Ik ben nu bij Gintama episode 70quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
En Pokémon enzo heb ik ook in mijn MAL staan, maar dat telt niet mee.
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
Tegenwoordig is one piece 15 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 05:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo hé, die Sasuke is ook een vuilakje zeg. Matennaaiertje eerste klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Series kijken die je niet boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.
Het is geniaal.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven.
Ik heb hem gedropt. Was wel de beste serie uit dat seizoen (iedereen was geobsedeerd door Kill la Killquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee die heeft hem volgens mij afgekeken.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.En we moeten nog horen wat zijn definitieve Endlösung gaat worden enzo, hoe hij invulling wil geven aan die nieuwe wereldorde. Maar eerst gaat zijn achterwerkje invulling van Naruto krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SUKKEL waar wacht je op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gedropt. Was wel de beste serie uit dat seizoen (iedereen was geobsedeerd door Kill la Kill).
Wellicht dat ik hem nog oppak.
Rustig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
SUKKEL waar wacht je op.
NEE HET KAN NIET WACHTENquote:
Kyoukai no Kanata, Kyousougiga, Log Horizon, Tokyo Ravens, White Album 2 en Kill la Kill.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gedropt. Was wel de beste serie uit dat seizoen (iedereen was geobsedeerd door Kill la Kill).
Wellicht dat ik hem nog oppak.
Kan even geen goed middelvinger-gifje vinden op mijn pc, dus beeld je die alsjeblieft in.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyoukai no Kanata, Kyousougiga, Log Horizon, Tokyo Ravens, White Album 2 en Kill la Kill.
Let maar niet op mij, ik som alleen maar op welke series objectief beter zijn dan Samurai Flamenco van het 2013 herfstseizoen. Weggelaten zijn: series die subjectief beter zijn, komedies die subjectief en objectief beter zijn, ecchi-series die objectief beter zijn, alles dat ik niet gezien heb, alle series van het 2013 winterseizoen dat beter ws dan Samurai Flamenco
Moet ik me een gifje van een middelvinger inbeelden of een middelvinger? Ik heb er namelijk twee dus een middelvinger inbeelden lukt wel vrij gemakkelijk. Als ik er naar kijken dan hoef ik me ze zelfs niet in te beelden. Zoals je je in kunt beelden typ ik alle 'edcik,' met mijn middelvingers. Als ik bijvoorbeeld Samurai Flamenco zuigt typ dan gebruik ik daarvoor twee keer mijn middelvinger, die ik dan vervolgens naar mijn scherm opsteek om uit te beelden hoe weinig het me kan schelen dat hoewel je over het algemeen redelijke smaak hebt je er wat SamFlam betreft toch een beetje naast zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan even geen goed middelvinger-gifje vinden op mijn pc, dus beeld je die alsjeblieft in.
Dat lied is ook echt al iets van 6 jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef robin007bond het volgende:
Vroeger toen je nog via MegaUpload je anime kon downloaden.
Maar.. maar...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moet ik me een gifje van een middelvinger inbeelden of een middelvinger? Ik heb er namelijk twee dus een middelvinger inbeelden lukt wel vrij gemakkelijk. Als ik er naar kijken dan hoef ik me ze zelfs niet in te beelden. Zoals je je in kunt beelden typ ik alle 'edcik,' met mijn middelvingers. Als ik bijvoorbeeld Samurai Flamenco zuigt typ dan gebruik ik daarvoor twee keer mijn middelvinger, die ik dan vervolgens naar mijn scherm opsteek om uit te beelden hoe weinig het me kan schelen dat hoewel je over het algemeen redelijke smaak hebt je er wat SamFlam betreft toch een beetje naast zit.
tl;dr fuck you too
Klopt. Wat gaat de tijd snel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat lied is ook echt al iets van 6 jaar oud
Holy shit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat lied is ook echt al iets van 6 jaar oud
Fixedquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyoukai no Kanata, Kyousougiga, Log Horizon, Tokyo Ravens, Nagi no asukara en Kill la Kill.
Die zijn er rap bij. Aan de download maar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:58 schreef wdn het volgende:
Terra Formars eps 1.
Eerste van nieuwe seizoen zo te zien
Verboden liefde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar.. maar...
Meisjesliefde?
[ afbeelding ]
Ik dacht er nog aan maar om de een of andere reden vergat ik 'm weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |