Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.quote:
T'is dat ik niets beters te doen heb...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.
Wanneer is de volgende transferperiode?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat is precies wat we gaan doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat zei ik al een aantal weken geleden tegen Caland.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
De mannen doen gewoon wat ze kunnen. Hun stinkende best doen ze. Feyenoord is gewoon hetzelfde niveau als de Eagles tegenwoordig. Het kan beide kanten op. 50/50 deze partij.
Of Joonas Kolkkaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
was bij Willem II wel een goeiequote:
Ik ook niet inderdaad, maar goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar... Al heb ik het niet gezien
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse Aquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
Wel het niveau van Feyenoord atmquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse A
Record in Engeland (maar dat is alleen competitie) is 11 wedstrijden, dus we hebben nog even te gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
Al meer dan 240 minuten zonder te scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |