Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.quote:
Een beetje kan best maar niet volledig.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker etenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker eten.
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
http://photos-a.ak.instag(...)184_1228109064_n.jpg
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.
Die armenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
Armen zijn wel netjes, rest te afgetraindquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga stoppen met roken, wish me luck, imma need it
Succesquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik werd vanmorgen fucking benauwd wakker en het wordt nu pas een beetje beter. Mijn vriendin is ook al gestopt (ookal rookte ze pas kort en amper, beetje door mij, maar ach) dus dat helpt ook wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:42 schreef Barbusse het volgende:
Goodmorning. Hoe is het met je kat, yats?
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Fijn om te horen ditquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Goed om te horenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Succes!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.quote:
nou zo fijn vind ik ''em nietquote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.
Het is een fijne donderdag
Dan delen we die mening.quote:
We zeiden toch dat je nog iets zou horen.quote:
faxie de romanticus hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Festival aan het strand. Ik neem ook kleedje en wijn mee hehe
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?quote:
Ik had toch maar even iets gestuurdquote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
We zeiden toch dat je nog iets zou horen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?
neeequote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?
Told you so, bro.quote:
Ga van school af en vraag een uitkering aan danquote:
nee, dt lijkt mij een verdomd slecht ideequote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga van school af en vraag een uitkering aan dan
Wat ben ik blij dat ik daar van af benquote:
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had toch maar even iets gestuurd
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga van school af en vraag een uitkering aan dan
lolquote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Zat ik maar hele dagen op school, ik mis het.
Dan niet gaan huilenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, dt lijkt mij een verdomd slecht idee
Dude, wat doe je dan voor werk?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan?
[..]
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.
Zoek een echte baanquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef aeque het volgende:
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.
Ik mis de lessen zelf niet, vrouwelijke studentes dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Zat ik maar hele dagen op school, ik mis het.
En het studentenOVquote:Op donderdag 25 september 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ik mis de lessen wel.en de projecten.
En de drankjes/lunches met medestudenten.
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, wat doe je dan voor werk?
Ja dat ook.quote:
Onderbetaald zijn is anders heul hip hoor. Het bewijs van motivatie van 2014. Jij bofferd.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.
Je ma is wel een goede, merk ik?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Had nog een tweede event, dit keer in Amsterdam. Dan zou ik dus in één week 60 euro aan reiskosten kwijt zijn.Gelukkig wil mijn liefste mama mij brengen.
quote:
En dat gaat je lukken ookquote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.
Het is een fijne donderdag
Ik zit al de hele ochtend alleen op kantoor, maar ik verveel me geen moment.quote:
Logisch, niets leuker dan met zijn tweeën op een mooie plek onder een sterrenhemel met een flesje wijn zittenquote:
Mijn moeder is echt de allerbeste.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ma is wel een goede, merk ik?
heb je tegenwoordig werk dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:21 schreef yats het volgende:
Ik zit al de hele ochtend alleen op kantoor, maar ik verveel me geen moment.
[..]
Dat hebben meer mensen tegenwoordigquote:Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.quote:
Wat? Met dat belabberde taalgebruik van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Met dat belabberde taalgebruik van je?
Dit vind ik echt wel mooi.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je doet wel meer dan dat fout. Echt tragisch dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]Die d/t let toch niemand op blijkbaar
Motivatie? Waar dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onderbetaald zijn is anders heul hip hoor. Het bewijs van motivatie van 2014. Jij bofferd.
O dat geloof ik best hoor, maar een verschil van minimaal 1000 euro vind ik wel erg veel.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen tegenwoordig
Dat is flink inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:38 schreef aeque het volgende:
O dat geloof ik best hoor, maar een verschil van minimaal 1000 euro vind ik wel erg veel.
oh topquote:Op donderdag 25 september 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.
Goedemorgen schoonheidquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet wel meer dan dat fout. Echt tragisch dit.
Zie genoeg vacatures langs komen die soms echt nergens op slaan qua eisen, opmerkingen, etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Krijg nu een vacature binnen, en die vind ik stiekem best wel gemeen.
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Thijsquote:
Steek onder de gordel inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Solquote:
Slaat nergens op idd. Maar ze kunnen het maken, vraag zat.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?quote:
Of niet. Doodgeboren veulens die vast zitten in het geboortekanaal worden ook uitgezaagd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?
quote:
Voor operaties en botten dus.quote:The origin is debated, but a chainsaw-like tool was made around 1830 by the German orthopaedist Bernhard Heine. This instrument, the osteotome, had links of a chain carrying small cutting teeth with the edges set at an angle; the chain was moved around a guiding blade by turning the handle of a sprocket wheel. As the name implies, this was used to cut bone.[11] The prototype of the chain saw familiar today in the timber industry was pioneered in the late 18th century by two Scottish doctors, John Aitken and James Jeffray, for symphysiotomy and excision of diseased bone respectively. The chain hand saw, a fine serrated link chain which cut on the concave side, was invented around 1783-1785. It was illustrated in Aitken's Principles of Midwifery or Puerperal Medicine (1785) and used by him in his dissecting room. Jeffray claimed to have conceived the idea of the chain saw independently about that time but it was 1790 before he was able to have it produced. In 1806, Jeffray published Cases of the Excision of Carious Joints by H. Park and P. F. Moreau with Observations by James Jeffray M.D.. In this communication he translated Moreau's paper of 1803. Park and Moreau described successful excision of diseased joints, particularly the knee and elbow. Jeffray explained that the chain saw would allow a smaller wound and protect the adjacent neurovascular bundle. While a heroic concept, symphysiotomy had too many complications for most obstetricians but Jeffray's ideas became accepted, especially after the development of anaesthetics. Mechanised versions of the chain saw were developed but in the later 19th Century, it was superseded in surgery by the Gigli twisted wire saw. For much of the 19th Century, however, the chain saw was a useful surgical instrument.
Nou hoe dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphysiotomyquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aansteller.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
Dat weet ik ook nietquote:
Vind je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Zo jammer ditquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
Er is een hele dunne jongen die ik wel eens heb geknuffeld. Dan voel je al die botjes zo.Ik vind het maar niks.
Kleine meisjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |