Knuffelen is altijd goedquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
quote:
Eens...Dit is eng magerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.quote:
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.quote:
Dan heb jij andere ervaring dan ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Nee hoor, mijn knuffel knuffelt alleen maar.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Dat lijkt me echt zuur, dat iedereen denkt dat je anorexia hebt terwijl er gewoon een medische verklaring voor is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.
Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb jij andere ervaring dan ik.
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha.
Althans... Als er een film aan staat en ik ben bij de dame. De keren dat ik het mee maakte, duurde de film niet langer dan 5 minuten.
Of we keken de film af... en dan was het binnen 5 minuten raak.
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
Waar hangt dat vanaf dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.
Voelde ook erg ongemakkelijk.
Maar wie weet geeft de dame in kwestie ( en ik zelf ) het nog eens een kans.
Dat eerste deel is al fijn, gewoon lekker samen op de bank waarbij zij in mijn armen ligt. Ik kan daar makkelijk een hele avond mee door komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de filmquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zeker knus wezenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de bios of thuis?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
[..]
Kan zeker knus wezen
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zienquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
Val dan ook niet in slaap...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
biosquote:
Dat deed ik zeker nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Val dan ook niet in slaap...
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
bios
[..]
Dat deed ik zeker niet
Heb betreffende film later nog eens gezien, had niets gemist was saaie film.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zien
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.quote:
Ohwja, je rebound scharrel.. niet handig. Maar succes ermeequote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.
Die schop heb ik vrijwel verwerkt.....
Laten we zo zeggen dat ik dat meisje eerst onterecht onzeker had gemaakt..... en dat kwam omdat ik mn ex nog niet had verwerkt.
Nu had ik dus die mentale schop probleem aan haar verteld, en ze was daar super lief over.
Nu is het ook zo dat zij wat misselijk is behandeld door een andere scharrel en dat deed me nogal wat.
Ik was zelfs "blij"toen ze zei dat een bepaalde actie zijn laatste kans was.
Dus ik ga maandag vriendschappelijk wat drinken. Maar naar mijn gevoel weet ik "genoeg" en wil ik het eigenlijk wel opnieuw proberen.
Ben alleen beetje bang voor een schipbreuk. Maar goed.... wie weet valt het Maandag juist heel erg tegen.
Inderdaad, pizza is fucking awesome.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |