quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Sowieso geen sterk punt en het waren ook wel belachelijke vrije trappen. Vooral dezequote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is dat trouwens met Vermeer en vrije trappen... begint een beetje sneu te worden dit.
Maarja, op naar zaterdag.. ben erg benieuwd.
Laatste keer dat ze met elkaar praatte lag de trainer er de volgende dag uit _o-quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oh ze praten nooit met elkaar.
Niet alleen een goede spits, gewoon te weinig spelers met scorend vermogen en een totaal gebrek aan persoonlijkheden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgens mij missen jullie een goede spits.
Idd heel jammer dat we de enige die samen met Toornstra het benodigde voetbalinzicht heeft op het middenveld, niet verkocht hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is het toch jammer dat Clasie niet verkocht is zeg, maakt absoluut het verschil niet.
Tyfusstraal toch op man. Waardeloze gozer.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je kijkt naar de jodensnavels he, die lopen altijd weg en fluiten altijd hun spelers uit. Als ze 25-0 voorstaan zijn die neusbekdieren nog niet tevreden.
't Legioen© daarentegen is altijd tevreden, zal nooit uitfluiten of kritiek uiten. Staan altijd als een blok, 12e man, achter de ploeg.
Zou er een verband bestaan tussen kampioenschappen en mentaliteit? #durftevragen
Die HMF moet vooral niet te veel denken is niet goed voor hem .quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe HMF nu over 'van Geelgod' denkt, wordt toch pijnlijk duidelijk dat hij van alles heeft gehaald, behalve scorend vermogen. Misschien dat Kazim nog gaat renderen, maar kost Feyenoord dus al de beker en kostbare punten in de eredivisie.
Wat een negativiteit, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Tyfusstraal toch op man. Waardeloze gozer.
Direct verlengen voor 4 jaar inderdaad. En Van Geel nog maar eens een salarisverhoging geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
Overigens zou ik het heel verstandig vinden als Feyenoord Rutten een nieuw contract aan biedt om zo steun te laten blijken.
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je kijkt naar de jodensnavels he, die lopen altijd weg en fluiten altijd hun spelers uit. Als ze 25-0 voorstaan zijn die neusbekdieren nog niet tevreden.
't Legioen© daarentegen is altijd tevreden, zal nooit uitfluiten of kritiek uiten. Staan altijd als een blok, 12e man, achter de ploeg.
Zou er een verband bestaan tussen kampioenschappen en mentaliteit? #durftevragen
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop, wat een kankerwedstrijd
Was op 2 september al duidelijk dat Van Geel had gefaald. Zal in de winterstop nog wel een middenvelder erbij worden gehaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe HMF nu over 'van Geelgod' denkt, wordt toch pijnlijk duidelijk dat hij van alles heeft gehaald, behalve scorend vermogen. Misschien dat Kazim nog gaat renderen, maar kost Feyenoord dus al de beker en kostbare punten in de eredivisie.
Dat zei ik een maand geleden al.. erg dom van Feyenoord om hem niet te verkopen op het moment dat hij het meeste waard is, want die kabouter maakt toch nooit het verschilquote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is het toch jammer dat Clasie niet verkocht is zeg, maakt absoluut het verschil niet.
Gedraag je niet zo als een jood manquote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamen
Kanjer eens een eind op joh met je t Legioen©. Wat denk je wel niet joh.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
HMF Is gewoon een mongoolquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Wat? Twee wedstrijden, twee vrije trappen tegen. Allebei dat hij aan de grond genageld staat... want zeg nou zelf, het was geen ultiem goede vrije trap van die van der Linden.quote:
Wat ik zeg, deze leek mij echt houdbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Sowieso geen sterk punt en het waren ook wel belachelijke vrije trappen. Vooral deze
HMF is boos.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Was op 2 september al duidelijk dat Van Geel had gefaald. Zal in de winterstop nog wel een middenvelder erbij worden gehaald.
HIHAHOquote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamen
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop, wat een topwedstrijd
uh, jawel?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
want zeg nou zelf, het was geen ultiem goede vrije trap van die van der Linden.
Dit. Gewoon totale vormcrisis.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf in ieder geval voor #teamvangeel. Als geheel zijn we er imo op papier op vooruit gegaan. En tegen Willem II en vandaag was het gewoon een kutwedstrijd waar een goede spits geen enkele verandering zou hebben gebracht.
Hoe kun je dit nou zeggen nadat je net een paar seizoenen Pelle in de spits hebt gehad? Een goede spits is vitaal voor het spel van welke ploeg dan ook...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf in ieder geval voor #teamvangeel. Als geheel zijn we er imo op papier op vooruit gegaan. En tegen Willem II en vandaag was het gewoon een kutwedstrijd waar een goede spits geen enkele verandering zou hebben gebracht.
Als je al maanden weet dat je spits vertrekt en je 20-25 goals gaat inleveren en je heel je spelbeeld om moet gooien...En dan kom je met Kazim....Man man manquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kwaliteitscrisisquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit. Gewoon totale vormcrisis.
Ja, kijk maar (hm, dit wil ik liever niet maar ach) naar ajax, wat een topspits liep daar de afgelopen seizoenen rondquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen nadat je net een paar seizoenen Pelle in de spits hebt gehad? Een goede spits is vitaal voor het spel van welke ploeg dan ook...
Wel fijn, dat op papier enzo, heb je zoveel aan ookquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit totaal geen gedachte achter een of andere tactiek.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel fijn, dat op papier enzo, heb je zoveel aan ook
http://www.dumpert.nl/mediabase/6618258/9ca92f7d/man_man_man.htmlquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je al maanden weet dat je spits vertrekt en je 20-25 goals gaat inleveren en je heel je spelbeeld om moet gooien...En dan kom je met Kazim....Man man man
Wat was dat ook alweer met die getrokken pistolen in het maasgebouwquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee. Boetius kon het vorig seizoen wel, Toornstra is gewoon een goede voetballer, net als Clasie en ga zo maar door.quote:
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. De zeperd van vanavond was niet eens een verrassing meer.. je weet bijna dat het gaat gebeurenquote:Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om de club iedere keer weer zo voor lul te zetten. Iedere keer weer...
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee. Boetius kon het vorig seizoen wel, Toornstra is gewoon een goede voetballer, net als Clasie en ga zo maar door.
Alleen achterin kom je op papier kwaliteit tekort.
Ja en wil je zeggen dat hij het verschil maakte? Hij is ten alle tijde een vreemde eend in de bijt, Ajax kan niet domineren omdat ze geen fatsoenlijke spits hebben. In de as moet je de beste voetballers hebben staan, het is niet voor niks dat de verdedigers bij Ajax doorgaans het meeste balbezit hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, kijk maar (hm, dit wil ik liever niet maar ach) naar ajax, wat een topspits liep daar de afgelopen seizoenen rond
Kan jij niet gewoon in Syrië gaan vechten teletekstjood.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Smoofie het volgende:
GA JE SCHAMEN!!! KEIHARD SCHAMEN!!!
Ik heb geen flauw idee waarop getraind wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Er zit totaal geen gedachte achter een of andere tactiek.
Undercover joden natuurlijk. Legioenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer met die getrokken pistolen in het maasgebouw
Waarom zou ik voor moslims gaan vechten?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in Syrië gaan vechten teletekstjood.
Wij hebben na PSV de beste selectie.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Zionistisch complot snap jequote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor moslims gaan vechten?
Klopt, maar om nou te zeggen dat er te weinig kwaliteit is. Die kwaliteit zie ik wel, zeker op het middenveld.. maar door de vorm komt het er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.
Dit is me een bullshit, hoe kun je 3 jaar boven je stand leven?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.
Even gefikst, loop jij met je eigen domheid te koopquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor tegen moslims gaan vechten?
Wat kan jij toch regelmatig de meest debiele onzin uitkramen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef RetRy32 het volgende:
Ahmadi halen en Vormer weg doen is sowieso de meest bizarre en trieste beslissing ooit geweest.
Uhm PSV?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wij hebben na Ajax de beste selectie.
Rutten is hier verantwoordelijk voor. Totaal geen vastigheid. Ziet veels te laat dat te Vrede en Immers niet samen gaan, en dat Kongolo en van Beek centraal moeten.
Rob Jacobs verwoorde het net goed op Rijnmond. te Vrede komt erin en dan zit die nieuwe kwibus van Rutten de instructies te geven. van Gastel en Gio zijn naar een 2e plan geschoven door Rutten terwijl die voorgaande jaren veel inspraak hadden en daardoor mede ook verantwoordelijk voor het succes. Echt schandalig. Optyfen met die Rutten.
Het probleem is is dat je dit serieus denktquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wij hebben na Ajax de beste selectie.
Hij bedoelt eigenlijk 3 jaar enorm veel mazzel gehad met Pelle en of Guidettiquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is me een bullshit, hoe kun je 3 jaar boven je stand leven?
Wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Even gefikst, loop jij met je eigen domheid te koop
"Hé kom, laten we scorend vermogen verwijderen om een speler te brengen zonder trap, snelheid, kracht, lengte, passeerbeweging of scorend vermogen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat kan jij toch regelmatig de meest debiele onzin uitkramen.
Dat is toch geen mazzel? Dat is blijkbaar wat dit elftal nodig heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk 3 jaar enorm veel mazzel gehad met Pelle en of Guidetti
Ook dit hebben we vaker gehoord.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het probleem is is dat je dit serieus denktEn je bent niet eens de enige Feyenoorder
![]()
Ach, tegen topclubs zijn we het bestequote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef satecl het volgende:
Het erge is gewoon nog dat het moeilijke programma nog moet beginnen.....
quote:"Geloof mij nou maar, Feyenoord verliest niet drie keer achter elkaar''
-Johan Boskamp
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dit hebben we vaker gehoord.
Straks eindigen we gewoon weer boven PSV hoor die Cocu kan er nog steeds geen reet van.
Ja denk het ookquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik begin toch sterk het idee te krijgen dat Vermeer de boel saboteert bij Feyenoord. Die manier waarop hij keept is vrij dubieus. Hij blijft een echte Ajacied
Scorend vermogen alleen uit vrije trappen, en Toornstra heeft een prima trap, dus nu heb je een basisspeler die een goede trap heeft. Vormer was een reservespeler met een goede trap.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Hé kom, laten we scorend vermogen verwijderen om een speler te brengen zonder trap, snelheid, kracht, lengte, passeerbeweging of scorend vermogen.
Misschien 1-1 met verlenging, dan wint Feyenoord de conditieslag en zouden ze 1-2 winnen in de 119e minuutquote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Zonder Vermeer was het vandaag 0-4 geworden of zo?
Is toch elk jaar man.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohja, nee oke. Goed punt
Wat is deze.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohja, nee oke. Goed punt
Welke bal had Mulder gehad / wie had er gescoord?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien 1-1 met verlenging, dan wint Feyenoord de conditieslag en zouden ze 1-2 winnen in de 119e minuut
Shit man goede argumenten dit, vooral het eerste.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Scorend vermogen alleen uit vrije trappen, en Toornstra heeft een prima trap, dus nu heb je een basisspeler die een goede trap heeft. Vormer was een reservespeler met een goede trap.
Ga Club Bruggen supporten ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Shit man goede argumenten dit, vooral het eerste.
Rodaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heeft Vormer bij Feyenoord überhaupt een veldgoal gemaakt? Want daar moet je hem op beoordelen. Boeit me niet wat hij bij Roda deed.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ah, je hebt zelfkennis, mooi zoquote:
Alsof hij bij Feyenoord uberhaupt speeldequote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heeft Vormer bij Feyenoord überhaupt een veldgoal gemaakt?
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch elk jaar man.
PSV heeft de beste selectie van de Eredivisie dit jaar gaat het echt gebeuren, uiteindelijk staan die boertjes gewoon waar ze moeten staan, zesde of zo
En dat had vast een reden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof hij bij Feyenoord uberhaupt speelde
Ga slapen joh debiel.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een lulpraatje weer.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Rutten wil iig nog niet moedeloos worden...
De supporters, spelers en de rest van de technische staf wel... Rutten niet
kanker jij dan gewoon op naar je eigen topic, ga lekker over PEC - PSV praten, alsof dat zo goed was ipv hier te trollenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Je staat 14e en verliest net tegen GAE en je gaat het over PSV hebbenTypisch weer
Veel plezier in de Jupiler League, precies waar de Feyenoordertjes horen
Denk dat maar joh, over 3 weken zul je wel accepteren dat ik gelijk heb, want zeg nou zelf, ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ga slapen joh debiel.
Dat heeft die misschien 3 keer bij Feyenoord gedaan. el Ahmadi is op zijn positie 3 klasse beter.
Gaat helaas nooit gebeuren, dan zal de KNVB ingrijpen en zullen de scheidsrechters pro-Feyenoord fluiten zoals in hun eerste wedstrijd tegen ADO (tevens de enige wedstrijd die Feyenoord dit seizoen gewonnen heeft)quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Je staat 14e en verliest net tegen GAE en je gaat het over PSV hebbenTypisch weer
Veel plezier in de Jupiler League, precies waar de Feyenoordertjes horen
Een medestander!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ga slapen joh debiel.
Dat heeft die misschien 3 keer bij Feyenoord gedaan. el Ahmadi is op zijn positie 3 klasse beter.
Rutten moet is een keer goed uitvallen tegen die snotneusjes. Maar dat kan hij niet. Hij nog geen 1 speler beter gemaakt dit seizoen. En dat valt toch de trainer aan te rekenen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Rutten wil iig nog niet moedeloos worden...
De supporters, spelers en de rest van de technische staf wel... Rutten niet
Gebeurt verdomme veel te weinig, wat een kutscheidsrechters joh, vorig jaar kregen we veel meer penals mee. Allemaal de schuld van Hiddink, KNPBquote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat helaas nooit gebeuren, dan zal de KNVB ingrijpen en zullen de scheidsrechters pro-Feyenoord fluiten zoals in hun eerste wedstrijd tegen ADO (tevens de enige wedstrijd die Feyenoord dit seizoen gewonnen heeft)
Wat ben je toch scherpquote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
kanker jij dan gewoon op naar je eigen topic, ga lekker over PEC - PSV praten, alsof dat zo goed was ipv hier te trollen
Ik denk dat je pas na één seizoen kan beoordelen of een speler beter is geworden, niet na twee maanden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rutten moet is een keer goed uitvallen tegen die snotneusjes. Maar dat kan hij niet. Hij nog geen 1 speler beter gemaakt dit seizoen. En dat valt toch de trainer aan te rekenen.
Klopt, maar ondertussen moeten er wel punten gepakt worden en dat gaat Feyenoord moeilijk afquote:Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas na één seizoen kan beoordelen of een speler beter is geworden, niet na twee maanden.
PSV'er zijn en praten over faalclubs hahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat ben je toch scherp![]()
Veel plezier met je faalclub
En dat komt gedeeltelijk door de vorm.. die is er gewoon niet. Daarnaast zit er niet echt een idee achter bij dit Feyenoord en dat kan je Rutten wel aanrekenen, daar moet heel snel verandering in komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar ondertussen moeten er wel punten gepakt worden en dat gaat Feyenoord moeilijk af
Kiedettie ook nog gescoord bij Celtic.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef Bombvis het volgende:
[BL] Kalou brengt Nederlands getint Hertha eerste zege - Hadden we ook al moeten halen, VAN GEEL TEGEN DE MUUR
Kwestie van dom inkopen van Van Geel die Kazim heeft vandaag ook weer laten zien dat het geen spits is.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar ondertussen moeten er wel punten gepakt worden en dat gaat Feyenoord moeilijk af
Dat had ik al eerder gezegd, maar toen werd Rutten nog heilig verklaard. Hij haalt gewoon niet het maximale uit zijn ploeg. Hij heeft een bepaalde manier van spelen die hij gewoon niet ten uitvoering kan brengen met het spelersmateriaal dat hij tot zijn beschikking heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En dat komt gedeeltelijk door de vorm.. die is er gewoon niet. Daarnaast zit er niet echt een idee achter bij dit Feyenoord en dat kan je Rutten wel aanrekenen, daar moet heel snel verandering in komen.
De Teen ook al in topvorm, Bruins zal ook wel vlammen als die tegen ons moet, Vagner Love zal ook wel aan de lopende band scoren in Chinaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kiedettie ook nog gescoord bij Celtic.
Ach we kunnen hem wel blijven beschermen (zoals Johan Derksen dat doet). Maar hij heeft deze selectie toch echt al lang genoeg onder zijn hoede om er wat mee te doen. Fred is veel te aardig voor dit vak, die kan mensen niet op hun plaats zetten als het slecht gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas na één seizoen kan beoordelen of een speler beter is geworden, niet na twee maanden.
Auassar, Ziyech, Hahn die een penalty pakt tegen ons etc etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Teen ook al in topvorm, Bruins zal ook wel vlammen als die tegen ons moet, Vagner Love zal ook wel aan de lopende band scoren in China
Ik zet mijn geld in op GAEquote:Op woensdag 24 september 2014 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks vanavond kan ik inmiddels al niet meer wachten op de kutwedstrijd die zaterdag ongetwijfeld weer gaat volgen.
Feyenoord![]()
Het gebeurt zelden dat je zowel in de beker als in de competitie van dezelfde ploeg verliest. Ajax verloor in de beker van Twente maar won in de competitie, AZ won in de beker van Heerenveen, maar verloor in de competitie, etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks vanavond kan ik inmiddels al niet meer wachten op de kutwedstrijd die zaterdag ongetwijfeld weer gaat volgen.
Feyenoord![]()
Gewoon geen kutspelers meer verkopen en werken met selecties van 100 manquote:Op woensdag 24 september 2014 23:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Auassar, Ziyech, Hahn die een penalty pakt tegen ons etc etc.
GAE gaat ons onderschatten, 0-4quote:Op woensdag 24 september 2014 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord![]()
En Pim Blokland vragen om de salariskosten te dekken?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon geen kutspelers meer verkopen en werken met selecties van 100 man
Nee, dat halen we uit het transferpotje, dan kunnen we ook geen kutspelers meer kopen. Eigen jeugd dit datquote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Pim Blokland vragen om de salariskosten te dekken?
Ik denk wel dat 4-3-3 de beste formatie voor Feyenoord is, maar je vleugels zijn niet in vorm, dat is op dit moment gewoon je grootste probleem denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat had ik al eerder gezegd, maar toen werd Rutten nog heilig verklaard. Hij haalt gewoon niet het maximale uit zijn ploeg. Hij heeft een bepaalde manier van spelen die hij gewoon niet ten uitvoering kan brengen met het spelersmateriaal dat hij tot zijn beschikking heeft.
Neem Van Gaal, groot voorstander van 4-3-3, maar hij is toch een systeem gaan spelen die paste bij de spelers die hij had, dat moet Rutten ook gaan doen. Desnoods speelt hij reactievoetbal, countervoetbal, met vijf verdedigers, doet er niet toe, kies gewoon een systeem waar je spelers optimaal in kunnen fungeren zodat je het optimale rendement haalt uit je selectie.
En dat laatste is idd een kwestie van trainen, loopacties voor de goal. Maar als ik als voetballer geen instructies krijg hoe ik moet lopen, ga ik niet rechtdoor lopen, maar maak ik alsnog een loopactie, en dat zie ik gewoon niet. En dan kan dat Rutten zijn schuld zijn, omdat hij er niet op traint, maar de spelers moeten op dat moment gewoon wat meer agressie tonen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwestie van dom inkopen van Van Geel die Kazim heeft vandaag ook weer laten zien dat het geen spits is.
Kun je wel zeggen dat de voorzetten allemaal kut zijn (wat gedeeltelijk ook klopt) maar de ballen die vervolgens wél in de 16 komen loopt ook nooit iemand zelfs maar bij in de buurt.
Ben allang blij dat ik zaterdag tenminste kan zuipen. Morgenochtend om 8:30 moet ik gewoon weer op kantoor zijn dus ik heb dit allemaal nuchter zitten kijken zodat ik morgen nog een beetje normaal m'n nest uit kan komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op GAE
We zijn nog maar 3,5 week verder na het einde van de transferperiode en dus een complete selectie hebben, waarna wij een druk programma hebben gehad, ook midweeks. Als je bekijkt dat er dan veel hersteltrainingen bij zijn (denk ik) dan begrijp ik wel dat het lastig is om op de trainingen nadruk te leggen op automatismen en deze er in slijpen. Waar hij wel voor had kunnen zorgen is dat er vanaf het begin een duidelijke speelstijl werd doorgevoerd, zodat eventuele nieuwe spelers makkelijker ingepast kunnen worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach we kunnen hem wel blijven beschermen (zoals Johan Derksen dat doet). Maar hij heeft deze selectie toch echt al lang genoeg onder zijn hoede om er wat mee te doen. Fred is veel te aardig voor dit vak, die kan mensen niet op hun plaats zetten als het slecht gaat.
Bij een club als Feyenoord is daar toch helemaal geen tijd voor joh. Geloof best dat Kazim Kazim of Te Vrede aan het einde van het seizoen die positie beter zal beheersen en wel wat goals maakt maar tot die tijd zit je met een enorm probleem dus er moet gewoon een echte spits bij die dat kunstje reeds beheerst.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 4-3-3 de beste formatie voor Feyenoord is, maar je vleugels zijn niet in vorm, dat is op dit moment gewoon je grootste probleem denk ik.
[..]
En dat laatste is idd een kwestie van trainen, loopacties voor de goal.
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat helaas nooit gebeuren, dan zal de KNVB ingrijpen en zullen de scheidsrechters pro-Feyenoord fluiten zoals in hun eerste wedstrijd tegen ADO (tevens de enige wedstrijd die Feyenoord dit seizoen gewonnen heeft)
Tot Feyenoord echt een keer zelf een wedstrijd wint, zonder hulp van de scheidsrechter. Ik wist ook niet dat dat zo lang zou gaan durenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Dat snap ik, maar wanneer je nu 4-4-2 gaat spelen komen je vleugels natuurlijk nooit meer in vorm.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een club als Feyenoord is daar toch helemaal geen tijd voor joh. Geloof best dat Kazim Kazim of Te Vrede aan het einde van het seizoen die positie beter zal beheersen en wel wat goals maakt maar tot die tijd zit je met een enorm probleem dus er moet gewoon een echte spits bij die dat kunstje reeds beheerst.
Heb het Gullit zondag ook horen zeggen dat hij zichzelf spitspositie goed heeft leren invullen maar dan heb je het wel over Gullit een van de beste spelers uit zijn generatie. Waardeloze trainer trouwens
Man man man.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot Feyenoord echt een keer zelf een wedstrijd wint, zonder hulp van de scheidsrechter. Ik wist ook niet dat dat zo lang zou gaan duren
Luhanskquote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot Feyenoord echt een keer zelf een wedstrijd wint, zonder hulp van de scheidsrechter. Ik wist ook niet dat dat zo lang zou gaan duren
In de competitie dusquote:
Ah.. Dat zei je nietquote:
Nu wel, trouwens, in Europa ben ik in principe voor de Nederlandse club. Zeker als je ziet hoe slecht het met onze coëfficiënt gaatquote:
Je bent een prof club, zelfs een van de beste van Nederland. Dan mag je toch wel verwachten dat je een trainer in huis hebt die toch wel een ploeg fatsoenlijk op de rails kan zetten. Kijk dat je niet wint van Ajax en FC Twente, dat valt nog te begrijpen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
We zijn nog maar 3,5 week verder na het einde van de transferperiode en dus een complete selectie hebben, waarna wij een druk programma hebben gehad, ook midweeks. Als je bekijkt dat er dan veel hersteltrainingen bij zijn (denk ik) dan begrijp ik wel dat het lastig is om op de trainingen nadruk te leggen op automatismen en deze er in slijpen. Waar hij wel voor had kunnen zorgen is dat er vanaf het begin een duidelijke speelstijl werd doorgevoerd, zodat eventuele nieuwe spelers makkelijker ingepast kunnen worden.
Klopt, voor mijn gevoel is er vanaf het begin gewoon geen duidelijkheid geweest over de speelstijl. Dit is nu terug te zien en dan kan het gebeuren dat je onderuit gaat tegen zulke clubs. Maar zelfs zonder een top systeem moet je met deze kwaliteiten die wij hebben van die ploegen winnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent een prof club, zelfs een van de beste van Nederland. Dan mag je toch wel verwachten dat je een trainer in huis hebt die toch wel een ploeg fatsoenlijk op de rails kan zetten. Kijk dat je niet wint van Ajax en FC Twente, dat valt nog te begrijpen.
Maar hoe uitverkocht je team ook is, en hoe moe ze ook zijn. Als Feyenoord zijnde moet het echt niet mogelijk zijn om te verliezen van Willem II, Go Ahead Eagles of FC Utrecht. Na een paar weken bouwen verwacht je toch echt iets neergezet te hebben wat stand heeft tegen dat soort ploegjes.
Rutten gaan ze echt niet zomaar ontslaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:41 schreef De_Pel het volgende:
Geen spits nodig joh, Te Vrede scoort elke wedstrijd en De Turk maakt er in Nederland ook makkelijk 20.![]()
2 van de 12 wedstrijden gewonnen, 4 op rij verloren, 1 doelpunt in 5 wedstrijden, 12 doelpunten totaal
Gênant, kansloos, schandalig en om te janken
Hoe lang zou Rutte nog krijgen?
Zouden ze Jean-Paul doorschuiven of Fräser halen?
Beter Jean Paul Boetiüs als trainer dan kan Manu mooi linksbuiten.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:41 schreef De_Pel het volgende:
Zouden ze Jean-Paul doorschuiven of Fräser halen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
Beter Jean Paul Boetiüs als trainer dan kan Manu mooi linksbuiten.
En die gaat ook echt niet zelf zomaar opstappen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Rutten gaan ze echt niet zomaar ontslaan.
"Kleine clubs bestaan niet meer". Nee, al onze Nederlandse 'topclubs' hebben het moeilijk tegen elke willekeurige ploeg die z'n best doet, omdat ze zich alleen kunnen opladen voor de topwedstrijden. Echter verliest Feyenoord hem dan meteen (kwaliteit, pech, slechte vorm, iets wat je zelf wil invullen) en de rest vd topclubs winnen die duels meestal welquote:Op woensdag 24 september 2014 23:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent een prof club, zelfs een van de beste van Nederland. Dan mag je toch wel verwachten dat je een trainer in huis hebt die toch wel een ploeg fatsoenlijk op de rails kan zetten. Kijk dat je niet wint van Ajax en FC Twente, dat valt nog te begrijpen.
Maar hoe uitverkocht je team ook is, en hoe moe ze ook zijn. Als Feyenoord zijnde moet het echt niet mogelijk zijn om te verliezen van Willem II, Go Ahead Eagles of FC Utrecht. Na een paar weken bouwen verwacht je toch echt iets neergezet te hebben wat stand heeft tegen dat soort ploegjes.
Die blijft nog wel even dus. Sowieso vind ik dat je hem na zo'n transferperiode niet zo maar uit de laan mag flikkeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En die gaat ook echt niet zelf zomaar opstappen.
Overbruggingsjaartje dit dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Seizoen voorbij voor het fatsoenlijk is begonnen.![]()
![]()
Berichtje op VI.quote:De verbijstering had zich na afloop van het bekerbezoek aan Go Ahead Eagles meester gemaakt van Jordy Clasie. De aanvoerder van Feyenoord zag dat het sterke optreden in De Klassieker van zondag geen vervolg kreeg. De enige verklaring die Clasie paraat had was dat zijn ploeg kansen blijft missen.
'We hebben afgelopen zondag een goede wedstrijd gespeeld, maar die was sowieso niets meer waard', reageerde de 22-jarige middenvelder bij FOX Sports. Hij zag dat zich net als tegen Ajax een gebrek aan scorend vermogen openbaarde in de Rotterdamse ploeg. 'We hebben aardig wat kansjes gecreëerd, maar ik denk dat we voor de goal niet scherp genoeg waren.'
Het mondde uit in de vierde nederlaag op rij, een evenaring van het vorig seizoen gevestigde clubrecord. 'Dit is een klap, laat dat duidelijk zijn', vervolgde Clasie. 'Het is logisch dat mensen klagen en iedereen boos is, dat mag en dat hoort. Maar we moeten wel verder. Ik ben ervan overtuigd dat, als we een keer een overwinning behalen en doelpunten maken, het team dan vanzelf vertrouwen krijgt.'
Bank
De vraag is wie die doelpunten gaat maken. Mitchell Te Vrede begon nog goed aan het seizoen met zes doelpunten in de eerste zeven duels, maar zit inmiddels op de bank ten faveure van Colin Kazim-Richards. De Engelse Turk maakte in de laatste vijf duels het enige doelpunt van de Rotterdammers tegen Willem II.
Clasie vindt echter dat het geen zin heeft op die manier te gaan zoeken naar een oorzaak voor de slechte reeks. 'Ik wil niet op zoiets wijzen. We verliezen als team, we missen kansen als team. Maar laat duidelijk zijn dat we voor het doel scherper moeten zijn. Op dit moment zitten we in de hoek waar alle klappen vallen. Daar moeten we als team proberen uit te komen.'
Niet zomaar, maar als ze zo lang langer doorgaan is het toch niet meer "zomaar"? Hoe hij het doet maakt niet uit, maar hij moet een manier verzinnen om de komende weken punten te pakken in de competitie. Dat is ook met deze ploeg mogelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die blijft nog wel even dus. Sowieso vind ik dat je hem na zo'n transferperiode niet zo maar uit de laan mag flikkeren.
Als dit tot de winterstop zo doorgaat is het vrij duidelijk dat het niet alleen aan de selectie ligt. Er moet gewoon een manier van voetballen komen waar je de hand van Rutten in kan zien, en die is er op dit moment niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet zomaar, maar als ze zo lang langer doorgaan is het toch niet meer "zomaar"? Hoe hij het doet maakt niet uit, maar hij moet een manier verzinnen om de komende weken punten te pakken in de competitie. Dat is ook met deze ploeg mogelijk.
Een verschil met zondag is wel dat Feyenoord toen verdedigend maar 1-2 keer in de problemen kwam, vandaag zag die verdediging er een aantal keer veel slechter uit, terwijl je tegen mindere aanvallers speelde.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Na zondag las en hoorde ik overal weer optimistische geluiden, maar in mijn wijsheid sprak ik de zin uit: als je niet scoort, kan je van iedereen verliezen. En dat blijkt dus.. GAE vond ik bijzonder weinig voorstellen maar deze matige ploeg won vrij gemakkelijk eigenlijk. We scoren niet dus zullen nog vaak op ons bek gaan dit seizoen.
Werd ook bij Rijnmond aangehaald door Rob Jacobs.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:46 schreef Slobeend het volgende:
Lijkt me voor Gio en JP ook niet lekker om ineens zo'n nitwit als Patrick Greveraars naast je te hebben.
Dat klopt en dat verwachtte ik eigenlijk al.. Wat ze tegen Ajax konden opbrengen als team, kunnen ze niet tegen een ploeg als GAE. Iedereen weet het, maar op de een of andere manier werkt het in die koppen zo dat ze met een andere instelling aan zo'n wedstrijd beginnen. Met topsport heeft dat niks te maken, clubs als Barcelona kunnen het meestal wel opbrengen tegen wat mindere ploegen. Mentaliteit is ook een kwaliteit en wij hebben voor het grootste deel gewoon een stel mietjes lopen, helaas.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een verschil met zondag is wel dat Feyenoord toen verdedigend maar 1-2 keer in de problemen kwam, vandaag zag die verdediging er een aantal keer veel slechter uit, terwijl je tegen mindere aanvallers speelde.
Dat is het nadeel van een trainer van buitenaf die graag met eigen mensen en spelers komt aanzetten. Fred lijkt wat dat betreft op Martin Jol.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef elCholo het volgende:
[..]
Werd ook bij Rijnmond aangehaald door Rob Jacobs.
van Gastel en Gio hadden bij Koeman veel inspraak. Nu overlegt Rutten alleen met die Grevenaars tijdens wedstrijden. Als een speler invalt zit die Grevenaars de instructies te geven en zie je van Gastel en Gio er een beetje verslagen bij zitten.
Echt ongelooflijk. Die 2 zijn clubmensen, hebben jaren gewerkt met deze selectie en zijn geroemd door spelers en Koeman en worden nu gedegradeerd door Fredje.
Ik snap best dat je één eigen mannetje wil meenemen, maar het zou echt belachelijk zijn als Rutten niet naar JP en Gio luistert.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een trainer van buitenaf die graag met eigen mensen en spelers komt aanzetten. Fred lijkt wat dat betreft op Martin Jol.
Heb jij Internet in je instelling joh?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Als geheel zijn we er imo op papier op vooruit gegaan.
Bij de instellingen van m'n telefoon heb ik het datagebruik aanstaan jaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb jij Internet in je instelling joh?
Bert en Koekiequote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een trainer van buitenaf die graag met eigen mensen en spelers komt aanzetten. Fred lijkt wat dat betreft op Martin Jol.
Feyenoord is geen topclubquote:Op donderdag 25 september 2014 00:42 schreef macca728 het volgende:
Straks Immers weer in de basis, 3 wedstrijden verloren zonder hem...
Boskamp had wel gelijk met een topclub verliest nooit 3x achter elkaar, wel 4x.
Een topclub is ook niet afhankelijk van een filantroop als Pim Blokland om zijn hoofd boven water te houden en weer financieel gezond te worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:01 schreef PicoMMP het volgende:
Een topclub pakt prijzen
Een topclub wordt niet slechts 4x kampioen in 40 jaar
Een topclub viert geen tweede plaats met een huldiging
Een topclub krijgt geen applaus na een nederlaag
Een topclub speelt met grote regelmaat Europees voetbal
Een topclub heeft geen Lex Immers
etc. etc.
Een topclub is er in NL niet. Met wat geluk een ronde verder.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een topclub is ook niet afhankelijk van een filantroop als Pim Blokland om zijn hoofd boven water te houden en weer financieel gezond te worden.
Ajax, PSV, FC Twentequote:Op donderdag 25 september 2014 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een topclub is er in NL niet. Met wat geluk een ronde verder.
Je kan voor FC Twente ook Manchester United invullenquote:Op donderdag 25 september 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
FC Twente, en wat hebben die de laatste tijd gepresteerd dan?
Dat zijn geen topclubs in het hedendaagse voetbal, opvulling en al blij wanneer ze wat verder komen dan roemloze uitschakeling.quote:
Feyenoord is sleeping giant simpelzat.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan voor FC Twente ook Manchester United invullen
Topclub ben je niet op basis van ''de laatste tijd''
Als FC Twente een topclub is, is GAE dat ook. Vier keer kampioen en betere cijfers tegen Feyenoord dan Twente.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
FC Twente, en wat hebben die de laatste tijd gepresteerd dan?
Ja toch Sparta ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als FC Twente een topclub is, is GAE dat ook. Vier keer kampioen en betere cijfers tegen Feyenoord dan Twente.
Zolang je er zelf maar in blijft geloven.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord is sleeping giant simpelzat.
Straks nieuw stadion nog meer inkomsten beste jeugd en een roemrucht verleden en de laatste Nederlandse club die Europees iets won.
Alleen op avonden als vandaag na GAE heb je daar allemaal niks aan.
We hebben al besloten dat Ronald de Boer Fred gaat opvolgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
Stel nou dat Rutten de kerst niet haalt, is Van Marwijk dan niet een goed idee? Die zit zonder club en heeft Feyenoord zijn laatste twee prijzen bezorgd.
Ik vind het echt sneu voor Rutten. Die gaat geheid zijn kop verliezen als dit nog een paar maanden duurt terwijl hij opgescheept zit met een waardeloze selectie waar hij weinig aan kan doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben al besloten dat Ronald de Boer Fred gaat opvolgen.
Oké nu serieus: V Marwijk heeft 2 periodes gekend en alhoewel hij beide keren een prijs gepakt heeft geloof ik niet dat hij de sleutel is naar nieuw succes.
Dat de selectie nu zo hopeloos uit balans is is sneu maar niet de schuld van Fred maar van Van Geel dus als er iemand het veld moet ruimen is hij het en niet Rutten.
Mocht hij toch ontslagen worden wat best realistisch is als de resultaten uitblijven, dan Fraser, Gio of Van Gastel.
Prima coach? Veldspel is niet om aan te gluren, dat zal ook liggen aan de vorm van de dag liggen maar er moet toch wel iets meer uit te halen zijn dan dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu voor Rutten. Die gaat geheid zijn kop verliezen als dit nog een paar maanden duurt terwijl hij opgescheept zit met een waardeloze selectie waar hij weinig aan kan doen.
Prima coach. Als hij in de media deed zoals De Boer hield iedereen van hem.
Precies! Dát is het probleem bij Feyenoord. Niet de coach.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft echt weer één zo'n speler nodig van de buitencategorie, althans in de eredivisie met gogme, leiderscapaciteiten die de boel weer gezicht geeft dan zal je zien dat het spel ook veel beter gaat worden.
Misschien triest maar zo rollen die gasten kennelijk. Je zag het met Guidetti en Pelle heel het elftal fleurde er van op mensen kregen weer vertrouwen.
Totaal geen leiderschap, Clasie is lachwekkend als leider niemand neemt hem serieus.
Niemand wil Rutten weg maar als je zo blijft presteren kan je toch niet aanblijven bij Feyenoord dat zag je met Been destijds ook, resultaten zijn eigenlijk het enige dat telt.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
Koeman had ook slechte periodes. Vergeten dat Feyenoord twee keer in een week van Roda verloor? Ik geloof echt dat als hij geen Pelle had, het een rampseizoen was geworden. Rutten zit nu met het probleem dat Koeman heel af en toe had, namelijk als Pelle niet kon spelen.
Denk je dat Rutten niet had kunnen bedenken dat de bal naar Pelle moet? Hij heeft alleen geen Pelle.
Ach er zijn wel een aantal zaken die hij anders had kunnen aanpakken zoals het te lang opstellen van mathijsen, vasthouden aan schaken terwijl die constant faalt daarbij weet ik niet als je elke week verliest of je dan op een gegeven moment nog geloofwaardig bent voor zo'n spelersgroep.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies! Dát is het probleem bij Feyenoord. Niet de coach.
Maar zou dat echt aan Fraser hebben gelegen? Vind het een sportieve kerel maar hij is geen tovenaar. ADO had dat seizoen kwaliteit zat, ze speelden alleen kut. Elke goede coach had ze uit die spiraal kunnen halen, inclusief Steijn. Meestal zorgt zo'n trainerswissel ook helemaal niet voor wonderen (kijk naar Roda, NEC).quote:Op donderdag 25 september 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
Je zag toen Fraser bij DH kwam dat hij met exact dezelfde spelersgroep ze binnen no time uit de degradatiezorgen had.
Kan dus wel degelijk van invloed zijn zo'n trainerswissel, al gun ik het Rutten zeker niet.
Ja oke maar op deze voet door gaan met dit soort resultaten zal nooit getolereerd worden, of het dan bullshit is om een ander aan te stellen kun je betwisten maar vergeet niet dat Rutten bij een deel van de achterban vanaf dag 1 al omstreden was, lees de topics maar naquote:Op donderdag 25 september 2014 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zou dat echt aan Fraser hebben gelegen? Vind het een sportieve kerel maar hij is geen tovenaar. ADO had dat seizoen kwaliteit zat, ze speelden alleen kut. Elke goede coach had ze uit die spiraal kunnen halen, inclusief Steijn. Meestal zorgt zo'n trainerswissel ook helemaal niet voor wonderen (kijk naar Roda, NEC).
Leuk stuk daar over: https://decorrespondent.n(...)05528257175-4963910d
Van de 650 onderzochte trainers waren er maar 30 die beter presteerden dan verwacht. Verwaarloosbaar aantal.
Wat wil je dan dat een coach zegt na zo'n wedstrijd? Dat zijn spelers niet luisteren en hij ze niet in de hand heeft? Of je wil je zo'n Bosz-type die na elke afgang trots staat te vertellen dat hij dik tevreden is?quote:Op donderdag 25 september 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke maar op deze voet door gaan met dit soort resultaten zal nooit getolereerd worden, of het dan bullshit is om een ander aan te stellen kun je betwisten maar vergeet niet dat Rutten bij een deel van de achterban vanaf dag 1 al omstreden was, lees de topics maar na![]()
De verhalen die hij afsteekt na de wedstrijden zetten ook geen zoden aan de dijk, na Willem II bijvoorbeeld zegt hij letterlijk " had gedacht dat we verder waren, snap hier niks van" daarmee geef je direct aan dat je eigenlijk de controle, of tenminste het overzicht niet hebt over de spelersgroep en de processen die gaande zijn.
Nog een paar nederlagen en de schreeuw om iemand met meer affiniteit met de club zal alleen maar luider worden.
Gewoon iemand die realistisch uitlegt wat wij allemaal kunnen zien zonder gelijk in bullshit clichés te vervallen of de vinger niet op de zere plek durft te leggen.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat een coach zegt na zo'n wedstrijd? Dat zijn spelers niet luisteren en hij ze niet in de hand heeft? Of je wil je zo'n Bosz-type die na elke afgang trots staat te vertellen dat hij dik tevreden is?
Ik snap wel dát mensen een nieuwe coach eisen, maar het is gewoon heel onverstandig. Kost de club een fortuin en 95% van de tijd verbetert er niets.
Niet zomaar nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Rutten gaan ze echt niet zomaar ontslaan.
Niet per se met je eens over die mentaliteit. Tegen Ajax en Eagles liet Feyenoord zien best veerkrachtig te zijn. Als al je kansen er niet ingaan wordt elk team wanhopig. Doelcijfers van de laatste vijf wedstrijden zijn 8-1. Tsja.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, er lijkt mij wel sprake van een mentaliteitskwestie.
De selectie is prima (althans stukken beter dan de resultaten doen vermoeden), en bij vlagen is het spel er ook naar. Maar zodra er een tegengoal om de oren vliegt, of een grote kans wordt gemist, kunnen ze zich daar kennelijk niet overheen zetten. Of dat dan te maken heeft met gebrekkige mentale ondersteuning van de coach, aanvoerder, of dat iedereen gewoon met compleet andere zaken bezig is, geen idee. Maar mocht het in dat geval aan de coach liggen, dan is een wisseling van de wacht zeker de moeite van het overwegen waard.
quote:Feyenoord blijft moeite hebben met scoren. Te Vrede: 'De ballen moeten afgemaakt worden en dat gebeurt niet. In de tweede helft werd het te druk voorin, maar terugkijken heeft geen zin, je verliest.'
quote:Van Beek: 'Dat we problemen hebben met doelpunten maken is duidelijk. Als verdediging moet je altijd hopen dat het weer goed komt, maar dat is vandaag weer niet gelukt.'
quote:Clasie: 'We hebben een overwinning en doelpunten nodig. Dan komt het vertrouwen weer terug. In deze wedstrijd hebben we ook wel kansen gehad, maar we zijn nog niet scherp genoeg in de afronding'
Zegt alles.quote:Volgens de analisten ontbeert het Feyenoord aan een scorende spits. ''Als je op de feiten afgaat dan is dat misschien zo. Dé spits die Feyenoord wilde was onbetaalbaar. Daar moet ik me bij neerleggen. Daar heeft men alles aan gedaan, maar als het financieel niet gaat dan houdt het op.''
Niet om het een of ander maar Guidetti was wel betaalbaar en die speelt nu de sterren van de hemel bij Celtic.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:59 schreef De_Pel het volgende:
Duidelijk is wel dat elke vorm van vertrouwen ontbreekt.
Als als er niet snel punten gepakt gaan worden of actie kan je zomaar weer compleet naast Europees voetbal gaan grijpen en in de grauwe middenmoot eindigen.
Spelers hebben ook simpelweg geen vertrouwen in elkaar en met name in de aanval
[..]
[..]
[..]
[..]
Zegt alles.
Achteraf gezien hadden ze die moeten halen, toen alle andere opties als Dost onhaalbaar bleken.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar Guidetti was wel betaalbaar en die speelt nu de sterren van de hemel bij Celtic.
Zelfs als je hem haalt en het blijkt verkeerd uit te pakken lijkt me dat nog beter te verteren als fan dan de huidige situatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Achteraf gezien hadden ze die moeten halen, toen alle andere opties als Dost onhaalbaar bleken.
Hij is bij Celtic medisch gekeurd en op dat moment fit bevonden dus best wel een faal van Van Geel om hem op basis van zijn medisch dossier af te wijzen.
Natuurlijk was het een gok geweest maar je weet wel dat die jongen daadwerkelijk iets toevoegt en kan scoren.
Jep maar ons is heel lang voorgehouden dat men achter de schermen druk bezig was met een andere geschikte spits.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je hem haalt en het blijkt verkeerd uit te pakken lijkt me dat nog beter te verteren als fan dan de huidige situatie.
De schuld is grotendeels weg en met een slimme trainer valt er best wel iets van te maken met de huidige selectiequote:Op donderdag 25 september 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep maar ons is heel lang voorgehouden dat men achter de schermen druk bezig was met een andere geschikte spits.
Denk dat je op dit moment meer hebt aan Te Vrede in de basis dan die Turk ondanks zijn beperkte motoriek.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schuld is grotendeels weg en met een slimme trainer valt er best wel iets van te maken met de huidige selectie
Die werd eerst gehuurd dus dat viel reuze mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pelle was ook groot risico. Dat pakte goed uit.
Kazim toch net zo? Ging Pelle gelijk goed draaien?quote:Op donderdag 25 september 2014 03:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die werd eerst gehuurd dus dat viel reuze mee.
Niet gelijk pas tweede of derde duel scoorde hij twee keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kazim toch net zo? Ging Pelle gelijk goed draaien?
Kiprich? zou hem gewoon in de basis zetten zaterdag.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zeg Joseph ff paar maanden laten overkomen om de spitsen te trainen.
Die was ook traag en kan heleboel kneepjes van het vak bijbrengenquote:Op donderdag 25 september 2014 06:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kiprich? zou hem gewoon in de basis zetten zaterdag.
Dat is iedere start van het seizoen sowieso wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:16 schreef Dven het volgende:
Hallo Rotterdam.
Ik ben benieuwd of de post-Ajax hoop nog steeds aanwezig is en jullie jezelf inderdaad nog wel mee zien doen om de titel.
Mijn eigen mening : door de uitschakeling van gisteravond weer geen prijs dit jaar in Rotterdam zuid
Gaat een topjaar worden zo ja, met vele uitstapjes naar dit topic.quote:
Helemaal wanneer Ajax weer grote Europese successen gaat boeken.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat een topjaar worden zo ja, met vele uitstapjes naar dit topic.
quote:Op donderdag 25 september 2014 07:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke club was ook alweer de 1e met Europacup in NL?
Is die nog ergens trainer?quote:Op donderdag 25 september 2014 07:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Een topclub verliest nooit drie keer, aldus Boskamp
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar serieus in geloofde. Zo wel, dan moeten ze zich na laten kijken. Ik denk namelijk dat ze zeker de komende 10 jaar geen landstitel gaan winnen. Eerst moet dat nieuwe stadion er komen zodat er meer financieel draagvlak komt om de strijd weer aan te gaan met de topclubs in Nederland. Maar ja, daarvoor moeten ze eerst maar eens afstand gaan nemen van het verleden.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de post-Ajax hoop nog steeds aanwezig is en jullie jezelf inderdaad nog wel mee zien doen om de titel.
[..]
Interessant zeg.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke club was ook alweer de 1e met Europacup in NL?
Wowquote:
Fantastisch Pietje!quote:
Het doel moet gewoon wat groter worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Van Geel gaat KNVB vandaag vragen om voor Feyenoord ook de bijna-doelpunten mee te tellen
Houd jezelf met die gedachte maar warm jaquote:Op donderdag 25 september 2014 07:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooi man, op pagina 5 is de helft van de posts weer van trollende Ajacieden. Toch goed dat het nog zo leeft bij Ajax-fans. Die beginnen natuurlijk ook wel nattigheid te voelen gezien het spel van Ajax.
Dat is al jaren zo, maar elke keer weer kampioen.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooi man, op pagina 5 is de helft van de posts weer van trollende Ajacieden. Toch goed dat het nog zo leeft bij Ajax-fans. Die beginnen natuurlijk ook wel nattigheid te voelen gezien het spel van Ajax.
En dan vervolgens in Europa weer net niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, maar elke keer weer kampioen.
Nou ja wat mij na Ajax thuis en Eagles uit vooral bezig houdt is waarom kunnen we die passie alleen tegen Ajax brengen? Is het De Kuip met fans? is het de media? of is het iets van die spelers zelf?? Of de tech staf?quote:Op donderdag 25 september 2014 07:16 schreef Dven het volgende:
Hallo Rotterdam.
Mijn eigen mening : door de uitschakeling van gisteravond weer geen prijs dit jaar in Rotterdam zuid
Is toch altijd meer dan Feyenoord he.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens in Europa weer net niet.
Dan is met slechts 2-0 verliezen van GAE een stuk meer aansprekend ja. We hebben het immers wel over de landskampioen van 1933.quote:
Dat laatste doe je vrijwillig.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:03 schreef Happel het volgende:
Is iemand nog verbaasd over deze uitslag? Zondag zeiden we het al tegen elkaar. "Woensdag wordt het weer huilen met de pet op". En zo geschiedde.
En ik er nog mijn vrije tijd voor opofferen ook...
Zie je.. je snapt het wel... zo mongool ben je dus toch nietquote:Op donderdag 25 september 2014 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan is met slechts 2-0 verliezen van GAE een stuk meer aansprekend ja. We hebben het immers wel over de landskampioen van 1933.
Feijenoord komt uit diep dal en die hebben betere jeugd rondlopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch altijd meer dan Feyenoord he.
Ik denk dat Klaassen het goed verwoorde toen hij zei dat het voor jullie de wedstrijd van het jaar is.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja wat mij na Ajax thuis en Eagles uit vooral bezig houdt is waarom kunnen we die passie alleen tegen Ajax brengen? Is het De Kuip met fans? is het de media? of is het iets van die spelers zelf?? Of de tech staf?
De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:07 schreef hafcfan het volgende:
Zoals iedereen wist. Pelle is weg en jullie donderen in mekaar. Hij lied jullie goed lijken.
Laat hem nou maar eerst is op voetballen gaan richten, want die gozer speelt nog slechter dan Boetius op dit moment.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen het goed verwoorde toen hij zei dat het voor jullie de wedstrijd van het jaar is.
boeiend. ajax pakt punten, feyenoord niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat hem nou maar eerst is op voetballen gaan richten, want die gozer speelt nog slechter dan Boetius op dit moment.
Omgekeerd net zo of heeft de arrogantie toegeslagen?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen het goed verwoorde toen hij zei dat het voor jullie de wedstrijd van het jaar is.
Alleszins beter dan gewoon niet in Europa. Sowieso sta je in die ranking liever boven Napoli en Liverpool dan net boven Esbjerg fB enquote:Op donderdag 25 september 2014 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens in Europa weer net niet.
Lied? Welk lied?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:07 schreef hafcfan het volgende:
Zoals iedereen wist. Pelle is weg en jullie donderen in mekaar. Hij lied jullie goed lijken.
Dat hoor je me toch niet zeggen, verder ging het er hier niet om of ze wel of niet punten pakten, maar of het de belangrijkste wedstrijd voor Feyenoord én Ajax is i.p.v. alleen voor Feyenoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boeiend. ajax pakt punten, feyenoord niet.
Aldus een nietszeggende Feyenoordfan die wst steekjes probeert te ge en omdat hij verdrietig is dat mensen commentaar hebben op haar kutclub. Meisje toch.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zie je.. je snapt het wel... zo mongool ben je dus toch niet
Blijft lastig spellen, nietwaar?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus een nietszeggende Feyenoordfan die wst steekjes probeert te ge en omdat hij verdrietig is dat mensen commentaar hebben op haar kutclub. Meisje toch.
Kan hier geen touw aan vastknopen?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleszins beter dan gewoon niet in Europa. Sowieso sta je in die ranking liever boven Napoli en Liverpool dan net boven Esbjerg fB en
FC Nordsjælland en nog onder Heerenveen, Utrecht en nog zo'n 40-45 nietszeggende clubs
Geen reet? Heeft als 21-jarig ventje even veel titels gewonnen als heel Feyenoord in de afgelopen 30 jaar. Beetje meer respect voor je eigen club hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat hoor je me toch niet zeggen, verder ging het er hier niet om of ze wel of niet punten pakten, maar of het de belangrijkste wedstrijd voor Feyenoord én Ajax is i.p.v. alleen voor Feyenoord.
Klaassen.. nog geen reet gepresteerd, maar wel al zo'n grote smoel
Ja dat heeft Boilesen ook, dat heeft Denswil ook. Spelers die tot een selectie behoren die kampioen worden maar net 30 wedstrijden over de gehele periode hebben gespeeld vanaf het moment dat ze hebben gedebuteerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen reet? Heeft als 21-jarig ventje even veel titels gewonnen als heel Feyenoord in de afgelopen 30 jaar. Beetje meer respect voor je eigen club hoor.
Dat feyenoord op alle niveaus afgezakt is tot maximaal een subtopper en Europees zelfs tot een figurant voor zelfs de krasnodarretjes van de wereld.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan hier geen touw aan vastknopen?
Dat heeft het al gedaan. Uit de beker, in Europa kanonnenvoer en in de competitie speel je voor de plee of plekken.quote:
Klopt. Best sneu ja nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat heeft Boilesen ook, dat heeft Denswil ook. Spelers die tot een selectie behoren die kampioen worden maar net 30 wedstrijden over de gehele periode hebben gespeeld vanaf het moment dat ze hebben gedebuteerd.
Die beker zal ooit nog wel een keertje gewonnen worden ja. De coolsingel maakt zich er nu al zorgen omquote:Op donderdag 25 september 2014 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat nog een keer goedkomen.
De NL competitie gaat grote loterij worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Die beker zal ooit nog wel een keertje gewonnen worden ja. De coolsingel maakt zich er nu al zorgen om
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NL competitie gaat grote loterij worden.
En zelfs daar geen lot voor hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NL competitie gaat grote loterij worden.
Ja, de wedstrijden worden wel en stuk aantrekkelijker, dat klopt. Maar als wij op een gegeven moment Zwolle, Cambuur en Excelsior Europa insturen kan het niet veel gekker meerquote:Op donderdag 25 september 2014 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel leuke kanten, PEC Zwolle en die trainer daar is wel mooi toch?
quote:Op donderdag 25 september 2014 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boeiend. ajax pakt punten, feyenoord niet.
#4opeenrijquote:Op donderdag 25 september 2014 08:28 schreef Cara het volgende:
Ja dat was schrikken he, zondag, compleet overklast door een tegenstander die het zo slecht doet in de competitie.
Ik zou het hier even van je aftrollen. Kenker.
Lees het topic maar door, je komt hier vaak genoegquote:
Klopt ja. Zo'n warme club daar voel je je al snel thuisquote:Op donderdag 25 september 2014 08:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lees het topic maar door, je komt hier vaak genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |