Blij zijn is gezond!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Hoi ik ben een jood en ik kom blij doen.
Joepie!
-excuse, dacht dat je een joodske was-quote:
nou nou nou nou nouquote:
Karma... Krijg je als je Fredsj inhuurt...quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Cara het volgende:
het zal godverdomme ff meezitten, die goal
Lol. Zijn lage voorzetten waren gewoon fatsoenlijk pikkie.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
Schaken
Zal hij dit seizoen, net als vorig seizoen, de schuld van zijn slechte vorm weer neerleggen bij de spitsen die zijn voorzetten niet afmaken?
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
Schaken
Zal hij dit seizoen, net als vorig seizoen, de schuld van zijn slechte vorm weer neerleggen bij de spitsen die zijn voorzetten niet afmaken?
Te Vrede, pinchhitter dit datquote:
2-1 achter, "goede uitgangspositie voor de return, bless."quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
2-1 achter, "goede uitgangspositie voor de return, bless."
[..]
[..]
Wel topscorerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die man kan niet koppen.
Kopt veel te zacht en niet goed gemikt.
Afgeslagen cornerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Schakelde iets later in, maar weer na dood spelmoment?
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Schakelde iets later in, maar weer na dood spelmoment?
Ok man, ik ga ook even in de 16 lopen en aan een verdediger hangen, misschien dat Immers mij ook een keer raakt.quote:
Dat mag, maar dan krijg je een stadionverbod, je bent geen spelerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok man, ik ga ook even in de 16 lopen en aan een verdediger hangen, misschien dat Immers mij ook een keer raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |