SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-09-2014 20:46:18 ]![]()
Handig, ik had niet door dat ik de lapo had. Ik zit in een serie nachtdiensten, verwacht niet te veel van mij (nog minder dan normaal dus).![]()
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien?![]()
15km
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je momenteel wel tijd? Wil je mij bij de zevenheuvelenloop erbij zetten dan misschien?![]()
15km
![]()
Wie weet, hangt ook een beetje van het herstel van de marathon af natuurlijk. 1.12 staat mijn PR op en dat was ook al een hele goede race en een snel parcoursquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je staat er bij. 1:10 moet jij zeker kunnen lopen, het is een snel parkoers.Maar het is leuk om ambitieuze doelen te hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fffuuuuuu Garmin vergetendan maar lopen met Endomondo straks dan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Lol, yup... dat probeerde ik dus te zeggenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bijna goed.![]()
Je voeten zetten dus juist uit tijdens het lopen en daarom heb je (meestal) een grotere maat nodig.Dat zal dan ook prima zijn, maar dit is wat hardloop-expert-man van runnersworld me adviseerde (en wat plausibel klonk). Nu varieren maten sowieso al tussen merken...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen. Er lopen er hier ook wat rond met schoenen in hun gebruikelijke schoenmaat (zoals ik).Mjah, ik was vooral benieuwd of die sites iets deden met de laps zoals ingesteld op je watch/apparaat, maar ze negeren het allemaal compleet. En tja, als zelfs de tomtom site er amper iets nuttigs mee doet.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is inherent aan die websites, die zijn daar heel beperkt in (al heeft strava wel een split-tab dacht ik).![]()
In de herkansing...
1
2[b]21 december 2014 - [url=http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide/winter-step-one-loop-3]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM![]()
Herkansing geslaagd.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef McTwente het volgende:
In de herkansing...
[ code verwijderd ]![]()
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:
Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?![]()
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Mr.B. het volgende:
De afgelopen twee edities heb ik overgeslagen, nu heb ik er wel weer een keer zin in:
Zwabber wil je mij ook bij de Zevenheuvelenloop zetten?![]()
Er staat hier taart![]()
Taart is net als een marathon, er staat er altijd wel ergens eentje...![]()
ik heb dus ook beleefd afgeslagenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Taart! Neem voor mij ff een stukje mee!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je staat erbij, dus nu is je deelname officieel. Wat schat jij te gaan lopen? Hoe dik onder het uur?![]()
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...![]()
Wow! Wat is je PR?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik had al een officieuze bevestiging van de 7HL ontvangen, maar nu dus officieel!![]()
Als geschatte eindtijd heb ik 54:59 opgegeven, maar dat gaat nog wel een flinke dobber worden...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd.quote:Heb jij er ook al vaker gelopen?
![]()
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atletenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Drie jaar geleden liep ik daar 55:41. De 15km heb ik volgens mij ook alleen in Nijmegen gelopen. Vind het altijd wel een leuke wedstrijd.Heb jij er ook al vaker gelopen?
Mag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
Groeten vanaf de boot!
Als Yur en aanhang naar ons eiland komen, gaan wij wel even een eilandje verderop zitten.
Wij zullen de komende dagen vast minder vaak op het internet te vinden zijn. Dus avlast: iedereen die belachelijke afstanden gaan lopen dit weekend: veel succes! Iedereen die minder belachtelijke afstanden gaan lopen ook veel succes trouwens.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Ik baal ontzettend. Ben enorm aan het overwerken want moeten daardoor krijg ik t niet voor mekaar om te gaan lopen door de week.
Pijn in mn nek, hoofdpijn en zo moe.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Het is me gelukt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber!Kan je mij bij de devilstrail zetten 26 oktober? Ook de 36km.
![]()
Als je maar niet gaat bloggen over die legging.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Danter het volgende:
Zwabber, mag dit modepopje met zebra legging bij de groet uit schoorl, 10km ?
Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken![]()
![]()
Ja, loop al dik 2 jaar hard. Halve marathon's gelopen. Vorig jaar Eindhoven HM in 1h40m. De laatste tijd veel bezig geweest met mud/trail runs, haal ik meer plezier uit. Deze zomer weinig gelopen, pas deze maand weer begonnen met regelmatiger lopen. Wil echt weer gaan werken aan mijn afstanden, richting de 25k is nu mijn doel.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat let je? Hop schoenen aan en gaan. Jou niet vaak hier gezien trouwens, loop je al lang en al wat wedstrijden gelopen enzo?
YUR, Gotc, Guard, TWC allemaal een goede reis!Alvast heel veel plezier en succes!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Check. Voorlopig was je de laatste.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef Krattenkoning het volgende:
@Zwabber mag ik nog bij de Posbankloop 15km? Mag ook na het eten en/of het slapen![]()
Nee in Nijmegen doen er zoveel lopers mee, ik zat niet eens bij de eerste 200 toen. Dus gewoon in het eerste startvak, samen met vele honderden anderen. Je mag alleen helemaal vooraan starten als je in je categorie onder een bepaalde tijd loopt:quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Wow, snellerd! Dan kom je al echt in de buurt van de profi atletenMag je ook vooraan starten of gewoon tussen ons gewone stervelingen?
En dat haal ik voorlopig nog niet.![]()
Het is wel erg massaal allemaal die 7HL, maar heel goed georganiseerd, zodat je daar niet veel last van hebt.![]()
Ik wilde last moment beslissen of ik ga. Maar ben dat weekend een weekendje naar Den Bosch met mijn meisje.quote:(stiekem is dat ook wel heel leuk natuurlijk
voor 8 euro naar dutchpop en voor 15 euro een slipcursus (nee geen yurkak enzulks) gekocht op vakantieveiling)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik kan niets beloven..quote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat bloggen over die legging.
Je staat erbij. Zwabber gaat nu eten en daarna nog een paar uurtjes tukken![]()
![]()
Wel met fauteaux dan, als er geblogd wordt...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.
1
2[b]11 januari 2015 - [url=http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl]PWN Egmond Halve Marathon (Egmond)[/url][/b]
[*] hatsaflats - 10,5km
Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.![]()
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij.........
#FFS![]()
![]()
Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.Ja doei.![]()
![]()
Dan kijkt er niemand raar op als je ook nog eens op blote voeten rondloopt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
@Guard: loyalty membership. Omdat we al teveel geld hebben uitgegeven aan deze maatschappij om naar NL te reizen.... Wel chill... Normaal betaal je hier £20 p.p. voor....
Ja doei.![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
nicequote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sudocreeeeeeeme..... Want natuurlijk is een ontstoken blaar op de linkervoetl niet genoeg. We doen er gratis een ontstoken op-een-na-kleinste-teen aan de rechtervoet bij.........
#FFS![]()
![]()
Reizen als goldmember op de boten van Stena Line is wel baas. Luxe gratis in de lounge met gratis eten en drinken en kan gewoon met m'n blote voeten chillen om het heelproces te bevorderen. Ofzo.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.![]()
Jeej!!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf.
En yay, ik kan weer 5km achtereen hobbelen.
EnMo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben gewoon fan van dingen opnieuw doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoezee! Als je gewoon was blijven lopen had je dit geluk moeten missen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen
In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.![]()
Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Terug van RunnersWorld, de goede schoen in mijn maat is besteld en komt dinsdag binnen
Hoopte en verwachtte eigenlijk meteen vanavond te kunnen lopen maar helaas.
Ook typisch dat die fysieke winkels nog steeds zo'n verouderde logistiek hebben, bij een webshop bestel je om 20.30 en heb je het de volgende dag gratis binnen
In ieder geval het weekend tijd om Endomondo, Brava en al die dingen vast te bekijken.
Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een hoop loopjes dit weekend
(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Loopjes? Wat een pokke eind gaat men weer lopenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Yuki het volgende:
Wat een hoop loopjes dit weekend
(H)M- en alle andere lopers: vast veel plezier!!![]()
![]()
![]()
Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe weet je of de goede schoen in jouw maat de goede schoen is dan? Vind ik een beetje een apart advies altijd.
Als een schoen in de winkel lekker zit, issie goed. Maar van alle schoenen die je niet hebt aangehad, kun je dat niet zeggen, lijkt mij.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.![]()
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zettenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische TS!![]()
![]()
Iedereen is tegen jequote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zetten![]()
![]()
de donkere, duistere wereld van de interwebz is een duivelse plek!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iedereen is tegen je [ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruïstische liefde.quote:![]()
Zeer onwaarschijnlijk, maar ik heb je komende #fail erbij gezet.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber, ik heb me speciaal ingeschreven zodat jij me in de OP kunt zetten. Zou je dat willen doen? Dank.
[ code verwijderd ]
Afgelopen jaar was ik erg ontevreden, dus dit keer gaat het hopelijk beter.En jij bent een fantastische poster in mijn topic!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische TS!Niet alleen werken, ook slapen vind ik belangrijker dan jou in de OP zetten. Zo is het leven nu eenmaal. Dat wil zeggen, zo is jouw leven nu eenmaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij vindt werken belangrijker dan mij in de OP zetten![]()
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een kat en een playstation 4. Die staan ALTIJD voor je klaar Hats! Onbaatzuchtig en altruïstische liefde.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainen![]()
![]()
Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainen![]()
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij niet buigt in je strakke broek. Of heb je een 5s besteld?![]()
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pff, weet ik ook niet precies, maar ik heb "een kleine platvoet die wat smaller is" en moet voor het hardlopen anti-pronatie hebben, samen met indicatie van 120 a 130 euro had de medewerker die schoenen uitgekozen. Bij de videobeelden zag je dat alles goed was dus tjah, dan moet ik er maar op vertrouwen.
Ik ben ook niet het type om tientallen schoenen uit te proberen eerlijk gezegd, bij normale schoenen kopen ben ik ook uitermate blij als ik bij de eerste winkel na 5 minuten weer buiten ben met nieuwe schoenen
Ik ga er maar vanuit dat ik bij RunnersWorld goed advies en dus goede schoenen krijg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die 5s is nogal solide. Ik heb nooit iets van een hoesje en loop al een jaar met dit ding rond. Ook al 2 keer laten vallen. Wat deukjes en krasjes maar verder niets aan de hand.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber: eeuwig dank. Ik start in het wedstrijdvak, dus #fail wordt het hoogstwaarschijnlijk wel.
[..]
Ik ga over 3 weken een 5s bestellen, maar in mijn broekzakken passen sowieso geen telefoons.![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.![]()
https://www.etsy.com/nl/shop/CRAFIC?ref=l2-shopheader-namequote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n ps4 misschien. M'n katten zijn zo egoïstisch als maar kan. Maar nee, ik zit in de hel van het iphone-hoesjes-uitzoeken. Na jaren Android barrels ben ik als de dood dat er iets met mijn toekomstige iphone gaat gebeuren.
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zeker ook nog gejogd?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Enkel in de herkansing. Wat kortere intervallen met de loopgroep en de enkel voelt al beter dan gisteren![]()
![]()
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/shop/CRAFIC?ref=l2-shopheader-name
Ik zat meer naar zoiets te kijken:
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.![]()
https://www.etsy.com/nl/s(...)hopsection_leftnav_1quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Haha, naast hardlopen en werken zit je alleen maar op Etsyquote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/s(...)hopsection_leftnav_1? Maar die hoesjes zien er iig al beter uit, thanks (want er was nog niet genoeg keuze
)
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoelde is. Ga ze in elk geval nog proberen. Een goeie schoen moet je aan kunnen doen en daarna niks meer van je schoenen voelen tijdens het lopen. Uiteindelijk gaat elke oneffenheid in een schoen irriteren.Oh, dat sowieso hoor, dat vroeg ik ook al aan de verkoper en dat was vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, die op zich lekker zaten maar net te klein waren. Toen ik de volgende dag de grotere maat ging passen , slipte mijn hiel eruit. Waren dus duidelijk niet mijn schoenen.
Hoefde ook geen aanbetaling te doen ofzo, daar ging het mij ook om, niet dat het wordt besteld en ik straks geld kwijt ben omdat ze tóch niet beter passen.
Die ik vanmiddag aan had voelden in ieder geval al heel erg fijn, tijdens het loopstukje voor de video inderdaad al alsof ik geen schoen aan had![]()
![]()
![]()
Wat zijn er veel loopjes dit weekend.
guard, twc, yur, gotc, wolve en moblo alvast heel veel plezier! Is wat anders als ff een wedstrijdje tussendoor, Jullie maken er echt werk van. Vergeet niet te genieten marathon mannen (dat afzien is maar even)
![]()
Spoiler want off-topic:quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, en ik faal nu alweer met trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Spoiler want off-topic:Hoesjes van de actionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.
Jij hebt vast niet zo'n mooie roze als ik
Komt ervan als je een trailmarathon gaat lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nu hoor ik ook bij het cluppie, denk ik.
[ afbeelding ]
Als ze me op twitter gaan volgen immers...![]()
![]()
Cool, wist niet dat je twitterde? Hoe heet je daar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nu hoor ik ook bij het cluppie, denk ik.
[ afbeelding ]
Als ze me op twitter gaan volgen immers...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@hosselmosselquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Cool, wist niet dat je twitterde? Hoe heet je daar?![]()
![]()
Vandaag is het voor ons vliegdag! Vanavond![]()
![]()
Voor de beginners onder ons: vanaf maandag bij de Lidl hebben ze hardloopspullen te koop.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dat is niet alleen voor de beginners hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor de beginners onder ons: vanaf maandag bij de Lidl hebben ze hardloopspullen te koop.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Morgen is de dag dat we kunnen uitslapen, eindelijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:09 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk Quoi! Voor morgen nog plannen? Tot wanneer zijn jullie in Berlijn?Wordt dus een erg rustig dagje, waarop we op ons gemak startnummer gaan ophalen en de expo gaan bezoeken. Lekker een beetje shoppen daar
's Avonds schuiven we aan bij het Healthy Marathon Buffet van het hotel en früh ins bett.
Omdat ik zelf een beetje boel snipverkouden heb ik erg veel zin in dat uitrusten. Zondag trek ik mijn hardloopoutfit aan en ga ik tussen km-punten rennen (voor zover de drukte dat toelaat). Dinsdagmiddag vliegen we weer terug![]()
![]()
Ik heb zo'n hoesje. Ik ben er erg blij mee. Heb nu bijna nooit meer mijn portemonnee mee, maar mijn telefoon en bankpas met eventueel rijbewijs.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, de meeste daarvan vind ik echt heel lelijk
https://www.etsy.com/list(...)=shop_home_active_10 of eventueel een backcover waar ik 2 pasjes en een briefje geld in kan frutsen.![]()
Even een poosje offline geweest dor drukte. Maar afgelopen woensdag heb ik meegetraind met het loopgroepje van Murmeli. Ik vond het erg leuk. Voor herhaling vatbaar.
Over 2 weken ga ik weer mee.![]()
Ik ben er vorig jaar ook geweest (niet de loop, gewoon de lichtjesroute). Erg leuk!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, lekker gefunrund vanavond en mooie lampjes gekeken in EHV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft iemand een goede manier om uit te vinden wat het ideale tempo is voor beginners.
Ik vind het ontzettend moeilijk om een juist tempo voor mijzelf uit te vinden.
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.Hell To The Liars![]()
Dat laatste is dus helemaal zo slecht nog niet. Beste manier om te zorgen dat je bij je duurloop niet te hard gaat is kijken of je nog een beetje kan ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Heeft iemand een goede manier om uit te vinden wat het ideale tempo is voor beginners.
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.
Overigens zou je als beginner nog helemaal geen uur moeten lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je het gevoel hebt dat je nog een uur kunt rennen, doe je het precies goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.F means you're fucked![]()
12,52km in 11k/u.. ging lekker, wel een straf windje soms!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je kan praten tijdens het rennen doe je het goed, iets wat ik probeer is bijvoorbeeld door mijn neus blijven ademen (als je in je eentje loopt is praten ook zo raar). Of, als je een hartslagmeter gebruikt, op basis daarvan... (Ideale hartslag is persoonlijk maar zeg over het algemeen tussen de 130 en 140 ofzo?)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Droopie het volgende:
Loop ik te snel (ben nu in week 3 bij een cursus) krijg ik pijn in rug, en loop ik te langzaam heb ik na een uur het idee dat ik nog een uur kan rennen.![]()
Sinds gisteravond heb ik een trillende/spastische spier in mijn bovenbeen die maar niet wil ophouden met samentrekkenHeeft iemand een idee hoe ik dit kan laten ophouden? Het doet geen pijn ofzo maar het voelt ontzettend irritant.
![]()
Nice! Hopelijk raak je eindelijk van die blessure af, want anders had je net zo goed een auto kunnen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef pijll het volgende:
En nu weer over hardlopen: het ding zelf syncht met mijn nieuwe Suunto Ambit3, zonder dat ik een computer of zelfs maar draadjes nodig heb.![]()
Door je neus kunnen ademen is erg persoonsgebonden. Ik kan het al nauwelijks als ik stil zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Als je kan praten tijdens het rennen doe je het goed, iets wat ik probeer is bijvoorbeeld door mijn neus blijven ademen (als je in je eentje loopt is praten ook zo raar). Of, als je een hartslagmeter gebruikt, op basis daarvan... (Ideale hartslag is persoonlijk maar zeg over het algemeen tussen de 130 en 140 ofzo?)
Hartslag idem. Al heb ik die wel als ik stil zit
Ja, voor mij ofzo. Zelf kannie toch niet rijdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice! Hopelijk raak je eindelijk van die blessure af, want anders had je net zo goed een auto kunnen kopen.
Als ik zo om mij heen kijk op mijn snelwegen dan weerhoudt dat velen er niet van om toch achter het stuur te kruipen, dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, voor mij ofzo. Zelf kannie toch niet rijden![]()
Lol, ja da's natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Door je neus kunnen ademen is erg persoonsgebonden. Ik kan het al nauwelijks als ik stil zit.
Hartslag idem. Al heb ik die wel als ik stil zit
Nou.. in dat geval denk ik dat het is dat je niet snel te langzaam kan rennen, maar wel te hard. Toen ik net begon met heel bewust rustig lopen moest ik echt heel erg mijn best doen om niet te hard te gaan, het voelde heel onnatuurlijk...
Dus gewoon gaan op een tempo waarvan je denkt 'dit is relaxed', en dan langzamer![]()
![]()
Is er hier trouwens nog iemand die misschien mijn startnummer voor de halve marathon tijdens de Amsterdam marathon wil overnemen?
Ik mag namelijk mijn afstudeerproject presenteren op een symposium in Dubai!![]()
Dus ik ben die week niet in Nederland.
Kan hem altijd nog via de site van de Amsterdam Marathon zelf proberen kwijt te raken, maar misschien wil hier iemand hem nog graag lopen.
Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: