quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Sowieso geen sterk punt en het waren ook wel belachelijke vrije trappen. Vooral dezequote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is dat trouwens met Vermeer en vrije trappen... begint een beetje sneu te worden dit.
Maarja, op naar zaterdag.. ben erg benieuwd.
Laatste keer dat ze met elkaar praatte lag de trainer er de volgende dag uit _o-quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oh ze praten nooit met elkaar.
Niet alleen een goede spits, gewoon te weinig spelers met scorend vermogen en een totaal gebrek aan persoonlijkheden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgens mij missen jullie een goede spits.
Idd heel jammer dat we de enige die samen met Toornstra het benodigde voetbalinzicht heeft op het middenveld, niet verkocht hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is het toch jammer dat Clasie niet verkocht is zeg, maakt absoluut het verschil niet.
Tyfusstraal toch op man. Waardeloze gozer.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je kijkt naar de jodensnavels he, die lopen altijd weg en fluiten altijd hun spelers uit. Als ze 25-0 voorstaan zijn die neusbekdieren nog niet tevreden.
't Legioen© daarentegen is altijd tevreden, zal nooit uitfluiten of kritiek uiten. Staan altijd als een blok, 12e man, achter de ploeg.
Zou er een verband bestaan tussen kampioenschappen en mentaliteit? #durftevragen
Die HMF moet vooral niet te veel denken is niet goed voor hem .quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe HMF nu over 'van Geelgod' denkt, wordt toch pijnlijk duidelijk dat hij van alles heeft gehaald, behalve scorend vermogen. Misschien dat Kazim nog gaat renderen, maar kost Feyenoord dus al de beker en kostbare punten in de eredivisie.
Wat een negativiteit, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Tyfusstraal toch op man. Waardeloze gozer.
Direct verlengen voor 4 jaar inderdaad. En Van Geel nog maar eens een salarisverhoging geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
Overigens zou ik het heel verstandig vinden als Feyenoord Rutten een nieuw contract aan biedt om zo steun te laten blijken.
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je kijkt naar de jodensnavels he, die lopen altijd weg en fluiten altijd hun spelers uit. Als ze 25-0 voorstaan zijn die neusbekdieren nog niet tevreden.
't Legioen© daarentegen is altijd tevreden, zal nooit uitfluiten of kritiek uiten. Staan altijd als een blok, 12e man, achter de ploeg.
Zou er een verband bestaan tussen kampioenschappen en mentaliteit? #durftevragen
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop, wat een kankerwedstrijd
Was op 2 september al duidelijk dat Van Geel had gefaald. Zal in de winterstop nog wel een middenvelder erbij worden gehaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe HMF nu over 'van Geelgod' denkt, wordt toch pijnlijk duidelijk dat hij van alles heeft gehaald, behalve scorend vermogen. Misschien dat Kazim nog gaat renderen, maar kost Feyenoord dus al de beker en kostbare punten in de eredivisie.
Dat zei ik een maand geleden al.. erg dom van Feyenoord om hem niet te verkopen op het moment dat hij het meeste waard is, want die kabouter maakt toch nooit het verschilquote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is het toch jammer dat Clasie niet verkocht is zeg, maakt absoluut het verschil niet.
Gedraag je niet zo als een jood manquote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamen
Kanjer eens een eind op joh met je t Legioen©. Wat denk je wel niet joh.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
HMF Is gewoon een mongoolquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Wat? Twee wedstrijden, twee vrije trappen tegen. Allebei dat hij aan de grond genageld staat... want zeg nou zelf, het was geen ultiem goede vrije trap van die van der Linden.quote:
Wat ik zeg, deze leek mij echt houdbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Sowieso geen sterk punt en het waren ook wel belachelijke vrije trappen. Vooral deze
HMF is boos.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Was op 2 september al duidelijk dat Van Geel had gefaald. Zal in de winterstop nog wel een middenvelder erbij worden gehaald.
HIHAHOquote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, allemaal leuk en wel maar voor dit Feyenoord moet je je gewoon de ogen uit de kop schamen
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop, wat een topwedstrijd
uh, jawel?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
want zeg nou zelf, het was geen ultiem goede vrije trap van die van der Linden.
Dit. Gewoon totale vormcrisis.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf in ieder geval voor #teamvangeel. Als geheel zijn we er imo op papier op vooruit gegaan. En tegen Willem II en vandaag was het gewoon een kutwedstrijd waar een goede spits geen enkele verandering zou hebben gebracht.
Hoe kun je dit nou zeggen nadat je net een paar seizoenen Pelle in de spits hebt gehad? Een goede spits is vitaal voor het spel van welke ploeg dan ook...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf in ieder geval voor #teamvangeel. Als geheel zijn we er imo op papier op vooruit gegaan. En tegen Willem II en vandaag was het gewoon een kutwedstrijd waar een goede spits geen enkele verandering zou hebben gebracht.
Als je al maanden weet dat je spits vertrekt en je 20-25 goals gaat inleveren en je heel je spelbeeld om moet gooien...En dan kom je met Kazim....Man man manquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kwaliteitscrisisquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit. Gewoon totale vormcrisis.
Ja, kijk maar (hm, dit wil ik liever niet maar ach) naar ajax, wat een topspits liep daar de afgelopen seizoenen rondquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen nadat je net een paar seizoenen Pelle in de spits hebt gehad? Een goede spits is vitaal voor het spel van welke ploeg dan ook...
Wel fijn, dat op papier enzo, heb je zoveel aan ookquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit totaal geen gedachte achter een of andere tactiek.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel fijn, dat op papier enzo, heb je zoveel aan ook
http://www.dumpert.nl/mediabase/6618258/9ca92f7d/man_man_man.htmlquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je al maanden weet dat je spits vertrekt en je 20-25 goals gaat inleveren en je heel je spelbeeld om moet gooien...En dan kom je met Kazim....Man man man
Wat was dat ook alweer met die getrokken pistolen in het maasgebouwquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee. Boetius kon het vorig seizoen wel, Toornstra is gewoon een goede voetballer, net als Clasie en ga zo maar door.quote:
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. De zeperd van vanavond was niet eens een verrassing meer.. je weet bijna dat het gaat gebeurenquote:Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om de club iedere keer weer zo voor lul te zetten. Iedere keer weer...
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee. Boetius kon het vorig seizoen wel, Toornstra is gewoon een goede voetballer, net als Clasie en ga zo maar door.
Alleen achterin kom je op papier kwaliteit tekort.
Ja en wil je zeggen dat hij het verschil maakte? Hij is ten alle tijde een vreemde eend in de bijt, Ajax kan niet domineren omdat ze geen fatsoenlijke spits hebben. In de as moet je de beste voetballers hebben staan, het is niet voor niks dat de verdedigers bij Ajax doorgaans het meeste balbezit hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, kijk maar (hm, dit wil ik liever niet maar ach) naar ajax, wat een topspits liep daar de afgelopen seizoenen rond
Kan jij niet gewoon in Syrië gaan vechten teletekstjood.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Smoofie het volgende:
GA JE SCHAMEN!!! KEIHARD SCHAMEN!!!
Ik heb geen flauw idee waarop getraind wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Er zit totaal geen gedachte achter een of andere tactiek.
Undercover joden natuurlijk. Legioenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer met die getrokken pistolen in het maasgebouw
Waarom zou ik voor moslims gaan vechten?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in Syrië gaan vechten teletekstjood.
Wij hebben na PSV de beste selectie.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Zionistisch complot snap jequote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor moslims gaan vechten?
Klopt, maar om nou te zeggen dat er te weinig kwaliteit is. Die kwaliteit zie ik wel, zeker op het middenveld.. maar door de vorm komt het er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.
Dit is me een bullshit, hoe kun je 3 jaar boven je stand leven?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee joh, we hebben 3 jaar boven onze stand geleefd.
Even gefikst, loop jij met je eigen domheid te koopquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor tegen moslims gaan vechten?
Wat kan jij toch regelmatig de meest debiele onzin uitkramen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef RetRy32 het volgende:
Ahmadi halen en Vormer weg doen is sowieso de meest bizarre en trieste beslissing ooit geweest.
Uhm PSV?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wij hebben na Ajax de beste selectie.
Rutten is hier verantwoordelijk voor. Totaal geen vastigheid. Ziet veels te laat dat te Vrede en Immers niet samen gaan, en dat Kongolo en van Beek centraal moeten.
Rob Jacobs verwoorde het net goed op Rijnmond. te Vrede komt erin en dan zit die nieuwe kwibus van Rutten de instructies te geven. van Gastel en Gio zijn naar een 2e plan geschoven door Rutten terwijl die voorgaande jaren veel inspraak hadden en daardoor mede ook verantwoordelijk voor het succes. Echt schandalig. Optyfen met die Rutten.
Het probleem is is dat je dit serieus denktquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wij hebben na Ajax de beste selectie.
Hij bedoelt eigenlijk 3 jaar enorm veel mazzel gehad met Pelle en of Guidettiquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is me een bullshit, hoe kun je 3 jaar boven je stand leven?
Wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Even gefikst, loop jij met je eigen domheid te koop
"Hé kom, laten we scorend vermogen verwijderen om een speler te brengen zonder trap, snelheid, kracht, lengte, passeerbeweging of scorend vermogen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat kan jij toch regelmatig de meest debiele onzin uitkramen.
Dat is toch geen mazzel? Dat is blijkbaar wat dit elftal nodig heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk 3 jaar enorm veel mazzel gehad met Pelle en of Guidetti
Ook dit hebben we vaker gehoord.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het probleem is is dat je dit serieus denktEn je bent niet eens de enige Feyenoorder
![]()
Ach, tegen topclubs zijn we het bestequote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef satecl het volgende:
Het erge is gewoon nog dat het moeilijke programma nog moet beginnen.....
quote:"Geloof mij nou maar, Feyenoord verliest niet drie keer achter elkaar''
-Johan Boskamp
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dit hebben we vaker gehoord.
Straks eindigen we gewoon weer boven PSV hoor die Cocu kan er nog steeds geen reet van.
Ja denk het ookquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik begin toch sterk het idee te krijgen dat Vermeer de boel saboteert bij Feyenoord. Die manier waarop hij keept is vrij dubieus. Hij blijft een echte Ajacied
Scorend vermogen alleen uit vrije trappen, en Toornstra heeft een prima trap, dus nu heb je een basisspeler die een goede trap heeft. Vormer was een reservespeler met een goede trap.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Hé kom, laten we scorend vermogen verwijderen om een speler te brengen zonder trap, snelheid, kracht, lengte, passeerbeweging of scorend vermogen.
Misschien 1-1 met verlenging, dan wint Feyenoord de conditieslag en zouden ze 1-2 winnen in de 119e minuutquote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Zonder Vermeer was het vandaag 0-4 geworden of zo?
Is toch elk jaar man.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohja, nee oke. Goed punt
Wat is deze.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohja, nee oke. Goed punt
Welke bal had Mulder gehad / wie had er gescoord?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien 1-1 met verlenging, dan wint Feyenoord de conditieslag en zouden ze 1-2 winnen in de 119e minuut
Shit man goede argumenten dit, vooral het eerste.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Scorend vermogen alleen uit vrije trappen, en Toornstra heeft een prima trap, dus nu heb je een basisspeler die een goede trap heeft. Vormer was een reservespeler met een goede trap.
Ga Club Bruggen supporten ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Shit man goede argumenten dit, vooral het eerste.
Rodaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heeft Vormer bij Feyenoord überhaupt een veldgoal gemaakt? Want daar moet je hem op beoordelen. Boeit me niet wat hij bij Roda deed.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ah, je hebt zelfkennis, mooi zoquote:
Alsof hij bij Feyenoord uberhaupt speeldequote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heeft Vormer bij Feyenoord überhaupt een veldgoal gemaakt?
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch elk jaar man.
PSV heeft de beste selectie van de Eredivisie dit jaar gaat het echt gebeuren, uiteindelijk staan die boertjes gewoon waar ze moeten staan, zesde of zo
En dat had vast een reden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof hij bij Feyenoord uberhaupt speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |