Goedemorgen schoonheidquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet wel meer dan dat fout. Echt tragisch dit.
Zie genoeg vacatures langs komen die soms echt nergens op slaan qua eisen, opmerkingen, etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Krijg nu een vacature binnen, en die vind ik stiekem best wel gemeen.
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Thijsquote:
Steek onder de gordel inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Solquote:
Slaat nergens op idd. Maar ze kunnen het maken, vraag zat.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?quote:
Of niet. Doodgeboren veulens die vast zitten in het geboortekanaal worden ook uitgezaagd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?
quote:
Voor operaties en botten dus.quote:The origin is debated, but a chainsaw-like tool was made around 1830 by the German orthopaedist Bernhard Heine. This instrument, the osteotome, had links of a chain carrying small cutting teeth with the edges set at an angle; the chain was moved around a guiding blade by turning the handle of a sprocket wheel. As the name implies, this was used to cut bone.[11] The prototype of the chain saw familiar today in the timber industry was pioneered in the late 18th century by two Scottish doctors, John Aitken and James Jeffray, for symphysiotomy and excision of diseased bone respectively. The chain hand saw, a fine serrated link chain which cut on the concave side, was invented around 1783-1785. It was illustrated in Aitken's Principles of Midwifery or Puerperal Medicine (1785) and used by him in his dissecting room. Jeffray claimed to have conceived the idea of the chain saw independently about that time but it was 1790 before he was able to have it produced. In 1806, Jeffray published Cases of the Excision of Carious Joints by H. Park and P. F. Moreau with Observations by James Jeffray M.D.. In this communication he translated Moreau's paper of 1803. Park and Moreau described successful excision of diseased joints, particularly the knee and elbow. Jeffray explained that the chain saw would allow a smaller wound and protect the adjacent neurovascular bundle. While a heroic concept, symphysiotomy had too many complications for most obstetricians but Jeffray's ideas became accepted, especially after the development of anaesthetics. Mechanised versions of the chain saw were developed but in the later 19th Century, it was superseded in surgery by the Gigli twisted wire saw. For much of the 19th Century, however, the chain saw was a useful surgical instrument.
Nou hoe dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphysiotomyquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aansteller.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
Dat weet ik ook nietquote:
Vind je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Zo jammer ditquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
Er is een hele dunne jongen die ik wel eens heb geknuffeld. Dan voel je al die botjes zo.Ik vind het maar niks.
Kleine meisjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Dit had ik liever in DM gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht ik breng het nog redelijk subtiel maar Art... je bent te dun.
Curvy for the win.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
Er is een hele dunne jongen die ik wel eens heb geknuffeld. Dan voel je al die botjes zo.Ik vind het maar niks.
Je hebt dun en je hebt slank. Dun is echt niet mooi en fijn :/ en recht ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Anders had ik het niet gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
harharquote:
Heb je een foto van een voorbeeld van dun en of recht?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt dun en je hebt slank. Dun is echt niet mooi en fijn :/ en recht ook niet.
Ik vind een audi 50 duizend anders ook fijn om te knuffelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil gewoon wat te knuffelen hebben wat niet 5 keer in mij past
http://m.nydailynews.com/(...)-1-web.jpg&width=640quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Misschien omdat ik het associeer met iets fijns, kan ook.
Maar ook vrouwen met bijna geen bodyfat, ik voelde echt geen botjes.
[..]
harhar
[..]
Heb je een foto van een voorbeeld van dun en of recht?
Die is wel erg dun ja. Je kunt haar ribben tellen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://m.nydailynews.com/(...)-1-web.jpg&width=640
Ik weet niet waarom maar ik moest best lachenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind een audi 50 duizend anders ook fijn om te knuffelen.
En in te rijden, scheurt zo verdomt lekker.
Geef dat meisje eens wat te eten johquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geef haar een mcdonalds dieet. Komt ze zo van aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef dat meisje eens wat te eten joh
Waar associeer je het dan mee? Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Misschien omdat ik het associeer met iets fijns, kan ook.
Maar ook vrouwen met bijna geen bodyfat, ik voelde echt geen botjes.
Goede thighgapquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Petite meisjes kunnen wel mooi zijn, maar dan moeten ze wel rondingen hebben. Ronde billen, een wezenlijk verschil tussen taille en heupen.quote:
Eensquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die wel. Ik heb brede heupen dus het moet kunnen.
Het kan ook te magerquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan jouw ribben ook tellen, chubbje.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is wel erg dun ja. Je kunt haar ribben tellen.
De enige relatie die ik heb gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar associeer je het dan mee? Voor ieder wat wils.
Niet zo jaloers, jij.quote:
Dan zijn ze voor mij niet meer petite. Dan zijn ze gewoon klein.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Petite meisjes kunnen wel mooi zijn, maar dan moeten ze wel rondingen hebben. Ronde billen, een wezenlijk verschil tussen taille en heupen.
Gisteren appte een meisje die ik via Tinder had "ontmoet" dat ze toch geen date met me wil.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jouw ribben ook tellen, chubbje.
[..]
De enige relatie die ik heb gehad.
[..]
Niet zo jaloers, jij.
[..]
Dan zijn ze voor mij niet meer petite. Dan zijn ze gewoon klein.
Knuffelen is altijd goedquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
quote:
Eens...Dit is eng magerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.quote:
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.quote:
Dan heb jij andere ervaring dan ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Nee hoor, mijn knuffel knuffelt alleen maar.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Dat lijkt me echt zuur, dat iedereen denkt dat je anorexia hebt terwijl er gewoon een medische verklaring voor is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.
Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb jij andere ervaring dan ik.
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha.
Althans... Als er een film aan staat en ik ben bij de dame. De keren dat ik het mee maakte, duurde de film niet langer dan 5 minuten.
Of we keken de film af... en dan was het binnen 5 minuten raak.
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
Waar hangt dat vanaf dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.
Voelde ook erg ongemakkelijk.
Maar wie weet geeft de dame in kwestie ( en ik zelf ) het nog eens een kans.
Dat eerste deel is al fijn, gewoon lekker samen op de bank waarbij zij in mijn armen ligt. Ik kan daar makkelijk een hele avond mee door komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de filmquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zeker knus wezenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de bios of thuis?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
[..]
Kan zeker knus wezen
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zienquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
Val dan ook niet in slaap...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
biosquote:
Dat deed ik zeker nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Val dan ook niet in slaap...
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
bios
[..]
Dat deed ik zeker niet
Heb betreffende film later nog eens gezien, had niets gemist was saaie film.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zien
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.quote:
Ohwja, je rebound scharrel.. niet handig. Maar succes ermeequote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.
Die schop heb ik vrijwel verwerkt.....
Laten we zo zeggen dat ik dat meisje eerst onterecht onzeker had gemaakt..... en dat kwam omdat ik mn ex nog niet had verwerkt.
Nu had ik dus die mentale schop probleem aan haar verteld, en ze was daar super lief over.
Nu is het ook zo dat zij wat misselijk is behandeld door een andere scharrel en dat deed me nogal wat.
Ik was zelfs "blij"toen ze zei dat een bepaalde actie zijn laatste kans was.
Dus ik ga maandag vriendschappelijk wat drinken. Maar naar mijn gevoel weet ik "genoeg" en wil ik het eigenlijk wel opnieuw proberen.
Ben alleen beetje bang voor een schipbreuk. Maar goed.... wie weet valt het Maandag juist heel erg tegen.
Inderdaad, pizza is fucking awesome.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |