abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144886464
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144886535
En ik gooi lekker mijn laatste post in herhaling. :+

quote:
Eerst even een _O_ voor Karstman, niet alleen voor hoever 'ie al is, maar ook voor de manier waarop. :D

En hoe ik dik ben geworden? Lijkt wel wat op het verhaal van danter, vooral veel eten en daarnaast ook nog eens aan de zooi. Wel heel lang aan sport gedaan ook, ik heb denk ik max 2 jaar niet gesport.

Maar goed ook, ik wil niet weten hoe mijn lijf er anders aan toe was geweest. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_144886558
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.

Zit dus wel een kern van waarheid in, ik verklaarde hem eigenlijk voor gek :X

[ Bericht 27% gewijzigd door CrunchySelf op 25-09-2014 11:31:51 (.) ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144886586
Ik ben ook altijd te dik geweest, op mijn 15e woog ik 100+
Vloeibare kcal hebben bij mij ook wel meegeholpen.
Vroeger fristi en daarna frisdranken.
Maar wij aten ook altijd te grote porties, snoepen viel nog best mee.
pi_144886599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.

Heb het inderdaad wel vaker gehoord :Y maar hoe en wat precies weet ik verder ook niet.
pi_144886625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:

Dus.. ik ben/was gewoon een vreetzak :P ik heb geluk dat ik altijd gelijkmatig ben aangekomen en hoe dik ik ook was.. mijn lichaam was altijd redelijk in "proportie" mensen geloofde mij ook nooit als ik mijn gewicht zei.. en ik maakte mijzelf altijd wijs dat het spieren waren door het vele sporten..

tot ik naar de dokter ging voor iets anders en hoorde dat ik voor 39% uit vet bestond.. en dat dat niet echt gezond is.. icm een BMI van 28/29... vanaf toen ben ik mijn leefstijl gaan omgooien
Ik herken dat wel. Boven een bepaald gewicht kunnen mensen het moeilijk meer schatten. Ik ben ook nog eens 1,95 en dat maakte, zei men, dat ik vooral groot overkwam maar niet extreem dik, nog enigszins in proportie. Maar wel met een BMI van fucking 42

Als ik naar mijn foto hierboven in het vorige deeltje kijk en ook naar een hoop foto's die ik tegenkwam toen ik iets passends zocht voor hier te posten kan ik het maar moeilijk geloven dat ze dat zeiden. Best confronterend eigenlijk als je zo een hele rij foto's terug ziet.

En allen dank voor de complimenten!! *O* doet je toch altijd goed c_/
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 25 september 2014 @ 11:40:07 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144886802
Thx voor de antwoorden en succes met afvallen ^O^
pi_144886840
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Thx voor de antwoorden en succes met afvallen ^O^
Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144886879
Hmm, meting gehad bij m'n PT.. Spiermassa omhoog gegaan, maar vet was ook iets omhoog gegaan.. :')

Het viel allemaal hartstikke mee achteraf, had het veel erger verwacht..

En hoe ik dik geworden ben? Was altijd al dik, zolang ik me kan heugen, daarnaast nooit gesport, grote porties, calorierijk voedsel, veel snacken etc. Veel pogingen gedaan ook om af te vallen.. hield ik nooit lang vol. Gezond eten, normale porties en sporten ftw.
  donderdag 25 september 2014 @ 11:43:50 #10
179075 hugecooll
pi_144886904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep? :D
Ik vroeg het me alleen af :P Bij mij mag er 'op zich' wel iets van af, maar ik geloof niet dat ik tot de doelgroep behoor
pi_144886958
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik vroeg het me alleen af :P Bij mij mag er 'op zich' wel iets van af, maar ik geloof niet dat ik tot de doelgroep behoor
Duidelijk ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 25 september 2014 @ 11:45:41 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144886960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk dat er hier zo weinig mannen zitten. Afvallen is toch niet iets alleen voor vrouwen? :P

Vraagje: zijn de meesten van jullie te zwaar/dik geworden door te veel eten (en te weinig bewegen) of zijn het ook vaak overgebleven kilo's van zwangerschappen etc. En zijn er hier ook mensen die eigenlijk wel normaal eten/aten, maar bijvoorbeeld veel te veel suikerhoudende drankjes (energiedrankjes, cola etc.) drinken/dronken?
Ik sportte vroeger heel veel en at daarbij ook veel. Toen ik geblesseerd raakte en naar de middelbare school ging, gingen we in tussenuren snoep en chips halen en gazeuse drinken. In combinatie met het vele sporten ging dat al redelijk mis. Zat toen rond de 90 kilo met een jaar of 16 denk ik (tov 60 kilo in groep acht). Toen ik op kamers ging wonen, was de rem er helemaal af. Veel drinken, veel eten, ontbijten met worstenbrood van de uni, voor twee dagen eten in één keer opeten, een hele beker roomkwark als tussendoortjes...

Frisdrank heb ik nooit veel gedronken, vind ik ook echt niks aan.

Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren, kh-arme brood is gelukkig bijna op. 200 ml lv yoghurt, handje aardbeien
T: Banaan.
L: 4 volkoren, oude kaas, ananas.
T: Melbatoastje of stukje rijstmelkchocolade ofzo.
D: In de stad. Wordt een wok to go ofzo.
S: Lekker paar uurtjes winkelen en dus minimaal 10 keer aan- en uitkleden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_144886986
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden :')

Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen. -O- En ik wil gewoon resultaat zien.
pi_144887015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik gooi lekker mijn laatste post in herhaling. :+

[..]

Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?

Zodoende....
  donderdag 25 september 2014 @ 11:47:40 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144887022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel ging eten, kwam ik heel snel aan.

Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen. -O- En ik wil gewoon resultaat zien.
Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_144887037
Ohja, frisdrank.. ik dronk zo 1,5 a 3 liter op een dag weg.. :+
pi_144887089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.
Nee, maar het is toch opmerkelijk dat er helemaal niks vanaf is vind ik. Vocht vasthoudend of niet, ik vind het kut. Niet eens dat ik er meteen 3 kilo vanaf wil, maar 1 kilo was al leuk geweest.
pi_144887098
Ik ben niet altijd te dik geweest.
Heb ook nooit gesnoept.
Waarschijnlijk ben ik dikker geworden door te weinig eten, te veel koolhydraten, te weinig drinken en nooit gaan sporten.
Maar de hoogste bmi die ik ooit gehad heb was 27,6 ofzo.
pi_144887100
quote:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden :')

Je spieren houden vocht vast als je net weer begint met sporten. Ik ben ook altijd minstens een kilo zwaarder als ik heb hardgelopen. Of als het toevallig die tijd van de maand is. Geef het in ieder geval 2 weken. :) Een kilo per week is sowieso best veel als je al een gezond gewicht hebt.
pi_144887116
Ik doe nooit meer chocolade door m'n havermout. :r Maagpijn als een malle nu.
pi_144887200
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?

Zodoende....
Exact dat!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 september 2014 @ 12:34:04 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144888355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven "stevig" in mijn familie is wat steviger zijn algemeen geaccepteerd.. en toen werd ik gewoon steeds dikker door veel en veel te veel te eten (ik ben altijd wel redelijk actief geweest) ik at makkelijk 6000+ Kcal op een dag.. ik at gezonde maaltijden maar naast die maaltijden elke dag chips, nootjes, toastjes met roomkaas.. en wat ik "gezond" at at ik ook veel.. een hele broccoli voor mijzelf 1,5 stuk vlees groot bord aardappels.. 2 borden pasta.. 2 broodjes én havermout als ontbijt etc.

Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 25 september 2014 @ 12:35:54 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144888407
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:

Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:38:23 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144888479
quote:

pi_144888533
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
Tsja, het is en blijft een advies. Misschien hangt dat samen met andere dingen.

Heb geen idee. Op bijna elke onderwerp is er wel weer iets te vinden wat het tegenspreekt, vooral voedsel. Lekker handig...
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144888780
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.
haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook even ;) en ik was toen niet zo mega actief.. gewoon 2x per week bewegen.. 6000+ kcal krijgen echt alleen topsporters er af gesport
pi_144888913
Ik ben nu aan het lunchen, moet hier toch eens wat meer variatie in brengen.

Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.

Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 25 september 2014 @ 12:56:01 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144888996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Danter het volgende:

[..]

haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook even ;) en ik was toen niet zo mega actief.. gewoon 2x per week bewegen.. 6000+ kcal krijgen echt alleen topsporters er af gesport
Ja je moet er idd geen kruidenkaas en shit bij eten :P
  donderdag 25 september 2014 @ 12:56:29 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144889003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:

Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.

Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën :).
Brood? Lunch salade met zalm en pasta?
pi_144889025
quote:

[..]

28 momenteel :+.. En alles is perfect in orde 8-)
pi_144889070
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Brood? Lunch salade met zalm en pasta?
Ja zal wat in die hoek worden. Brood, kwark/yoghurt, ei. Pasta eigenlijk nog nooit in een salade gehad, zal hier ook eens inkijken. Zalm is vies :6.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144889527
Soep is ook altijd lekker als lunch, zeker nu het weer wat brakker weer begint te worden. :9
pi_144889564
Neemt voor mij wat lastig mee naar het werk, kan het daar ook niet echt goed opwarmen.

Maar voor in het weekend is dat geen probleem. En het is inderdaad altijd lekker :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 25 september 2014 @ 13:22:26 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144889848
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!

28, begint het je niet tegen te staan? Ik word nu wel een beetje ei moe :D
pi_144890060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:

[..]

Tering......
pi_144890073
quote:

[..]

Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima. :) Je lichaam maakt de meeste cholesterol gewoon zelf dus de bijdrage van voeding daaraan is minimaal. Voedingscentrum loopt achter zoals met wel meer dingen (becel en transvettroep promotie :r )
pi_144890090
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
  donderdag 25 september 2014 @ 13:30:00 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144890126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:

Witlof in kleine stukje snijden, beetje geraspte kaas, beetje ham en een likje yoghonaise aangelengd met water. :9
pi_144890128
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
Ik eet in principe altijd het eigeel. :Y Boordevol vitamines en anders vind ik het zonde van het ei.

Soms als ik iets maak waar meerdere eieren in gaan, doe ik 1 heel ei en wat eiwitjes.
pi_144890251
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!

28, begint het je niet tegen te staan? Ik word nu wel een beetje ei moe :D
Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houden :D.. Alleen het pellen en het splitten soms :')

Ik eet nu momenteel ook de eigelen, it fits my macro's 8-).. Maar heb ook een tijdje 5 eiwitten en 2/3 eigelen gegeten.. Heb maatjes bij fitness die er 10 op een dag eten dus ik zie nog geen problemen met 4/5 per dag :P..

Daarbij, eieren zijn het enige product volgens mij waar gelijk het hele aminoprofiel in zit..
  donderdag 25 september 2014 @ 13:34:16 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144890268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima. :) Je lichaam maakt de meeste cholesterol gewoon zelf dus de bijdrage van voeding daaraan is minimaal. Voedingscentrum loopt achter zoals met wel meer dingen (becel en transvettroep promotie :r )
Ooh ja dat zag ik laatst ook ja :') :D

quote:
Jup, hele eitjes. Maar ik eet ze eigk altijd gekookt. Alleen vandaag gebakken. Net 1 op brood gehad en bij het avond eten 2 door de wokgroente.
  donderdag 25 september 2014 @ 13:35:43 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144890310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Timmos het volgende:

[..]

Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houden :D.. Alleen het pellen en het splitten soms :')
Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen ui ;(

quote:
Ik eet nu momenteel ook de eigelen, it fits my macro's 8-).. Maar heb ook een tijdje 5 eiwitten en 2/3 eigelen gegeten.. Heb maatjes bij fitness die er 10 op een dag eten dus ik zie nog geen problemen met 4/5 per dag :P..

Daarbij, eieren zijn het enige product volgens mij waar gelijk het hele aminoprofiel in zit..
Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenken :Y
pi_144890479
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen ui ;(

[..]

Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenken :Y
Eimuffins!!!
pi_144890523
Van die eitjes die je pocheert in tomatensaus is ook erg lekker.

Zoiets bedoel ik:

pi_144891102
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:

Zoiets bedoel ik:

[ afbeelding ]
Oh ja vet lekker is dat O+ O+
pi_144891199
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het duurt allemaal zo lang, maar ik hoop dat je gelijk hebt. O+
pi_144891218
quote:

Zoiets bedoel ik:

[ afbeelding ]
Shakshuka of zoiets, dat is echt heul lekker :)
Whiskyplankje
  donderdag 25 september 2014 @ 14:38:07 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144892216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef Timmos het volgende:

[..]

Eimuffins!!!
quote:

Zoiets bedoel ik:

[ afbeelding ]
Ja, recept? :P
  donderdag 25 september 2014 @ 14:38:53 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144892234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:03 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Het duurt allemaal zo lang, maar ik hoop dat je gelijk hebt. O+
Ja, mijn 27 kilo heeft ook 1.5 jaar geduurd hoor. En spiermassa opbouwen en vet percentage verlagen gaat ook traag als dikke stront door een trechter
pi_144893489
De goulash proeven werd een hele kom. :9 Best een flink tussendoortje, maar er zit niets slechts in dus ik vind het geen ramp. :9
pi_144894095
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Ja, recept? :P
Ik doe altijd ongeveer volgens dit recept http://www.ah.nl/allerhan(...)tolenghi-s-shakshuka er staat 175ml olie maar ik geloof dat dat een foutje is :)
Whiskyplankje
pi_144894927
Dat lijkt mij wel ja!

Heb nog steeds geen inspiratie voor het avond eten.. ik denk dat ik gewoon lekker zalm met broccoli en aardappels ga eten.. dan maar niet iets spannends met die zalm hoor.. :D
pi_144895599
quote:
Huh? Zitten toch gewoon 60 cal in een ei en dat is toch gewoon gezond?
pi_144895635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Tussen de 70 en 80 kcal, maar ja. ;)
pi_144895653
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef Yaaar het volgende:

[..]

75 in een heel ei, waarvan 60 kcal het eigeel is. Bij één gekookt ei valt dat enorm mee, maar als ik een omelet maak van meerdere eieren vind ik het best snel veel worden.
pi_144895739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tussen de 70 en 80 kcal, maar ja. ;)
Ohhh op het voedingscentrum dagboek staat 64 per gekookt ei. Maar daar ga ik me nie druk om maken. :P
pi_144895825
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

75 in een heel ei, waarvan 60 kcal het eigeel is. Bij één gekookt ei valt dat enorm mee, maar als ik een omelet maak van meerdere eieren vind ik het best snel veel worden.
Serieus? Is dat de verhouding? Vandaar dat ze in amerikaanse films altijd vragen om een eggwhite omlet :)
Whiskyplankje
  donderdag 25 september 2014 @ 17:35:17 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144897777
quote:

[..]

Lol, dat wist ik niet :D
pi_144898067
ja in het eigeel zitten de meeste kcal.. maar in t eigeel zit ook wat eieren lekker maakt :P

ik eet het dus gewoon ;)
pi_144898161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Danter het volgende:
ja in het eigeel zitten de meeste kcal.. maar in t eigeel zit ook wat eieren lekker maakt :P

ik eet het dus gewoon ;)
Dit. Ermnerm, ei. :9

Sport weer gehad voor vandaag, lekker een stukje gehobbeld. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Manager PR/Moderator donderdag 25 september 2014 @ 20:26:41 #61
269689 crew  Viv
pi_144902972
quote:
Vraagje: zijn de meesten van jullie te zwaar/dik geworden door te veel eten (en te weinig bewegen) of zijn het ook vaak overgebleven kilo's van zwangerschappen etc. En zijn er hier ook mensen die eigenlijk wel normaal eten/aten, maar bijvoorbeeld veel te veel suikerhoudende drankjes (energiedrankjes, cola etc.) drinken/dronken?
Ik ben mijn hele jeugd slank geweest, ik kom ook uit een slanke familie met gezonde eetgewoonten. Op mijn 16e ben ik gestopt met ballet (wat ik intensief deed, 10+ uur per week) en heb nooit een andere leuke sport gevonden. Ik ben heel geleidelijk aangekomen vanaf mijn 16e tot mijn 30e, van 60 kg naar 87 kg. Ik at ongemerkt te grote porties avondeten en ook te veel chocola/koekjes/etc in het weekend. Qua drinken deed ik het altijd al goed: vooral water en thee. c_/
  donderdag 25 september 2014 @ 20:29:40 #62
179075 hugecooll
pi_144903091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik ben mijn hele jeugd slank geweest, ik kom ook uit een slanke familie met gezonde eetgewoonten. Op mijn 16e ben ik gestopt met ballet (wat ik intensief deed, 10+ uur per week) en heb nooit een andere leuke sport gevonden. Ik ben heel geleidelijk aangekomen vanaf mijn 16e tot mijn 30e, van 60 kg naar 87 kg. Ik at ongemerkt te grote porties avondeten en ook te veel chocola/koekjes/etc in het weekend. Qua drinken deed ik het altijd al goed: vooral water en thee. c_/
87 is/was je max?
  Manager PR/Moderator donderdag 25 september 2014 @ 20:32:40 #63
269689 crew  Viv
pi_144903208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef hugecooll het volgende:
87 is/was je max?
Ja, begin augustus. Daarnet 81.3! *O*
  donderdag 25 september 2014 @ 20:36:35 #64
179075 hugecooll
pi_144903320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Goed bezig! *O*
pi_144911366
Today was a good day. Alleen niet voor de lijn ben ik bang :)
O: 2 boterham slankie en sinaasappel
L: uit met collega's, broodje huisgemaakte zalmsalade
T: appel en komkommer (want nogal vol van de lunch)
D: lustrum borrel van een van mijn studentbestuursfunctie dus bier en uiteindelijk gyros :)

Lekker was het wel, morgen bierfestival en zaterdag een familiefeest, ik geloof dat ik volgende week de hele week mag balansen :)
Whiskyplankje
  vrijdag 26 september 2014 @ 07:56:55 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144915380
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Karstman het volgende:
Today was a good day. Alleen niet voor de lijn ben ik bang :)
O: 2 boterham slankie en sinaasappel
L: uit met collega's, broodje huisgemaakte zalmsalade
T: appel en komkommer (want nogal vol van de lunch)
D: lustrum borrel van een van mijn studentbestuursfunctie dus bier en uiteindelijk gyros :)

Lekker was het wel, morgen bierfestival en zaterdag een familiefeest, ik geloof dat ik volgende week de hele week mag balansen :)
Waarom kies je er dan niet voor in met mate te genieten? Een stuk taart kan best, een paar biertjes ook. Damagecontrol kan een heleboel verschil maken :)
pi_144915484
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

*O*

Goed bezig!

ik WAS ook weer begonnen.. tot ik maandagavond in het ziekenhuis terecht kwam met een blindedarmontsteking. :') Dinsdagavond geopereerd, sinds woensdag weer thuis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144915532
Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: appel/peer
L: 3 boterhammen filet americain met ei
T: liga
S:krachttraining en cardio
D: uiteten
T: ?

Ik heb na jullie verhalen gister een hele zooi bij Body en Fit besteld :)
Verder heb ik stiekem vanmorgen al op de weegschaal gestaan.. ik weet niet hoe het kan maar ik sta onder de 82 kilo! (81,9) :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:30:25 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144915715
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom kies je er dan niet voor in met mate te genieten? Een stuk taart kan best, een paar biertjes ook. Damagecontrol kan een heleboel verschil maken :)
dat
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:30:42 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144915716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

*O*

Goed bezig!

ik WAS ook weer begonnen.. tot ik maandagavond in het ziekenhuis terecht kwam met een blindedarmontsteking. :') Dinsdagavond geopereerd, sinds woensdag weer thuis...
boh, die zijn kut :X Sterkte
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:33:31 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144915751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: appel/peer
L: 3 boterhammen filet americain met ei
T: liga
S:krachttraining en cardio
D: uiteten
T: ?

Ik heb na jullie verhalen gister een hele zooi bij Body en Fit besteld :)
Verder heb ik stiekem vanmorgen al op de weegschaal gestaan.. ik weet niet hoe het kan maar ik sta onder de 82 kilo! (81,9) :)
Wat heb je besteld?

Lijstje :

O: Rijst, boontjes, broccoli, 200gr kipfilet bak kwark, banaan
S: PT fysio
L: uitsmijter van 4 eieren, 4 spelbroodjes, 2 met pindakaas 2 met kipfilet, bak kwark whey shake.
T: Appeltje, bak kwark
D: Pasta, wokgroente erdoor, sausje (eigengemaakt) erover met biefstuk erdoor
T: Bak kwark, 4 handjes nootjes, overgebleven D.
pi_144915805
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?

Lijstje :

O: Rijst, boontjes, broccoli, 200gr kipfilet bak kwark, banaan
L: uitsmijter van 4 eieren, 4 spelbroodjes, 2 met pindakaas 2 met kipfilet, bak kwark whey shake.
T: Appeltje, bak kwark
D: Pasta, wokgroente erdoor, sausje (eigengemaakt) erover met biefstuk erdoor
T: Bak kwark, 4 handjes nootjes, overgebleven D.
Ik heb gekozen voor een pot whey, een shakebeker, zo'n proefpakket met verschillende smaken whey (voor de volgende x ), smoothie pakket en repen proteine bars :)
pi_144915949
Even een ego/zeik post

Argh.. heel mijn schema vandaag naar de knoppen omdat vanochtend de vaatwasser is gaan overstromen.. daardoor kortsluiting.. dus ik heb een kapotte vaatwasser en een koelkast die uitstond maar gelukkig niet stuk is.. maar wel alles helemaal nat -O-

Vanochtend dus niet hardgelopen, geen gezonde lunch gemaakt.. maar gewoon ff snel wat in mn tas gegooid.. opzich niets ongezonds maar gewoon een kut begin van je dag..

Lijstje

O: Kwark, shake & smoothie mix, banaan
T: niks.. hoop zo n stuk fruit ofzo te schooien van een collega :P
L: 2 spelt bolletjes 1 met hummus en een met geplette avocado
T: Appel
D: Ik denk "uit eten" omdat heel de keuken nu een puinhoop is en de monteur pas morgen komt.. maar genoeg gezonde restaurants hier in de stad dus ik blijf wel binnen mijn kcal
S: Proberen om er hardlopen in te proppen ergens vanavond
pi_144916059
Hmm... Ik heb weer een sportpas maar ook een enorm drukke dag
Ik kan naar college gaan, wat mega interessant gaat zijn, of gaan sporten
En het laatste is echt nodig want de weegschaal gaat gestaag omhoog ;(

Maar het voelt altijd zo slecht als ik college skip, ook al ga ik uberhaubt alleen voor de fun
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:17:06 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144916439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:38 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een pot whey, een shakebeker, zo'n proefpakket met verschillende smaken whey (voor de volgende x ), smoothie pakket en repen proteine bars :)
:9 whey perfection of whey isolaat?
pi_144916671
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

:9 whey perfection of whey isolaat?
isolaat :) Die had geen smaak (had ik een keer gelezen) en ik weet nog niet wat ik voor smaak zou willen dus vandaar ook een proefpakket :)
pi_144917332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm... Ik heb weer een sportpas maar ook een enorm drukke dag
Ik kan naar college gaan, wat mega interessant gaat zijn, of gaan sporten
En het laatste is echt nodig want de weegschaal gaat gestaag omhoog ;(

Maar het voelt altijd zo slecht als ik college skip, ook al ga ik uberhaubt alleen voor de fun
Gewoon naar college gaan.
pi_144917397
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zeker! Normaal ga ik altijd op vrijdag uit lunchen en dat is altijd calorierijker dan eigen gesmeerde boterhammetjes dus dat slaan we vandaag maar even over. En dat familiefeest zal wel een buffet bij zitten en daar heb ik inmiddels wel geleerd de juiste keuzes te maken, moet alleen oppassen dat ik niet teveel borrelhappen snaai, dat is wel een behoorlijke valkuil voor me.
Whiskyplankje
pi_144917403
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon naar college gaan.
Te laat :P Ik ben al aan het skippen ;(
Super slecht

Maar ik heb echt te veel te doen en ondertussen moet ik ook op een pakketje wachten en om alles dan om elkaar heen te plannen was echt niet te doen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144917441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Te laat :P Ik ben al aan het skippen ;(
Super slecht

Maar ik heb echt te veel te doen en ondertussen moet ik ook op een pakketje wachten en om alles dan om elkaar heen te plannen was echt niet te doen ;(
ach.. ik ging zo vaak niet als ik wat beters te doen had.. ben gewoon met een 8 gemiddeld afgestudeerd ;) Als je het gewoon bijhoud is er niets aan de hand toch?
pi_144917459
Er zijn alweer een hoop posts overheen gegaan, maar ook ik wil nog even zeggen: _O_ Karstman! Mooi verschil, niet alleen je lichaam, maar ook dat stukje van je nek/kaak wat je net niet geblurred hebt. :)

Balen, Vicky! Ik weet er niet zoveel van, hoe lang duurt het herstellen van een blindedarmoperatie?

Ik ben inmiddels (van mijn ongeluk een tijdje terug) genoeg hersteld om weer te sporten. De eerste keer is weer achter de rug en ik heb spierpijn! :X Eigenlijk wel lekker om dat weer te voelen na twee maanden.
Mijn conditie en mijn spierkracht zijn in die rustperiode echt ingestort. Maar goed, hopelijk bouw ik dat vlug weer op. :)
pi_144917464
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Danter het volgende:

[..]

ach.. ik ging zo vaak niet als ik wat beters te doen had.. ben gewoon met een 8 gemiddeld afgestudeerd ;) Als je het gewoon bijhoud is er niets aan de hand toch?
Ik ben al afgestudeerd en ik volg alleen nog colleges voor de fun :P
Maar goed, dan voelt skippen nog erger want dan doe je jezelf te kort zeg maar
Maar helaas kun je gewoon niet alles tegelijk doen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:47:18 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144919970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:29 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

isolaat :) Die had geen smaak (had ik een keer gelezen) en ik weet nog niet wat ik voor smaak zou willen dus vandaar ook een proefpakket :)
_O_ beste eiwit die er is. Heb ook isolaat :Y
pi_144920806
Zo mijn lijstje is vandaag iets anders.

O: Smoothie: appel, banaan, melk, havermout
T: niks.
L: Wrap met daartussen een stuk gebakken ei (2 eieren), High protein Breaker (Yoghurt, Mango).
T: Misschien nootjes, misschien een biertje
A: Onbekend.

Even wat variatie van die sla. Die wrap met ei is me wel bevallen, moet alleen even wat meer tussen. Ik was gisteravond even lui. Die breaker was het enige yoghurt wat we in de koelkast hadden, was niet verkeerd maar ik stel het liever zelf samen met wat fruit ofzo.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144920898
Rhubarbje, mag je gewoon naar colleges gaan als je al afgestudeerd bent? Bij ons op de uni mag je dan flink gaan dokken per vak volgens mij...

Spuit elf, maar ik had m al helemaal getypt:
quote:
Opmerkelijk dat er hier zo weinig mannen zitten. Afvallen is toch niet iets alleen voor vrouwen? :P

SPOILER: lang verhaal dus in spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens :')

Verder zag ik gisteren impressive foto's van Karstman _O_
Kwak
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:21:33 #86
179075 hugecooll
pi_144921049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Rhubarbje, mag je gewoon naar colleges gaan als je al afgestudeerd bent? Bij ons op de uni mag je dan flink gaan dokken per vak volgens mij...

[..]

meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens :')

Hmm. Ben je nou dus met meer dan 60 kg overgewicht zwanger geworden? Of lees ik dat verkeerd?
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:27:17 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144921196
quote:

[..]

Hier kan iedereen zomaar binnenlopen hoor, niemand die iets vraagt. Inschrijven voor examens en werkcolleges volgen kan dan weer niet. Ik doe het zelf btw niet, heb er geen behoefte meer aan.
pi_144921252
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hmm. Ben je nou dus met meer dan 60 kg overgewicht zwanger geworden? Of lees ik dat verkeerd?
Yup. Ik ben overigens heel klein (net 1.60) dus wat voor mij "gezond gewicht" is is sowieso nogal ver weg. Op een gegeven moment wilde ik niet langer wachten met proberen (ik ging er vanuit dat door het overgewicht het misschien lang zou duren, ik ben al boven de dertig ook, en was al begonnen met beter eten...) Alleen toen was ik ineens binnen 4 maanden zwanger ondanks alles.

Overigens, gaat mijn zwangerschap heel goed, kind is gezond, niet te groot, bloeddruk is perfect, ziekenhuis is heel tevreden over me.

Maar goed, dat het beter is om voor een volgende zwangerschap lichter te zijn voor ik eraan begin besef ik ook wel ;)
Kwak
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:31:07 #89
179075 hugecooll
pi_144921301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens, gaat mijn zwangerschap heel goed, kind is gezond, niet te groot, bloeddruk is perfect, ziekenhuis is heel tevreden over me.

Maar goed, dat het beter is om voor een volgende zwangerschap lichter te zijn voor ik eraan begin besef ik ook wel ;)
Mooi zo @ allebei :P
Succes ^O^
pi_144921382
Is volkorenpasta lekker?
pi_144921399
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Yaaar het volgende:
Is volkorenpasta lekker?
Ja, smaak vind ik persoonlijk zelfs beter en vult ook beter.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_144921509
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mooi zo @ allebei :P
Succes ^O^
Ter illustratie: op deze foto's ben ik officieel obees. Ik denk niet dat dit het beeld is dat de meeste mensen van obees hebben... ik zou er best wel weer zo willen uitzien (ok met een wat ouwere kop en ontzwnagerde hangtieten vrees ik dan toch)

Kwak
pi_144921538
quote:
Is volkorenpasta lekker?
ik vind het viesssss :@ beetje zoetig en kartonnig... met sterke saus proef je t niet zo op zich.
maar ben erachter gekomen dat mijn bloedsuikers (moet ik prikken ivm zwnagerschap en overgewicht) beter reageren op witte pasta dan op volkoren dus ik eet liever een wat kleinere portie witte pasta dan...
Kwak
pi_144921578
quote:
Is volkorenpasta lekker?
Spaghetti vind ik er wel lekker van, maar penne die wat dikker is vind ik niet zo.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:39:59 #95
179075 hugecooll
pi_144921579
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ter illustratie: op deze foto's ben ik officieel obees. Ik denk niet dat dit het beeld is dat de meeste mensen van obees hebben... ik zou er best wel weer zo willen uitzien (ok met een wat ouwere kop en ontzwnagerde hangtieten vrees ik dan toch)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja die tweede foto vertekent een beetje door je jas (en je gezicht lijkt niet echt 'mee te groeien' wat wel nice is :D )
En een jurk tekent ook af he :P
Maar aan hoeveel overgewicht moet ik dan denken in die foto's?
pi_144921583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe 'obese' je hier bent. Als het al obese te noemen is.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:40:34 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144921591
quote:
*knip*

*knip*
Dat heb ik dus ook heel vaak gehad! :Y Elke keer als ik mezelf op de rit had en dacht 'nu kan ik wel weer eens meeposten daar, want nu is de knop om' ging het vervolgens enorm mis. :D :?

Wel superknap van je trouwens dat je zo netjes gaat in je zwangerschap! Hopelijk idd de opstap naar nog verder gewichtsverlies na de bevalling!
pi_144921624
Ik zie het eigenlijk wel in de foto's. Het is niet zo extreem als sommige mensen alles boven de 30 misschien zouden schatten, maar je ziet wel dat het gewoon teveel is.
pi_144921677
Toch maar volkorenpasta proberen vanavond :P Ben benieuwd. Ik vind zilvervliesrijst ook altijd lekker dus misschien dit ook.
pi_144921714
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja die tweede foto vertekent een beetje door je jas (en je gezicht lijkt niet echt 'mee te groeien' wat wel nice is :D )
En een jurk tekent ook af he :P
Maar aan hoeveel overgewicht moet ik dan denken in die foto's?
nou vooruit, ook een met broek. ik ben idd bottom-heavy ;)

ben op al die foto's ongeveer 80-85 kilo. Dat is dus 15-20 kilo te zwaar, bmi 31/32 , kledingmaat 46 onder en 42 boven.
op mijn max woog ik 140 en had ik echt wel een dikke bolle kop en ook veel minder taille! Die bolle kop ben ik nu idd al weer bijna kwijt, mijn gezicht slinkt als eerste, en mijn buik is denk ik stiekem veel dunner maar dat zie je nu niet want baby :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe 'obese' je hier bent. Als het al obese te noemen is.
en toch klopt het met de berekening. ik ga dus ook niet meteen uit van "gezond gewicht" als doel. omdat ik mijn gezicht met 65 kilo denk ik niet mooier ga vinden...
Kwak
pi_144921758
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel in de foto's. Het is niet zo extreem als sommige mensen alles boven de 30 misschien zouden schatten, maar je ziet wel dat het gewoon teveel is.
ja dat ik niet dun ben op die foto's zie ik ook wel. ;) maar toch zou ik er tevreden mee zijn.

de meeste mensen schatten bmi 30+ automagisch in als:
Kwak
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:49 #102
179075 hugecooll
pi_144921777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou vooruit, ook een met broek. ik ben idd bottom-heavy ;)
[ afbeelding ]
ben op al die foto's ongeveer 80-85 kilo. Dat is dus 15-20 kilo te zwaar, bmi 31/32
op mijn max woog ik 140 en had ik echt wel een dikke bolle kop en ook veel minder taille! Die bolle kop ben ik nu idd al weer bijna kwijt, mijn gezicht slinkt als eerste, en mijn buik is denk ik stiekem veel dunner maar dat zie je nu niet want baby :P

[..]

en toch klopt het met de berekening. ik ga dus ook niet meteen uit van "gezond gewicht" als doel. omdat ik mijn gezicht met 65 kilo denk ik niet mooier ga vinden...
Mja, da's ook een beetje het probleem he :P
Tot een bepaald gewicht (of percentage vet, wat jij wil) kan je lichaam het nog 'redelijk' verdelen. Na een tijdje ben je dat punt voorbij en krijg je steeds grotere vetophopingen (geen idee of dat zo heet), waardoor het steeds zichtbaarder wordt
pi_144922079
quote:

Nee maar dit zijn openbare colleges
En verder: story of my life en die paarse jurk had ik ook :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144922136
quote:

[..]

Goed dat ik dit weet. Ik vind ei wel lekker alleen het eigeel. :r Nu heb ik dus nog een reden om het weg te laten.

En qwea, een bak kwark... moet ik dan denken aan 500 ml? Dus 2 liter op een dag?! Ik werd al zat van elke morgen 1 bak kwark.. en dat heb ik maar 2 weken volgehouden.
pi_144923520
Lijstje voor vandaag:

O: havermout met rood fruit
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met filet American
T: Ratatouille met een gepocheerd ei
D: Goulashsoep
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:11:34 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144923784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Goed dat ik dit weet. Ik vind ei wel lekker alleen het eigeel. :r Nu heb ik dus nog een reden om het weg te laten.

En qwea, een bak kwark... moet ik dan denken aan 500 ml? Dus 2 liter op een dag?! Ik werd al zat van elke morgen 1 bak kwark.. en dat heb ik maar 2 weken volgehouden.
Jup. Had vandaag maar 400gr, want ik had er gisteren 100 uitgegeten :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:15:07 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144925585
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja dat ik niet dun ben op die foto's zie ik ook wel. ;) maar toch zou ik er tevreden mee zijn.

de meeste mensen schatten bmi 30+ automagisch in als: [ afbeelding ]
Dat dus! Ik zei tegen een collega ooit dat ik 48 kilo zwaarder geweest was dan op m'n lichtst (72) en die zei 'Maar dan kun je niet eens meer lopen?!?!?!?!'. Uhm... realitycheck! Ook toen trok ik een sprintje naar de trein, moest alleen een kwartier uitpuffen _O-
pi_144927623
O: havermout met magere melk + halve appel
T: cappuccino
L: hard broodje met zalm en roomkaas + vruchtensapje
T: druiven & eetlepel pindakaas :')
D: aardappels, sperzibonen en rundertartaar

Twijfel of ik straks nog even ga hardlopen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:20:39 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144929272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
O: havermout met magere melk + halve appel
T: cappuccino
L: hard broodje met zalm en roomkaas + vruchtensapje
T: druiven & eetlepel pindakaas :')
D: aardappels, sperzibonen en rundertartaar

Twijfel of ik straks nog even ga hardlopen.
Als je door de dag heen wat minder suiker en wat meer eiwitten eet, heb je misschien geen behoefte aan die lepel pindakaas...
pi_144929331
Ik had ook even een pindakaas zwakte momentje. Een dubbele boterham met pindakaas. ;(
pi_144929523
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als je door de dag heen wat minder suiker en wat meer eiwitten eet, heb je misschien geen behoefte aan die lepel pindakaas...
Geloof me, maakt geen verschil. Pindakaas is altijd mijn zwakte, al eet ik een blik tonijn. :P
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:32:09 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144929637
Pindakaas :9
pi_144929754
Pindakaas :r brr.
pi_144929936
Ik kan echt ultiem genieten van een boterham pindakaas soms. :9 :@

Laatst dacht ik ineens weer aan een witte boterham met roomboter en speculaasjes. Omnomnom. Ook zo'n guilty pleasure. :9
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:42:37 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144929990
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kan echt ultiem genieten van een boterham pindakaas soms. :9 :@

Laatst dacht ik ineens weer aan een witte boterham met roomboter en speculaasjes. Omnomnom. Ook zo'n guilty pleasure. :9
Omfg. Ga weg :9

Damnz. Nu wil ik dat :o

Niks lekkerders ook dan een wit vers broodje met Pindakaas :o

Ik kan het met dat soort dingen alleen echt niet bij 1 houden :')
pi_144930205
Nee ik zou een half brood op eten en de hele doos speculaasjes er achteraan. :')

Zodra zulke dingen open zijn bij mij in huis moeten ze gewoon op. :D
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:38:58 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144931469
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:51 schreef Myraela het volgende:
Nee ik zou een half brood op eten en de hele doos speculaasjes er achteraan. :')

Zodra zulke dingen open zijn bij mij in huis moeten ze gewoon op. :D
Same here. Daarom haal ik het niet of maak ik het niet open :')
pi_144934401
ik eet vaak rijstwafels met pindakaas als tussendoortje :9

Vriend krijgt een mooie promotie op het werk dus dat vieren we vanavond.. zonder alcohol.. mét sushi :D
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:22:41 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144943431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:05 schreef Danter het volgende:
ik eet vaak rijstwafels met pindakaas als tussendoortje :9

Dat had ik gisteren, vond het niet te vreten :X :o
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 23:35:34 #120
269689 crew  Viv
pi_144943894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:10 schreef Vicky het volgende:
Goed bezig!

:o Beterschap!

Door jullie heb ik nu zin in een boterham met speculaasjes. :(
pi_144944601
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat had ik gisteren, vond het niet te vreten :X :o
Eet rijstwafels gewoon zonder iets er op, prima naar binnen te werken altijd!
pi_144944728
Echt een kutdag gehad, veel gesnoept enzo. Vertel me nu dat ik niet de enige ben en dat iedereen dit wel eens heeft gehad tijdens afvallen, dat doet me dan weer iets beter.
pi_144944923
Ik heb boterhammen met speculaasjes nooit begrepen, speculaasjes vind is sowieso eigenlijk niet zo lekker. Wat gek is want gevuld speculaas dan weer wel of van die brokken speculaas.

Oh en rijstwafels vindt ik het voedsel van de duivel, pindakaas of niet.

Afijn, bierfestival weer overleefd. Het voordeel van proeven is dat je geen grote hoeveelheden drinkt :)
O: 2 boterham slankie en 30+kaas
L: 2 boterham, salade met spitskool rozijnen en gerookte kip, karnemelk
T: appel
D: Bier dus en 1 broodje hamburger, wel gek want normaal krijg ik veel meer de neiging om te snacken tijdens/na bier en nu helemaal niet.
T: banaan en magere yoghurt en veel water.
Whiskyplankje
pi_144944978
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
Echt een kutdag gehad, veel gesnoept enzo. Vertel me nu dat ik niet de enige ben en dat iedereen dit wel eens heeft gehad tijdens afvallen, dat doet me dan weer iets beter.
Je bent niet de enige!

Niet bij de pakken neer gaan zitten en denken het is nu toch al verkloot. Gewoon morgen de draad weer oppakken.
Whiskyplankje
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:33:00 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144945667
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Eet rijstwafels gewoon zonder iets er op, prima naar binnen te werken altijd!
Vind ik ook niet te vreten :P smeerkaas of rookvlees. :9
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:34:00 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144945698
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
1x? :P zo vaak. Afvallen gaat met ups en downs.
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:41:04 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144945878
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:08 schreef Karstman het volgende:

[..]

Je bent niet de enige!

Niet bij de pakken neer gaan zitten en denken het is nu toch al verkloot. Gewoon morgen de draad weer oppakken.
Slechste advies EVER. Er is niks verkloot. Dus je nu voltrappen met extra troep is het domste wat je kunt doen. Gewoon NU de draad oppakken!
pi_144948473
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Slechste advies EVER. Er is niks verkloot. Dus je nu voltrappen met extra troep is het domste wat je kunt doen. Gewoon NU de draad oppakken!
Ja, die moet ik ook even in mijn zakdoek knopen...

Ik drink belachelijk weinig de laatste dagen, eten gaat nog wel netjes. Maar volgens mij hou ik een zee aan vocht vast.

Dit weekend hopelijk even de reset. Straks ga ik in ieder geval even lekker sporten.
  zaterdag 27 september 2014 @ 08:23:31 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144948530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Huh? Dat zegt Karstman toch ook? ;) Dat je niet moet denken dat het verkloot is? En dat hij morgen zegt is niet zo gek toch, rond middernacht?

Anyway, we hebben allemaal wel eens zo'n moment (gehad), gewoon lekker doorpakken vandaag weer.

En mijn weegschaal gaf mij iig dat bewijs vanmorgen, ondanks helemaal geen nette week toch met 50gr een laagste punt voor dit jaar, sinds midden augustus. Mezelf dus mooi weer herpakt! *O*
Mag ook wel met vier keer in de week sporten. Maar toch...
En nu gewoon lekker door en op naar mijn doel voor december!
  zaterdag 27 september 2014 @ 08:24:40 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144948538
Edit BE, edit....
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:03:31 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144948772
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Edit BE, edit....
_O- _O-

Ik heb een heerlijk weekend voor de boeg. Zonder al te veel verleidingen, met een hoop gezelligheid :D
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:26:16 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 08:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Huh? Dat zegt Karstman toch ook? ;) Dat je niet moet denken dat het verkloot is? En dat hij morgen zegt is niet zo gek toch, rond middernacht?
Ehm, karst? Sorry :@ Ik heb verkeerd gelezen :@ Je hebt gelijk. :@ Mea culpa :@
pi_144949199
Vandaag een rare dag qua eten, wil wat dingen maken voor m'n blog die eigenlijk niet helemaal binnen een dieet passen. Dus vooral even op de porties letten.

Late O: Smoothie banaan en rood fruit
L: focaccia met vijgen en geitenkaas
D: chili con carne, zonder bonen. Met mais, hangop van magere yoghurt en nacho's
T: kwark
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:41:28 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144949215
't Was al laat he Q! :D

Ik heb vanavond een D gepland die mijn zin in een avondje kaasjes snaaien kan bevredigen.
Die Shakshuka die hier v d week gepost werd met ciabatta en drie verschillende kaasjes, olijfjes etc. :9
En morgenavond vegetarische enchilada's. :s)

Straks nog een lekker stuk hardlopen en morgen wil ik ook nog even 'iets' doen.
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:53:07 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949342
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
't Was al laat he Q! :D
Dat. En dat je vaag van de oxycodon bent werkt ook niet mee :')

quote:
Ik heb vanavond een D gepland die mijn zin in een avondje kaasjes snaaien kan bevredigen.
Die Shakshuka die hier v d week gepost werd met ciabatta en drie verschillende kaasjes, olijfjes etc. :9
En morgenavond vegetarische enchilada's. :s)

Straks nog een lekker stuk hardlopen en morgen wil ik ook nog even 'iets' doen.
Klinkt lekker :9 ik baal dat ik nog niet lan hardlopen. Het is zulk lekker weer. Zit maar in de sportschool nu. Is het al 18 okt?
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:54:37 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144949361
Ja, het is echt lekker loopweer op het moment. Hopelijk blijft dat nog even zo voor je!
pi_144949379
Ik ben deze week wel weer een halve kilo kwijt. O+

Het gaat wat langzamer, dat zei ik tegen mijn vriend en toen zei hij van "ja maar over 10 weken is dat 5 kilo!" En toen dacht ik van "Fuck, ik moet echt weer wat strenger zijn want dat schiet niet op zo." :')

Maar toen realiseerde ik me dat ik gewoon blij moet zijn als ik een halve kilo afval, na maanden een kilo per week is dat ook wel logisch en gezond dat het nu langzamer gaat.
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:10:51 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949543
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is echt lekker loopweer op het moment. Hopelijk blijft dat nog even zo voor je!
Als het maar droog blijft :P ik haat regen.
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:16:25 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949617
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben deze week wel weer een halve kilo kwijt. O+

Het gaat wat langzamer, dat zei ik tegen mijn vriend en toen zei hij van "ja maar over 10 weken is dat 5 kilo!" En toen dacht ik van "Fuck, ik moet echt weer wat strenger zijn want dat schiet niet op zo." :')

Maar toen realiseerde ik me dat ik gewoon blij moet zijn als ik een halve kilo afval, na maanden een kilo per week is dat ook wel logisch en gezond dat het nu langzamer gaat.
Rustig aan he! 500gr per week is prima.
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:16:52 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949623
Hey BE, is mudmasters niks voor jou?!
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:24:53 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144949720
Eens met Q. Hoewel ik ook harder zou willen is 500gr per week echt wel prima! :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:16 schreef Qwea het volgende:
Hey BE, is mudmasters niks voor jou?!
Nope... Daar zie ik echt de lol niet van in. :@
Dat laat ik graag over aan studenten, hippe huisvrouwen en de mensen met een midlife-crisis. ;)
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:33:04 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144949842
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Eens met Q. Hoewel ik ook harder zou willen is 500gr per week echt wel prima! :Y

[..]

Nope... Daar zie ik echt de lol niet van in. :@
Dat laat ik graag over aan studenten, hippe huisvrouwen en de mensen met een midlife-crisis. ;)
En bedankt _O-
pi_144950010
wat iedereen hier al gezegd heeft, iedereen heeft wel eens een k*t dag.. gewoon de draad weer oppakken.. een keertje slecht betekend niet dat alles gelijk verloren is..!

Hardlopen ging gister zwaar.. had toch te weinig gegeten over de dag heen dus had op km 2 al een hongerklop en heb het dus op km 6 maar voor gezien gehouden..

Lijstje van vandaag:

O: b&f protein pancakes met de "shake mix" er overheen en agave siroop
T: bakje blauwe bessen
L: Speltbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade en een licht soepje
T: Popcorn.. zelf gemaakt ga ik mee de bios in smokkelen :9
D: Geen idee nog? ik denk kip, broccoli, chinese groente en wat noodles met wat oestersaus
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:00:56 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144950245

Hier hou ik van
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:06:41 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144950310
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

En bedankt _O-
Je mag zelf kiezen welke jij bent. ;) :D
pi_144950531
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:00 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Hier hou ik van
O+

Gisteren beetje off day, mn 5x5 85kg bench gefailed in klaatste set ;(
  Manager PR/Moderator zaterdag 27 september 2014 @ 11:35:29 #147
269689 crew  Viv
pi_144950731
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Zo hadden wij gister een D die onze zin in een Engels ontbijt bevredigde. :D
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:37:11 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144950759
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:22 schreef Timmos het volgende:

[..]

O+

Gisteren beetje off day, mn 5x5 85kg bench gefailed in klaatste set ;(
Ik moest helemaal opnieuw beginnen ivm bicepspees ontsteking. 20 aan beide zijdes. Ging prima. Hoop er maandag aan beide zijdes 10 bij te kunnen doen. Ik zat op 70 totaal
pi_144951164
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehm, karst? Sorry :@ Ik heb verkeerd gelezen :@ Je hebt gelijk. :@ Mea culpa :@
na middernacht posten dan komen er wel eens gremlins uit je toetsenbord |:( het is je vergeven :*

Vanochtend even rondje gefietst om het bier van gister te verwerken.
vroegO: sinaasappel kale volkoren cracker
laatO: 2 boterham sandwichspread
L: rauwkostsalade
T:appel
D: familiefeest buffet, ik ben benieuwd

Oh en een vriend van me doet vandaag mudmasters, 18km de halve zool... Hij valt in de categorie midlifecrisis 8-)
Whiskyplankje
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:09:02 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144951367
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:59 schreef Karstman het volgende:

[..]

na middernacht posten dan komen er wel eens gremlins uit je toetsenbord |:( het is je vergeven :*

Vanochtend even rondje gefietst om het bier van gister te verwerken.
vroegO: sinaasappel kale volkoren cracker
laatO: 2 boterham sandwichspread
L: rauwkostsalade
T:appel
D: familiefeest buffet, ik ben benieuwd

Oh en een vriend van me doet vandaag mudmasters, 18km de halve zool... Hij valt in de categorie midlifecrisis 8-)
Mudmasters is awesome. Ga hem in maart doen :D
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:14:47 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144951501
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:35 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Zo hadden wij gister een D die onze zin in een Engels ontbijt bevredigde. :D
Witte bonen in tomatensaus met worstjes?
pi_144953952
Zo lijstje van vandaag is ietsjes anders.

O: Smoothie, appel + kiwi (groene) + havermout + melk.
T: niks
L: 2 volkerenbrood met een gebakken ei (2 eieren totaal) + volkerencracker met kaas
T: wss niks
A: ntb

Smoothie doe ik niet weer, niet te eten zo zuur. Banaan is dus een must.

Weegschaal gaf als resultaat voor deze week -2,2kg. Ik vind het wel veel eigenlijk, maar ik eet naar mijn idee niet te weinig. Week gemiddelde van 1600/1650 kcal p dag.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  Manager PR/Moderator zaterdag 27 september 2014 @ 13:55:49 #153
269689 crew  Viv
pi_144954009
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Witte bonen in tomatensaus met worstjes?
Ja, en scrambled eggs, en bacon, en geroosterd brood. O+ Veel te veel om als ontbijt te eten, dus nu was het ons avondeten op een weekend-dag. :Y)
pi_144954138
Ik kan m'n lijstje toch niet aan. :') Ik rekende uit hoeveel de focaccia met geitenkaas en vijgen was, en dat kwam uit op 1000 kcal. :') Eerlijk erbij zeggen dat het ook gewoon een groot stuk was. :@ Het was wel super lekker.

Dus ik ga niet ook nog de chili con carne te eten. Dus die verschuift naar morgen.

Dan word het lijstje voor vandaag:

O: Smoothie van baan, rood fruit en magere yoghurt.
L: Focaccia met geitenkaas en vijgen
D: Groentensoep

Dan zit ik toch rond de 1500.
pi_144956433
Jezus. Net een dansles meegepikt op de sportschool. Heb in jaren niet meer zo intens gesport. Deze blijf ik doen als ik het ingepland krijg!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 27 september 2014 @ 15:48:24 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144956702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo lijstje van vandaag is ietsjes anders.

O: Smoothie, appel + kiwi (groene) + havermout + melk.
T: niks
L: 2 volkerenbrood met een gebakken ei (2 eieren totaal) + volkerencracker met kaas
T: wss niks
A: ntb

Smoothie doe ik niet weer, niet te eten zo zuur. Banaan is dus een must.

Weegschaal gaf als resultaat voor deze week -2,2kg. Ik vind het wel veel eigenlijk, maar ik eet naar mijn idee niet te weinig. Week gemiddelde van 1600/1650 kcal p dag.
Ik vind het wat weinig.

Je smoothie is +- 334 je lunch rond de 476 en je avond eten rond de 600? zit je op +- 1410?
pi_144956840
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het wat weinig.

Je smoothie is +- 334 je lunch rond de 476 en je avond eten rond de 600? zit je op +- 1410?
Die van vandaag is wat minder, maar normaal zit ie volgens fatsecret op 430 kcal, vandaag 360.
Lunch is normaal ongeveer 400, vandaag 450.
Avond eten rond de 600-700

is ongeveer 1400/1500 kcal. Ik mis mijn nootjes tijdens de lunch, dus heb ik zonet ff gegeten als tussendoor. Dan zit ik wel iets hoger.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 27 september 2014 @ 16:35:15 #158
179075 hugecooll
pi_144957579
Zeg, als je nou veel energiedrankjes en dergelijke drinkt en dan overstapt naar water, dan val je toch vanzelf af zonder dat je daar extra dingen voor hoeft te doen?
pi_144957621
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:35 schreef hugecooll het volgende:
Zeg, als je nou veel energiedrankjes en dergelijke drinkt en dan overstapt naar water, dan val je toch vanzelf af zonder dat je daar extra dingen voor hoeft te doen?
dat ligt er natuurlijk maar net aan. Als je met je dagelijkse routine, naast de drankjes, nog aan 3500 cal per dag zit niet natuurlijk. Lijkt me vrij logisch

Als je door die drankjes te schrappen van boven je verbruik naar onder je verbruik gaat dan wel natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 27 september 2014 @ 16:39:16 #160
179075 hugecooll
pi_144957667
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat ligt er natuurlijk maar net aan. Als je met je dagelijkse routine, naast de drankjes, nog aan 3500 cal per dag zit niet natuurlijk. Lijkt me vrij logisch

Als je door die drankjes te schrappen van boven je verbruik naar onder je verbruik gaat dan wel natuurlijk
Mja, ik merkte dat m'n broek losser ging zitten en blijkbaar ben ik sinds m'n laatste checkje ~10kg afgevallen. Zomaar :+
Zal dus wel zoiets zijn
  zaterdag 27 september 2014 @ 17:44:13 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144959376
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:55 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, en scrambled eggs, en bacon, en geroosterd brood. O+ Veel te veel om als ontbijt te eten, dus nu was het ons avondeten op een weekend-dag. :Y)
Oh wat een goed idee! ^O^
pi_144961836
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, ik merkte dat m'n broek losser ging zitten en blijkbaar ben ik sinds m'n laatste checkje ~10kg afgevallen. Zomaar :+
Zal dus wel zoiets zijn
In hoeveel tijd?

Dan dronk je wel echt behoorlijk veel van die troep hoor. :')
  zaterdag 27 september 2014 @ 19:21:48 #163
179075 hugecooll
pi_144961874
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

In hoeveel tijd?

Dan dronk je wel echt behoorlijk veel van die troep hoor. :')
Oh ik weeg me niet zo vaak :P Zal dus iig meer dan een halfjaar geweest zijn
pi_144961942
Ik denk niet dat het daar van is hoor. Of je moet er echt 6 per dag drinken of zo
1 blikje is 100 cal veeteld google mij net. Daar ga je echt niet opeens mee onder je verbruik zitten. Bij 3 blikjes ook niet. In ieder geval niet zodat je bijna 2 kg per maand verliest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 27 september 2014 @ 19:27:05 #165
179075 hugecooll
pi_144962064
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat het daar van is hoor. Of je moet er echt 6 per dag drinken of zo
1 blikje is 100 cal veeteld google mij net. Daar ga je echt niet opeens mee onder je verbruik zitten. Bij 3 blikjes ook niet. In ieder geval niet zodat je bijna 2 kg per maand verliest
Mja kweetetookniedan -O-
pi_144962076
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Koffie zonder suiker en koffiemelk afschaffen, dat heeft mij echt wel een paar kilo gescheeld zeg :o

Daar stond ik van te kijken, dus ik ben hier niet zo verbaast over hoor... tuurlijk zal het over het algemeen schelen als je ook andere dingen nog doet om af te vallen of meer bewegen e.d. Maar ik vind het niet zo gek eigenlijk...
Ik ben verder geen expert hoor. Wat voor de 1 logisch is hoeft niet voor de ander te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2014 19:27:42 ]
pi_144962187
Als je met drankjes net aan je behoefte zat, en dan zonder drankjes ineens 500 kcal lager zit kan dat best.

Zat mensen die een hele fles frisdrank per dag wegdrinken.
pi_144962214
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:30 schreef Myraela het volgende:
Als je met drankjes net aan je behoefte zat, en dan zonder drankjes ineens 500 kcal lager zit kan dat best.

Zat mensen die een hele fles frisdrank per dag wegdrinken.
maar dat zijn 6 blikjes. Dan krijg je dikke hartkloppingen! Cola zou ik wel geloven ja, maar ik kan echt niet 5 van die dingen aan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144962250
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dat zijn 6 blikjes. Dan krijg je dikke hartkloppingen! Cola zou ik wel geloven ja, maar ik kan echt niet 5 van die dingen aan
Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Ik dronk overdag gewoon niks anders meer. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.
pi_144962251
quote:

[..]

Hele generaties die er tegenwoordig op groot worden. :') Ik snap het ook niet, maar ik krijg dan ook gewoon erg snel maagpijn.
pi_144962290
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:33 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.
:o dat kan echt niet goed voor je zijn!

(Niet dat veel vet eten dat wel is :P maar 10 van die dingen vind ik toch best wat)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144962303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:33 schreef Patoshik het volgende:

Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Ik dronk overdag gewoon niks anders meer. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.
Ik zag afgelopen week dat er op een blikje Monster staat dat de max aanbevolen hoeveelheid 250 ml is per dag. Zo'n blikje is 500 ml. Moet je dat blik delen of zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 september 2014 @ 19:35:05 #173
179075 hugecooll
pi_144962307
quote:

[..]

Mwah, ik heb daar nooit hartkloppingen van gekregen. Ook niet tijdens periodes dat ik een sixpackje leegdronk. Zal bij iedereen anders zijn.
pi_144962380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zag afgelopen week dat er op een blikje Monster staat dat de max aanbevolen hoeveelheid 250 ml is per dag. Zo'n blikje is 500 ml. Moet je dat blik delen of zo :D
De logica ontbreekt ergens ja :')
pi_144962386
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o dat kan echt niet goed voor je zijn!

(Niet dat veel vet eten dat wel is :P maar 10 van die dingen vind ik toch best wat)
Nee dat lijkt me ook niet nee haha. Als ik nu ook van die kinderen van 12 zie lopen in de supermarkt zou ik ze wel willen waarschuwen wat voor troep het is.
pi_144962524
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
De logica ontbreekt ergens ja :')
Het zal wel indekken zijn als iemand klachten krijgt.
"U moet ook niet het héle blik in 1 dag opdrinken! Dat staat er op hoor."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:07:00 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144963374
Zo, net bij de lidl twee winterhardloopshirts gehaald en laatst al een lange broek, ik ben klaar voor een hele winter hardlopen!
Vandaag schoot het er bij in, morgenochtend dan maar. *O*
De kinders gaan nu naar bed en de shakshuka staat te pruttelen en als het dan zo stil is boven kunnen wij heerlijk samen voor de tv met al het lekkers! :9
pi_144963836
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, net bij de lidl twee winterhardloopshirts gehaald en laatst al een lange broek, ik ben klaar voor een hele winter hardlopen!
De kinders gaan nu naar bed en de shakshuka staat te pruttelen en als het dan zo stil is boven kunnen wij heerlijk samen voor de tv met al het lekkers! :9
Goeie tip, ik heb ook nog van die shirts nodig. :)
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:25:34 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144964170
Vanaf maandag is het de weekaanbieding, maar dat ligt dus altijd al net voor sluiting in de winkel op zaterdagavond. ;) Het zijn mooie lange shirts met mooie lange mouwen, echt fijn voor de winter. :Y
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:34:04 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144964552
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:35:54 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144964618
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Is het wat?! Waar zijn ze van gemaakt?
pi_144965940
Is versgeperste sinaasappelsap eigenlijk 'slecht'? Omdat ik wel eens lees dat je beter geen vruchtensappen kunt drinken.
pi_144966117
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Is versgeperste sinaasappelsap eigenlijk 'slecht'? Omdat ik wel eens lees dat je beter geen vruchtensappen kunt drinken.
Het is gezonder om de sinaasappel zelf op te eten, maar een glaasje kan echt geen kwaad.
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:12:23 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144966130
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Nee
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:14:31 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144966265
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is het wat?! Waar zijn ze van gemaakt?
Ik vind ze fijn! :Y Ze voelen fijn aan. Beetje dikker dan de vorige shirts die ik had. Ik heb de paarsige, met capuchon, en een zwarte.
Doet me een beetje aanvoelen als van die glimmende trainingspak-stof. :Y
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:30:42 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144967062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind ze fijn! :Y Ze voelen fijn aan. Beetje dikker dan de vorige shirts die ik had. Ik heb de paarsige, met capuchon, en een zwarte.
Doet me een beetje aanvoelen als van die glimmende trainingspak-stof. :Y
Zou je voor mij op het label willen kijken wat voor stof het is? :@
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:37:33 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144967351
89% polyester en 11% elasthan :)
  Manager PR/Moderator zaterdag 27 september 2014 @ 22:04:00 #188
269689 crew  Viv
pi_144968498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Het zal wel indekken zijn als iemand klachten krijgt.
"U moet ook niet het héle blik in 1 dag opdrinken! Dat staat er op hoor."
Dit. Hetzelfde doen ze met diepvriespizza's: je mag niet klagen over de calorieën als je ervoor kiest om 2 porties (oftewel 1 pizza) te eten. :')
  zaterdag 27 september 2014 @ 22:13:10 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144968883
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
89% polyester en 11% elasthan :)
Aight!! Thnx! Mooi! Ff kopen maandag!
  zondag 28 september 2014 @ 00:04:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144970396
Mijn buik staat op ontploffen. -O-
Terwijl ik echt niet zo gek gedaan heb vlgs mij.

Ik heb wel eens veel en veel meer gegeten maar dan zonder dit gevoel. :?
pi_144972258
quote:
Ik weet niet Waar ik moet beginnen...

Overigens hoorde ik laatst een verhaal van een collega, een vriendin van haar is te zwaar en denkt dat een maagband de enige oplossing voor haar is om af te vallen, iets anders zou niet werken. Daar is ze alleen niet dik genoeg voor. Dus is ze nu druk bezig om aan te komen zodat ze er wel voor in aanmerking komt...
Whiskyplankje
pi_144974996
Het is ook erg makkelijk om de schuld buiten jezelf te leggen en de oplossing buiten jezelf te zoeken.

Ik ben vanmorgen de doos te kleine kleren ingedoken, nadat ik er vrijdag al een passende spijkerbroek uit had gehaald.
De score:
1 jurkje, 3 rokjes, 1 tshirt, 1 shirt met lange mouwen en 2 broeken. *O*
pi_144975490
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het is ook erg makkelijk om de schuld buiten jezelf te leggen en de oplossing buiten jezelf te zoeken.

Ik ben vanmorgen de doos te kleine kleren ingedoken, nadat ik er vrijdag al een passende spijkerbroek uit had gehaald.
De score:
1 jurkje, 3 rokjes, 1 tshirt, 1 shirt met lange mouwen en 2 broeken. *O*
Leuk!!! Ik heb ook zo'n stapel liggen. Vooral broeken.
Met een meidenkwartet
pi_144975531
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Karstman het volgende:

[..]

Overigens hoorde ik laatst een verhaal van een collega, een vriendin van haar is te zwaar en denkt dat een maagband de enige oplossing voor haar is om af te vallen, iets anders zou niet werken. Daar is ze alleen niet dik genoeg voor. Dus is ze nu druk bezig om aan te komen zodat ze er wel voor in aanmerking komt...
Haha jeetje! Dat vind ik zelfs een beetje ziek denk ik..

Ik heb trouwens een kennis die ook een maagverkleining heeft gehad. Prachtig resultaat nu, geen complicaties etc. Maar zķ ver wil ik het niet laten komen.
pi_144975713
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Karstman het volgende:

[..]

Zulke mensen moeten ze gewoon alsnog weigeren. :') Een maagband is geen oplossing, als je zo denkt komt het er toch wel weer aan. Een maagband is een hulpmiddel.
  zondag 28 september 2014 @ 10:36:49 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144976071
Ik ken iemand met een gbp die dr patat inname aan het opbouwen is :') :X ze kan nu al 7 stukjes, zei ze trots :')
pi_144977189
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ken iemand met een gbp die dr patat inname aan het opbouwen is :') :X ze kan nu al 7 stukjes, zei ze trots :')
Ik had vroeger een collega, die dan nog maar één broodje kon eten. Zat ze een wit bolletje met een dubbele lading cheddarkaas in het tosti-ijzer te proppen. :')
pi_144978030
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:36 schreef Qwea het volgende:
De verslaving gaat gewoon door. Beetje triestig vind ik dat. ;(
  zondag 28 september 2014 @ 12:20:46 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144978101
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De verslaving gaat gewoon door. Beetje triestig vind ik dat. ;(
Beetje? :') Ze was laatste ook zooooooo blij dat ze een bak zoutjes (100gr ofzo) heeft kunnen wegwerken en 3 stukjes chips. In Feb is ze jarig en dan wil ze een stuk taart kunnen eten 8)7
pi_144979786
Ik snap best wel dat je weer een beetje normaal wilt kunnen gaan eten, maar leer dan eens gezonde dingen te eten.
  zondag 28 september 2014 @ 13:42:36 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144980071
Zo, mezelf eens lekker uitgeleefd en 10km gelopen! *O*
Doel was lage hartslag dus de tijd komt niet eens in de buurt van mijn pr, maar die lage hartslag is dus wel heel goed gelukt! *O* 1 uur en 15 minuten gelopen, dat blijft toch wel een gaaf gevoel hoor! :Y
pi_144981196
Al die debiele verhalen bewijzen maar weer eens dat afvallen primair tussen de oren zit...

Na de bbq van gister en een nachtje bij m'n ouders nu weer onderweg naar huis.
B: verse jus, 3 spelt boterhammen met gebakken ei rosbief, geitenkaas en vijgen dadel stroop
T1: appeltaart
T2: banaan en appel
D: pompoensoep die ik vanochtend met m'n moeder heb gemaakt naar het recept van Myraela :-)
T: nog geen idee yoghurt met muesli ofzo
Whiskyplankje
pi_144982977
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beetje? :') Ze was laatste ook zooooooo blij dat ze een bak zoutjes (100gr ofzo) heeft kunnen wegwerken en 3 stukjes chips. In Feb is ze jarig en dan wil ze een stuk taart kunnen eten 8)7
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik snap best wel dat je weer een beetje normaal wilt kunnen gaan eten, maar leer dan eens gezonde dingen te eten.
Als ze dat konden hadden ze uberhaupt die maagband niet nodig gehad...

Laat opstaan maakt altijd voor vreemde schema's.

O/L: Bagels & Beans paddoburger met sapje van wortel, appel en komkommer
T: mandarijn, koffie
D: bloemkool, rundertartaar en aardappels
pi_144984080
Ik weet niet wat ik van jullie verhalen moet vinden. Ik ken zelf een familielid die voor de operatie paar wekenlang normaal moesten eten (gezond) en na de operatie ook gewoon. Die zat en zit echt niet uitgebreid zoutjes, patat of whatever te eten. Lijkt me ook een moeileijke keuze dan, want je weet dat je dan echt niet meer kunt volproppen of sowieso ongezond eten want dan word je snel ziek etc. Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat etc. Maar zij at sowieso altijd al gezond. Alleen teveel en daarnaast ook ongezond.
pi_144984202
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat.
Dit is wel echt heel kort door de bocht :?

Volgens mij zijn het de mensen met een eetverslaving/probleem die niet de juiste begeleiding hebben gehad die het niet vol houden

Een vriendin van mij ging ook naar een speciale kliniek voor mensen met overgewicht. Zij dacht daar hulp te vinden bij een serieus probleem. De conclusie daar was: je bent niet te redden, neem maar en maagbandje. Zij had zoiets van 'nou ik wil het op zijn minst eerst zelf proberen/leren hoe ik eten anders kan zien' maar dat vonden zij een slecht idee
Gelukkig is ze daar meteen weg gegaan want het lijkt me dat je dan niets doet aan de wortels van je probleem en je dus bijvoorbeeld zo iemand word die door een maagband heen probeert te eten.
Er zijn echt heel veel plekken waar je gewoon zo'n ding kunt krijgen zonder dat iemand eerst even kritisch kijkt naar de rest van je verhaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144984387
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Ik weet niet wat ik van jullie verhalen moet vinden. Ik ken zelf een familielid die voor de operatie paar wekenlang normaal moesten eten (gezond) en na de operatie ook gewoon. Die zat en zit echt niet uitgebreid zoutjes, patat of whatever te eten. Lijkt me ook een moeileijke keuze dan, want je weet dat je dan echt niet meer kunt volproppen of sowieso ongezond eten want dan word je snel ziek etc. Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat etc. Maar zij at sowieso altijd al gezond. Alleen teveel en daarnaast ook ongezond.
Ik heb wel eens gelezen in zo'n maagband-topic hier op FOK! van iemand die een week later alweer aan de frituur zat en dergelijke. Geenszins een tokkie geloof ik. Maar ik hoop dat het uitzonderingen zijn ja. :)
pi_144984606
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is wel echt heel kort door de bocht :?

Volgens mij zijn het de mensen met een eetverslaving/probleem die niet de juiste begeleiding hebben gehad die het niet vol houden

Een vriendin van mij ging ook naar een speciale kliniek voor mensen met overgewicht. Zij dacht daar hulp te vinden bij een serieus probleem. De conclusie daar was: je bent niet te redden, neem maar en maagbandje. Zij had zoiets van 'nou ik wil het op zijn minst eerst zelf proberen/leren hoe ik eten anders kan zien' maar dat vonden zij een slecht idee
Gelukkig is ze daar meteen weg gegaan want het lijkt me dat je dan niets doet aan de wortels van je probleem en je dus bijvoorbeeld zo iemand word die door een maagband heen probeert te eten.
Er zijn echt heel veel plekken waar je gewoon zo'n ding kunt krijgen zonder dat iemand eerst even kritisch kijkt naar de rest van je verhaal
Ja, vind je? Ik vind van niet. Op een gegeven moment maak je een keuze om zo'n operatie aan te gaan. Kijk dan eerlijk naar jezelf wat de oorzaak is van je overgewicht. Heb je jezelf echt niet in de hand en ben je echt verslaafd; waarom doe je het jezelf dan überhaupt aan? Kijk eens naar de consequenties van zo'n operatie, dan moet je er toch gewoon 100% achterstaan en het 100% aankunnen. Dus ja, ik ben van mening dat het dan echt bepaalde types zijn die ervoor kiezen om zich weer vol te proppen na zo'n operatie. Misschien kort door de bocht, wie weet. Maar als ik zelf zoveel overgewicht zou hebben dat ik in aanmerking kom voor zo'n operatie, denk ik er wel 1000x over na of het wel geschikt is voor mij.
pi_144984709
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen in zo'n maagband-topic hier op FOK! van iemand die een week later alweer aan de frituur zat en dergelijke. Geenszins een tokkie geloof ik. Maar ik hoop dat het uitzonderingen zijn ja. :)
Nou ja ik weet niet, ik vind je dan op z'n minst een idioot. Dan onderga je zo'n operatie, wordt er moeite voor gedaan en dan zit je een week later weer aan de frituur. Tsja, wat wil je dan. :P
  zondag 28 september 2014 @ 16:25:39 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144984852
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Laat opstaan maakt altijd voor vreemde schema's.

O/L: Bagels & Beans paddoburger met sapje van wortel, appel en komkommer
T: mandarijn, koffie
D: bloemkool, rundertartaar en aardappels
Zulke mensen verdienen zo'n ding sowieso niet!
  zondag 28 september 2014 @ 16:26:50 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144984899
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Nou ja, als men van friet niet gaat dumpen vreet men gewoon friet blijkbaar.
pi_144985091
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, als men van friet niet gaat dumpen vreet men gewoon friet blijkbaar.
Nja. Ik vind het vreemd om na zo'n operatie na 1 week patat te gaan eten of om ongezonde dingen te 'leren' eten. Je ondergaat zo'n operatie toch met een doel lijkt me :') Maar wellicht ligt dat aan mij.

Overigens heb ik zo'n operatie sowieso nooit begrepen, maargoed. :P
pi_144985094
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:19 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja, vind je? Ik vind van niet. Op een gegeven moment maak je een keuze om zo'n operatie aan te gaan. Kijk dan eerlijk naar jezelf wat de oorzaak is van je overgewicht. Heb je jezelf echt niet in de hand en ben je echt verslaafd; waarom doe je het jezelf dan überhaupt aan? Kijk eens naar de consequenties van zo'n operatie, dan moet je er toch gewoon 100% achterstaan en het 100% aankunnen. Dus ja, ik ben van mening dat het dan echt bepaalde types zijn die ervoor kiezen om zich weer vol te proppen na zo'n operatie. Misschien kort door de bocht, wie weet. Maar als ik zelf zoveel overgewicht zou hebben dat ik in aanmerking kom voor zo'n operatie, denk ik er wel 1000x over na of het wel geschikt is voor mij.
Maar nu doe je net alsof alleen tokkies een gebrek aan zelfinzicht hebben
psychische problemen met slechte copingsmechanismen komen echt bij allerlei soorten mensen voor
Of zijn eetproblemen alleen bij 'aso's' voor?
Onderdeel van een eetprobleem is juist vaak dat je zelf niet ziet hoe het allemaal in elkaar zit in je brein...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144985163
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is toch een stuk makkelijker te leren als je ziek word van wat je eet, lijkt me.
  zondag 28 september 2014 @ 16:33:52 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144985175
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nja. Ik vind het vreemd om na zo'n operatie na 1 week patat te gaan eten of om ongezonde dingen te 'leren' eten. Je ondergaat zo'n operatie toch met een doel lijkt me :') Maar wellicht ligt dat aan mij.

Overigens heb ik zo'n operatie sowieso nooit begrepen, maargoed. :P
Hey, I'm with you on this one. Dat soort mensen verdienen een slap in the face, met een stoel.
  zondag 28 september 2014 @ 16:34:50 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144985206
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

psychische problemen met slechte copingsmechanismen komen echt bij allerlei soorten mensen voor
Onderdeel van een eetprobleem is juist vaak dat je zelf niet ziet hoe het allemaal in elkaar zit in je brein...
Ja, maar je hebt eetproblemen en je hebt moedwillig debiel doen omdat je te zwakzinnig bent om weerstand tegen iets te bieden want "BOOOHOOOOOO Het is zo moeilijk"

Plus, welke mongool gaat zich nou expres volproppen zodat het een GBP kan krijgen :')
pi_144985250
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 16:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt eetproblemen en je hebt moedwillig debiel doen omdat je te zwakzinnig bent om weerstand tegen iets te bieden want "BOOOHOOOOOO Het is zo moeilijk"
Maar wie ben jij om vanaf een afstand te bepalen welke van de 2 het is?

Maar goed, daar ging het niet eens over... Yaaar ging er vanuit dat het allemaal tokkies waren en dat vind ik echt een enorm aparte conclusie. Maar dat heb ik al uitgelegd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 28 september 2014 @ 16:38:35 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144985347
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar wie ben jij om vanaf een afstand te bepalen welke van de 2 het is?

Maar goed, daar ging het niet eens over... Yaaar ging er vanuit dat het allemaal tokkies waren en dat vind ik echt een enorm aparte conclusie. Maar dat heb ik al uitgelegd
Dus wacht even, tegenwoordig mag je geen mening meer hebben over iemand? :D Well, doek heel de wereld dan maar op _O- Als je friet gaat eten na een GBP ben je een zwakzinnige tering mongool die te dom is om te schijten, laat staan om te leven.

Dus. Dat.
pi_144985401
Een collega van mij is afgewezen voor een maagband of een dergelijke operatie, ze vonden dat hij eerst aan zichzelf moest gaan werken. Hij vond dat allemaal maar onzin, dus wat hij nu precies doet weet ik niet. Soms hoor ik wat over meer bewegen en anders eten, maar ik heb ook nog wel eens opgevangen dat hij alsnog probeerde zo'n operatie te krijgen..
  zondag 28 september 2014 @ 16:40:08 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144985406
Nou ja... :@
Ik ben ook regelmatig te zwakzinnig om weerstand te bieden hoor. :@
Daarom ben ik ook nog steeds geen steek verder terwijl anderen ondertussen vijftien of twintig kilo verder zijn afgevallen.

Ik hoef alleen geen maagband of gelijksoortige operatie...
En ik hoop ook van harte dat het nooit zo ver komt. :+
pi_144985455
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus wacht even, tegenwoordig mag je geen mening meer hebben over iemand? :D Well, doek heel de wereld dan maar op _O- Als je friet gaat eten na een GBP ben je een zwakzinnige tering mongool die te dom is om te schijten, laat staan om te leven.

Dus. Dat.
Natuurlijk mag dat, ik vind het persoonlijk alleen juist nogal asociaal om te oordelen over mensen terwijl je niets weet van hun persoonlijke situatie. Vooral als daar woorden als 'zwakzinnige teringmongool' aan te pas komen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144985572
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat er mensen met eetproblemen zijn. Alleen ik bedoel: zo'n operatie is enorm ingrijpend, de consequenties van ongezond voedsel eten dan al helemaal, daar denk je dan toch super goed over na? Als je weet dat je heel verslaafd bent aan ongezond eten, waarom neem je dan zo'n risico als je je eetstijl (nog) niet kunt aanpassen? Daarom denk/vind ik echt dat de personen die na zo'n operatie bewust friet gaan (leren) eten of zelfs na 1 week alweer beginnen met frituur, tokkies zijn. Het heeft niet eens te maken met zelfinzicht, denk ik, maar eerder met gezond verstand.
pi_144985615
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:44 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat er mensen met eetproblemen zijn. Alleen ik bedoel: zo'n operatie is enorm ingrijpend, de consequenties van ongezond voedsel eten dan al helemaal, daar denk je dan toch super goed over na? Als je weet dat je heel verslaafd bent aan ongezond eten, waarom neem je dan zo'n risico als je je eetstijl (nog) niet kunt aanpassen? Daarom denk/vind ik echt dat de personen die na zo'n operatie bewust friet gaan (leren) eten of zelfs na 1 week alweer beginnen met frituur, tokkies zijn. Het heeft niet eens te maken met zelfinzicht, denk ik, maar eerder met gezond verstand.
Dan moet je al wel beseffen dat je verslaafd bent
En het punt is juist dat je niet rationeel bent/kunt zijn met een eetprobleem. Anders zou je er geen hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144985695
Kan die discussie misschien in een apart topic gevoerd worden?
Dit is toch wel erg offtopic nu, en andere berichten worden zo ondergesneeuwd.

Laten we vanaf nu weer ontopic gaan, voor eventuele verdere discussie mag er een ander topic geopend worden.
Mokkel met stuntstok
pi_144985699
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom ben ik ook nog steeds geen steek verder terwijl anderen ondertussen vijftien of twintig kilo verder zijn afgevallen.

Ik ook wel eens. Maar als ik 150 kilo weeg en ik weet dat ik geen weerstand kan bieden tegen ongezond eten, dan kies ik echt niet voor zo'n operatie. Omdat daar best wat consequenties aan verbonden zitten en omdat je dat toch doet met een doel.
  zondag 28 september 2014 @ 16:49:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144985827
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik ook wel eens. Maar als ik 150 kilo weeg en ik weet dat ik geen weerstand kan bieden aan ongezond eten, dan kies ik echt niet voor zo'n operatie. Omdat daar best wat consequenties aan verbonden zitten en omdat je dat toch doet met een doel.
Ja natuurlijk, dat ben ik helemaal met je eens hoor.
Het heeft absoluut met mindset te maken.

On another nite.
Ik kreeg vrijdagavond een notification van mijn fitbit: 2000km gelopen sinds ik hem kocht eind februari! *O*
Best heel stoer toch?
Van Berlijn naar Madrid ongeveer. *)
pi_144985831
quote:
11s.gif Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is toch een stuk makkelijker te leren als je ziek word van wat je eet, lijkt me.
Daar heb je een punt. :)
  zondag 28 september 2014 @ 16:50:05 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144985842
Edit: berichtje van de mod gemist.

En nu een lijstje:
Late O: 2 volkoren beschuiten met aardbeien en een tl suiker, 2 volkoren crackers met oude kaas, 2 volkoren boterhammen, 1 gehakt, 1 grilworst.
T: een spekje.
L: 2 bruine pistolets met kipkerriesalade en ijsbergsla.
D: zelfgemaakte kipragout met champignons en zilvervliesrijst.
pi_144985919
-ja, het was klaar-

Ik heb overigens brownies gebakken voor m'n blog, morgen gaan ze met m'n vriend mee naar z'n werk. :D Tot die tijd proberen vanaf te blijven, best lastig. :D

[ Bericht 50% gewijzigd door Mord_Sith op 28-09-2014 16:52:39 ]
pi_144985986
Ik zal er zo over ophouden maar ik ga toch nog 1 ding zeggen

Ik heb een eetprobleem gehad, en heel heel domme dingen gedaan. Dingen die mijn gezondheid veel verder in gevaar brachten dan alleen maar 'ongezond eten' of 'verkeerde keuzes maken'
Als ik ouder was geweest en de optie had gehad een maagband te nemen weet ik niet of ik daarin een weloverwogen keuze had kunnen maken
Maakt mij dat een tokkie of dom? Absoluut niet. Mensen die mij kennen zullen mij juist echt niet met die termen omschrijven.
Maar een eetprobleem is iets complex en degene die hier zo hard oordelen geven er juist blijk van dat ze zelf niet bepaald intelligent genoeg zijn om dat te kunnen of willen begrijpen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144986032
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal er zo over ophouden maar ik ga toch nog 1 ding zeggen

Ik heb een eetprobleem gehad, en heel heel domme dingen gedaan. Dingen die mijn gezondheid veel verder in gevaar brachten dan alleen maar 'ongezond eten' of 'verkeerde keuzes maken'
Als ik ouder was geweest en de optie had gehad een maagband te nemen weet ik niet of ik daarin een weloverwogen keuze had kunnen maken
Maakt mij dat een tokkie of dom? Absoluut niet. Mensen die mij kennen zullen mij juist echt niet met die termen omschrijven.
Maar een eetprobleem is iets complex en degene die hier zo hard oordelen geven er juist blijk van dat ze zelf niet bepaald intelligent genoeg zijn om dat te kunnen of willen begrijpen
Laten we het hiermee afsluiten.
Verdere discussie hierover mag in een apart topic.
Mokkel met stuntstok
pi_144986435
Ontopic: de 'superfoods' zijn in de aanbieding bij de AH deze week
Ik ben zelf niet zo thuis in de superfoods maar er zitten heel veel noten(mixen) bij (ongebrande amandel, paranoten, cashews etc)

En de zonnatura repen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 28 september 2014 @ 17:28:23 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144987352
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef Brighteyes het volgende:

Ehm, het ging over mensen die een operatie hebben gehad en dan moedwillig troep naar binnen werken :P
  zondag 28 september 2014 @ 17:30:20 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144987436
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ontopic: de 'superfoods' zijn in de aanbieding bij de AH deze week
Ik ben zelf niet zo thuis in de superfoods maar er zitten heel veel noten(mixen) bij (ongebrande amandel, paranoten, cashews etc)

En de zonnatura repen
Ik vind die superfoods waaaay overpriced
pi_144992540
Die van de appie zijn inderdaad heel overpriced.. :D

Lijstje van vandaag

O: Groente omelet
T: Spelt cracker met pittige hummus
L: 2 kommen verse linzen soep van mn moeder.. :9
T: Walnoten
D: 5 slices artisan pizza
5,5K hardgelopen verder

heerlijke zondag weer!
pi_144993756
Is artisan pizza gezond? Nooit van gehoord.
pi_144994846
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef Yaaar het volgende:
Is artisan pizza gezond? Nooit van gehoord.
Nee :) wel heel lekker! Maar het is alsnog 121 kcal per slice! Ik doe alleen op zondag altijd een cheat meal.. dus vandaar

Een gezonde pizza kan je wel maken door een volkoren wrap als "bodem" te gebruiken
pi_144995155
Ik maak wel eens een pizza met hartigetaart deeg als bodem, dat pufft wat op en geeft meer het pizzagevoel. Nog eens extra dun uitrollen dan heb je een behoorlijke oppervlakte om te beleggen met veel groente.
Whiskyplankje
pi_144996892
Ik maak gewoon zelf een volkoren deeg en maak gewoon geen achterlijk grote pizza. Wat ik vroeger wel deed. :D

Niet m'n beste weekend gehad qua eten. Komende dagen weer netjes eten. Vrijdag ga ik weer als vrijwilliger koken, dus dan wil ik ook weer niet te streng zijn (ookal viel dat de vorige keer enorm mee qua eten), dus de rest van de week geen uitzonderingen en gewoon strak aan de planning.

Hebben vandaag ons moestuintje een beetje kaal geplukt en bassilicum-olie ijsblokjes gemaakt en vismarinade van andere kruiden en dat net inclusief vis in de vriezer gegooid. :9 Altijd makkelijk en de moestuin was toch nog maar één grote chaos. :')
pi_145009216
Zelf pizza maken, dat heb ik echt al láng niet meer gedaan! :9 (Wel een tijdje terug zo'n bloemkoolbodempizza trouwens. Smaakte best oké, maar een goede bodem werd het niet.)

Maar ook vandaag gaat het niet gebeuren:

O: Havermout
T: Appel
L: 2 speltboterhammen met kaas, 2 met paté
T: Wortels
D: Wokgroenten, Go Tan-sausje, noedels en iets van kip of garnalen
  maandag 29 september 2014 @ 08:47:54 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145009324
Ik ben ziek... :( Nja, beter vandaag dan later deze week. Grote broer gaat trouwen en dat wil ik niet koortsig en snotterig rondlopen.

Ik eet even waar ik zin in heb. Meeste dingen staan me tegen, dus luister maar even naar m'n lijf:
O: Klein beetje overgebleven zilvervliesrijst van gisteren met 2 tl suiker en een beetje boter uit de magnetron. 2 geroosterde boterhammen met boter en een tl suiker.

Rest van de dag probeer ik in ieder geval nog een glas vruchtensap te drinken, yoghurt of brood met aardbeien te eten en iets van avondeten binnen te houden.
  maandag 29 september 2014 @ 09:09:13 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145009574
Beterschap Tink!

Mijn zaterdag was niet heel netjes, maar ook niet superslecht.
Gisteren was wel heel netjes, zeker in combi met heel veel beweging.

Nu weer op voor een goede week. :s)
  maandag 29 september 2014 @ 09:10:31 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145009593
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik maak gewoon zelf een volkoren deeg en maak gewoon geen achterlijk grote pizza. Wat ik vroeger wel deed. :D

Niet m'n beste weekend gehad qua eten. Komende dagen weer netjes eten. Vrijdag ga ik weer als vrijwilliger koken, dus dan wil ik ook weer niet te streng zijn (ookal viel dat de vorige keer enorm mee qua eten), dus de rest van de week geen uitzonderingen en gewoon strak aan de planning.

Hebben vandaag ons moestuintje een beetje kaal geplukt en bassilicum-olie ijsblokjes gemaakt en vismarinade van andere kruiden en dat net inclusief vis in de vriezer gegooid. :9 Altijd makkelijk en de moestuin was toch nog maar één grote chaos. :')
Jaaaa! Pizza maken :9

Lijst :

O: Rijst, Gerookte zalm, kipfilet, boontjes, bak kwark, banaan
L: Wheyshake, 4x spelt, pindakaas, gebakken ei, smeerkaas, kaas. 2 gekookte eieren, bak kwark, overgebleven rijst met boontjes van de O
T: Havermoutpannenkoek met banaan, magere yoghurt.
D: Bloemkool, biefstuk, aardappels, jus, griekse yoghurt
T: Uitsmijter met groenten, bak kwark, appel, 4 handjes noten
pi_145009649
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ziek... :( Nja, beter vandaag dan later deze week. Grote broer gaat trouwen en dat wil ik niet koortsig en snotterig rondlopen.

Ik eet even waar ik zin in heb. Meeste dingen staan me tegen, dus luister maar even naar m'n lijf:
O: Klein beetje overgebleven zilvervliesrijst van gisteren met 2 tl suiker en een beetje boter uit de magnetron. 2 geroosterde boterhammen met boter en een tl suiker.

Rest van de dag probeer ik in ieder geval nog een glas vruchtensap te drinken, yoghurt of brood met aardbeien te eten en iets van avondeten binnen te houden.
Beterschap.. altijd vervelend om ziek te zijn O+

Mijn lijstje van vandaag, deze week weer even mn avond eten ook inplannen.. vorige week door de promotie van mijn vriend wel 3x uit eten geweest :9 zo gezond mogelijk gedaan maar je hebt toch niet complete controle over hoe t bereid word.. ik zou dus morgen al blij zijn met een gelijke stand op de weegschaal :D

O: Kwark, cacao nibs, blauwe bessen en agave siroop
T: Appel + Rijstwafel met hummus
L: Salade met mozzarella, Basilicum, pesto, cherry tomaten en rucola
T: Smartbar
D: Pasta met broccoli saus (broccoli, amandelmelk, zout, peper en basilicum) en een stukje zalm
S: Kettlebell training
pi_145010241
Beterschap Tink.

Goed weekend achter de rug, niks raars :). Lijstje voor vandaag is weer hetzelfde als vrijdag.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:14 schreef Danter het volgende:

*knip*
Misschien ben ik niet zo "smart", maar wat is een smartbar?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145010551
Beterschap Tink!

Mijn weekend was weer wat warrig qua eten. Vanmorgen wel een redelijk getal, 0,5 kg boven mijn laagste gewicht van de laatste tijd. Dus deze week eens zien of het weer verder omlaag kan.
pi_145010602
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Beterschap Tink.

Goed weekend achter de rug, niks raars :). Lijstje voor vandaag is weer hetzelfde als vrijdag.

[..]

Misschien ben ik niet zo "smart", maar wat is een smartbar?
haha smart ben je heus wel ;) het zijn proteine repen van de body en fitshop! Ik neem ze bijna elke dag wel als tussendoortje omdat ze lekker vullen (dus dan ga ik niet snaaien tussen mn lunch en avondeten in) en de extra eiwitten kan ik ook wel gebruiken :D
pi_145010804
Oeh die broccoli saus klinkt goed en ik heb nog een pak amandelmelk waar ik vanaf moet! Nooit bedacht dat ik er ook mee kan koken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145010855
Beterschap Tink!

O: Optimel met een banaan
L: 2 volkoren boterhammen met filet american en een gekookt ei
D: rijst, geraspte wortel en een restje chili con care.

Zal vast wat aan de lage kant zitten, maar geef er even niet zoveel om. Ik heb weer veel maagpijn de laatste tijd, omdat ik weer slechter begon te eten. Ik wil weer van die maagpijn af en dat gaat het beste als ik weinig eet.
pi_145010897
Lang verhaal vanwege een vrolijke en enthousiaste maandagmorgen!

Ik ben terug van vakantie en niets aangekomen dus dat is een plus!
We zijn naar Frankrijk geweest en in plaats van elke ochtend verse croissants en weet ik wat voor lekkers hebben we heel verstandig een bak kwark en een pak muesli gehaald.

In de middag wel verse stokbrood met beleg en aangezien het deel waar we zaten niet super vegetariër vriendelijk is veelal zelf gekookt.
Nu begin ik vandaag eens niet met een frisse start na een vakantie, maar gaan we gewoon door en dat is ook best fijn.

En om mijn verhaaltje nog even af te maken.. ik heb enorme haaruitval en loop daar voor bij de dermatoloog. Na uitgebreid bloed onderzoek is er niets opgedoken behalve een lage normaalwaarde ijzer. Nu word het zachtjesaan echt zichtbaar, heb ik her en der kale plekken en wil ik dit graag grondig aanpakken.

Nu moet ik twee maanden lang mijn ijzerwaarde op krikken met ijzerpillen. Maar omdat ik grotendeels vegetarisch eet moet ik mijn dieet ook her en der aanpassen omdat je lichaam heemijzer ( dierlijk ijzer ) veel beter opneemt dan non-heemijzer ( plantaardig ijzer ).
En non-heemijzer neem je dus nog slechter op als je bepaalde voedingsmiddelen eet in combinatie met ijzerrijke voeding. Thee en yoghurt vertragen dus de opname, sinaasappel bevordert de opname. Dus de komende weken zal ik even moeten uitvinden voor mezelf of dit werkt, hoe en wat ik het beste kan combineren. Nu ben ik licht lactose intolerant en nu moet ik daar ook strenger op zijn omdat je daardoor ook slechter ijzer op kan nemen.

o : boterham met pindakaas + appel
t : een zakje met nootjes, snackportieformaat - trial van biteswelove
l : drie boterhammen met beleg, wat weet ik nog niet
d : zeewiersalade, rijst en vega shaslick
t : bananenijs gemaakt van een overrijpe banaan, die pureren en klaar!
pi_145010903
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh die broccoli saus klinkt goed en ik heb nog een pak amandelmelk waar ik vanaf moet! Nooit bedacht dat ik er ook mee kan koken
je kan er ook nog gerookte kip en champignons aan toevoegen als je geen zalm hebt liggen/ wil gebruiken :9 deze saus is ook prima te doen met bijv. bloemkool haha
pi_145010909
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Danter het volgende:

[..]

haha smart ben je heus wel ;) het zijn proteine repen van de body en fitshop! Ik neem ze bijna elke dag wel als tussendoortje omdat ze lekker vullen (dus dan ga ik niet snaaien tussen mn lunch en avondeten in) en de extra eiwitten kan ik ook wel gebruiken :D
;). Thx, zal ze ff bekijken. Heb van die dagen dat ik tussendoor honger heb, andere dagen niet. Misschien is dit weer iets anders dan mn nootjes.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 29 september 2014 @ 10:41:16 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145011596
Jaaaa, net even de jurk voor vrijdag gepast en hij zit prachtig!

Na vrijdag een mooie foto, maar nu ben ik er gewoon vast even blij om. Verder voel ik me wel nog steeds belabberd...
pi_145011989
Beterschap tink!

Vandaag gaat een moeizame dag worden. :') Voordeel is wel dat slapend voedselschuiven me tot op heden niet is gelukt. :O
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145012573
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaa, net even de jurk voor vrijdag gepast en hij zit prachtig!

Na vrijdag een mooie foto, maar nu ben ik er gewoon vast even blij om. Verder voel ik me wel nog steeds belabberd...
Ben benieuwd naar de foto!
pi_145012651
Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment op 81,5 kilo !!!!

Mijn lijstje :

O: 2 beschuitjes met vlokken
T: aardbeien/kiwi
L: 3 boterhammen met kalkoenfilet en een ei
T: yoghurt
D: pasta ovenschotel met groente/ gehakt en macaroni
S: sportschool : bodycombat
T: whey want die heb ik net opgehaald bij het postkantoor :)
pi_145013508
Heb alle pindakaas weggeflikkerd. Als ik me niet kan beheersen, dan maar even niet. :)
pi_145013578
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap tink!

Vandaag gaat een moeizame dag worden. :') Voordeel is wel dat slapend voedselschuiven me tot op heden niet is gelukt. :O
_O-

Je hebt serieus van die slaapwandelaars die dan s nachts de hele koelkast plunderen. :o
pi_145014379
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb alle pindakaas weggeflikkerd. Als ik me niet kan beheersen, dan maar even niet. :)
_O_
pi_145015592
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-

Je hebt serieus van die slaapwandelaars die dan s nachts de hele koelkast plunderen. :o
Daarom tot op heden. *D

Nah, zal wel loslopen. Straks mijn meegebrachte lunch opeten, het stationsvoer negeren gaat gelukkig prima tegenwoordig. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145017955
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom tot op heden. *D

Nah, zal wel loslopen. Straks mijn meegebrachte lunch opeten, het stationsvoer negeren gaat gelukkig prima tegenwoordig. :D
Ik moet daar weer strenger in worden geloof ik :')
pi_145018521
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:00 schreef Shay_ het volgende:

[..]

Ik moet daar weer strenger in worden geloof ik :')
Er te krenterig voor zijn helpt heel veel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145018860
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar. :D
pi_145018948
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als mn salaris net is gestort ben ik daar altijd wat makkelijker in :@
pi_145020207
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:47 schreef Tink89 het volgende:

Beterschap Tink!

Rijst met boter en suiker (en kaneel) kreeg ik vroeger ook altijd van m'n moeder als ik ziek was en appelsap. Appelsap drink ik dus normaal ook niet, associeer het sindsdien met ziek zijn, bah.

Lijstje voor vandaag:
O: sinaasappel, 2 boterham met slankie, kipfilet
T: Notenkoek
L: 2 boterham kipfilet, kippensoep, rauwkost
T: komkommer, appel, boterham Old Amsterdam 35+
D: De pompoensoep van Myaela die ik gister zou eten maar dat liep anders dus nu echt.
T: banaantje en misschien een eierkoek
Whiskyplankje
pi_145020336
Wat leuk dat je die pompoensoep gaat maken! Hij is hier favoriet, maar de laatste keren dat ik in de supermarkt liep lagen er alleen maar van die mini pompoenen en dat dan voor 2 euro, vind ik een beetje zonde.

Blijkt maar weer wat voor een krent ik ben. :D
pi_145020653
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Wat leuk dat je die pompoensoep gaat maken! Hij is hier favoriet, maar de laatste keren dat ik in de supermarkt liep lagen er alleen maar van die mini pompoenen en dat dan voor 2 euro, vind ik een beetje zonde.

Blijkt maar weer wat voor een krent ik ben. :D
En er zitten helemaal geen krenten in die soep ;)

Heb hem al gemaakt gister bij en met mijn moeder, die had een paar pompoenen bij een boer in de buurt gekregen. Ze vroeg of ik nog een goed recept voor een pompoensoep had, dus ik: Nou ik ken nog iemand met een foodblog ^O^. Reeds geproefd en hij is lekker! Heb nog wel stiekem een rood pepertje meegebakken met de uien, ik hou van wat pittiger :s)
Whiskyplankje
pi_145021361
Ik kom even crossposten uit het dikke buikentopic, omdat ik zelf ook wel heel blij ben met hoeveel slanker ik ben (lekker tegenstrijdig)

progress *O* nu volhouden na de bevalling!

SPOILER
(ik ben niet bewust op dieet geweest hoor, voor het geval mensen dat denken. dat is niet goed voor de baby. maar ik ben gewoon afgevallen... zomaar)
Kwak
pi_145021488
^O^ Je kan het vooral ook goed zien aan je gezicht, veel meer detail zeg maar.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145021614
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
^O^ Je kan het vooral ook goed zien aan je gezicht, veel meer detail zeg maar.
ja de rest is lastig, met zo'n groeiende buik. zullen we wel zien als baby eruit is :P

ik paste vanmorgen weer in een jurkje van vorig jaar, inclusief dikke babybuik in elk geval :')

Ohja, beterschap Tink, houd je nog iets binnen? :*
Kwak
  maandag 29 september 2014 @ 15:47:45 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145021800
Zo hee, je gezicht zeg! :o Wat een verschil! _O_Bij de meeste zwangere vrouwen is het juist andersom op het eind. :o Ik ben heel benieuwd naar jouw terugplooifoto's! :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 29-09-2014 16:06:23 ]
pi_145021832
Damn, wat een verschil kwak! :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145021938
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kom even crossposten uit het dikke buikentopic, omdat ik zelf ook wel heel blij ben met hoeveel slanker ik ben (lekker tegenstrijdig)

SPOILER
(ik ben niet bewust op dieet geweest hoor, voor het geval mensen dat denken. dat is niet goed voor de baby. maar ik ben gewoon afgevallen... zomaar)
De foto doet het niet bij mij :(
pi_145021964
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

De foto doet het niet bij mij :(
das gek, hij staat gewoon op imgur! niet ergens prive ofzo...en als je op de link klikt in de quote?
Kwak
pi_145022049
Jeumig, inderdaad vooral in het gezicht goed te zien, mooi hoor!

En BE, terugplooifoto's?
Whiskyplankje
  maandag 29 september 2014 @ 15:56:43 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145022136
Kwak! Je bent en blijft mooi!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145022142
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Karstman het volgende:
Jeumig, inderdaad vooral in het gezicht goed te zien, mooi hoor!

En BE, terugplooifoto's?
welkom in de wereld van zwangeren en ontzwangeren. foto's na je bevalling waarin je langzaam weer een ander lijf krijgt, je buik "plooit terug" zogezegd. nou ja, dat hoop je dan :P
Kwak
pi_145022151
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak! Je bent en blijft mooi!
wat ben je toch een lieverd Uniek! O+
Kwak
pi_145022164
Je gezicht is echt een heeel stuk beter zo al!
pi_145022269
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
Je gezicht is echt een heeel stuk beter zo al!
dit voelt op een of andere manier niet als een compliment... maar dat zullen mijn hormonen wel zijn.
Kwak
pi_145022453
Ik bedoel het als een compliment, het is toch een goede verandering?
pi_145022536
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoel het als een compliment, het is toch een goede verandering?
noted. ik zou het zelf niet zo verwoorden... klinkt een beetje alsof iemand er nu dan eindelijk bíjna mee door kan naar jouw normen ofzo ;) maar misschien ben ik wat prikkelig omdat je t eergisteren ook nodig vond om me te vertellen dat ik er toch echt wel obees uit zag op die andere foto's die voor mij als "slank" of "doel" gelden.

wij hebben een iets ander startpunt en een iets ander uitgangspunt denk ik in wat we willen en verwachten voor onszelf.
Kwak
pi_145022722
Ik ben gewoon altijd eerlijk, bedoel zulke dingen niet als belediging. Dat van laatst ook niet, tis meer dat ik altijd een bmi rond de 30 heb gehad en dus zie dat zo'n figuur dus ook rond zo'n bmi zit.

Ik zeg nergens dat dat lelijk of slecht is. Het gaat er uiteindelijk om waar we onszelf goed bij voelen.
pi_145022855
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon altijd eerlijk, bedoel zulke dingen niet als belediging. Dat van laatst ook niet, tis meer dat ik altijd een bmi rond de 30 heb gehad en dus zie dat zo'n figuur dus ook rond zo'n bmi zit.

Ik zeg nergens dat dat lelijk of slecht is. Het gaat er uiteindelijk om waar we onszelf goed bij voelen.
Nou, we worden het daar niet over eens denk ik. Je kunt iets wel niet beledigend bedoelen, maar dat maakt het nog niet minder beledigend ;)

Laten we t er maar niet meer over hebben.
Kwak
pi_145023013
Kwak ik denk dat Myr het echt niet verkeerd bedoelt.
Je ziet toch gewoon dat het een bmi van 30 is en niet 25.
Maar dat wil niet zeggen dat dat slechter of bijvoorbeeld lelijker is?

Mooie nieuwe update!
pi_145023189
ach, op de update is t een bmi van 50 dus tsja :7
Kwak
pi_145023307
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit voelt op een of andere manier niet als een compliment... maar dat zullen mijn hormonen wel zijn.
Het zijn je hormonen niet, haar reactie is niet erg aardig geformuleerd. :') Iig is het heel erg goed te zien, knap dus!
pi_145023381
Wat een verschil kwak, ben benieuwd hoe het straks na de bevalling is. Jij komt vast flink onder je startgewicht uit dan.
pi_145023797
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

welkom in de wereld van zwangeren en ontzwangeren. foto's na je bevalling waarin je langzaam weer een ander lijf krijgt, je buik "plooit terug" zogezegd. nou ja, dat hoop je dan :P
Ah... terugplooien, ontzwangeren.. ik leer allemaal nieuwe kreten hier, niet dat ik zie hoe ik die in mijn dagelijkse vocabulaire ga gebruiken maar goed :o
Whiskyplankje
  maandag 29 september 2014 @ 17:29:16 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145025219
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ah... terugplooien, ontzwangeren.. ik leer allemaal nieuwe kreten hier, niet dat ik zie hoe ik die in mijn dagelijkse vocabulaire ga gebruiken maar goed :o
Toch weer iets geleerd vandaag ;)

En ja, ik hou nog iets binnen. Heb wel hoofdpijn en spierpijn enzo, maar tis geen buikpijn enzo. Helaas, eigenlijk. Is makkelijk afvallen, als je je dan toch kut voelt, kun je er maar beter iets fijns aan overhouden :9
pi_145025231
Ik heb eindelijk weer een semi normale dag (had geen gewoon brood in huis en mijn ritme is verneukt)

Brunch: 1 afbakpistolet met kaas, pietsje mosterd en zilveruitjes
1 met hagelslag
T1: handje amandelen
T2: kopje groentesoep
D: vega 'shoarma' (quorn met kruiden, wat groenten in een pita :P) misschien nog wat groentesoep vooraf. Ligt aan hoeveel honger ik heb tegen die tijd

S: even kijken. Ik heb nog spierpijn van zaterdag. Als mijn lief gaat, ga ik mee. Anders ga im morgen wel

Nog niet perfect maar het lijkt tenminste weer ergens op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145025457
Kwakz0r, super resultaat al! Heel benieuwd naar na je zwangerschap.. maar eerst nog even genieten van deze tijd natuurlijk *)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 17:38:10 ]
pi_145026160
O: havermout, magere melk en banaan
L: notenbol met geitenkaas
T: cappuccino en salade caprese
D: geen idee :o
pi_145027194
Ik post ook weer eens een lijstje!

O: 2 meergranenboterhammen, 1 met salami en de ander met filet americain
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain, 1 gekookt ei, later nog 4 kleine tarwecrackertjes
D: aardappelen, stukje magere kipfilet, 3 cherrytomaatjes, bloemkool en wat snijbonen (vreemde combinatie - ik weet het, wel lekker!)
T: 1 mandarijn, paar stukjes meloen, 1 appel en versgeperste sinaasappelsap
S: hardlopen! *O*

Morgen ga ik weer even wat variëren qua broodbeleg, maar had vandaag geen tijd om er van alles op te doen dus heb ik het even makkelijk aangepakt.
  maandag 29 september 2014 @ 18:46:44 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145027385
quote:

Eerlijk O+

Jeuj ! 4.5u in de wachtrij gestaan, maar we gaan de mudmasters doen :D
  maandag 29 september 2014 @ 19:06:57 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145028109
Mijn D was lekker! :o Ik had nog pompoen/aardappelsoep staan van de Carrefour, 600ml. En dan daar 250gr geroerbakte courgette doorheen. O+
Prima voor een vastdag, ik zit echt vol! :D

Binnenkort maar eens naar Antwerpen om hier een voorraadje van aan te leggen. :9
  Moderator / Miss SHO maandag 29 september 2014 @ 19:11:03 #296
22592 crew  Ole
pi_145028273
Gesloopt door de fysio. Straks Chinees. Gestoomde dim Sum en soep denk ik.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Licht Ontvlambaar maandag 29 september 2014 @ 19:34:44 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145029263
quote:

en soms kun je ook te eerlijk zijn ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 29 september 2014 @ 19:45:23 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145029708
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 19:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

en soms kun je ook te eerlijk zijn ;)
IMHO bestaat zoiets als te eerlijk niet. Maar wie ben ik.
pi_145030174
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 19:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

IMHO bestaat zoiets als te eerlijk niet. Maar wie ben ik.
De lijn tussen eerlijk en bot&kwetsend is klein Q :*

IMHO ziet kwak er fantastisch uit en is het echt bewonderenswaardig hoe ze, zwanger, zo af weet te vallen zonder dat het de gezondheid van haar kindje schaad én een positief effect heeft voor haar eigen lichaam. ^O^

En nu duik ik met mn koortsige kop weer lekker in mn lurkhoekje.
  maandag 29 september 2014 @ 20:06:04 #300
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_145030400
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:

SPOILER
*Lurker ontwaakt*

Lees hier veel mee, gewoon voor tips en zulks. Maar wil nu toch even reageren en zeggen dat je er goed uitziet! Goed bezig :)

En even een edit, iedereen is goed bezig ;) *terug naar lurk stand*

[ Bericht 6% gewijzigd door mieknok op 29-09-2014 20:23:23 ]
  maandag 29 september 2014 @ 22:15:04 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145035949
Eeeeeen... Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')