SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Eerst even eenvoor Karstman, niet alleen voor hoever 'ie al is, maar ook voor de manier waarop.
En hoe ik dik ben geworden? Lijkt wel wat op het verhaal van danter, vooral veel eten en daarnaast ook nog eens aan de zooi. Wel heel lang aan sport gedaan ook, ik heb denk ik max 2 jaar niet gesport.
Maar goed ook, ik wil niet weten hoe mijn lijf er anders aan toe was geweest.![]()
Heb het inderdaad wel vaker gehoordquote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.
Zit dus wel een kern van waarheid in, ik verklaarde hem eigenlijk voor gek![]()
Ik herken dat wel. Boven een bepaald gewicht kunnen mensen het moeilijk meer schatten. Ik ben ook nog eens 1,95 en dat maakte, zei men, dat ik vooral groot overkwam maar niet extreem dik, nog enigszins in proportie. Maar wel met een BMI van fucking 42quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:
Dus.. ik ben/was gewoon een vreetzakik heb geluk dat ik altijd gelijkmatig ben aangekomen en hoe dik ik ook was.. mijn lichaam was altijd redelijk in "proportie" mensen geloofde mij ook nooit als ik mijn gewicht zei.. en ik maakte mijzelf altijd wijs dat het spieren waren door het vele sporten..
tot ik naar de dokter ging voor iets anders en hoorde dat ik voor 39% uit vet bestond.. en dat dat niet echt gezond is.. icm een BMI van 28/29... vanaf toen ben ik mijn leefstijl gaan omgooien
Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Thx voor de antwoorden en succes met afvallen
Ik vroeg het me alleen afquote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep?
Duidelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen afBij mij mag er 'op zich' wel iets van af, maar ik geloof niet dat ik tot de doelgroep behoor
Ik sportte vroeger heel veel en at daarbij ook veel. Toen ik geblesseerd raakte en naar de middelbare school ging, gingen we in tussenuren snoep en chips halen en gazeuse drinken. In combinatie met het vele sporten ging dat al redelijk mis. Zat toen rond de 90 kilo met een jaar of 16 denk ik (tov 60 kilo in groep acht). Toen ik op kamers ging wonen, was de rem er helemaal af. Veel drinken, veel eten, ontbijten met worstenbrood van de uni, voor twee dagen eten in één keer opeten, een hele beker roomkwark als tussendoortjes...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk dat er hier zo weinig mannen zitten. Afvallen is toch niet iets alleen voor vrouwen?
Vraagje: zijn de meesten van jullie te zwaar/dik geworden door te veel eten (en te weinig bewegen) of zijn het ook vaak overgebleven kilo's van zwangerschappen etc. En zijn er hier ook mensen die eigenlijk wel normaal eten/aten, maar bijvoorbeeld veel te veel suikerhoudende drankjes (energiedrankjes, cola etc.) drinken/dronken?
Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik gooi lekker mijn laatste post in herhaling.
[..]
Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel ging eten, kwam ik heel snel aan.
Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen.En ik wil gewoon resultaat zien.
Nee, maar het is toch opmerkelijk dat er helemaal niks vanaf is vind ik. Vocht vasthoudend of niet, ik vind het kut. Niet eens dat ik er meteen 3 kilo vanaf wil, maar 1 kilo was al leuk geweest.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.
Je spieren houden vocht vast als je net weer begint met sporten. Ik ben ook altijd minstens een kilo zwaarder als ik heb hardgelopen. Of als het toevallig die tijd van de maand is. Geef het in ieder geval 2 weken.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden![]()
Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen.En ik wil gewoon resultaat zien.
Exact dat!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?
Zodoende....
Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven "stevig" in mijn familie is wat steviger zijn algemeen geaccepteerd.. en toen werd ik gewoon steeds dikker door veel en veel te veel te eten (ik ben altijd wel redelijk actief geweest) ik at makkelijk 6000+ Kcal op een dag.. ik at gezonde maaltijden maar naast die maaltijden elke dag chips, nootjes, toastjes met roomkaas.. en wat ik "gezond" at at ik ook veel.. een hele broccoli voor mijzelf 1,5 stuk vlees groot bord aardappels.. 2 borden pasta.. 2 broodjes én havermout als ontbijt etc.
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.
Zit dus wel een kern van waarheid in, ik verklaarde hem eigenlijk voor gek![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden![]()
Tsja, het is en blijft een advies. Misschien hangt dat samen met andere dingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook evenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.
Ja je moet er idd geen kruidenkaas en shit bij etenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Danter het volgende:
[..]
haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook evenen ik was toen niet zo mega actief.. gewoon 2x per week bewegen.. 6000+ kcal krijgen echt alleen topsporters er af gesport
Brood? Lunch salade met zalm en pasta?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben nu aan het lunchen, moet hier toch eens wat meer variatie in brengen.
Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.
Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën.
28 momenteelquote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
Ja zal wat in die hoek worden. Brood, kwark/yoghurt, ei. Pasta eigenlijk nog nooit in een salade gehad, zal hier ook eens inkijken. Zalm is viesquote:Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brood? Lunch salade met zalm en pasta?
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
28 momenteel.. En alles is perfect in orde
Tering......quote:Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
28 momenteel.. En alles is perfect in orde
Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witlof in kleine stukje snijden, beetje geraspte kaas, beetje ham en een likje yoghonaise aangelengd met water.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben nu aan het lunchen, moet hier toch eens wat meer variatie in brengen.
Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.
Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën.
Ik eet in principe altijd het eigeel.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houdenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
28, begint het je niet tegen te staan? Ik word nu wel een beetje ei moe
Ooh ja dat zag ik laatst ook jaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima.Je lichaam maakt de meeste cholesterol gewoon zelf dus de bijdrage van voeding daaraan is minimaal. Voedingscentrum loopt achter zoals met wel meer dingen (becel en transvettroep promotie
)
Jup, hele eitjes. Maar ik eet ze eigk altijd gekookt. Alleen vandaag gebakken. Net 1 op brood gehad en bij het avond eten 2 door de wokgroente.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen uiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houden.. Alleen het pellen en het splitten soms
Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenkenquote:Ik eet nu momenteel ook de eigelen, it fits my macro's.. Maar heb ook een tijdje 5 eiwitten en 2/3 eigelen gegeten.. Heb maatjes bij fitness die er 10 op een dag eten dus ik zie nog geen problemen met 4/5 per dag
..
Daarbij, eieren zijn het enige product volgens mij waar gelijk het hele aminoprofiel in zit..
Eimuffins!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen ui
[..]
Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenken
Oh ja vet lekker is datquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Van die eitjes die je pocheert in tomatensaus is ook erg lekker.
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Shakshuka of zoiets, dat is echt heul lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, recept?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ja, mijn 27 kilo heeft ook 1.5 jaar geduurd hoor. En spiermassa opbouwen en vet percentage verlagen gaat ook traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 25 september 2014 14:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het duurt allemaal zo lang, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik doe altijd ongeveer volgens dit recept http://www.ah.nl/allerhan(...)tolenghi-s-shakshuka er staat 175ml olie maar ik geloof dat dat een foutje isquote:
Huh? Zitten toch gewoon 60 cal in een ei en dat is toch gewoon gezond?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Tussen de 70 en 80 kcal, maar ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Huh? Zitten toch gewoon 60 cal in een ei en dat is toch gewoon gezond?
75 in een heel ei, waarvan 60 kcal het eigeel is. Bij één gekookt ei valt dat enorm mee, maar als ik een omelet maak van meerdere eieren vind ik het best snel veel worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Huh? Zitten toch gewoon 60 cal in een ei en dat is toch gewoon gezond?
Ohhh op het voedingscentrum dagboek staat 64 per gekookt ei. Maar daar ga ik me nie druk om maken.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tussen de 70 en 80 kcal, maar ja.
Serieus? Is dat de verhouding? Vandaar dat ze in amerikaanse films altijd vragen om een eggwhite omletquote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
75 in een heel ei, waarvan 60 kcal het eigeel is. Bij één gekookt ei valt dat enorm mee, maar als ik een omelet maak van meerdere eieren vind ik het best snel veel worden.
Lol, dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
75 in een heel ei, waarvan 60 kcal het eigeel is. Bij één gekookt ei valt dat enorm mee, maar als ik een omelet maak van meerdere eieren vind ik het best snel veel worden.
Dit. Ermnerm, ei.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Danter het volgende:
ja in het eigeel zitten de meeste kcal.. maar in t eigeel zit ook wat eieren lekker maakt
ik eet het dus gewoon
Ik ben mijn hele jeugd slank geweest, ik kom ook uit een slanke familie met gezonde eetgewoonten. Op mijn 16e ben ik gestopt met ballet (wat ik intensief deed, 10+ uur per week) en heb nooit een andere leuke sport gevonden. Ik ben heel geleidelijk aangekomen vanaf mijn 16e tot mijn 30e, van 60 kg naar 87 kg. Ik at ongemerkt te grote porties avondeten en ook te veel chocola/koekjes/etc in het weekend. Qua drinken deed ik het altijd al goed: vooral water en thee.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
Vraagje: zijn de meesten van jullie te zwaar/dik geworden door te veel eten (en te weinig bewegen) of zijn het ook vaak overgebleven kilo's van zwangerschappen etc. En zijn er hier ook mensen die eigenlijk wel normaal eten/aten, maar bijvoorbeeld veel te veel suikerhoudende drankjes (energiedrankjes, cola etc.) drinken/dronken?
87 is/was je max?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele jeugd slank geweest, ik kom ook uit een slanke familie met gezonde eetgewoonten. Op mijn 16e ben ik gestopt met ballet (wat ik intensief deed, 10+ uur per week) en heb nooit een andere leuke sport gevonden. Ik ben heel geleidelijk aangekomen vanaf mijn 16e tot mijn 30e, van 60 kg naar 87 kg. Ik at ongemerkt te grote porties avondeten en ook te veel chocola/koekjes/etc in het weekend. Qua drinken deed ik het altijd al goed: vooral water en thee.
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, begin augustus. Daarnet 81.3!
Waarom kies je er dan niet voor in met mate te genieten? Een stuk taart kan best, een paar biertjes ook. Damagecontrol kan een heleboel verschil makenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Karstman het volgende:
Today was a good day. Alleen niet voor de lijn ben ik bang
O: 2 boterham slankie en sinaasappel
L: uit met collega's, broodje huisgemaakte zalmsalade
T: appel en komkommer (want nogal vol van de lunch)
D: lustrum borrel van een van mijn studentbestuursfunctie dus bier en uiteindelijk gyros
Lekker was het wel, morgen bierfestival en zaterdag een familiefeest, ik geloof dat ik volgende week de hele week mag balansen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, begin augustus. Daarnet 81.3!
datquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom kies je er dan niet voor in met mate te genieten? Een stuk taart kan best, een paar biertjes ook. Damagecontrol kan een heleboel verschil maken
boh, die zijn kutquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:10 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Goed bezig!
ik WAS ook weer begonnen.. tot ik maandagavond in het ziekenhuis terecht kwam met een blindedarmontsteking.Dinsdagavond geopereerd, sinds woensdag weer thuis...
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: appel/peer
L: 3 boterhammen filet americain met ei
T: liga
S:krachttraining en cardio
D: uiteten
T: ?
Ik heb na jullie verhalen gister een hele zooi bij Body en Fit besteld
Verder heb ik stiekem vanmorgen al op de weegschaal gestaan.. ik weet niet hoe het kan maar ik sta onder de 82 kilo! (81,9)
Ik heb gekozen voor een pot whey, een shakebeker, zo'n proefpakket met verschillende smaken whey (voor de volgende x ), smoothie pakket en repen proteine barsquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Lijstje :
O: Rijst, boontjes, broccoli, 200gr kipfilet bak kwark, banaan
S: PT fysio
L: uitsmijter van 4 eieren, 4 spelbroodjes, 2 met pindakaas 2 met kipfilet, bak kwark whey shake.
T: Appeltje, bak kwark
D: Pasta, wokgroente erdoor, sausje (eigengemaakt) erover met biefstuk erdoor
T: Bak kwark, 4 handjes nootjes, overgebleven D.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:38 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een pot whey, een shakebeker, zo'n proefpakket met verschillende smaken whey (voor de volgende x ), smoothie pakket en repen proteine bars
isolaatquote:
Gewoon naar college gaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm... Ik heb weer een sportpas maar ook een enorm drukke dag
Ik kan naar college gaan, wat mega interessant gaat zijn, of gaan sporten
En het laatste is echt nodig want de weegschaal gaat gestaag omhoog
Maar het voelt altijd zo slecht als ik college skip, ook al ga ik uberhaubt alleen voor de fun
Zeker! Normaal ga ik altijd op vrijdag uit lunchen en dat is altijd calorierijker dan eigen gesmeerde boterhammetjes dus dat slaan we vandaag maar even over. En dat familiefeest zal wel een buffet bij zitten en daar heb ik inmiddels wel geleerd de juiste keuzes te maken, moet alleen oppassen dat ik niet teveel borrelhappen snaai, dat is wel een behoorlijke valkuil voor me.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom kies je er dan niet voor in met mate te genieten? Een stuk taart kan best, een paar biertjes ook. Damagecontrol kan een heleboel verschil maken
Te laatquote:
ach.. ik ging zo vaak niet als ik wat beters te doen had.. ben gewoon met een 8 gemiddeld afgestudeerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Te laatIk ben al aan het skippen
Super slecht
Maar ik heb echt te veel te doen en ondertussen moet ik ook op een pakketje wachten en om alles dan om elkaar heen te plannen was echt niet te doen
Ik ben al afgestudeerd en ik volg alleen nog colleges voor de funquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Danter het volgende:
[..]
ach.. ik ging zo vaak niet als ik wat beters te doen had.. ben gewoon met een 8 gemiddeld afgestudeerdAls je het gewoon bijhoud is er niets aan de hand toch?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:29 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
isolaatDie had geen smaak (had ik een keer gelezen) en ik weet nog niet wat ik voor smaak zou willen dus vandaar ook een proefpakket
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk dat er hier zo weinig mannen zitten. Afvallen is toch niet iets alleen voor vrouwen?
SPOILER: lang verhaal dus in spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens
Verder zag ik gisteren impressive foto's van Karstman
Kwak
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Rhubarbje, mag je gewoon naar colleges gaan als je al afgestudeerd bent? Bij ons op de uni mag je dan flink gaan dokken per vak volgens mij...
Spuit elf, maar ik had m al helemaal getypt:
[..]Hmm. Ben je nou dus met meer dan 60 kg overgewicht zwanger geworden? Of lees ik dat verkeerd?SPOILER: lang verhaal dus in spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens
Verder zag ik gisteren impressive foto's van Karstman
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Rhubarbje, mag je gewoon naar colleges gaan als je al afgestudeerd bent? Bij ons op de uni mag je dan flink gaan dokken per vak volgens mij...
Spuit elf, maar ik had m al helemaal getypt:
[..]Hier kan iedereen zomaar binnenlopen hoor, niemand die iets vraagt. Inschrijven voor examens en werkcolleges volgen kan dan weer niet. Ik doe het zelf btw niet, heb er geen behoefte meer aan.SPOILER: lang verhaal dus in spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens
Verder zag ik gisteren impressive foto's van KarstmanK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Yup. Ik ben overigens heel klein (net 1.60) dus wat voor mij "gezond gewicht" is is sowieso nogal ver weg. Op een gegeven moment wilde ik niet langer wachten met proberen (ik ging er vanuit dat door het overgewicht het misschien lang zou duren, ik ben al boven de dertig ook, en was al begonnen met beter eten...) Alleen toen was ik ineens binnen 4 maanden zwanger ondanks alles.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm. Ben je nou dus met meer dan 60 kg overgewicht zwanger geworden? Of lees ik dat verkeerd?
Mooi zo @ allebeiquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens, gaat mijn zwangerschap heel goed, kind is gezond, niet te groot, bloeddruk is perfect, ziekenhuis is heel tevreden over me.
Maar goed, dat het beter is om voor een volgende zwangerschap lichter te zijn voor ik eraan begin besef ik ook wel
ik vind het viesssssquote:
Naja die tweede foto vertekent een beetje door je jas (en je gezicht lijkt niet echt 'mee te groeien' wat wel nice isquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ter illustratie: op deze foto's ben ik officieel obees. Ik denk niet dat dit het beeld is dat de meeste mensen van obees hebben... ik zou er best wel weer zo willen uitzien (ok met een wat ouwere kop en ontzwnagerde hangtieten vrees ik dan toch)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe 'obese' je hier bent. Als het al obese te noemen is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ter illustratie: op deze foto's ben ik officieel obees. Ik denk niet dat dit het beeld is dat de meeste mensen van obees hebben... ik zou er best wel weer zo willen uitzien (ok met een wat ouwere kop en ontzwnagerde hangtieten vrees ik dan toch)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook heel vaak gehad!quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
*knip*
meestal ging ik weer aankomen nadat ik in dieet mee ging posten "voor die laatste 5 kilo/volgende 5 kilo" overigens
*knip*
nou vooruit, ook een met broek. ik ben idd bottom-heavyquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja die tweede foto vertekent een beetje door je jas (en je gezicht lijkt niet echt 'mee te groeien' wat wel nice is)
En een jurk tekent ook af he
Maar aan hoeveel overgewicht moet ik dan denken in die foto's?
en toch klopt het met de berekening. ik ga dus ook niet meteen uit van "gezond gewicht" als doel. omdat ik mijn gezicht met 65 kilo denk ik niet mooier ga vinden...quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe 'obese' je hier bent. Als het al obese te noemen is.
ja dat ik niet dun ben op die foto's zie ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel in de foto's. Het is niet zo extreem als sommige mensen alles boven de 30 misschien zouden schatten, maar je ziet wel dat het gewoon teveel is.
Mja, da's ook een beetje het probleem hequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou vooruit, ook een met broek. ik ben idd bottom-heavy
[ afbeelding ]
ben op al die foto's ongeveer 80-85 kilo. Dat is dus 15-20 kilo te zwaar, bmi 31/32
op mijn max woog ik 140 en had ik echt wel een dikke bolle kop en ook veel minder taille! Die bolle kop ben ik nu idd al weer bijna kwijt, mijn gezicht slinkt als eerste, en mijn buik is denk ik stiekem veel dunner maar dat zie je nu niet want baby
[..]
en toch klopt het met de berekening. ik ga dus ook niet meteen uit van "gezond gewicht" als doel. omdat ik mijn gezicht met 65 kilo denk ik niet mooier ga vinden...
Nee maar dit zijn openbare collegesquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Goed dat ik dit weet. Ik vind ei wel lekker alleen het eigeel.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jup. Had vandaag maar 400gr, want ik had er gisteren 100 uitgegetenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Goed dat ik dit weet. Ik vind ei wel lekker alleen het eigeel.Nu heb ik dus nog een reden om het weg te laten.
En qwea, een bak kwark... moet ik dan denken aan 500 ml? Dus 2 liter op een dag?! Ik werd al zat van elke morgen 1 bak kwark.. en dat heb ik maar 2 weken volgehouden.
Dat dus! Ik zei tegen een collega ooit dat ik 48 kilo zwaarder geweest was dan op m'n lichtst (72) en die zei 'Maar dan kun je niet eens meer lopen?!?!?!?!'. Uhm... realitycheck! Ook toen trok ik een sprintje naar de trein, moest alleen een kwartier uitpuffenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat ik niet dun ben op die foto's zie ik ook wel.maar toch zou ik er tevreden mee zijn.
de meeste mensen schatten bmi 30+ automagisch in als: [ afbeelding ]
Als je door de dag heen wat minder suiker en wat meer eiwitten eet, heb je misschien geen behoefte aan die lepel pindakaas...quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
O: havermout met magere melk + halve appel
T: cappuccino
L: hard broodje met zalm en roomkaas + vruchtensapje
T: druiven & eetlepel pindakaas
D: aardappels, sperzibonen en rundertartaar
Twijfel of ik straks nog even ga hardlopen.
Geloof me, maakt geen verschil. Pindakaas is altijd mijn zwakte, al eet ik een blik tonijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je door de dag heen wat minder suiker en wat meer eiwitten eet, heb je misschien geen behoefte aan die lepel pindakaas...
Omfg. Ga wegquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kan echt ultiem genieten van een boterham pindakaas soms.![]()
Laatst dacht ik ineens weer aan een witte boterham met roomboter en speculaasjes. Omnomnom. Ook zo'n guilty pleasure.
Same here. Daarom haal ik het niet of maak ik het niet openquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:51 schreef Myraela het volgende:
Nee ik zou een half brood op eten en de hele doos speculaasjes er achteraan.
Zodra zulke dingen open zijn bij mij in huis moeten ze gewoon op.
Dat had ik gisteren, vond het niet te vretenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:05 schreef Danter het volgende:
ik eet vaak rijstwafels met pindakaas als tussendoortje![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:10 schreef Vicky het volgende:
Goed bezig!
ik WAS ook weer begonnen.. tot ik maandagavond in het ziekenhuis terecht kwam met een blindedarmontsteking.Dinsdagavond geopereerd, sinds woensdag weer thuis...
Eet rijstwafels gewoon zonder iets er op, prima naar binnen te werken altijd!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren, vond het niet te vreten![]()
Je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
Echt een kutdag gehad, veel gesnoept enzo. Vertel me nu dat ik niet de enige ben en dat iedereen dit wel eens heeft gehad tijdens afvallen, dat doet me dan weer iets beter.
Vind ik ook niet te vretenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Eet rijstwafels gewoon zonder iets er op, prima naar binnen te werken altijd!
1x?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
Echt een kutdag gehad, veel gesnoept enzo. Vertel me nu dat ik niet de enige ben en dat iedereen dit wel eens heeft gehad tijdens afvallen, dat doet me dan weer iets beter.
Slechste advies EVER. Er is niks verkloot. Dus je nu voltrappen met extra troep is het domste wat je kunt doen. Gewoon NU de draad oppakken!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!
Niet bij de pakken neer gaan zitten en denken het is nu toch al verkloot. Gewoon morgen de draad weer oppakken.
Ja, die moet ik ook even in mijn zakdoek knopen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slechste advies EVER. Er is niks verkloot. Dus je nu voltrappen met extra troep is het domste wat je kunt doen. Gewoon NU de draad oppakken!
Huh? Dat zegt Karstman toch ook?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slechste advies EVER. Er is niks verkloot. Dus je nu voltrappen met extra troep is het domste wat je kunt doen. Gewoon NU de draad oppakken!
quote:
Ehm, karst? Sorryquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Dat zegt Karstman toch ook?Dat je niet moet denken dat het verkloot is? En dat hij morgen zegt is niet zo gek toch, rond middernacht?
Dat. En dat je vaag van de oxycodon bent werkt ook niet meequote:
Klinkt lekkerquote:Ik heb vanavond een D gepland die mijn zin in een avondje kaasjes snaaien kan bevredigen.
Die Shakshuka die hier v d week gepost werd met ciabatta en drie verschillende kaasjes, olijfjes etc.
En morgenavond vegetarische enchilada's.
Straks nog een lekker stuk hardlopen en morgen wil ik ook nog even 'iets' doen.
Als het maar droog blijftquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is echt lekker loopweer op het moment. Hopelijk blijft dat nog even zo voor je!
Rustig aan he! 500gr per week is prima.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben deze week wel weer een halve kilo kwijt.
Het gaat wat langzamer, dat zei ik tegen mijn vriend en toen zei hij van "ja maar over 10 weken is dat 5 kilo!" En toen dacht ik van "Fuck, ik moet echt weer wat strenger zijn want dat schiet niet op zo."
Maar toen realiseerde ik me dat ik gewoon blij moet zijn als ik een halve kilo afval, na maanden een kilo per week is dat ook wel logisch en gezond dat het nu langzamer gaat.
Nope... Daar zie ik echt de lol niet van in.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Eens met Q. Hoewel ik ook harder zou willen is 500gr per week echt wel prima!
[..]
Nope... Daar zie ik echt de lol niet van in.
Dat laat ik graag over aan studenten, hippe huisvrouwen en de mensen met een midlife-crisis.
Zo hadden wij gister een D die onze zin in een Engels ontbijt bevredigde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanavond een D gepland die mijn zin in een avondje kaasjes snaaien kan bevredigen.
Ik moest helemaal opnieuw beginnen ivm bicepspees ontsteking. 20 aan beide zijdes. Ging prima. Hoop er maandag aan beide zijdes 10 bij te kunnen doen. Ik zat op 70 totaalquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:22 schreef Timmos het volgende:
[..]![]()
Gisteren beetje off day, mn 5x5 85kg bench gefailed in klaatste set
na middernacht posten dan komen er wel eens gremlins uit je toetsenbordquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, karst? SorryIk heb verkeerd gelezen
Je hebt gelijk.
Mea culpa
Mudmasters is awesome. Ga hem in maart doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
na middernacht posten dan komen er wel eens gremlins uit je toetsenbordhet is je vergeven
![]()
Vanochtend even rondje gefietst om het bier van gister te verwerken.
vroegO: sinaasappel kale volkoren cracker
laatO: 2 boterham sandwichspread
L: rauwkostsalade
T:appel
D: familiefeest buffet, ik ben benieuwd
Oh en een vriend van me doet vandaag mudmasters, 18km de halve zool... Hij valt in de categorie midlifecrisis
Witte bonen in tomatensaus met worstjes?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zo hadden wij gister een D die onze zin in een Engels ontbijt bevredigde.
Ja, en scrambled eggs, en bacon, en geroosterd brood.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Witte bonen in tomatensaus met worstjes?
Ik vind het wat weinig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo lijstje van vandaag is ietsjes anders.
O: Smoothie, appel + kiwi (groene) + havermout + melk.
T: niks
L: 2 volkerenbrood met een gebakken ei (2 eieren totaal) + volkerencracker met kaas
T: wss niks
A: ntb
Smoothie doe ik niet weer, niet te eten zo zuur. Banaan is dus een must.
Weegschaal gaf als resultaat voor deze week -2,2kg. Ik vind het wel veel eigenlijk, maar ik eet naar mijn idee niet te weinig. Week gemiddelde van 1600/1650 kcal p dag.
Die van vandaag is wat minder, maar normaal zit ie volgens fatsecret op 430 kcal, vandaag 360.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het wat weinig.
Je smoothie is +- 334 je lunch rond de 476 en je avond eten rond de 600? zit je op +- 1410?
dat ligt er natuurlijk maar net aan. Als je met je dagelijkse routine, naast de drankjes, nog aan 3500 cal per dag zit niet natuurlijk. Lijkt me vrij logischquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:35 schreef hugecooll het volgende:
Zeg, als je nou veel energiedrankjes en dergelijke drinkt en dan overstapt naar water, dan val je toch vanzelf af zonder dat je daar extra dingen voor hoeft te doen?
Mja, ik merkte dat m'n broek losser ging zitten en blijkbaar ben ik sinds m'n laatste checkje ~10kg afgevallen. Zomaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk maar net aan. Als je met je dagelijkse routine, naast de drankjes, nog aan 3500 cal per dag zit niet natuurlijk. Lijkt me vrij logisch
Als je door die drankjes te schrappen van boven je verbruik naar onder je verbruik gaat dan wel natuurlijk
Oh wat een goed idee!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, en scrambled eggs, en bacon, en geroosterd brood.Veel te veel om als ontbijt te eten, dus nu was het ons avondeten op een weekend-dag.
In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik merkte dat m'n broek losser ging zitten en blijkbaar ben ik sinds m'n laatste checkje ~10kg afgevallen. Zomaar
Zal dus wel zoiets zijn
Oh ik weeg me niet zo vaakquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
In hoeveel tijd?
Dan dronk je wel echt behoorlijk veel van die troep hoor.
Mja kweetetookniedanquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat het daar van is hoor. Of je moet er echt 6 per dag drinken of zo
1 blikje is 100 cal veeteld google mij net. Daar ga je echt niet opeens mee onder je verbruik zitten. Bij 3 blikjes ook niet. In ieder geval niet zodat je bijna 2 kg per maand verliest
Koffie zonder suiker en koffiemelk afschaffen, dat heeft mij echt wel een paar kilo gescheeld zegquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat het daar van is hoor. Of je moet er echt 6 per dag drinken of zo
1 blikje is 100 cal veeteld google mij net. Daar ga je echt niet opeens mee onder je verbruik zitten. Bij 3 blikjes ook niet. In ieder geval niet zodat je bijna 2 kg per maand verliest
maar dat zijn 6 blikjes. Dan krijg je dikke hartkloppingen! Cola zou ik wel geloven ja, maar ik kan echt niet 5 van die dingen aanquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:30 schreef Myraela het volgende:
Als je met drankjes net aan je behoefte zat, en dan zonder drankjes ineens 500 kcal lager zit kan dat best.
Zat mensen die een hele fles frisdrank per dag wegdrinken.
Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Ik dronk overdag gewoon niks anders meer. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat zijn 6 blikjes. Dan krijg je dikke hartkloppingen! Cola zou ik wel geloven ja, maar ik kan echt niet 5 van die dingen aan
Hele generaties die er tegenwoordig op groot worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat zijn 6 blikjes. Dan krijg je dikke hartkloppingen! Cola zou ik wel geloven ja, maar ik kan echt niet 5 van die dingen aan
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.
Ik zag afgelopen week dat er op een blikje Monster staat dat de max aanbevolen hoeveelheid 250 ml is per dag. Zo'n blikje is 500 ml. Moet je dat blik delen of zoquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:33 schreef Patoshik het volgende:
Toen ik 14 was dronk ik zo 10 blikjes op een dag weg.. zonder hartkloppingen. Ik dronk overdag gewoon niks anders meer. Nu zou ik er niet meer aan moeten denken, goor spul.
Mwah, ik heb daar nooit hartkloppingen van gekregen. Ook niet tijdens periodes dat ik een sixpackje leegdronk. Zal bij iedereen anders zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De logica ontbreekt ergens jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week dat er op een blikje Monster staat dat de max aanbevolen hoeveelheid 250 ml is per dag. Zo'n blikje is 500 ml. Moet je dat blik delen of zo
Nee dat lijkt me ook niet nee haha. Als ik nu ook van die kinderen van 12 zie lopen in de supermarkt zou ik ze wel willen waarschuwen wat voor troep het is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat kan echt niet goed voor je zijn!
(Niet dat veel vet eten dat wel ismaar 10 van die dingen vind ik toch best wat)
Het zal wel indekken zijn als iemand klachten krijgt.quote:
Goeie tip, ik heb ook nog van die shirts nodig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, net bij de lidl twee winterhardloopshirts gehaald en laatst al een lange broek, ik ben klaar voor een hele winter hardlopen!
Vandaag schoot het er bij in, morgenochtend dan maar.
De kinders gaan nu naar bed en de shakshuka staat te pruttelen en als het dan zo stil is boven kunnen wij heerlijk samen voor de tv met al het lekkers!
Is het wat?! Waar zijn ze van gemaakt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, net bij de lidl twee winterhardloopshirts gehaald en laatst al een lange broek, ik ben klaar voor een hele winter hardlopen!
Vandaag schoot het er bij in, morgenochtend dan maar.
De kinders gaan nu naar bed en de shakshuka staat te pruttelen en als het dan zo stil is boven kunnen wij heerlijk samen voor de tv met al het lekkers!
Het is gezonder om de sinaasappel zelf op te eten, maar een glaasje kan echt geen kwaad.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Is versgeperste sinaasappelsap eigenlijk 'slecht'? Omdat ik wel eens lees dat je beter geen vruchtensappen kunt drinken.
Neequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Is versgeperste sinaasappelsap eigenlijk 'slecht'? Omdat ik wel eens lees dat je beter geen vruchtensappen kunt drinken.
Ik vind ze fijn!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het wat?! Waar zijn ze van gemaakt?
Zou je voor mij op het label willen kijken wat voor stof het is?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind ze fijn!Ze voelen fijn aan. Beetje dikker dan de vorige shirts die ik had. Ik heb de paarsige, met capuchon, en een zwarte.
Doet me een beetje aanvoelen als van die glimmende trainingspak-stof.
Dit. Hetzelfde doen ze met diepvriespizza's: je mag niet klagen over de calorieën als je ervoor kiest om 2 porties (oftewel 1 pizza) te eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Het zal wel indekken zijn als iemand klachten krijgt.
"U moet ook niet het héle blik in 1 dag opdrinken! Dat staat er op hoor."
Aight!! Thnx! Mooi! Ff kopen maandag!quote:
Ik weet niet Waar ik moet beginnen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:34 schreef Qwea het volgende:
http://www.doyoueven.com/(...)ey-to-help-her-diet/
Wat de neuk
Leuk!!! Ik heb ook zo'n stapel liggen. Vooral broeken.quote:Op zondag 28 september 2014 08:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het is ook erg makkelijk om de schuld buiten jezelf te leggen en de oplossing buiten jezelf te zoeken.
Ik ben vanmorgen de doos te kleine kleren ingedoken, nadat ik er vrijdag al een passende spijkerbroek uit had gehaald.
De score:
1 jurkje, 3 rokjes, 1 tshirt, 1 shirt met lange mouwen en 2 broeken.
Haha jeetje! Dat vind ik zelfs een beetje ziek denk ik..quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet niet Waar ik moet beginnen...
Overigens hoorde ik laatst een verhaal van een collega, een vriendin van haar is te zwaar en denkt dat een maagband de enige oplossing voor haar is om af te vallen, iets anders zou niet werken. Daar is ze alleen niet dik genoeg voor. Dus is ze nu druk bezig om aan te komen zodat ze er wel voor in aanmerking komt...
Zulke mensen moeten ze gewoon alsnog weigeren.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet niet Waar ik moet beginnen...
Overigens hoorde ik laatst een verhaal van een collega, een vriendin van haar is te zwaar en denkt dat een maagband de enige oplossing voor haar is om af te vallen, iets anders zou niet werken. Daar is ze alleen niet dik genoeg voor. Dus is ze nu druk bezig om aan te komen zodat ze er wel voor in aanmerking komt...
Ik had vroeger een collega, die dan nog maar één broodje kon eten. Zat ze een wit bolletje met een dubbele lading cheddarkaas in het tosti-ijzer te proppen.quote:Op zondag 28 september 2014 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ken iemand met een gbp die dr patat inname aan het opbouwen is![]()
ze kan nu al 7 stukjes, zei ze trots
De verslaving gaat gewoon door. Beetje triestig vind ik dat.quote:Op zondag 28 september 2014 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ken iemand met een gbp die dr patat inname aan het opbouwen is![]()
ze kan nu al 7 stukjes, zei ze trots
Beetje?quote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De verslaving gaat gewoon door. Beetje triestig vind ik dat.
quote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje?Ze was laatste ook zooooooo blij dat ze een bak zoutjes (100gr ofzo) heeft kunnen wegwerken en 3 stukjes chips. In Feb is ze jarig en dan wil ze een stuk taart kunnen eten
Als ze dat konden hadden ze uberhaupt die maagband niet nodig gehad...quote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik snap best wel dat je weer een beetje normaal wilt kunnen gaan eten, maar leer dan eens gezonde dingen te eten.
Dit is wel echt heel kort door de bochtquote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat.
Ik heb wel eens gelezen in zo'n maagband-topic hier op FOK! van iemand die een week later alweer aan de frituur zat en dergelijke. Geenszins een tokkie geloof ik. Maar ik hoop dat het uitzonderingen zijn ja.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Ik weet niet wat ik van jullie verhalen moet vinden. Ik ken zelf een familielid die voor de operatie paar wekenlang normaal moesten eten (gezond) en na de operatie ook gewoon. Die zat en zit echt niet uitgebreid zoutjes, patat of whatever te eten. Lijkt me ook een moeileijke keuze dan, want je weet dat je dan echt niet meer kunt volproppen of sowieso ongezond eten want dan word je snel ziek etc. Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat etc. Maar zij at sowieso altijd al gezond. Alleen teveel en daarnaast ook ongezond.
Ja, vind je? Ik vind van niet. Op een gegeven moment maak je een keuze om zo'n operatie aan te gaan. Kijk dan eerlijk naar jezelf wat de oorzaak is van je overgewicht. Heb je jezelf echt niet in de hand en ben je echt verslaafd; waarom doe je het jezelf dan überhaupt aan? Kijk eens naar de consequenties van zo'n operatie, dan moet je er toch gewoon 100% achterstaan en het 100% aankunnen. Dus ja, ik ben van mening dat het dan echt bepaalde types zijn die ervoor kiezen om zich weer vol te proppen na zo'n operatie. Misschien kort door de bocht, wie weet. Maar als ik zelf zoveel overgewicht zou hebben dat ik in aanmerking kom voor zo'n operatie, denk ik er wel 1000x over na of het wel geschikt is voor mij.quote:Op zondag 28 september 2014 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel kort door de bocht
Volgens mij zijn het de mensen met een eetverslaving/probleem die niet de juiste begeleiding hebben gehad die het niet vol houden
Een vriendin van mij ging ook naar een speciale kliniek voor mensen met overgewicht. Zij dacht daar hulp te vinden bij een serieus probleem. De conclusie daar was: je bent niet te redden, neem maar en maagbandje. Zij had zoiets van 'nou ik wil het op zijn minst eerst zelf proberen/leren hoe ik eten anders kan zien' maar dat vonden zij een slecht idee
Gelukkig is ze daar meteen weg gegaan want het lijkt me dat je dan niets doet aan de wortels van je probleem en je dus bijvoorbeeld zo iemand word die door een maagband heen probeert te eten.
Er zijn echt heel veel plekken waar je gewoon zo'n ding kunt krijgen zonder dat iemand eerst even kritisch kijkt naar de rest van je verhaal
Nou ja ik weet niet, ik vind je dan op z'n minst een idioot. Dan onderga je zo'n operatie, wordt er moeite voor gedaan en dan zit je een week later weer aan de frituur. Tsja, wat wil je dan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in zo'n maagband-topic hier op FOK! van iemand die een week later alweer aan de frituur zat en dergelijke. Geenszins een tokkie geloof ik. Maar ik hoop dat het uitzonderingen zijn ja.
Zulke mensen verdienen zo'n ding sowieso niet!quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Als ze dat konden hadden ze uberhaupt die maagband niet nodig gehad...
Laat opstaan maakt altijd voor vreemde schema's.
O/L: Bagels & Beans paddoburger met sapje van wortel, appel en komkommer
T: mandarijn, koffie
D: bloemkool, rundertartaar en aardappels
T: kwark
Nou ja, als men van friet niet gaat dumpen vreet men gewoon friet blijkbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yaaar het volgende:
Ik weet niet wat ik van jullie verhalen moet vinden. Ik ken zelf een familielid die voor de operatie paar wekenlang normaal moesten eten (gezond) en na de operatie ook gewoon. Die zat en zit echt niet uitgebreid zoutjes, patat of whatever te eten. Lijkt me ook een moeileijke keuze dan, want je weet dat je dan echt niet meer kunt volproppen of sowieso ongezond eten want dan word je snel ziek etc. Volgens mij zijn het gewoon bepaalde types (aso's) die zich dan weer volproppen met patat etc. Maar zij at sowieso altijd al gezond. Alleen teveel en daarnaast ook ongezond.
Nja. Ik vind het vreemd om na zo'n operatie na 1 week patat te gaan eten of om ongezonde dingen te 'leren' eten. Je ondergaat zo'n operatie toch met een doel lijkt mequote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, als men van friet niet gaat dumpen vreet men gewoon friet blijkbaar.
Maar nu doe je net alsof alleen tokkies een gebrek aan zelfinzicht hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 16:19 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik vind van niet. Op een gegeven moment maak je een keuze om zo'n operatie aan te gaan. Kijk dan eerlijk naar jezelf wat de oorzaak is van je overgewicht. Heb je jezelf echt niet in de hand en ben je echt verslaafd; waarom doe je het jezelf dan überhaupt aan? Kijk eens naar de consequenties van zo'n operatie, dan moet je er toch gewoon 100% achterstaan en het 100% aankunnen. Dus ja, ik ben van mening dat het dan echt bepaalde types zijn die ervoor kiezen om zich weer vol te proppen na zo'n operatie. Misschien kort door de bocht, wie weet. Maar als ik zelf zoveel overgewicht zou hebben dat ik in aanmerking kom voor zo'n operatie, denk ik er wel 1000x over na of het wel geschikt is voor mij.
Het is toch een stuk makkelijker te leren als je ziek word van wat je eet, lijkt me.quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ze dat konden hadden ze uberhaupt die maagband niet nodig gehad...
Hey, I'm with you on this one. Dat soort mensen verdienen een slap in the face, met een stoel.quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nja. Ik vind het vreemd om na zo'n operatie na 1 week patat te gaan eten of om ongezonde dingen te 'leren' eten. Je ondergaat zo'n operatie toch met een doel lijkt meMaar wellicht ligt dat aan mij.
Overigens heb ik zo'n operatie sowieso nooit begrepen, maargoed.
Ja, maar je hebt eetproblemen en je hebt moedwillig debiel doen omdat je te zwakzinnig bent om weerstand tegen iets te bieden want "BOOOHOOOOOO Het is zo moeilijk"quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar nu doe je net alsof alleen tokkies een gebrek aan zelfinzicht hebben
psychische problemen met slechte copingsmechanismen komen echt bij allerlei soorten mensen voor
Of zijn eetproblemen alleen bij 'aso's' voor?
Onderdeel van een eetprobleem is juist vaak dat je zelf niet ziet hoe het allemaal in elkaar zit in je brein...
Maar wie ben jij om vanaf een afstand te bepalen welke van de 2 het is?quote:Op zondag 28 september 2014 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt eetproblemen en je hebt moedwillig debiel doen omdat je te zwakzinnig bent om weerstand tegen iets te bieden want "BOOOHOOOOOO Het is zo moeilijk"
Dus wacht even, tegenwoordig mag je geen mening meer hebben over iemand?quote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om vanaf een afstand te bepalen welke van de 2 het is?
Maar goed, daar ging het niet eens over... Yaaar ging er vanuit dat het allemaal tokkies waren en dat vind ik echt een enorm aparte conclusie. Maar dat heb ik al uitgelegd
Natuurlijk mag dat, ik vind het persoonlijk alleen juist nogal asociaal om te oordelen over mensen terwijl je niets weet van hun persoonlijke situatie. Vooral als daar woorden als 'zwakzinnige teringmongool' aan te pas komenquote:Op zondag 28 september 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus wacht even, tegenwoordig mag je geen mening meer hebben over iemand?Well, doek heel de wereld dan maar op
Als je friet gaat eten na een GBP ben je een zwakzinnige tering mongool die te dom is om te schijten, laat staan om te leven.
Dus. Dat.
Nee, ik geloof dat er mensen met eetproblemen zijn. Alleen ik bedoel: zo'n operatie is enorm ingrijpend, de consequenties van ongezond voedsel eten dan al helemaal, daar denk je dan toch super goed over na? Als je weet dat je heel verslaafd bent aan ongezond eten, waarom neem je dan zo'n risico als je je eetstijl (nog) niet kunt aanpassen? Daarom denk/vind ik echt dat de personen die na zo'n operatie bewust friet gaan (leren) eten of zelfs na 1 week alweer beginnen met frituur, tokkies zijn. Het heeft niet eens te maken met zelfinzicht, denk ik, maar eerder met gezond verstand.quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar nu doe je net alsof alleen tokkies een gebrek aan zelfinzicht hebben
psychische problemen met slechte copingsmechanismen komen echt bij allerlei soorten mensen voor
Of zijn eetproblemen alleen bij 'aso's' voor?
Onderdeel van een eetprobleem is juist vaak dat je zelf niet ziet hoe het allemaal in elkaar zit in je brein...
Dan moet je al wel beseffen dat je verslaafd bentquote:Op zondag 28 september 2014 16:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat er mensen met eetproblemen zijn. Alleen ik bedoel: zo'n operatie is enorm ingrijpend, de consequenties van ongezond voedsel eten dan al helemaal, daar denk je dan toch super goed over na? Als je weet dat je heel verslaafd bent aan ongezond eten, waarom neem je dan zo'n risico als je je eetstijl (nog) niet kunt aanpassen? Daarom denk/vind ik echt dat de personen die na zo'n operatie bewust friet gaan (leren) eten of zelfs na 1 week alweer beginnen met frituur, tokkies zijn. Het heeft niet eens te maken met zelfinzicht, denk ik, maar eerder met gezond verstand.
Ik ook wel eens. Maar als ik 150 kilo weeg en ik weet dat ik geen weerstand kan bieden tegen ongezond eten, dan kies ik echt niet voor zo'n operatie. Omdat daar best wat consequenties aan verbonden zitten en omdat je dat toch doet met een doel.quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja...
Ik ben ook regelmatig te zwakzinnig om weerstand te bieden hoor.
Daarom ben ik ook nog steeds geen steek verder terwijl anderen ondertussen vijftien of twintig kilo verder zijn afgevallen.
Ik hoef alleen geen maagband of gelijksoortige operatie...
En ik hoop ook van harte dat het nooit zo ver komt.
Ja natuurlijk, dat ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Maar als ik 150 kilo weeg en ik weet dat ik geen weerstand kan bieden aan ongezond eten, dan kies ik echt niet voor zo'n operatie. Omdat daar best wat consequenties aan verbonden zitten en omdat je dat toch doet met een doel.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is toch een stuk makkelijker te leren als je ziek word van wat je eet, lijkt me.
Laten we het hiermee afsluiten.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal er zo over ophouden maar ik ga toch nog 1 ding zeggen
Ik heb een eetprobleem gehad, en heel heel domme dingen gedaan. Dingen die mijn gezondheid veel verder in gevaar brachten dan alleen maar 'ongezond eten' of 'verkeerde keuzes maken'
Als ik ouder was geweest en de optie had gehad een maagband te nemen weet ik niet of ik daarin een weloverwogen keuze had kunnen maken
Maakt mij dat een tokkie of dom? Absoluut niet. Mensen die mij kennen zullen mij juist echt niet met die termen omschrijven.
Maar een eetprobleem is iets complex en degene die hier zo hard oordelen geven er juist blijk van dat ze zelf niet bepaald intelligent genoeg zijn om dat te kunnen of willen begrijpen
Ehm, het ging over mensen die een operatie hebben gehad en dan moedwillig troep naar binnen werkenquote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja...
Ik ben ook regelmatig te zwakzinnig om weerstand te bieden hoor.
Daarom ben ik ook nog steeds geen steek verder terwijl anderen ondertussen vijftien of twintig kilo verder zijn afgevallen.
Ik hoef alleen geen maagband of gelijksoortige operatie...
En ik hoop ook van harte dat het nooit zo ver komt.
Ik vind die superfoods waaaay overpricedquote:Op zondag 28 september 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ontopic: de 'superfoods' zijn in de aanbieding bij de AH deze week
Ik ben zelf niet zo thuis in de superfoods maar er zitten heel veel noten(mixen) bij (ongebrande amandel, paranoten, cashews etc)
En de zonnatura repen
Neequote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef Yaaar het volgende:
Is artisan pizza gezond? Nooit van gehoord.
Jaaaa! Pizza makenquote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik maak gewoon zelf een volkoren deeg en maak gewoon geen achterlijk grote pizza. Wat ik vroeger wel deed.
Niet m'n beste weekend gehad qua eten. Komende dagen weer netjes eten. Vrijdag ga ik weer als vrijwilliger koken, dus dan wil ik ook weer niet te streng zijn (ookal viel dat de vorige keer enorm mee qua eten), dus de rest van de week geen uitzonderingen en gewoon strak aan de planning.
Hebben vandaag ons moestuintje een beetje kaal geplukt en bassilicum-olie ijsblokjes gemaakt en vismarinade van andere kruiden en dat net inclusief vis in de vriezer gegooid.Altijd makkelijk en de moestuin was toch nog maar één grote chaos.
Beterschap.. altijd vervelend om ziek te zijnquote:Op maandag 29 september 2014 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ziek...Nja, beter vandaag dan later deze week. Grote broer gaat trouwen en dat wil ik niet koortsig en snotterig rondlopen.
Ik eet even waar ik zin in heb. Meeste dingen staan me tegen, dus luister maar even naar m'n lijf:
O: Klein beetje overgebleven zilvervliesrijst van gisteren met 2 tl suiker en een beetje boter uit de magnetron. 2 geroosterde boterhammen met boter en een tl suiker.
Rest van de dag probeer ik in ieder geval nog een glas vruchtensap te drinken, yoghurt of brood met aardbeien te eten en iets van avondeten binnen te houden.
Misschien ben ik niet zo "smart", maar wat is een smartbar?quote:
haha smart ben je heus welquote:Op maandag 29 september 2014 09:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Beterschap Tink.
Goed weekend achter de rug, niks raars. Lijstje voor vandaag is weer hetzelfde als vrijdag.
[..]
Misschien ben ik niet zo "smart", maar wat is een smartbar?
je kan er ook nog gerookte kip en champignons aan toevoegen als je geen zalm hebt liggen/ wil gebruikenquote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh die broccoli saus klinkt goed en ik heb nog een pak amandelmelk waar ik vanaf moet! Nooit bedacht dat ik er ook mee kan koken
quote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Danter het volgende:
[..]
haha smart ben je heus welhet zijn proteine repen van de body en fitshop! Ik neem ze bijna elke dag wel als tussendoortje omdat ze lekker vullen (dus dan ga ik niet snaaien tussen mn lunch en avondeten in) en de extra eiwitten kan ik ook wel gebruiken
Ben benieuwd naar de foto!quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaa, net even de jurk voor vrijdag gepast en hij zit prachtig!
Na vrijdag een mooie foto, maar nu ben ik er gewoon vast even blij om. Verder voel ik me wel nog steeds belabberd...
quote:Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap tink!
Vandaag gaat een moeizame dag worden.Voordeel is wel dat slapend voedselschuiven me tot op heden niet is gelukt.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb alle pindakaas weggeflikkerd. Als ik me niet kan beheersen, dan maar even niet.
Daarom tot op heden.quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt serieus van die slaapwandelaars die dan s nachts de hele koelkast plunderen.
Ik moet daar weer strenger in worden geloof ikquote:Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom tot op heden.
Nah, zal wel loslopen. Straks mijn meegebrachte lunch opeten, het stationsvoer negeren gaat gelukkig prima tegenwoordig.
Er te krenterig voor zijn helpt heel veel.quote:Op maandag 29 september 2014 14:00 schreef Shay_ het volgende:
[..]
Ik moet daar weer strenger in worden geloof ik
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er te krenterig voor zijn helpt heel veel.
Als mn salaris net is gestort ben ik daar altijd wat makkelijker inquote:Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er te krenterig voor zijn helpt heel veel.
Beterschap Tink!quote:Op maandag 29 september 2014 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ziek...Nja, beter vandaag dan later deze week. Grote broer gaat trouwen en dat wil ik niet koortsig en snotterig rondlopen.
Ik eet even waar ik zin in heb. Meeste dingen staan me tegen, dus luister maar even naar m'n lijf:
O: Klein beetje overgebleven zilvervliesrijst van gisteren met 2 tl suiker en een beetje boter uit de magnetron. 2 geroosterde boterhammen met boter en een tl suiker.
Rest van de dag probeer ik in ieder geval nog een glas vruchtensap te drinken, yoghurt of brood met aardbeien te eten en iets van avondeten binnen te houden.
En er zitten helemaal geen krenten in die soepquote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Wat leuk dat je die pompoensoep gaat maken! Hij is hier favoriet, maar de laatste keren dat ik in de supermarkt liep lagen er alleen maar van die mini pompoenen en dat dan voor 2 euro, vind ik een beetje zonde.
Blijkt maar weer wat voor een krent ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben niet bewust op dieet geweest hoor, voor het geval mensen dat denken. dat is niet goed voor de baby. maar ik ben gewoon afgevallen... zomaar)Kwak
ja de rest is lastig, met zo'n groeiende buik. zullen we wel zien als baby eruit isquote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Je kan het vooral ook goed zien aan je gezicht, veel meer detail zeg maar.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kom even crossposten uit het dikke buikentopic, omdat ik zelf ook wel heel blij ben met hoeveel slanker ik ben (lekker tegenstrijdig)
progressnu volhouden na de bevalling!
De foto doet het niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben niet bewust op dieet geweest hoor, voor het geval mensen dat denken. dat is niet goed voor de baby. maar ik ben gewoon afgevallen... zomaar)![]()
das gek, hij staat gewoon op imgur! niet ergens prive ofzo...en als je op de link klikt in de quote?quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
De foto doet het niet bij mij
welkom in de wereld van zwangeren en ontzwangeren. foto's na je bevalling waarin je langzaam weer een ander lijf krijgt, je buik "plooit terug" zogezegd. nou ja, dat hoop je danquote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Karstman het volgende:
Jeumig, inderdaad vooral in het gezicht goed te zien, mooi hoor!
En BE, terugplooifoto's?
dit voelt op een of andere manier niet als een compliment... maar dat zullen mijn hormonen wel zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
Je gezicht is echt een heeel stuk beter zo al!
noted. ik zou het zelf niet zo verwoorden... klinkt een beetje alsof iemand er nu dan eindelijk bíjna mee door kan naar jouw normen ofzoquote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoel het als een compliment, het is toch een goede verandering?
Nou, we worden het daar niet over eens denk ik. Je kunt iets wel niet beledigend bedoelen, maar dat maakt het nog niet minder beledigendquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon altijd eerlijk, bedoel zulke dingen niet als belediging. Dat van laatst ook niet, tis meer dat ik altijd een bmi rond de 30 heb gehad en dus zie dat zo'n figuur dus ook rond zo'n bmi zit.
Ik zeg nergens dat dat lelijk of slecht is. Het gaat er uiteindelijk om waar we onszelf goed bij voelen.
Het zijn je hormonen niet, haar reactie is niet erg aardig geformuleerd.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit voelt op een of andere manier niet als een compliment... maar dat zullen mijn hormonen wel zijn.
Ah... terugplooien, ontzwangeren.. ik leer allemaal nieuwe kreten hier, niet dat ik zie hoe ik die in mijn dagelijkse vocabulaire ga gebruiken maar goedquote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welkom in de wereld van zwangeren en ontzwangeren. foto's na je bevalling waarin je langzaam weer een ander lijf krijgt, je buik "plooit terug" zogezegd. nou ja, dat hoop je dan
Toch weer iets geleerd vandaagquote:Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ah... terugplooien, ontzwangeren.. ik leer allemaal nieuwe kreten hier, niet dat ik zie hoe ik die in mijn dagelijkse vocabulaire ga gebruiken maar goed
Eerlijkquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon altijd eerlijk, bedoel zulke dingen niet als belediging. Dat van laatst ook niet, tis meer dat ik altijd een bmi rond de 30 heb gehad en dus zie dat zo'n figuur dus ook rond zo'n bmi zit.
Ik zeg nergens dat dat lelijk of slecht is. Het gaat er uiteindelijk om waar we onszelf goed bij voelen.
en soms kun je ook te eerlijk zijnquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
IMHO bestaat zoiets als te eerlijk niet. Maar wie ben ik.quote:Op maandag 29 september 2014 19:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en soms kun je ook te eerlijk zijn
De lijn tussen eerlijk en bot&kwetsend is klein Qquote:Op maandag 29 september 2014 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
IMHO bestaat zoiets als te eerlijk niet. Maar wie ben ik.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kom even crossposten uit het dikke buikentopic, omdat ik zelf ook wel heel blij ben met hoeveel slanker ik ben (lekker tegenstrijdig)
progressnu volhouden na de bevalling!
*Lurker ontwaakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben niet bewust op dieet geweest hoor, voor het geval mensen dat denken. dat is niet goed voor de baby. maar ik ben gewoon afgevallen... zomaar)
Lees hier veel mee, gewoon voor tips en zulks. Maar wil nu toch even reageren en zeggen dat je er goed uitziet! Goed bezig
En even een edit, iedereen is goed bezig*terug naar lurk stand*
[ Bericht 6% gewijzigd door mieknok op 29-09-2014 20:23:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |