Krek Bellemie en Tiemotsjoekquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
Je vergeet Bellemie, dat zijn tenminste eckte eckte spitsenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel om lachen ook.
Sportief.quote:
Het is Feyenoord....quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Bombvis het volgende:
Nou, uit deze vrije trap moet je toch wat kunnen doen..
Maar Jens..quote:
Ik zeg altijd dat hij het zelf ook niet weet en willekeurig iets uitkiest.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius krijgt de bal vrij op het middenveld en wat hij daarna doet is iedereen een groot raadsel.
Zei ik 2 jaar geleden vriend.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Die Clasie, wat is die enorm overschat zeg. Had allang verkocht moeten worden.
Mee eens wel, kan absoluut het verschil niet maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had liever vormer gezien,quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
En waar ligt het aan? Dat wil ik weten...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Die verloren blik op de kop van Clasie en Wilkshire bij die corner zegt al genoeg.
Geen idee waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, het hele elftal
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen die alles een jaar later beseft nadat ik het al gezegd heb.
Vandaar dat er 2x op de rechterflank een vrije voorzet gegeven kon worden? Dat kwam omdat Nelom zo goed meeliep met z'n man?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
haquote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
Omdat het in Azië warmer is dan hierquote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zoveel kritiek op dit Feyenoord mannen? Snap dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |