quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Uhh, nee. 1-0 achterkomen en dat blijft zoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Och god, het is weer zo een avond. Op 1-1 gelijk komen straks en in de laatste minuut van de extra tijd het deksel op de neus krijgen.
Ik bereid me mentaal alvast voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Och god, het is weer zo een avond. Op 1-1 gelijk komen straks en in de laatste minuut van de extra tijd het deksel op de neus krijgen.
Vind jou al een rasoptimist dat je denkt dat wij uberhaupt scoren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Perfecte imitatie van brandhout.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef RetRy32 het volgende:
wat deed schaken ik was brood aan het eten
Gaan we scoren vanavond denk je?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Preload al binnen, 00.00 uur pas spelenquote:
quote:
We scoren nooit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaan we scoren vanavond denk je?
Baasquote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
downloaden uit de usa store
60 dollar
Ik ben morgen vrij, wel werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb al zin in school morgen
Dan is nog maar 3-2quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef RetRy32 het volgende:
Als Achahbar in de 70ste minuut erin komt legt hij er gewoon 2 in.
yvette1982 reactiequote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef RvLaak het volgende:
een corner waar geen tegendoelpunt uit voort kwam... wow... uniek
Hadden we moeten halen. Drenthe ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef satecl het volgende:
Guidetti zojuist gescoord bij Celtic - Hearts :x
Ben een beetje gefrustreerd over het feit dat Feyenoord klaarblijkelijk niet eens een veredelde amateurclub als GAE weg kan zettenquote:
Zul je zien dan vGeel hem in de winterstop gaat halen voor de absolute hoofdprijsquote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Hadden we moeten halen. Drenthe ook.
VBL / Het grote John Guidetti-topic #2: Fenneman in Rotterdamquote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef satecl het volgende:
Guidetti zojuist gescoord bij Celtic - Hearts :x
Als er iemand een lintje verdient om uberhaupt elke ochtend op te staan om met die bende te leuren is het Fredsj wel.quote:
Ga dat maar kijken, kan je hier wegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
kenker mijn favoriete speler scoorde bij PSG, lucas moura.
fuck dit
oke thanks man thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
fuck dit
Niemand boeit dit. Domme kleuter.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
fuck dit
nee ik moet hier postenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ga dat maar kijken, kan je hier weg
Ze beter trainen wellicht?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb het echt te doen met Fredje. Hij kan er ook niks aan doen dat onze spelers zo falen.
Ja, want dat lukt in een paar weken. Dan kan die mafklapper op de vleugel wel in een keer voetballen.quote:
Manu of Bilal erin zetten?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb het echt te doen met Fredje. Hij kan er ook niks aan doen dat onze spelers zo falen.
Hij kan ook gewoon andere mensen opstellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij zal toch ook ergens in het proces wel betrokken zijn bij het aankoopbeleid?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vreemd dat hem het eigenlijk nog nooit gelukt is in Nederland... Een ploeg aan het voetballen krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want dat lukt in een paar weken. Dan kan die mafklapper op de vleugel wel in een keer voetballen.
Lexie, Joris en Verhoek zekerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon andere mensen opstellen.
We weten allemaal dat Manu dan 1 keertje prima speelt en zich daarna aanpast aan het Feyenoordniveau.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon andere mensen opstellen.
Tuurlijk niet, mister Yellow geeft hem gewoon spelers en zegt dat hij het er hier mee moet doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal toch ook ergens in het proces wel betrokken zijn bij het aankoopbeleid?
Heb het idee dat hij zich vaak ook niet goed opstelt.. en vind hem voor een spits ook een beetje aan de kleine kantquote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Doet het niet slecht; heeft alleen waardeloze spelers om hem heen staan.
Twente speelde als een tiet, destijds.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd dat hem het eigenlijk nog nooit gelukt is in Nederland... Een ploeg aan het voetballen krijgen.
1 club, van de hoeveel? En Twente speelde in het begin ook uiterst kut.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twente speelde als een tiet, destijds.
We maken de tegengoal uit een penalty en geven het dan alsnog weg in de verlenging.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef exile79 het volgende:
Blijft gewoon 1-0 hoor. Hele wedstrijd.
Vrij weinig, maar je weet dat je ze tegen krijgt.quote:
Die zou het waarschijnlijk beter doen als buitenspeler dan Schaken.quote:
Dat maakt niet uit, hij kreeg het toch gewoon prima op de rails. Ik vind het een prima trainer, maar het materiaal waar hij mee werkt is gewoon kut. van Geel heeft een keer geen Guidetti of Pelle toegeworpen gekregen. Krijg je dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 club, van de hoeveel? En Twente speelde in het begin ook uiterst kut.
Als je slechts 1 club in je hele carrière als trainer fatsoenlijk aan het voetballen krijgt, ben je geen goede trainerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, hij kreeg het toch gewoon prima op de rails. Ik vind het een prima trainer, maar het materiaal waar hij mee werkt is gewoon kut. van Geel heeft een keer geen Guidetti of Pelle toegeworpen gekregen. Krijg je dit.
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef satecl het volgende:
Dit seizoen is gewoon niks en zal ook niks meer worden. Met dit team moet je gewoon blij zijn als je hier een daar wat punten pakt. 6e plek zou prima prestatie zijn ben ik bang.
Oke. Ik denk dat het handiger is als je wat verder kijkt dan je neus lang is en ziet waar hij het mee heeft moeten stellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je slechts 1 club in je hele carrière als trainer fatsoenlijk aan het voetballen krijgt, ben je geen goede trainer
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Caland het volgende:
De schorsing van Verhoek komt ons nog duur te staan op deze manier.
Eerst maar een keer zien te winnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Daarom noem ik de 6e plaats ook een prima prestatie.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga dit niet volhouden.. als het rust is haak ik af.. zie straks wel wat het is geworden
Alles nog een keer kijken? Nee dat is nuttigquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Heb je alleen helaas weinig aan zonder puntenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Gelukkig speelden we zondag attractief voetbal.
Proef het cynisme.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je alleen helaas weinig aan zonder punten
trieste kakkerlakquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
JOOOOOOOOODEN LOOOOOPEN ALTIJD WEG
Tsja ach, van deze wedstrijd weet je ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren
3 punten .. daar gaat het om...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax speelden als kakkerlakken in de kuip afgelopen weekend.
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraagquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
"Ja, klopt wat je zegt"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
HAHAHA, zag Schaken dan. Man, man, man. Kijk nu al uit naar zijn interview.
Zondag sta je alleen nog boven heracles #blessquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
Ze zullen ons laten beven, we zullen wat belevenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraag
Laten we beginnen met ons af te vragen waar de kwaliteit om te winnen is.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Danielle83 het volgende:
Waar is de wil om te winnen?Alleen maar frustaties.
Nogmaals, ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Mario Been
Daar schieten we als club inderdaad echt veel mee opquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt Rutten nou ontslagen, dit kan zo toch niet langer
Schaken mag echt nu al douchenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we beginnen met ons af te vragen waar de kwaliteit om te winnen is.
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Er staan al mensen bij het Maasgebouw om de spelersbus op te wachten.
En wie moet er dan trainer worden?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt Rutten nou ontslagen, dit kan zo toch niet langer
WERKE VOOR DA CHANKERGELDquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUUR
Ze motten werken voor hun tyfusgeld, zich kapot schamen en lopend naar huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Er staan al mensen bij het Maasgebouw om de spelersbus op te wachten.
Vorige week al bij de voordeur gezet, bij verlies kan ik ze zo pakken en wegrijden.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUUR
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Het grote John Guidetti-topic #2: Fenneman in Rotterdam
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
En wie moet er dan trainer worden?
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Gioquote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co Adriaanse denk!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JA VAN GEEL TERINGLUL HAD 'M NOU GENOMEN GVD
Dat is fijn voor hem, voor ons was hij te duur voor de onzekerheid die je had/hebt met zijn medische status. Maar achteraf kunnen we straks misschien constateren dat het wel een goede keus zou zijn geweest.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Omdat ie toch wel grappig is:twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Ik kan er nog wel om lachen ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Omdat ie toch wel grappig is:twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Voor Schaken of voor Boëtius?quote:
Dat was onder Koeman ook kut.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Dat positiespel wat Ronald net liet zien is toch gewoon trainbaar.
hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Dat positiespel wat Ronald net liet zien is toch gewoon trainbaar.
Dat wou hij per sé zoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom noemt iedereen Kazm "Kazim Kazim"?
Z'n voetbalnaam is (was) Kazim Kazimquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang is een Chinees?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
nou en .... tjap tjoi ookquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoe lang is een Chinees?
Zou er niet eens rouwig om zijn eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Vanwege moslim true storyquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wanneer een opperneus een zwak voor je heeft weet je gewoon dat het slecht gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef satecl het volgende:
Bij Ronald de Boer heb ik altijd het gevoel dat hij een zwak voor Feyenoord heeft.
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering héquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willen
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?
Gelukkig staan ze in vak 420 zonder shirt met de buiken tegen elkaar te schuren, dat is allemaal hetero natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Als die half zoveel trainerstalent als Frank heeft mag hij morgen beginnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering hé
pes2015 spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
PES2015 demo spelen of 2e helft kijken?
PES 2015 demo met de wedstrijd op de achtergrond zoals ik doe nu.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
Als dit geen antwoord is wat je wel moet doen, weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PES 2015 demo met de wedstrijd op de achtergrond zoals ik doe nu.
Krek Bellemie en Tiemotsjoekquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
Je vergeet Bellemie, dat zijn tenminste eckte eckte spitsenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel om lachen ook.
Sportief.quote:
Het is Feyenoord....quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Bombvis het volgende:
Nou, uit deze vrije trap moet je toch wat kunnen doen..
Maar Jens..quote:
Ik zeg altijd dat hij het zelf ook niet weet en willekeurig iets uitkiest.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius krijgt de bal vrij op het middenveld en wat hij daarna doet is iedereen een groot raadsel.
Zei ik 2 jaar geleden vriend.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Die Clasie, wat is die enorm overschat zeg. Had allang verkocht moeten worden.
Mee eens wel, kan absoluut het verschil niet maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had liever vormer gezien,quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
En waar ligt het aan? Dat wil ik weten...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Die verloren blik op de kop van Clasie en Wilkshire bij die corner zegt al genoeg.
Geen idee waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, het hele elftal
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen die alles een jaar later beseft nadat ik het al gezegd heb.
Vandaar dat er 2x op de rechterflank een vrije voorzet gegeven kon worden? Dat kwam omdat Nelom zo goed meeliep met z'n man?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
haquote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
Omdat het in Azië warmer is dan hierquote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zoveel kritiek op dit Feyenoord mannen? Snap dat niet
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
De mannen doen gewoon wat ze kunnen. Hun stinkende best doen ze. Feyenoord is gewoon hetzelfde niveau als de Eagles tegenwoordig. Het kan beide kanten op. 50/50 deze partij.
Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.quote:
T'is dat ik niets beters te doen heb...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.
Wanneer is de volgende transferperiode?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat is precies wat we gaan doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat zei ik al een aantal weken geleden tegen Caland.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
De mannen doen gewoon wat ze kunnen. Hun stinkende best doen ze. Feyenoord is gewoon hetzelfde niveau als de Eagles tegenwoordig. Het kan beide kanten op. 50/50 deze partij.
Of Joonas Kolkkaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
was bij Willem II wel een goeiequote:
Ik ook niet inderdaad, maar goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar... Al heb ik het niet gezien
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse Aquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
Wel het niveau van Feyenoord atmquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse A
Record in Engeland (maar dat is alleen competitie) is 11 wedstrijden, dus we hebben nog even te gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
Al meer dan 240 minuten zonder te scoren
4-0.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Er was eerst sprake van dat Mulder wellicht in de beker mocht keepen.
Dan had het nu 0-4 gestaan.
Hij komt er zo in.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bilal? Is die nou zo slecht dat hij niet eens mag invallen?
Zie je tv.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bilal? Is die nou zo slecht dat hij niet eens mag invallen?
Komt tie hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Ach nee, het is enkel en alleen omdat heel feyenoord opgezweept wordt door de kuip waar iedereen met haat in hun ogen zit als Ajax langs komt. Dan kan Feyenoord best een keertje goed knallen als Ajax ook nog eens een mindere dag heeft. Maar meer zit er gewoon echt niet in voor Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
T'is dat ik niets beters te doen heb...
Afgelopen zondag werd pijnlijk duidelijk dat er wel degelijk voetbalkwaliteit in het team zit, enkel geen scorend vermogen. Wat ze nu dus laten zien is ook te wijten aan instelling en wil. Dus wel degelijk ook de schuld van de spelers.
Lijkt mij vrij normaalquote:
Want Clasie dekt diegene niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom staat er telkens iemand op de 16 van GAE bij onze corners die vrij kan schieten...
Nee hoor, het kan gewoon nog 3-3 worden en dan krijgen we gewoon verlenging.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over 20 minuten zijn we uit ons lijden verlost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |