Alles nog een keer kijken? Nee dat is nuttigquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Heb je alleen helaas weinig aan zonder puntenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Gelukkig speelden we zondag attractief voetbal.
Proef het cynisme.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je alleen helaas weinig aan zonder punten
trieste kakkerlakquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
JOOOOOOOOODEN LOOOOOPEN ALTIJD WEG
Tsja ach, van deze wedstrijd weet je ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren
3 punten .. daar gaat het om...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax speelden als kakkerlakken in de kuip afgelopen weekend.
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraagquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
"Ja, klopt wat je zegt"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
HAHAHA, zag Schaken dan. Man, man, man. Kijk nu al uit naar zijn interview.
Zondag sta je alleen nog boven heracles #blessquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
Ze zullen ons laten beven, we zullen wat belevenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraag
Laten we beginnen met ons af te vragen waar de kwaliteit om te winnen is.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Danielle83 het volgende:
Waar is de wil om te winnen?Alleen maar frustaties.
Nogmaals, ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Mario Been
Daar schieten we als club inderdaad echt veel mee opquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt Rutten nou ontslagen, dit kan zo toch niet langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |