SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Eerst even eenvoor Karstman, niet alleen voor hoever 'ie al is, maar ook voor de manier waarop.
En hoe ik dik ben geworden? Lijkt wel wat op het verhaal van danter, vooral veel eten en daarnaast ook nog eens aan de zooi. Wel heel lang aan sport gedaan ook, ik heb denk ik max 2 jaar niet gesport.
Maar goed ook, ik wil niet weten hoe mijn lijf er anders aan toe was geweest.![]()
Heb het inderdaad wel vaker gehoordquote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.
Zit dus wel een kern van waarheid in, ik verklaarde hem eigenlijk voor gek![]()
Ik herken dat wel. Boven een bepaald gewicht kunnen mensen het moeilijk meer schatten. Ik ben ook nog eens 1,95 en dat maakte, zei men, dat ik vooral groot overkwam maar niet extreem dik, nog enigszins in proportie. Maar wel met een BMI van fucking 42quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:
Dus.. ik ben/was gewoon een vreetzakik heb geluk dat ik altijd gelijkmatig ben aangekomen en hoe dik ik ook was.. mijn lichaam was altijd redelijk in "proportie" mensen geloofde mij ook nooit als ik mijn gewicht zei.. en ik maakte mijzelf altijd wijs dat het spieren waren door het vele sporten..
tot ik naar de dokter ging voor iets anders en hoorde dat ik voor 39% uit vet bestond.. en dat dat niet echt gezond is.. icm een BMI van 28/29... vanaf toen ben ik mijn leefstijl gaan omgooien
Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Thx voor de antwoorden en succes met afvallen
Ik vroeg het me alleen afquote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ga je nu weer weg uit het topic of behoor je niet tot de doelgroep?
Duidelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen afBij mij mag er 'op zich' wel iets van af, maar ik geloof niet dat ik tot de doelgroep behoor
Ik sportte vroeger heel veel en at daarbij ook veel. Toen ik geblesseerd raakte en naar de middelbare school ging, gingen we in tussenuren snoep en chips halen en gazeuse drinken. In combinatie met het vele sporten ging dat al redelijk mis. Zat toen rond de 90 kilo met een jaar of 16 denk ik (tov 60 kilo in groep acht). Toen ik op kamers ging wonen, was de rem er helemaal af. Veel drinken, veel eten, ontbijten met worstenbrood van de uni, voor twee dagen eten in één keer opeten, een hele beker roomkwark als tussendoortjes...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk dat er hier zo weinig mannen zitten. Afvallen is toch niet iets alleen voor vrouwen?
Vraagje: zijn de meesten van jullie te zwaar/dik geworden door te veel eten (en te weinig bewegen) of zijn het ook vaak overgebleven kilo's van zwangerschappen etc. En zijn er hier ook mensen die eigenlijk wel normaal eten/aten, maar bijvoorbeeld veel te veel suikerhoudende drankjes (energiedrankjes, cola etc.) drinken/dronken?
Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik gooi lekker mijn laatste post in herhaling.
[..]
Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel ging eten, kwam ik heel snel aan.
Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen.En ik wil gewoon resultaat zien.
Nee, maar het is toch opmerkelijk dat er helemaal niks vanaf is vind ik. Vocht vasthoudend of niet, ik vind het kut. Niet eens dat ik er meteen 3 kilo vanaf wil, maar 1 kilo was al leuk geweest.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug. Je bent goed bezig en verwacht nu meteen 3 kilo? Als je op een gezonde manier aan de slag gaat, gaat het soms iets langzamer, maar op de lange termijn is dat een stuk gezonder dan drie weken crashen en vervolgens weer omhoog jojo-en. Je at er geen 3 kilo per week bij, er gaan ook geen 3 kilo per week af.
Je spieren houden vocht vast als je net weer begint met sporten. Ik ben ook altijd minstens een kilo zwaarder als ik heb hardgelopen. Of als het toevallig die tijd van de maand is. Geef het in ieder geval 2 weken.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden![]()
Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen.En ik wil gewoon resultaat zien.
Exact dat!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik achteraf zo'n openbaring vond was dat mijn slanke vriendinnetje alleen in het weekend cola mocht en zich kon houden aan 1 klein snoepje per dag. Ook at ze bruin brood en vrijwel geen tussendoortjes. Als kind denk je dan 'slank is gewoon haar bouw en ik ben gewoon voller', maar dat is onzin. Ze at gewoon veel en veel minder dan ik en fietste elke dag een uur. Ik voelde me natuurlijk altijd dikker omdat ik vroeg in de puberteit kwam en meer een peerfiguur had (stevige benen). Als iedereen dunnere benen heeft dan jij en nog geen vrouwelijke vormen, dan lijkt slank zijn onbereikbaar. Waarom zou je dan nog letten op wat je eet?
Zodoende....
Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef Danter het volgende:
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven "stevig" in mijn familie is wat steviger zijn algemeen geaccepteerd.. en toen werd ik gewoon steeds dikker door veel en veel te veel te eten (ik ben altijd wel redelijk actief geweest) ik at makkelijk 6000+ Kcal op een dag.. ik at gezonde maaltijden maar naast die maaltijden elke dag chips, nootjes, toastjes met roomkaas.. en wat ik "gezond" at at ik ook veel.. een hele broccoli voor mijzelf 1,5 stuk vlees groot bord aardappels.. 2 borden pasta.. 2 broodjes én havermout als ontbijt etc.
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Hmm. Voedingcentrum zegt twee ons groente per dag, maximaal twee keer per week nitraatrijk. Dat is veel meer dan sla alleen. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee, ben alsnog benieuwd als er hier iemand is die er toevallig meer over weet.
Zit dus wel een kern van waarheid in, ik verklaarde hem eigenlijk voor gek![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben binnen één jaar dik geworden. Vorig jaar rond deze periode woog ik nog 58 en was ik gewoon slank. Toen ik stopte met sporten en veel chocolade/chips/snoep ging eten, kwam ik (logisch) heel snel aan. Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden![]()
Tsja, het is en blijft een advies. Misschien hangt dat samen met andere dingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook evenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet ook een hele broccoli, bloemkool, 1kg sperziebonen, 1kg wortelen, ect hoor. Maar idd als je daar niet bij beweegt zetten ook gezonde dingen aan.
Ja je moet er idd geen kruidenkaas en shit bij etenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Danter het volgende:
[..]
haha alleen dat is geen probleem, lees de rest ook evenen ik was toen niet zo mega actief.. gewoon 2x per week bewegen.. 6000+ kcal krijgen echt alleen topsporters er af gesport
Brood? Lunch salade met zalm en pasta?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben nu aan het lunchen, moet hier toch eens wat meer variatie in brengen.
Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.
Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën.
28 momenteelquote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voedingcentrum neem ik niet serieus. Die zegt 2 eieren per week ofzo. Ik eet er 14.
Ja zal wat in die hoek worden. Brood, kwark/yoghurt, ei. Pasta eigenlijk nog nooit in een salade gehad, zal hier ook eens inkijken. Zalm is viesquote:Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brood? Lunch salade met zalm en pasta?
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
28 momenteel.. En alles is perfect in orde
Tering......quote:Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
28 momenteel.. En alles is perfect in orde
Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witlof in kleine stukje snijden, beetje geraspte kaas, beetje ham en een likje yoghonaise aangelengd met water.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben nu aan het lunchen, moet hier toch eens wat meer variatie in brengen.
Niet omdat sla verhaal, maar vijf weken, bijna zes, dezelfde lunch mee naar werk verveeld met wat. Moet even wat kunnen wisselen.
Zal eens wat lijstje uit de historie doorspitten, deze reeks zit vol met goede ideeën.
Ik eet in principe altijd het eigeel.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houdenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
28, begint het je niet tegen te staan? Ik word nu wel een beetje ei moe
Ooh ja dat zag ik laatst ook jaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je al hart-en vaatziekten hebt, kan dat ook prima.Je lichaam maakt de meeste cholesterol gewoon zelf dus de bijdrage van voeding daaraan is minimaal. Voedingscentrum loopt achter zoals met wel meer dingen (becel en transvettroep promotie
)
Jup, hele eitjes. Maar ik eet ze eigk altijd gekookt. Alleen vandaag gebakken. Net 1 op brood gehad en bij het avond eten 2 door de wokgroente.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie ook altijd het ei-geel? Ik hou wel van eieren, maar alleen ei-wit gaat me toch wat vervelen. Maar met eigeel tikt het voor mij nog teveel aan.
Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen uiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nope! Nu ben ik ze alweer een tijdje gewoon aan het koken, hard of nog net een beetje zacht.. Dan weer scrambled, dan weer ala uitsmijter op een sandwich, etc. etc. etc. dus, genoeg afwisseling om het lekker te houden.. Alleen het pellen en het splitten soms
Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenkenquote:Ik eet nu momenteel ook de eigelen, it fits my macro's.. Maar heb ook een tijdje 5 eiwitten en 2/3 eigelen gegeten.. Heb maatjes bij fitness die er 10 op een dag eten dus ik zie nog geen problemen met 4/5 per dag
..
Daarbij, eieren zijn het enige product volgens mij waar gelijk het hele aminoprofiel in zit..
Eimuffins!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, van zacht ga ik echt over mijn nek. Had gisteren per ongeluk een zachte. HUUUUU. Ik wilde een uitsmijten maken, maar had geen groentes of niks meer. Ook geen ui
[..]
Ik zou er echt geen 10 kunnen eten hoor. Ik ga wel eens even wat ei variatie bedenken
Oh ja vet lekker is datquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Van die eitjes die je pocheert in tomatensaus is ook erg lekker.
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Shakshuka of zoiets, dat is echt heul lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, recept?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ja, mijn 27 kilo heeft ook 1.5 jaar geduurd hoor. En spiermassa opbouwen en vet percentage verlagen gaat ook traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 25 september 2014 14:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het duurt allemaal zo lang, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |