Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.quote:
Een beetje kan best maar niet volledig.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker etenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker eten.
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
http://photos-a.ak.instag(...)184_1228109064_n.jpg
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.
Die armenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
Armen zijn wel netjes, rest te afgetraindquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga stoppen met roken, wish me luck, imma need it
Succesquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik werd vanmorgen fucking benauwd wakker en het wordt nu pas een beetje beter. Mijn vriendin is ook al gestopt (ookal rookte ze pas kort en amper, beetje door mij, maar ach) dus dat helpt ook wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:42 schreef Barbusse het volgende:
Goodmorning. Hoe is het met je kat, yats?
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Fijn om te horen ditquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Goed om te horenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Succes!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.quote:
nou zo fijn vind ik ''em nietquote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.
Het is een fijne donderdag
Dan delen we die mening.quote:
We zeiden toch dat je nog iets zou horen.quote:
faxie de romanticus hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Festival aan het strand. Ik neem ook kleedje en wijn mee hehe
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?quote:
Ik had toch maar even iets gestuurdquote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
We zeiden toch dat je nog iets zou horen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?
neeequote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, the horror, zo kun je toch niet leven?
Told you so, bro.quote:
Ga van school af en vraag een uitkering aan danquote:
nee, dt lijkt mij een verdomd slecht ideequote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga van school af en vraag een uitkering aan dan
Wat ben ik blij dat ik daar van af benquote:
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had toch maar even iets gestuurd
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga van school af en vraag een uitkering aan dan
lolquote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Zat ik maar hele dagen op school, ik mis het.
Dan niet gaan huilenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, dt lijkt mij een verdomd slecht idee
Dude, wat doe je dan voor werk?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan?
[..]
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.
Zoek een echte baanquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef aeque het volgende:
Ik kan wel beter stoppen met mijn werk. Hou ik netto meer over.
Ik mis de lessen zelf niet, vrouwelijke studentes dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Zat ik maar hele dagen op school, ik mis het.
En het studentenOVquote:Op donderdag 25 september 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ik mis de lessen wel.en de projecten.
En de drankjes/lunches met medestudenten.
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, wat doe je dan voor werk?
Ja dat ook.quote:
Onderbetaald zijn is anders heul hip hoor. Het bewijs van motivatie van 2014. Jij bofferd.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.
Je ma is wel een goede, merk ik?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Had nog een tweede event, dit keer in Amsterdam. Dan zou ik dus in één week 60 euro aan reiskosten kwijt zijn.Gelukkig wil mijn liefste mama mij brengen.
quote:
En dat gaat je lukken ookquote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stop met roken en de kat van yats maakt het goed.
Het is een fijne donderdag
Ik zit al de hele ochtend alleen op kantoor, maar ik verveel me geen moment.quote:
Logisch, niets leuker dan met zijn tweeën op een mooie plek onder een sterrenhemel met een flesje wijn zittenquote:
Mijn moeder is echt de allerbeste.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ma is wel een goede, merk ik?
heb je tegenwoordig werk dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:21 schreef yats het volgende:
Ik zit al de hele ochtend alleen op kantoor, maar ik verveel me geen moment.
[..]
Dat hebben meer mensen tegenwoordigquote:Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
O op zich is er niks mis met de baan en het werk. Maar wordt gewoon zwaar onderbetaald.
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.quote:
Wat? Met dat belabberde taalgebruik van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Met dat belabberde taalgebruik van je?
Dit vind ik echt wel mooi.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je doet wel meer dan dat fout. Echt tragisch dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]Die d/t let toch niemand op blijkbaar
Motivatie? Waar dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onderbetaald zijn is anders heul hip hoor. Het bewijs van motivatie van 2014. Jij bofferd.
O dat geloof ik best hoor, maar een verschil van minimaal 1000 euro vind ik wel erg veel.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen tegenwoordig
Dat is flink inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:38 schreef aeque het volgende:
O dat geloof ik best hoor, maar een verschil van minimaal 1000 euro vind ik wel erg veel.
oh topquote:Op donderdag 25 september 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik werk tussen de 40 en de 50 uur per week bij een advocatenkantoor. Het is nu nog onbetaald (want in ruil voor het halen van mijn 2e master) maar ik heb een aanbod gekregen voor na die periode waar ik waarschijnlijk op in ga.
Goedemorgen schoonheidquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet wel meer dan dat fout. Echt tragisch dit.
Zie genoeg vacatures langs komen die soms echt nergens op slaan qua eisen, opmerkingen, etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Krijg nu een vacature binnen, en die vind ik stiekem best wel gemeen.
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Thijsquote:
Steek onder de gordel inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Daar hebben ze gewoon als vereiste dat jij havo of vwo hebt gedaan voor je hbo/wo diploma. Wat maakt dat nou weer uit als je gewoon de hbo/wo diploma hebt? Stelletje achterlijke mierenneukers.
Solquote:
Slaat nergens op idd. Maar ze kunnen het maken, vraag zat.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?quote:
Of niet. Doodgeboren veulens die vast zitten in het geboortekanaal worden ook uitgezaagd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien op een andere manier dan we allemaal denken nu?
quote:
Voor operaties en botten dus.quote:The origin is debated, but a chainsaw-like tool was made around 1830 by the German orthopaedist Bernhard Heine. This instrument, the osteotome, had links of a chain carrying small cutting teeth with the edges set at an angle; the chain was moved around a guiding blade by turning the handle of a sprocket wheel. As the name implies, this was used to cut bone.[11] The prototype of the chain saw familiar today in the timber industry was pioneered in the late 18th century by two Scottish doctors, John Aitken and James Jeffray, for symphysiotomy and excision of diseased bone respectively. The chain hand saw, a fine serrated link chain which cut on the concave side, was invented around 1783-1785. It was illustrated in Aitken's Principles of Midwifery or Puerperal Medicine (1785) and used by him in his dissecting room. Jeffray claimed to have conceived the idea of the chain saw independently about that time but it was 1790 before he was able to have it produced. In 1806, Jeffray published Cases of the Excision of Carious Joints by H. Park and P. F. Moreau with Observations by James Jeffray M.D.. In this communication he translated Moreau's paper of 1803. Park and Moreau described successful excision of diseased joints, particularly the knee and elbow. Jeffray explained that the chain saw would allow a smaller wound and protect the adjacent neurovascular bundle. While a heroic concept, symphysiotomy had too many complications for most obstetricians but Jeffray's ideas became accepted, especially after the development of anaesthetics. Mechanised versions of the chain saw were developed but in the later 19th Century, it was superseded in surgery by the Gigli twisted wire saw. For much of the 19th Century, however, the chain saw was a useful surgical instrument.
Nou hoe dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphysiotomyquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aansteller.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
Dat weet ik ook nietquote:
Vind je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Zo jammer ditquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
Er is een hele dunne jongen die ik wel eens heb geknuffeld. Dan voel je al die botjes zo.Ik vind het maar niks.
Kleine meisjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Dit had ik liever in DM gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht ik breng het nog redelijk subtiel maar Art... je bent te dun.
Curvy for the win.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
Er is een hele dunne jongen die ik wel eens heb geknuffeld. Dan voel je al die botjes zo.Ik vind het maar niks.
Je hebt dun en je hebt slank. Dun is echt niet mooi en fijn :/ en recht ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aansteller.
Dat voelt zo fijn.
Anders had ik het niet gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je?
harharquote:
Heb je een foto van een voorbeeld van dun en of recht?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt dun en je hebt slank. Dun is echt niet mooi en fijn :/ en recht ook niet.
Ik vind een audi 50 duizend anders ook fijn om te knuffelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil gewoon wat te knuffelen hebben wat niet 5 keer in mij past
http://m.nydailynews.com/(...)-1-web.jpg&width=640quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Misschien omdat ik het associeer met iets fijns, kan ook.
Maar ook vrouwen met bijna geen bodyfat, ik voelde echt geen botjes.
[..]
harhar
[..]
Heb je een foto van een voorbeeld van dun en of recht?
Die is wel erg dun ja. Je kunt haar ribben tellen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://m.nydailynews.com/(...)-1-web.jpg&width=640
Ik weet niet waarom maar ik moest best lachenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind een audi 50 duizend anders ook fijn om te knuffelen.
En in te rijden, scheurt zo verdomt lekker.
Geef dat meisje eens wat te eten johquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geef haar een mcdonalds dieet. Komt ze zo van aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef dat meisje eens wat te eten joh
Waar associeer je het dan mee? Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Misschien omdat ik het associeer met iets fijns, kan ook.
Maar ook vrouwen met bijna geen bodyfat, ik voelde echt geen botjes.
Goede thighgapquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Petite meisjes kunnen wel mooi zijn, maar dan moeten ze wel rondingen hebben. Ronde billen, een wezenlijk verschil tussen taille en heupen.quote:
Eensquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die wel. Ik heb brede heupen dus het moet kunnen.
Het kan ook te magerquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan jouw ribben ook tellen, chubbje.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is wel erg dun ja. Je kunt haar ribben tellen.
De enige relatie die ik heb gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar associeer je het dan mee? Voor ieder wat wils.
Niet zo jaloers, jij.quote:
Dan zijn ze voor mij niet meer petite. Dan zijn ze gewoon klein.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Petite meisjes kunnen wel mooi zijn, maar dan moeten ze wel rondingen hebben. Ronde billen, een wezenlijk verschil tussen taille en heupen.
Gisteren appte een meisje die ik via Tinder had "ontmoet" dat ze toch geen date met me wil.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jouw ribben ook tellen, chubbje.
[..]
De enige relatie die ik heb gehad.
[..]
Niet zo jaloers, jij.
[..]
Dan zijn ze voor mij niet meer petite. Dan zijn ze gewoon klein.
Knuffelen is altijd goedquote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind dunne meisjes maar niks, knuffelen is niks aan. Er was vandeweek een goede vriendin van me hier en ze had wat struggles, dus toen ze weg ging gaven we een knuffel en damn, het voelt of ik niks vast heb
Ben ik blij dat mijn vriendin beter knuffelbaar is
quote:
Eens...Dit is eng magerquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens dun meer, echt mager.
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.quote:
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.quote:
Dan heb jij andere ervaring dan ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Nee hoor, mijn knuffel knuffelt alleen maar.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Knuffelen loopt altijd ergens anders op uit.
Dat lijkt me echt zuur, dat iedereen denkt dat je anorexia hebt terwijl er gewoon een medische verklaring voor is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien niet met opzet. Vriendin van me is ook zo mager, maar haar darmen zijn helemaal kapot door gluten. Iedereen denkt dat ze anorexia heeft.
Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb jij andere ervaring dan ik.
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha.
Althans... Als er een film aan staat en ik ben bij de dame. De keren dat ik het mee maakte, duurde de film niet langer dan 5 minuten.
Of we keken de film af... en dan was het binnen 5 minuten raak.
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik haal de film meestal wel, tenzij het geen leuke film is. Afhankelijk of ik dan blijf slapen gebeurt er soms meer.
Waar hangt dat vanaf dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Na, de laatste keer dat het me overkwam gingen we het "plannen", stomste wat je kan doen.
Voelde ook erg ongemakkelijk.
Maar wie weet geeft de dame in kwestie ( en ik zelf ) het nog eens een kans.
Dat eerste deel is al fijn, gewoon lekker samen op de bank waarbij zij in mijn armen ligt. Ik kan daar makkelijk een hele avond mee door komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samen op de bank tegen elkaar zitten en random funny shit op het internet zoeken voor een uur of wat en pizza bestellen is underrated
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de filmquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zeker knus wezenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de bios of thuis?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
[..]
Kan zeker knus wezen
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zienquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
Film kijken op date, laatste keer dat ik dat gedaan heb miste ik helft van de film
Val dan ook niet in slaap...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
biosquote:
Dat deed ik zeker nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Val dan ook niet in slaap...
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
bios
[..]
Dat deed ik zeker niet
Heb betreffende film later nog eens gezien, had niets gemist was saaie film.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom moet ik the wolf nog steeds een keer in zijn geheel zien
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.quote:
Ohwja, je rebound scharrel.. niet handig. Maar succes ermeequote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat al eerder in dit topic en andere topics aangegeven dat ik maandag een mentale schop in mn maag had.
Die schop heb ik vrijwel verwerkt.....
Laten we zo zeggen dat ik dat meisje eerst onterecht onzeker had gemaakt..... en dat kwam omdat ik mn ex nog niet had verwerkt.
Nu had ik dus die mentale schop probleem aan haar verteld, en ze was daar super lief over.
Nu is het ook zo dat zij wat misselijk is behandeld door een andere scharrel en dat deed me nogal wat.
Ik was zelfs "blij"toen ze zei dat een bepaalde actie zijn laatste kans was.
Dus ik ga maandag vriendschappelijk wat drinken. Maar naar mijn gevoel weet ik "genoeg" en wil ik het eigenlijk wel opnieuw proberen.
Ben alleen beetje bang voor een schipbreuk. Maar goed.... wie weet valt het Maandag juist heel erg tegen.
Inderdaad, pizza is fucking awesome.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet handig in de zin van: Dat we het al keer geprobeerd hebben?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, je rebound scharrel.. niet handig. Maar succes ermee
Dat is wat je er uit pikt?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, pizza is fucking awesome.
Nou een rebound heeft natuurlijk een bepaalde 'functie'. Dat wist zij ook vooraf. Dus ik kan mij voorstellen dat het lastig blijkt om daar dan toch nog meer uit te halen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet handig in de zin van: Dat we het al keer geprobeerd hebben?
Je maakt me bang.
Ik denk ook dat het geen handige zet is om het weer te proberen. Maargoed, ik ken jullie of de situatie verder niet buiten de verhalen van jou. Het kan ook best ineens wel werken, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet handig in de zin van: Dat we het al keer geprobeerd hebben?
Je maakt me bang.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wat je er uit pikt?
Wat ben je toch een romanticus
Uhu, van de rebound wist ik dat. Maar ik had dat zelf niet eens door. En nee dat wist zij niet vooraf.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou een rebound heeft natuurlijk een bepaalde 'functie'. Dat wist zij ook vooraf. Dus ik kan mij voorstellen dat het lastig blijkt om daar dan toch nog meer uit te halen.
Maar niet bang worden, er zijn altijd uitzonderingen, en gewoon doen waar jij je lekker bij voelt!
Ze dacht dat ze me ex niet kon evenaren en nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het geen handige zet is om het weer te proberen. Maargoed, ik ken jullie of de situatie verder niet buiten de verhalen van jou. Het kan ook best ineens wel werken, je weet maar nooit.
Ik begrijp je wel, Myr.quote:
Zou jij kapsalon delen met een leuk meisje?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, Myr.
Anders moet je je pizza delen met een ander.
Ik stuur je wel even een linkje via DM van een persoon die klein is, maar ook heel slank. Alleen wel bol kontje en zo. Moment...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jouw ribben ook tellen, chubbje.
[..]
De enige relatie die ik heb gehad.
[..]
Niet zo jaloers, jij.
[..]
Dan zijn ze voor mij niet meer petite. Dan zijn ze gewoon klein.
Art, je moet niet iedereen foto' s van jezelf sturen. Dat mocht ik toch alleen zien?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een linkje via DM van een persoon die klein is, maar ook heel slank. Alleen wel bol kontje en zo. Moment...
Sowieso allebei een eigen pizza hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, Myr.
Anders moet je je pizza delen met een ander.
Is het een nudie dat het niet in het topic kan?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een linkje via DM van een persoon die klein is, maar ook heel slank. Alleen wel bol kontje en zo. Moment...
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het een nudie dat het niet in het topic kan?
Ja wilde eerst nudes sturen, maar het is mild gewordenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het een nudie dat het niet in het topic kan?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in kapsalon.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou jij kapsalon delen met een leuk meisje?
ik ook en ik kan het hebben als ik 150 meter loopquote:
Schande.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit kapsalon gegeten heeft?
Ga je schamen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Dat klopt ook wel aardig.quote:
quote:
k schaam me nu diep nooit dat goddelijke voer gegeten te hebben.quote:
Zal vast wel een tentje in de buurt zijn die nu open is om het aan te bieden.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
k schaam me nu diep nooit dat goddelijke voer gegeten te hebben.
En zo hoort hetquote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef yats het volgende:
k schaam me nu diep nooit dat goddelijke voer gegeten te hebben.
Gyrosquote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef Myraela het volgende:
Kapsalon is echt één van die dingen dat als je vraagt waar ik zin in heb, dan is het altijd dat. Of chips.
Beide overigens al heel erg lang niet op.
Ik heb het geproefd. Vond het niet zo enorm boeiendquote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Kan je weg sporten hequote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Kaas, patat en shoarma apart.Maar alles bij elkaar wordt me een te vette bende.
![]()
1800 kcal
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
![]()
1800 kcal
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
![]()
1800 kcal
"sporten"quote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zullen we samen kapsalon eten en dan lekker lui een filmpje kijken?
En daarna uiteraard sporten...
Smoothquote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietZullen we samen kapsalon eten en dan lekker lui een filmpje kijken?
Maar wel lekker.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
![]()
1800 kcal
quote:
Haha sporten. En lekker stinken naar knoflook.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietZullen we samen kapsalon eten en dan lekker lui een filmpje kijken?
:'D hehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha sporten. En lekker stinken naar knoflook.
ach, zo wel dat "sporten"als knoflook, is gezond.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha sporten. En lekker stinken naar knoflook.
Jammer dat het een mythe is dat orgasmes veel kcal verbranden.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:30 schreef K44S het volgende:
[..]
ach, zo wel dat "sporten"als knoflook, is gezond.
De weg daarheen doet dat welquote:Op donderdag 25 september 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat het een mythe is dat orgasmes veel kcal verbranden.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Owjee, ik kreeg nog een bericht....
Ze heeft twijfels over het date gebeuren omdat ze niet in de planning had om hier in NL te gaan daten, want uiteindelijk moet ze toch terug. Maar ze vindt het wel super leuk met me en hoopt dat dat door kan blijven gaan....
Klinkt als een soort van friendzone ...
Zaterdag gaat nog wel door overigens...
Maar toch....
Friends with benefits dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Ze heeft twijfels over het date gebeuren omdat ze niet in de planning had om hier in NL te gaan daten, want uiteindelijk moet ze toch terug. Maar ze vindt het wel super leuk met me en hoopt dat dat door kan blijven gaan....
Maar toch....
Ai die situatie ken ik maar al te goed...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maar toch....
D'awww.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maar toch....
Ai...Hoe lang wilde ze in Nederland blijven? Ik zou zaterdag gewoon even afwachten en gewoon net zoals op de eerste date zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maar toch....
Misschien als ik een leuk meisje ontmoet. Kan ik nu niks over zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou jij kapsalon delen met een leuk meisje?
De lengte komt in die foto's niet echt naar voren. Beetje sportief wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb net pannekoekenmeel gehaald. Maar denk toch dat ik voor de kapsalon gaquote:Op donderdag 25 september 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Het lekkere aan kapsalon is juist dat het zo vet is.En de knoflooksaus.
Wow, sukkelquote:Op donderdag 25 september 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens net terug van boodschappen doen (mijn god wat haat ik dat toch, met al die zwakzinnigen om me heen). Sta ik in te ruimen, stoot ik zo hard mijn hoofd dat ik buiten westen raak. Ik werd iig wakker op de vloer en heb nu een bonkend hoofd.De tering he.
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net pannekoekenmeel gehaald. Maar denk toch dat ik voor de kapsalon ga
Je kúnt je natuurlijk meteen weer afvragen of die twijfels niet al genoeg zeggen, in de zin van: als ze het/jou echt leuk zou vinden, dan zou ze niet twijfelen. Dat ken ik inmiddels ook wel goed genoeg.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maar toch....
Tja weet niet... misschien wel misschien niet. Ze is niet van de eenmalige dingen in ieder geval. Even afwachten maar weer dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Friends with benefits dan?
Joh, ik ken niks anders dan die situatiequote:Op donderdag 25 september 2014 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ai die situatie ken ik maar al te goed...
Je moet je echt goed bedenken wat je gaat doen. Ik heb zelf de fout gemaakt om er mee door te gaan. Vervolgens ging zij weg en was het ook echt klaar. Dan voel je je zacht gezegd 'niet prettig'...
Ahw...Er komt een moment dat het anders loopt. Echt waar.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, ik ken niks anders dan die situatie
Stap dan eens van de buitenlandse dames af...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, ik ken niks anders dan die situatie
Wil je graag voor die tijd dat ze hier is seks? Dan doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet niet... misschien wel misschien niet. Ze is niet van de eenmalige dingen in ieder geval. Even afwachten maar weer dan.
April...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ai...Hoe lang wilde ze in Nederland blijven? Ik zou zaterdag gewoon even afwachten en gewoon net zoals op de eerste date zijn.
Dan 'neem' je haar toch meerdere malen?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet niet... misschien wel misschien niet. Ze is niet van de eenmalige dingen in ieder geval. Even afwachten maar weer dan.
Dat is nog te doen. Tijd zat om haar zo verliefd op je te laten worden dat ze Denemarken niet meer op de kaart aan kan wijzen.quote:
smoothquote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nog te doen. Tijd zat om haar zo verliefd op je te laten worden dat ze Denemarken niet meer op de kaart aan kan wijzen.
Hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ahw...Er komt een moment dat het anders loopt. Echt waar.
Tja dat was de planningquote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nog te doen. Tijd zat om haar zo verliefd op je te laten worden dat ze Denemarken niet meer op de kaart aan kan wijzen.
Je weet wie het zegt.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaha![]()
Goedemiddag. Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:51 schreef Capstan het volgende:
Oh, en goedemiddag, trouwens. Ik kwam mijn 'gezicht' nog maar heel even laten zien, voordat ik zometeen een paar dagen weg ben
Niet dat ik nou zo'n vaste waarde ben, maar zelfs niet op Fok komen lurken is toch wel een aardige aderlating
Echt wel, wacht zaterdag nou eerst gewoon af en maak er gewoon een leuke date van. Wie weet is ze dan ineens vergeten dat ze ooit terug wil.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh ik ga nooit geluk in de liefde krijgen. Nooit.
Dat klinkt toch juist niet als friendzone? Meer angst van haar kant dat het echt wat wordt en dat ze dan moeilijk terug kan of ben ik te naïef?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Maar toch....
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer. De positieve uitleg is dat ze je echt wel leuk vindt en gewoon bang is dat het dan te moeilijk wordt als ze straks terug moet. Maar dan had ze die date uberhaupt niet moeten doen...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt toch juist niet als friendzone? Meer angst van haar kant dat het echt wat wordt en dat ze dan moeilijk terug kan of ben ik te naïef?
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt toch juist niet als friendzone? Meer angst van haar kant dat het echt wat wordt en dat ze dan moeilijk terug kan of ben ik te naïef?
Oh, waar spreken jullie af?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Poging #nummerzoveel om appel met kaneel te eten. Als mijn mondhoeken weer kapot gaan dan is mijn liefde voor kaneel over.
Het is een mogelijkheid maar dat had ze dan toch van tevoren kunnen bedenken?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit.
Bang dat ze faxie's hartje moet breken wanneer ze vertrekt naar Denemarken.
Precies, dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid maar dat had ze dan toch van tevoren kunnen bedenken?Dit klinkt eerder als een makkelijk excuus om het af te kappen zonder de ander te kwetsen.
Au, open mondhoeken.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Poging #nummerzoveel om appel met kaneel te eten. Als mijn mondhoeken weer kapot gaan dan is mijn liefde voor kaneel over.
True, zit ook wel wat in. Allicht zocht ze gewoon wat aandacht. Je kunt het op allerlei manieren interpreteren. Alleen zij weet hoe het echt zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid maar dat had ze dan toch van tevoren kunnen bedenken?Dit klinkt eerder als een makkelijk excuus om het af te kappen zonder de ander te kwetsen.
Ja, maar jij gaat altijd van het negatieve uit.quote:
Ik heb daarmee wel schrikbarend vaak gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat altijd van het negatieve uit.
Oh, gewoon hier in den lande. Niet ver dus, maar er even uit zijn is altijd wel weer prettig.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedemiddag. Waar gaat de reis heen?
Je username is 'aardbei'?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kun je nu geen liefde voor kaneel hebben?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets met uitzonderingen en regels...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daarmee wel schrikbarend vaak gelijk.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat deed hij toch net?quote:
Tuurlijk wel. Als tijnbrein en benzin een vriendin kunnen krijgen dan jij ook. En no offense naar de genoemde personen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies, helemaal gelijk. Geniet er in ieder geval van!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, gewoon hier in den lande. Niet ver dus, maar er even uit zijn is altijd wel weer prettig.
Ja, en daarom friendzoned ze mequote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
Tuurlijk wel. Als tijnbrein en benzin een vriendin kunnen krijgen dan jij ook. En no offense naar de genoemde personen.
Gelukkig luisteren mensen toch nooit naar wat ik zeg en blijven ze keer op keer dezelfde dingen doen en daarover zeuren.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is nog hoopquote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed hij toch net?
[..]
Tuurlijk wel. Als tijnbrein en benzin een vriendin kunnen krijgen dan jij ook. En no offense naar de genoemde personen.
Ik ook maar dan krijg ik van iedereen te horen dat ik niet moet miepenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet koffie nietquote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed hij toch net?
[..]
Dat gaat wel lukken!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, helemaal gelijk. Geniet er in ieder geval van!
Wacht zaterdag nu eerst af. Maak het gewoon gezellig en net zo leuk als de vorige date. En laat vooral niet teleurstelling merken.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en daarom friendzoned ze me![]()
Ik weet het allemaal niet .... [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken!
Dus, mensen: ik ga de hort op, en meld me hier ergens tegen het einde van het weekend wel weer.
De Faxmasjien wens ik veel succes en plezier en een goede afloop, en tegen de rest zeg ik: doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Of, nou ja...bepaal dat ook zelf maar lekker
Steek onder water dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig luisteren mensen toch nooit naar wat ik zeg en blijven ze keer op keer dezelfde dingen doen en daarover zeuren.
Mag zaterdag een pand verbouwen voor werkquote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef aeque het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar het Oktoberfest zaterdag in Rotterdam?![]()
Ik mag ook lekker werken zaterdagquote:Op donderdag 25 september 2014 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag zaterdag een pand verbouwen voor werk
De groeten Cap!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken!
Dus, mensen: ik ga de hort op, en meld me hier ergens tegen het einde van het weekend wel weer.
De Faxmasjien wens ik veel succes en plezier en een goede afloop, en tegen de rest zeg ik: doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Of, nou ja...bepaal dat ook zelf maar lekker
Da's een zuipfestijn toch? Ik ga al naar Duitsland.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef aeque het volgende:
Denk dat het niet samengaat met een dieet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef aeque het volgende:
Juist, niet alles willen analyseren and just go with the flow.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel nadenken. En al helemaal niet direct gaan lopen janken.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een geblaat over friendzone. Vanuit haar kan ik best begrijpen dat ze je als contact niet kwijt wilt, ook aangezien jullie samen kiten en zo... dat je hebt gezoend is helaas geen garantie dat de aantrekkingskracht genoeg is om ermee door te gaan.
Maar! Ze geeft ook aan het gezellig met je te vinden en de date in het weekend staat nog. Wacht die af en stuurt ze op geen moment aan tot zoenen of intimiteit, dan weet je (helaas) genoeg.
Makkelijk praten heb jijquote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel nadenken. En al helemaal niet direct gaan lopen janken.
Er is altijd hoop.quote:
Ik kan ook wel wat advies gebruikenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig luisteren mensen toch nooit naar wat ik zeg en blijven ze keer op keer dezelfde dingen doen en daarover zeuren.
Naar Munchen? Ik ben jaloers nu. Ik wil daar al jaren heen...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een zuipfestijn toch? Ik ga al naar Duitsland.
Zo praatte ik ook al toen ik single was. En mijn tieten maken echt niet al het verschil, voor de rest ben ik gewoon een lelijk wijf. Mannen vallen niet met bosjes voor mij neer. Een beetje persoonlijkheid en ballen hebben kan geen kwaad.quote:
Slecht excuus.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een zuipfestijn toch? Ik ga al naar Duitsland.
Nog slechter excuus.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat het niet samengaat met een dieet.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt al 10 jaar meer ervaring dan ik, en bent nog 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo praatte ik ook al toen ik single was. En mijn tieten maken echt niet al het verschil, voor de rest ben ik gewoon een lelijk wijf. Mannen vallen niet met bosjes voor mij neer. Een beetje persoonlijkheid en ballen hebben kan geen kwaad.
Wijze woorden. Daarom gewoon zaterdag afwachten fax.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een geblaat over friendzone. Vanuit haar kan ik best begrijpen dat ze je als contact niet kwijt wilt, ook aangezien jullie samen kiten en zo... dat je hebt gezoend is helaas geen garantie dat de aantrekkingskracht genoeg is om ermee door te gaan.
Maar! Ze geeft ook aan het gezellig met je te vinden en de date in het weekend staat nog. Wacht die af en stuurt ze op geen moment aan tot zoenen of intimiteit, dan weet je (helaas) genoeg.
Sorryquote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Ik geef geen advies meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat advies gebruiken
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Precies. Maar als ik zoiets zeg, wordt men gelijk boos. Ach, het laat zien wie slim genoeg is om mee om te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
The good life Kaneelquote:Op donderdag 25 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef geen advies meer.
Men luistert niet.
Ik heb betere dingen te doen. Zoals kapsalon eten en porno kijken.
[..]
Precies. Maar als ik zoiets zeg, wordt men gelijk boos. Ach, het laat zien wie slim genoeg is om mee om te gaan.
Ik heb laatst nog je advies opgevolgd, he, mr kapsalon.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men luistert niet.
[..]
Precies. Maar als ik zoiets zeg, wordt men gelijk boos. Ach, het laat zien wie slim genoeg is om mee om te gaan.
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd jouw advies opgevolgdquote:Op donderdag 25 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men luistert niet.
[..]
Heb je nog advies voor mij? Maakt niet over wat. Verras mequote:Op donderdag 25 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men luistert niet.
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat zei Vaas in Far Cry 3 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mensen doen stiekem best vaak wat met mijn advies.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, Roy.
Jij bent mijn grote voorbeeld.
Waarom krijg ik nooit adviesquote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd jouw advies opgevolgd
He, voordringerquote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je nog advies voor mij? Maakt niet over wat. Verras me
Meldt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen doen stiekem best vaak wat met mijn advies.
Don't eat the yellow snow.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een hosselbaas ben ik sinds mijn 12de.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt al 10 jaar meer ervaring dan ik, en bent nog 10 jaar jonger.
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt omdat je op Buddha leek.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen doen stiekem best vaak wat met mijn advies.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd jouw advies opgevolgd
Over het geen contact meer hebben met een zeker iemand?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog je advies opgevolgd, he, mr kapsalon.
Als je een minuut je adem inhoud verdwijnt je erectie van zelfquote:Op donderdag 25 september 2014 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is een goede! Eens gedacht dat het mango-ijs was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Don't eat the yellow snow.Gratis en voor niets.
Bij 5 minuten ook. Geheel vanzelf. Je bent dan dood.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een minuut je adem inhoud verdwijnt je erectie van zelf
Okayquote:Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij 5 minuten ook. Geheel vanzelf. Je bent dan dood.
Stel je eens voor hoe je jezelf zou voelen als je nog geen enkele echte relatie gehad zou hebben tot nu toe, en doe daar dan nog 10 jaar bijquote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een hosselbaas ben ik sinds mijn 12de.
Nee, over wat anders en bedankt. Slechte bui zeker.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Komt omdat je op Buddha leek.
[..]
Nee hoor.
[..]
Over het geen contact meer hebben met een zeker iemand?
Na 5 keer ofzo, ja.
Nee hoor. Je valt flauw door zuurstofgebrek, en dan ga je vanzelf weer ademen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij 5 minuten ook. Geheel vanzelf. Je bent dan dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |