kop getikt. Was voor de helft van de prijs, dus nog maar ¤25, bij Run2Day.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop met mijn 1.87m ook gerust op hakken van 9 of 10 cm hoor. Dan roepen mensen maar wat harder naar bovenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik verheug me op alle verslagen van dit weekend! Er lopen wel vaker veel mensen in één weekend maar volgens mij zelden zoveel verschillende loopjes.
En ik heb een dealtje gesloten bij de boksschool. Ik ga om de week trainen (kickboksen) voor half abonnementsgeld. Past in het budget, het leefschema en niet teveel belasting naast het lopen![]()
![]()
Morgen is Berlijn toch? Guard en Quoi lopen 'm, correct?
Veel succes en sterkte!
En mossel, hoe is t met jouw voorbereiding??![]()
Quoi is mee als de support act en hobbelt vooral tussen km-punten voor de verzorging volgens mij
Ik wil alleen even zeggen dat ik het gehaald heb. 42.195 keiharde kilometers in iets meer dan 7 uur. Het verslag volgt later.
![]()
Kilometers? Meters is alquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
Ik wil alleen even zeggen dat ik het gehaald heb. 42.195 keiharde kilometers in iets meer dan 7 uur. Het verslag volgt later.
.
Get stoned![]()
Streeftijd was toch 5 uur?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
![]()
Lekker Devv! Benieuwd naar je verslag en inderdaad toch iets zwaarder dan gedacht?Sowieso baas dat je hem hebt uitgelopen!
![]()
![]()
Dat was marathon met hindernissen onderweg toch?
7 uur bezig zijn met sportenquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
![]()
Vind ik sowieso een hele prestatie![]()
![]()
Toen een deel van de posters hier zelf nog niet eens hun eigen veters konden strikken moest ik voor volk en vaderland al over een hindernisbaan klauteren wat me een levenslange afkeer heeft opgeleverd....vandaar een diepe, diepe buiging voor het feit dat je dit volbracht hebquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 27-09-2014 21:31:44 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo ik heb alvast mijn voedsel voorbereid voor de 35 km van morgeneen bak havermout met appel en kaneel voor van tevoren, en een fruitsalade met mango, peer, kaki, cactusfruit en een vijg voor achteraf, en dan nog wat boterhammen. Lopen om te eten toch
Alleen nog even bedenken of ik weer met water rugtas ga lopen of niet. Misschien ook wel een goede om het niet te doen, kijken hoeveel gelletjes ik in mijn nep-spibelt kan proppen, en dan kan ik bedenken of ik Amsterdam met of zonder rugtas ga lopen
Ik ben net wat korter dan jij. Maar ik kán ook niet zo goed op 5cm+ lopenquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan? Ik ben 1.74 maar hakken van 8-10cm gaan prima hoorMaar ik ben misschien door mijn roei-omgeving ook wel gewend aan bovengemiddeld lange vrouwen, ik ben meestal de kleinste
Ik vind overigens net als jij dat dat gewoon moet kunnen.
@Yuki, no jealousy needed. Nog een weekje wachten voor jou.
Ik heb toch een metro dagkaart op zak morgen en ga van 12 naar 23 naar 34 naar 42 km. Passen mooi wat highlights bij(al ken ik de stad al best goed), mocht de ubahn te druk zijn dan heb ik mijn hardloopklof aan om te rennen!
Allen, loopze morgen! Yur, eet ze op! GotC geniet! Guard, als ik je zie schreeuw ik je over de finish, genieten geblazen morgen!![]()
![]()
Je laatste langduurloop?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo ik heb alvast mijn voedsel voorbereid voor de 35 km van morgeneen bak havermout met appel en kaneel voor van tevoren, en een fruitsalade met mango, peer, kaki, cactusfruit en een vijg voor achteraf, en dan nog wat boterhammen. Lopen om te eten toch
Alleen nog even bedenken of ik weer met water rugtas ga lopen of niet. Misschien ook wel een goede om het niet te doen, kijken hoeveel gelletjes ik in mijn nep-spibelt kan proppen, en dan kan ik bedenken of ik Amsterdam met of zonder rugtas ga lopen
Zo'n laatste loop is een goede mogelijkheid om je eet/drink plan te testen. Dus om de zoveel km een gel en op de kmpunten waar een verzorgingspost zou zijn water of sportdrank.
Veel succes morgen![]()
![]()
Was er vrijdagavond, was er druk... Nummer gehaald, alcohol vrij biertje gehad en weer gegaan. Was best moe na een dagje reizen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooi hé? Ik zag ze ook!
Verder teveel gewandeld, ik ben moe! Vanaf nu niks meer en chillen
Vliegveld zelf was wel mooi.
Morgen verder met de sightseeing tour Berlijn te voet
Ja, klopt. Er is elke 6/7 km een drankpost met water, sportdrank en banaantjes, net als op de marathon. Maar bij de vorige (31km) had ik zelf mijn waterrugtas meegenomen. Op zich ren je natuurlijk sneller zonder 2kg op je rug, dus even kijken of dit chiller is en of ik geen dorst krijg tussendoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je laatste langduurloop?
Zo'n laatste loop is een goede mogelijkheid om je eet/drink plan te testen. Dus om de zoveel km een gel en op de kmpunten waar een verzorgingspost zou zijn water of sportdrank.
Veel succes morgenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ook al is het wat langer dan de tijd die je in gedachte had, wat een geweldige prestatiequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
![]()
![]()
Wil ik wel doen, maar ik kan de OP momenteel niet editen. Er verschijnt geen edit-knop.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:21 schreef Arquero het volgende:
Veel succes en plezier voor alle lopers van het weekend, zeker de (halve) marathonners!![]()
Zwabber, wil je mij svp bij de Dijkloop zetten op 25 oktober? 10 kmHelaas, de OP kan niet ge-edit worden momenteel...quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zwabber, mag ik in de WLWW ?
[ code verwijderd ]
Wat doen vrouwen zichzelf toch aan met die hakschoenen. Leuk hoor, dat je reet gelift wordt, maar hoe onnatuurlijk wil je lopen?
Alle lopers morgen succes! Ikzelf neig ernaar om toch mee te doen aan de 10 km van de Geuzenloop. Het wordt wel warm, dat houdt me nog een beetje tegen.![]()
De Expo hier stelde niets voor, helaas. Maar dat geeft niet, scheelt weer een boel geld
F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
Benieuwd!
![]()
Veel succes marathonlopers morgen!Geniet en zet de prestatie neer waar je maanden naartoe hebt getraind!
![]()
![]()
Jij ook happy running voor morgen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
Ja, heel veel plezier allemaal morgen! Enjoy!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef GotC het volgende:
Veel succes marathonlopers morgen!Geniet en zet de prestatie neer waar je maanden naartoe hebt getraind!
En TWC toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef Levitas het volgende:
Morgen is Berlijn toch? Guard en Quoi lopen 'm, correct?
Devv
En alle lopers heel veel succes morgen.![]()
Succes allemaal straks! Probeer te genieten zo lang het kan!Alles komt goed en ik voorspel een surprise PR voor YUR
Break a leg!!! Figuurlijk uiteraard!![]()
![]()
Wordt de marathon van Berlijn nou serieus alleen maar door ARD uitgezonden?? Andere jaren was dat toch ook te zien bij de NOS en Eurosport??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij ook!!geniet ervan!!
Oke respect voor je prestatie maar 7u is wel erg lang niet? Snelwandeltempo...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:53 schreef Devv het volgende:
Er zaten dus ook hindernissen in het parcoursquote:Op zondag 28 september 2014 07:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oke respect voor je prestatie maar 7u is wel erg lang niet? Snelwandeltempo...
Verder: goedemorgen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker strontverkouden, dus ik denk dat onder 't uur finishen al een uitdaging wordt. Ach, dan maar een keer van de omgeving genieten.
Get stoned![]()
Ben bang van wel, zojuist begonnen op ARD. Wellicht is er nog ergens een stream te vinden is, ik weet niet of ik 2u3m naar Duits commentaar kan luisteren...quote:Op zondag 28 september 2014 06:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Wordt de marathon van Berlijn nou serieus alleen maar door ARD uitgezonden?? Andere jaren was dat toch ook te zien bij de NOS en Eurosport??
Succes iedereen vandaag!![]()
ARD it is dan maar… Even m'n Duits afstoffenquote:Op zondag 28 september 2014 08:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben bang van wel, zojuist begonnen op ARD. Wellicht is er nog ergens een stream te vinden is, ik weet niet of ik 2u3m naar Duits commentaar kan luisteren...
Succes iedereen vandaag!Komt goed Quoi! Jouw meneer kan datquote:
Supergeile Riesenmarathon also genau, spitze!
Echt een mooie route lijkt me.Berlijn
![]()
Succes alle lopers en zij die al lopende zijn. Ik kijk Berlijn even af en ga dan zelf een stukje of wat.![]()
Nou ja, ook de tweede groep doet 5km in 15 minuten. Dus het gaat echt rap.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dan te bedenken dat er twee van zijnzusje Lisa is er ook nog
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: