abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144890152

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-09-2014 20:46:18 ]
pi_144890173
Handig, ik had niet door dat ik de lapo had. Ik zit in een serie nachtdiensten, verwacht niet te veel van mij (nog minder dan normaal dus).
pi_144890198
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien? :P O-) 15km
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144890321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien? :P O-) 15km
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.
pi_144890420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.
Wie weet, hangt ook een beetje van het herstel van de marathon af natuurlijk. 1.12 staat mijn PR op en dat was ook al een hele goede race en een snel parcours :P Maar het is leuk om ambitieuze doelen te hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 13:43:31 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_144890560
Fffuuuuuu Garmin vergeten :( dan maar lopen met Endomondo straks dan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144890590
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je voeten zetten uit :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef McTwente het volgende:

[..]

Bijna goed. :P
Je voeten zetten dus juist uit tijdens het lopen en daarom heb je (meestal) een grotere maat nodig.
Lol, yup... dat probeerde ik dus te zeggen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor iedereen. Er lopen er hier ook wat rond met schoenen in hun gebruikelijke schoenmaat (zoals ik).
Dat zal dan ook prima zijn, maar dit is wat hardloop-expert-man van runnersworld me adviseerde (en wat plausibel klonk). Nu varieren maten sowieso al tussen merken...

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is inherent aan die websites, die zijn daar heel beperkt in (al heeft strava wel een split-tab dacht ik).
Mjah, ik was vooral benieuwd of die sites iets deden met de laps zoals ingesteld op je watch/apparaat, maar ze negeren het allemaal compleet. En tja, als zelfs de tomtom site er amper iets nuttigs mee doet.
pi_144890665
In de herkansing...

1
2
[b]21 december 2014 - [url=http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide/winter-step-one-loop-3]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM
pi_144890906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef McTwente het volgende:
In de herkansing...
[ code verwijderd ]

Herkansing geslaagd.
pi_144890988
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:

Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?
pi_144890991
Sorry, ik was ff niet online om de op bij te werken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144891349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Herkansing geslaagd.
Zenk joe.
pi_144891664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Mr.B. het volgende:
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:

Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?
pi_144891728
Er staat hier taart :{

Taart is net als een marathon, er staat er altijd wel ergens eentje... :P

ik heb dus ook beleefd afgeslagen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 25 september 2014 @ 14:50:09 #15
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_144892584
Taart! Neem voor mij ff een stukje mee! :Y)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_144892587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! :D
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
pi_144892754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel! :D
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...
Wow! Wat is je PR?
pi_144893102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow! Wat is je PR?
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. :) Heb jij er ook al vaker gelopen?
pi_144893226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd. :) Heb jij er ook al vaker gelopen?
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atleten :P Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
  donderdag 25 september 2014 @ 15:21:46 #20
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144893602
Groeten vanaf de boot! :W

Als Yur en aanhang naar ons eiland komen, gaan wij wel even een eilandje verderop zitten. :P

Wij zullen de komende dagen vast minder vaak op het internet te vinden zijn. Dus avlast: iedereen die belachelijke afstanden gaan lopen dit weekend: veel succes! Iedereen die minder belachtelijke afstanden gaan lopen ook veel succes trouwens. ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144893668
Zwabber! :D Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2014 @ 15:27:39 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144893851
Ik baal ontzettend. Ben enorm aan het overwerken want moet -O- en daardoor krijg ik t niet voor mekaar om te gaan lopen door de week.
Pijn in mn nek, hoofdpijn en zo moe.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144894050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber! :D Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km. :)
Het is me gelukt.
pi_144894712
Drukke bezetting bij de 7HL.
pi_144894867
Zwabber, mag dit modepopje met zebra legging bij de groet uit schoorl, 10km ? :D
pi_144895194
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Danter het volgende:
Zwabber, mag dit modepopje met zebra legging bij de groet uit schoorl, 10km ? :D
Als je maar niet gaat bloggen over die legging.

Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken :Z
pi_144895317
@Zwabber mag ik nog bij de Posbankloop 15km? Mag ook na het eten en/of het slapen :)
pi_144895320
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat let je? Hop schoenen aan en gaan :P. Jou niet vaak hier gezien trouwens, loop je al lang en al wat wedstrijden gelopen enzo? :D

YUR, Gotc, Guard, TWC allemaal een goede reis! ^O^ Alvast heel veel plezier en succes!
Ja, loop al dik 2 jaar hard. Halve marathon's gelopen. Vorig jaar Eindhoven HM in 1h40m. De laatste tijd veel bezig geweest met mud/trail runs, haal ik meer plezier uit. Deze zomer weinig gelopen, pas deze maand weer begonnen met regelmatiger lopen. Wil echt weer gaan werken aan mijn afstanden, richting de 25k is nu mijn doel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144895586
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef Krattenkoning het volgende:
@Zwabber mag ik nog bij de Posbankloop 15km? Mag ook na het eten en/of het slapen :)
Check. Voorlopig was je de laatste.
pi_144895634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atleten :P Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
Nee in Nijmegen doen er zoveel lopers mee, ik zat niet eens bij de eerste 200 toen. Dus gewoon in het eerste startvak, samen met vele honderden anderen. Je mag alleen helemaal vooraan starten als je in je categorie onder een bepaalde tijd loopt:
En dat haal ik voorlopig nog niet. :P
Het is wel erg massaal allemaal die 7HL, maar heel goed georganiseerd, zodat je daar niet veel last van hebt.
pi_144895793
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Devv het volgende:
Drukke bezetting bij de 7HL.
Ik wilde last moment beslissen of ik ga. Maar ben dat weekend een weekendje naar Den Bosch met mijn meisje. -O- (stiekem is dat ook wel heel leuk natuurlijk *O* voor 8 euro naar dutchpop en voor 15 euro een slipcursus (nee geen yurkak enzulks) gekocht op vakantieveiling)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144895982
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als je maar niet gaat bloggen over die legging.

Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken :Z
Ik kan niets beloven.. :@
pi_144896133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:35 schreef Danter het volgende:

[..]

Ik kan niets beloven.. :@
Wel met fauteaux dan, als er geblogd wordt...
pi_144896765
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.

1
2
[b]11 januari 2015 - [url=http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl]PWN Egmond Halve Marathon (Egmond)[/url][/b]
[*] hatsaflats - 10,5km

Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.
pi_144896913
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij......... :')

#FFS :D :'( :D

Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.
Ja doei.
pi_144897129

Goldmember?
pi_144897158
:Y inclusief het pak!
Ja doei.
pi_144897228
^O^ Dan kijkt er niemand raar op als je ook nog eens op blote voeten rondloopt :D
pi_144897235
Gaaf.

En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144897284
Wat fijn IJsdraakje!
Ja doei.
pi_144897337
@Guard: loyalty membership. Omdat we al teveel geld hebben uitgegeven aan deze maatschappij om naar NL te reizen.... Wel chill... Normaal betaal je hier £20 p.p. voor.... :P
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2014 @ 17:20:43 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144897407
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij......... :')

#FFS :D :'( :D

Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.
nice
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144897470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.

Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.
pi_144897490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.

Jeej!!

En -O- Mo :(
pi_144897523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.
Ik ben gewoon fan van dingen opnieuw doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 september 2014 @ 18:03:57 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144898485
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen :D
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen ;(

In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144898874
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen :D
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen ;(

In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.
Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.

Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 25 september 2014 @ 19:13:57 #48
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144900442
Wat een hoop loopjes dit weekend :o

(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_144901301
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Yuki het volgende:
Wat een hoop loopjes dit weekend :o

(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!! ^O^
Loopjes? Wat een pokke eind gaat men weer lopen ;) _O_
  donderdag 25 september 2014 @ 20:10:22 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144902383
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.

Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.
Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen :P
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.
pi_144902547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:32 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is me gelukt.
Jij bent echt een fantastische TS! ^O^
pi_144902942
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zetten :(
pi_144903090
_O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 20:32:56 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144903213
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Iedereen is tegen je
  donderdag 25 september 2014 @ 20:38:06 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144903399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Iedereen is tegen je [ afbeelding ]
de donkere, duistere wereld van de interwebz is een duivelse plek!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144903634
:'(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 20:45:51 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144903678
quote:
Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruļstische liefde.
pi_144903800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.
[ code verwijderd ]

Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.
Zeer onwaarschijnlijk, maar ik heb je komende #fail erbij gezet.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En jij bent een fantastische poster in mijn topic! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Niet alleen werken, ook slapen vind ik belangrijker dan jou in de OP zetten. Zo is het leven nu eenmaal. Dat wil zeggen, zo is jouw leven nu eenmaal.
pi_144903883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruļstische liefde.
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoļstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.

Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainen :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 20:51:27 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144903915
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoļstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.

Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?
pi_144903979
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?
Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.
pi_144904051
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen :P
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144904076
Voor de barefootrunners en andere geļnteresseerden onder ons,

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 21:00:52 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144904284
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.

[..]

Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.
Die 5s is nogal solide. Ik heb nooit iets van een hoesje en loop al een jaar met dit ding rond. Ook al 2 keer laten vallen. Wat deukjes en krasjes maar verder niets aan de hand.
pi_144904610
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.
Dat dus!
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.
  donderdag 25 september 2014 @ 21:52:48 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144906733
quote:

[..]

https://www.etsy.com/nl/shop/CRAFIC?ref=l2-shopheader-name
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 25 september 2014 @ 21:56:40 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144906953
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144906988
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ook nog gejogd? :D
pi_144907232
Enkel in de herkansing. Wat kortere intervallen met de loopgroep en de enkel voelt al beter dan gisteren *O*
pi_144907307
quote:
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk :D

Ik zat meer naar zoiets te kijken:
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:09:11 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144907480
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk :D

Ik zat meer naar zoiets te kijken:
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.
https://www.etsy.com/nl/s(...)hopsection_leftnav_1
pi_144907618
quote:
Haha, naast hardlopen en werken zit je alleen maar op Etsy ;)? Maar die hoesjes zien er iig al beter uit, thanks (want er was nog niet genoeg keuze :( )
  donderdag 25 september 2014 @ 22:54:36 #73
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144909473
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Shravani het volgende:

[..]

Dat dus!
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.
Oh, dat sowieso hoor, dat vroeg ik ook al aan de verkoper en dat was vanzelfsprekend.
Hoefde ook geen aanbetaling te doen ofzo, daar ging het mij ook om, niet dat het wordt besteld en ik straks geld kwijt ben omdat ze tóch niet beter passen.
Die ik vanmiddag aan had voelden in ieder geval al heel erg fijn, tijdens het loopstukje voor de video inderdaad al alsof ik geen schoen aan had _O_ O+
pi_144909897
Wat zijn er veel loopjes dit weekend.

guard, twc, yur, gotc, wolve en moblo alvast heel veel plezier! Is wat anders als ff een wedstrijdje tussendoor, Jullie maken er echt werk van. Vergeet niet te genieten marathon mannen (dat afzien is maar even ;) )
pi_144911652
quote:

[..]

Spoiler want off-topic:
SPOILER
En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')