quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Het risico dat ze met hun onkunde weer voor slecht voetbal zorgen en in het geval van Boula ook tegengoals.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
Vanavond zelfde opstelling als zondag met slechts als wijziging Vilhena ipv El Ahmadi gok ik? Die had wat pijntjes.. Ik ben benieuwd of ze de stijgende lijn voetballend vast kunnen houden en wellicht eens een keertje kunenn gaan scoren
Rutten wilt in ieder geval (gelukkig) geen risico nemen met Immers en Bouhlarouz
In 1 bekerwedstrijd meer scoren dan de 1e 6 competitiewedstrijdenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk dat lek wel boven is. 5-0 voor ons.
Tegen Zorya maakten we er vier, dus we kunnen het wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
In 1 bekerwedstrijd meer scoren dan de 1e 6 competitiewedstrijden
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen, maar 5 doelpunten is wel erg veel gevraagd
Zorya was dan ook pure aids.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Zorya maakten we er vier, dus we kunnen het wel.
Eagles ook, dus dat is mooiquote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
Beker leeft totaal niet in Deventer nadat Zwolle deze heeft gewonnen vorig seizoen. Zijn zelfs nog kaarten te koop voor de wedstrijd vanavond. Ik zeg winst voor Feyenoord.
[..]
Zorya was dan ook pure aids.
Wat is de achterliggende gedachte hierachter?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
Beker leeft totaal niet in Deventer nadat Zwolle deze heeft gewonnen vorig seizoen
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanwaar de vrees voor een armoedig GAE?
Vanwege Feyenoord. 15e plaats. Meer verliezen dan winnen. Daarom.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarvoor moet je de geschiedenis tussen Go Ahead en Zwolle kennen. Ik weet dat het af toe moeite kost voor je.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte hierachter?
Dat snap ik ook wel, beunhaas.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarvoor moet je de geschiedenis tussen Go Ahead en Zwolle kennen. Ik weet dat het af toe moeite kost voor je.
Is dat ook de reden dat Feyenoord zo gigantisch kut speelt? Dat ze nu, na die kampioenschap van Ajax, de competitie niet meer belangrijk vinden? Zou veel verklaren.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarvoor moet je de geschiedenis tussen Go Ahead en Zwolle kennen. Ik weet dat het af toe moeite kost voor je.
Hebben wij deze boetes ook al gehad?quote:Wie zich niet houdt aan de regeltjes van de Europese voetbalbond UEFA kan een dikke boete ontvangen. Dat heeft PSV ook maar weer eens gemerkt, zo meldt het Eindhovens Dagblad. PSV heeft een boete gekregen omdat er in de Europa League-wedstrijd tegen Shakhtyor Soligorsk fans op de trappen van het Philips Stadion stonden.
De club uit Eindhoven moet 10.000 euro overmaken naar de Europese voetbalbond. Vorig jaar kreeg PSV voor hetzelfde vergrijp een boete van 8.000 euro. De volgende keer dat fans bij een Europees duel de wedstrijd volgen vanaf de trappen kost dat 15.000 euro, de keer daarop zelfs 30.000 euro.
Algemeen directeur Toon Gerbrands noemt de boete ‘zonde van het geld’. De boetes zijn volgens de sportbestuurder te voorkomen als de fans hun verantwoordelijkheid nemen.
Tegen Besiktas thuis.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Zin in vanavond, maar vooral ook in zaterdag.
[..]
Hebben wij deze boetes ook al gehad?
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Vasion het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)praat-bullshit.dhtml
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
PSV heeft een boete gekregen omdat er in de Europa League-wedstrijd tegen Shakhtyor Soligorsk fans op de trappen van het Philips Stadion stonden.
Ok, flapoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, beunhaas.
Ok man.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:14 schreef Planga het volgende:
Die Kazim bijt letterlijk zijn lip stuk bij de woorden van Gullit. Zit de nasleep van het interview met bloed.
Ja, laten we allemaal rustig op ons genummerde plaatsje gaan zitten en rustig wachten of we AZ-klappertjes krijgen, netjes uitgelijnd, goed voor mijn OCDquote:
Toekomst van Feyenoord in het nieuwe stadion. Alles zal genummerd worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal rustig op ons genummerde plaatsje gaan zitten en rustig wachten of we AZ-klappertjes krijgen, netjes uitgelijnd, goed voor mijn OCD
Flikker toch op man, Zolang er niet (veel) meer mensen op een vak zitten/staan dan toegestaan kan iedereen er even snel/ langzaam uit in geval 'dat er iets gebeurt'.
Uitvoering en handhaving ligt toch in de handen van de supporters lijkt me. Maar ik vrees er ook voor, al is het in het geval van een staande menigte toch niet erg nauwkeurig te bepalenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Toekomst van Feyenoord in het nieuwe stadion. Alles zal genummerd worden.
quote:Feyenoord kan Colin Kazim-Richards transfervrij overnemen van Bursaspor. Dat hebben beide clubs als optie in het huidige huurcontract opgenomen. Met de aanvaller is Feyenoord zelfs al het salaris voor een tweejarig contract overeengekomen.
'Dit is voor Feyenoord een risicoloze constructie', zegt Martin van Geel tegen RTV Rijnmond. De technisch directeur van de Rotterdammers kan Kazim dus kosteloos overnemen van zijn Turkse club. 'We beslissen uiteraard in een later stadium of we dat doen, maar op deze manier hebben we dingen alvast goed geregeld.'
Kazim liet woensdag zelf al weten graag langer bij Feyenoord te blijven. 'Ik wil hier blijven en hoop dat Feyenoord de optie licht', zei de spits. Kazim speelt woensdagavond met Feyenoord in het bekertoernooi tegen Go Ahead Eagles.
Als je niet scoort kan je van iedereen verliezen dus ook van GAE. Paar seizoen en terug verloren we er ookquote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Moest wel lachen om die laatste zin. Al ben ik wel Vermeer-moe. Laat hem lekker gaan presteren in plaats van al die standaardzinnetjes in de media laten doen.quote:Kenneth Vermeer heeft welgeteld vijf minuten over zijn overstap naar Feyenoord moeten nadenken. Toen zijn vader ook direct enthousiast reageerde, wist hij dat hij in Rotterdam aan de slag wilde gaan. Dat leverde hem geen leuke reacties uit de hoofdstad op. ''Maar wat had ik dan moeten doen? Op de bank blijven zitten?''
De doelman ziet overeenkomsten tussen beide aartsrivalen. ''Voor mij is Feyenoord een grote stap vooruit'', vertelt hij in Voetbal International. ''Daarbij is Feyenoord echt niet minder dan Ajax, hoor. Ik heb bij beide clubs getraind en ik zeg je dat het niveau elkaar niet zo veel ontloopt. Er zijn hier veel talentvolle, jonge spelers. Misschien nog wel meer dan bij Ajax.''
Verschillen zijn er echter ķķk, in overtal. Dat merkte hij bij zijn debuut tegen Willem II. ''Ik vond de sfeer in De Kuip sowieso indrukwekkend'', vertelt de doelman over zijn eerste wedstrijd bij Feyenoord. ''Zelfs toen we achterstonden kregen we steun. Laten we eerlijk zijn: ik was in zo'n geval altijd fluitconcerten gewend.''
Denken dat supporters iets te vertellen gaan hebben is een illusie. Vakken rondom het veld worden duurder en krijgen stoelnummering.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Uitvoering en handhaving ligt toch in de handen van de supporters lijkt me. Maar ik vrees er ook voor, al is het in het geval van een staande menigte toch niet erg nauwkeurig te bepalen
Wtfquote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek bij de voorselectie van het Nederlands elftal.
Hij wordt toch opgezocht door journalisten? Als hij niks zegt hoort het weer bij zijn beroep om gewoon de media te woord te staan.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die laatste zin. Al ben ik wel Vermeer-moe. Laat hem lekker gaan presteren in plaats van al die standaardzinnetjes in de media laten doen.
Zijn crossballen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Sven
Dit is natuurlijk wel erg vroeg, maar ik vind dat hij het prima doet tot dusver.
ze trekken gewoon 1 lijn wat dat betreft, ze hebben het niet zo op slechte publiciteitquote:Op woensdag 24 september 2014 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal rustig op ons genummerde plaatsje gaan zitten en rustig wachten of we AZ-klappertjes krijgen, netjes uitgelijnd, goed voor mijn OCD
Flikker toch op man, Zolang er niet (veel) meer mensen op een vak zitten/staan dan toegestaan kan iedereen er even snel/ langzaam uit in geval 'dat er iets gebeurt'.
Wat voor lijn? Waarom zou 'er iets gebeuren' als mensen staand naar een wedstrijd kijken? Wat heeft het te maken met slechte publiciteit?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze trekken gewoon 1 lijn wat dat betreft, ze hebben het niet zo op slechte publiciteit
demagoogquote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die laatste zin. Al ben ik wel Vermeer-moe. Laat hem lekker gaan presteren in plaats van al die standaardzinnetjes in de media laten doen.
Zelfs voor seizoenkaarthouders 25 euro. Daarom zit het ook niet vol.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
Beker leeft totaal niet in Deventer nadat Zwolle deze heeft gewonnen vorig seizoen. Zijn zelfs nog kaarten te koop voor de wedstrijd vanavond. Ik zeg winst voor Feyenoord.
[..]
Zorya was dan ook pure aids.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zijn crossballen.Hij mag nog wel wat rustiger worden in het verdedigen, gaat een beetje te onstuimig en lomp nog. Zeker een goede verdediger, helemaal in combinatie met Kongolo ipv Mathijsen. Prima centrum, niks mis mee.
Altijd en overal. Ook in Sevilla.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef exile79 het volgende:
Zitten er trouwens nog wel eens Feyenoorders is thuisvakken tijdens uitwedstrijden? Lees er al een tijdje niks meer over.
quote:De grootschalige verbouwing van de Rotterdamse voetbaltempel de Kuip tot een 70.000 stoeltjes tellende multifunctionele voetbaltempel start op z'n vroegst in mei 2016. Gekeken wordt echter of in de zomerstop van 2015 al wél de parterretribune onder handen kan worden genomen. 'Want daar heb je niet zo'n heel vergunningentraject voor nodig', zegt projectdirecteur Hans Vervat.
De start van de in totaal 240 miljoen euro kostende mega-klus in Rotterdam-Zuid hangt vooral af van het besluit van de gemeente Rotterdam om al dan niet 35 miljoen euro bij te dragen aan het project. Feyenoord zou het liefst zien dat de stad voor dat bedrag aandelen neemt. De verwachting is dat voor de zomer van volgend jaar aan de Coolsingel een knoop wordt doorgehakt.
Combinatie
Tijdens een debat over de Kuip-plannen in het stadhuis blijkt dat er nog heel wat water door de Nieuwe Maas moet stromen voordat de eerste paal de grond in kan. Alle fracties willen eerst duidelijkheid over onder meer het parkeren rond de vernieuwde Kuip, het openbaar vervoer en de combinatie met de belendende Sportcampus.
Als in het voorjaar van 2016 wordt begonnen met de verbouwing van de Kuip, kan het vernieuwde stadion half 2018 worden opgeleverd. Eind dit jaar worden de contracten met BAM getekend, onder de voorwaarde dat de financiering rond komt.
Ze hebben zelfs een fanclub in Limburg.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef exile79 het volgende:
Zitten er trouwens nog wel eens Feyenoorders is thuisvakken tijdens uitwedstrijden? Lees er al een tijdje niks meer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens boven je.quote:
Zaterdag ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd en overal. Ook in Sevilla.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Zin in vanavond, maar vooral ook in zaterdag.
[..]
Hebben wij deze boetes ook al gehad?
Hahaha wat een sukkelquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Coke-snuivende gymleraar bij Feyenoord-Ajax zorgt voor ophef
Open en bloot enzo wat een nerd, doe het dan op de wc
Strak strak in z'n trainingspak-pak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Zo zo, gesprekken gevoerd: "Foei, dat mag helemaal niet hč. Neeee, dat mag echt niet hoor"quote:Ophef over beelden cokesnuivende Feyenoordfan
TV-producent Endemol heeft een werknemer gestraft die beelden op internet had gezet waarop is te zien hoe een Feyenoord-fan in de Kuip vermoedelijk cocaīne snuift.
De medewerker zat in de studio van FOX Sports in Amsterdam en had de beelden met telefoon in de regiekamer opgenomen. Volgens Endemol is dat streng verboden.
De opnames zijn zondag gemaakt kort na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax. De beelden zijn niet uitgezonden geweest op televisie. Maar op internet is er wel ophef over ontstaan, omdat Ajax-fans de beelden online hadden gezet.
‘’Het is ten strengste verboden om beelden met een eigen camera te filmen en naar buiten te brengen. Het is de eerste keer dat ons dit overkomt. We betreuren dat uiteraard. Met de medewerker zijn gesprekken gevoerd en worden passende maatregelen genomen’’, zegt een woordvoerder van Endemol.
Ook FOX Sports is niet blij met het handelen van de Endemol-medewerker. ‘’Wij keuren het ten zeerste af. Dit dient niemands belang. Wij laten de maatregelen verder over aan Endemol.’’
Onderzoek
De beelden hebben voor de hoofdrolspeler inmiddels vervelende gevolgen gehad. Het blijkt om een gymleraar van een Maastrichtse scholengemeenschap te gaan. De school is naar aanleiding van het voorval een onderzoek naar hem gestart.
schuld van de joduuuhhquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Mooi aan de schandpaal op Facebook die kneus.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo zo, gesprekken gevoerd: "Foei, dat mag helemaal niet hč. Neeee, dat mag echt niet hoor"
Ik woon in Deventer, dus bieren ga ik sowieso.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond, zaterdag, wanneer niet. Hoezo? Wil je een biertje doen?
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Keltie het volgende:
Dus je werkgever in Limburg gaat een onderzoek instellen naar iets wat je in Rotterdam, buiten werktijd, doet... Hmmm..
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi aan de schandpaal op Facebook die kneus.
Wat niet pikt. Dat iemand in zijn vrije tijd snuift? Meid, het is allemaal wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?
Njah. De kans dat je 10 minuten na de wedstrijd gefilmd wordt, vervolgens niet op TV komt maar de beelden wel verspreid ziet worden door een stagiair bij fox is ook wel bijzonder groot.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Zelf leraar zijnde snap ik dat onderzoek wel. Je blijft een voorbeeldfunctie hebben - dan moet je niet als een paardenlul onder t oog van camera's je neusholte poederen. Kinderen zien dat, en die boeien het geen kont of het in je vrije tijd is.
Als de beste man normaal functioneert zou het mij geen fluit uitmaken wat'ie privé uitvreet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. De kans dat je 10 minuten na de wedstrijd gefilmd wordt, vervolgens niet op TV komt maar de beelden wel verspreid ziet worden door een stagiair bij fox is ook wel bijzonder groot.
Ik vind het eigenlijk vooral een mongool dat hij het op het vak doet met het oog op een SV. Die beveiligingscamera's registreren dat ook gewoon en hij zal niet de eerste zijn die daardoor eej SV'tje krijgt.
Ik ook wel. Maar je hoort steeds vaker dat mensen daarvoor gepakt worden. Wil je ook niet riskeren lijkt me.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijk
Het is een lieve aardige manquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Ik zie ze zelden in het vak snuiven, maar op de WC hoor je de ene na de andere 'zwaar inhaleren' in de hokjes om je heen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijk
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden in het vak snuiven, maar op de WC hoor je de ene na de andere 'zwaar inhaleren' in de hokjes om je heen.
Wel ernstige privacyschending trouwens ja. Die staat er ook lekker op voortaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Ben trouwens benieuwd watvoor 'straf' die FOX medewerker krijgt, na al dat geblaat van FOX over de ernst van het lekken. Ontslag is het dus klaarblijkelijk niet.
Er is een redelijk verschil tussen een peuk en coke.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.
Hij wordt de assistent van Jan Jood lijkt me. Moet je constant ervoor zorgen dat die neus niet pontificaal in beeld komt. Monnikkenwerk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Ben trouwens benieuwd watvoor 'straf' die FOX medewerker krijgt, na al dat geblaat van FOX over de ernst van het lekken. Ontslag is het dus klaarblijkelijk niet.
Je mag gewoon gefilmd worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel ernstige privacyschending trouwens ja. Die staat er ook lekker op voortaan.
Ik bedoel een blow he.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is een redelijk verschil tussen een peuk en coke.
Met paap bedoel je joint? Vast wel. Mij kan het niks schelen hoor, even voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.
Dit is filmen in de regiekamer zonder toestemming en het vervolgens lekken. Lijkt me niet dat dat 'gewoon mag'.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag gewoon gefilmd worden.
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met paap bedoel je joint? Vast wel. Mij kan het niks schelen hoor, even voor de duidelijkheid.
Lijkt me niet dat je beelden die niet gebruikt zijn voor de uitzending zomaar mag lekken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paap_%28scheldwoord%29
Ach ik rook gewoon graag katholieke personen.
Dat waren er wel verrassend veel trouwens. Wel prachtig om te zien. Er was een vak dat helemaal vol zat met Feyenoorders, hoorde dat de Business Club van Feyenoord dat vak had opgekocht?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd en overal. Ook in Sevilla.
Tjaap, dat ken ik dan wel weer als zijnde een joint.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paap_%28scheldwoord%29
Ach ik rook gewoon graag katholieke personen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is Endemol niet met je eens kennelijk. Kijk, gewoon in het stadion filmen prima (alhoewel je dan een naaier 1e klas bent), dit mag dus nietquote:‘’Het is ten strengste verboden om beelden met een eigen camera te filmen en naar buiten te brengen. Het is de eerste keer dat ons dit overkomt. We betreuren dat uiteraard. Met de medewerker zijn gesprekken gevoerd en worden passende maatregelen genomen’’, zegt een woordvoerder van Endemol.
Mag van wie is natuurlijk de vraag, het mag volgens de wet maar het lijkt me logisch dat er intern andere regels zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Is Endemol niet met je eens kennelijk. Kijk, gewoon in het stadion filmen prima (alhoewel je dan een naaier 1e klas bent), dit mag dus niet
Heeft met de bekerwinst van Zwolle niets te maken, het GAE bestuur wil 25 euro voor een kaartje ook al ben je seizoenskaart houder.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
Beker leeft totaal niet in Deventer nadat Zwolle deze heeft gewonnen vorig seizoen. Zijn zelfs nog kaarten te koop voor de wedstrijd vanavond.
Ik ben blij dat dat op dit moment de enige speler is waarover we kunnen klagen dat hij in de basisopstelling staat. Nog niet zolang geleden baalde ik ook dat Mulder, Mathijsen, Immers en Te Vrede in de basis stonden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, Vilhena; Schaken, Kazim-Richards en Boëtius
Weer Schaken goverredomme.
Supersubquote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Typisch het volgende:
Waarom mag Manu nu eigenlijk nooit beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
SupersubSchaken is nog een veel erger blind paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
En een oud blind paard. En een duur blind paard.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Schaken is nog een veel erger blind paard.
Schaken ziet het wel, maar die kan het gewoon niet (meer) uitvoeren. Ik vraag mij eerder af waarom Bilal nooit mag invallenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Schaken is nog een veel erger blind paard.
Dit ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat op dit moment de enige speler is waarover we kunnen klagen dat hij in de basisopstelling staat. Nog niet zolang geleden baalde ik ook dat Mulder, Mathijsen, Immers en Te Vrede in de basis stonden.
Morgenavond toch? Na psv-utrecht, rtl7 dacht ikquote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Antaris het volgende:
Maar wordt er vanavond samenvattingen uitgezonden?
Zo ja, op welke zender en hoe laat?
Bij mij werkt ie anders prima op Fox Go, loopt wel wat achter denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Fox.
Die stream werkt minder goed dan die van janlul.comDus nu janlul, terwijl ik gewoon betaal voor FOX.
Bij mij herhaalt hij zich steeds random, dan begint hij zeg maar 10 seconde terug weer met afspelen. En dat om de paar minuten, ineens.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie anders prima op Fox Go, loopt wel wat achter denk ik.
Is niet gek, gezien FOX de stream moet encrypten, en Janpenis niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Die stream werkt minder goed dan die van janlul.comDus nu janlul, terwijl ik gewoon betaal voor FOX.
Kut. Een dag wachten.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgenavond toch? Na psv-utrecht, rtl7 dacht ik
Dat is echt een lijp probleem, vooral omdat het pas na een tijd opvalt. (verrek, weer bijna een goalquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij herhaalt hij zich steeds random, dan begint hij zeg maar 10 seconde terug weer met afspelen. En dat om de paar minuten, ineens.Dit heb ik al op meerdere pc's gehad.
Ah, jij hebt het ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt een lijp probleem, vooral omdat het pas na een tijd opvalt. (verrek, weer bijna een goal).
Probeer Internet Explorer 11, en zet hardware acceleratie uit met rechtermuisklik op het FOX streampie.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
Weet ook niet zo goed waar het aan kan liggen, Windows 8, Windows 8 en Windows 7 met allerlei verschillende browers maakt ook geen verschil.
Komt omdat die jood van GAE al in het groen speeltquote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
Wat heeft Vermeer een vreselijk shirt aan zeg, lichtgroen met wit
Met periodes komt het vaak voor en kan bij iedere stream gebeuren, jan doet het gelukkig wel okay van de keer.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het ook?
Weet ook niet zo goed waar het aan kan liggen, Windows 8, Windows 8 en Windows 7 met allerlei verschillende browers maakt ook geen verschil.
janlul doet het prima en loopt niet echt achter op foxgo lijkt hetquote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Probeer Internet Explorer 11, en zet hardware acceleratie uit met rechtermuisklik op het FOX streampie.
Sowieso dat hij het brein wasquote:
Gelukkig hebben ze een top spits voorin lopen die er altijd wel eentje maakt.quote:
Paar jaar geleden ook eruit door GAEquote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
dit doet mij echt denken aan het laatste jaar van been
Hier kon hij ook echt wat aan doenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Planga het volgende:
8e minuut
8e minuut
5e minuut
2e minuut
Lekker bezig Kenneth.
Kanker kenneth. Mulder had ze allemaal gepakt!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Planga het volgende:
8e minuut
8e minuut
5e minuut
2e minuut
Lekker bezig Kenneth.
En vier dagen later keihard onderuit bij Groningen. 6-0 ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ook eruit door GAE
Je hebt gezien dat het een eigen doelpunt van Van Beek was?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Planga het volgende:
8e minuut
8e minuut
5e minuut
2e minuut
Lekker bezig Kenneth.
Dit, je hoort gewoon overduidelijk dat het 50 man zijn, maar Fox wil doen alsof dit pauperstadion Stamford Bridge is ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom staat dat stadiongeluid zo tyfus hard.
Stamford Bridge staat inderdaad bekend als een heksenketel jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit, je hoort gewoon overduidelijk dat het 50 man zijn, maar Fox wil doen alsof dit pauperstadion Stamford Bridge is ofzo.
jup. Daarna verliezen van NEC geloof ikquote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
En vier dagen later keihard onderuit bij Groningen. 6-0 ofzo?
Schandalig volk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen, niet reageren op joden die blij komen doen.
Blij zijn is gezond!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Hoi ik ben een jood en ik kom blij doen.
Joepie!
-excuse, dacht dat je een joodske was-quote:
nou nou nou nou nouquote:
Karma... Krijg je als je Fredsj inhuurt...quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Cara het volgende:
het zal godverdomme ff meezitten, die goal
Lol. Zijn lage voorzetten waren gewoon fatsoenlijk pikkie.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
Schaken
Zal hij dit seizoen, net als vorig seizoen, de schuld van zijn slechte vorm weer neerleggen bij de spitsen die zijn voorzetten niet afmaken?
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3quote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
Schaken
Zal hij dit seizoen, net als vorig seizoen, de schuld van zijn slechte vorm weer neerleggen bij de spitsen die zijn voorzetten niet afmaken?
Te Vrede, pinchhitter dit datquote:
2-1 achter, "goede uitgangspositie voor de return, bless."quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, deze keer verlengen we in ieder geval wel bij 3-3
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
2-1 achter, "goede uitgangspositie voor de return, bless."
[..]
[..]
Wel topscorerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die man kan niet koppen.
Kopt veel te zacht en niet goed gemikt.
Afgeslagen cornerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Schakelde iets later in, maar weer na dood spelmoment?
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Schakelde iets later in, maar weer na dood spelmoment?
Ok man, ik ga ook even in de 16 lopen en aan een verdediger hangen, misschien dat Immers mij ook een keer raakt.quote:
Dat mag, maar dan krijg je een stadionverbod, je bent geen spelerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok man, ik ga ook even in de 16 lopen en aan een verdediger hangen, misschien dat Immers mij ook een keer raakt.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
Lol Wilkshire, gaat de zwakste schakel worden tegen Sevilla.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie altijd met zijn mongloide schoten.. die tegen Ajax had er ook wel in gemogen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef hoofdhead het volgende:
Dus vorig seizoen:
Clasie : 1 assist per 360 minuten, 1 goal per 2880 minuten
Vormer: 1 assist per 144 minuten, 1 goal per 240 minuten
Doe mij maar Vormer.
Deze anders ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie altijd met zijn mongloide schoten.. die tegen Ajax had er ook wel in gemogen
Kazim Richards niet kennenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:02 schreef Buitendam het volgende:
van Geel bakt er niet veel van wanneer een Pelle of Guidetti hem in de schoot wordt geworpen.
Guidetti was ook wel wild.quote:
Alsof tempo omhoog gooien een instelling is. Tempo is een symptoon, geen probleem.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef Vasion het volgende:
Tempootje van we staan met 0-3 voor godverreedomme
Ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Merkie het volgende:
Alsof tempo omhoog gooien een instelling is.
Maar hij kon afmaken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
Schaken speelt echt niet slecht.
[..]
Guidetti was ook wel wild.
Bij mij ook. Vooral dat elke doelpoging van de tegenstander automatisch in ons doel verdwijnt en wij 1000 kansen nodig hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
dit doet mij echt denken aan het laatste jaar van been
Dat is net zo'n paardelulquote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Castaignos maakte ook af, maar kon het niet.
Dat was de afgelopen jaren toch ook al gewoon zo?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Vooral dat elke doelpoging van de tegenstander automatisch in ons doel verdwijnt en wij 1000 kansen nodig hebben.
2065quote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wanneer winnen we weer een keer zorgeloos met 3-0
Een keer winnen zou al prima zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Natuurlijk niet. Oh ja, gewoon sneller spelen, simpel. Dat willen de spelers ook wel natuurlijk, maar dat lukt niet. Waarom lukt het niet? Dat moet je je afvragen. Klagen over tempo is simplistisch supportersgeneuzel.quote:
Vormer had ook tyfuscorners, dat scheeltquote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Letterlijk je eigen keus om Clasie niet verkopen, maar Vormer wel.
in het nieuwe stadionquote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tuurlijk, doen alsof je tegen ajax speelt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof tempo omhoog gooien een instelling is. Tempo is een symptoon, geen probleem.
Welke Feyenoord speler heeft voor het laatst consequent goede corners afgegeven?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vormer had ook tyfuscorners, dat scheelt
Oke.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Letterlijk je eigen keus om Clasie niet verkopen, maar Vormer wel.
Dat is van voor de tijd dat ik Feyenoord volg, midden vorige eeuw denkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke Feyenoord speler heeft voor het laatst consequent goede corners afgegeven?
Vast van de tijd voordat er corners gegeven werden.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke Feyenoord speler heeft voor het laatst consequent goede corners afgegeven?
Tim de Clerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat trainer zijn meer inhoudt dan "tempo omhoog!" schreeuwen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk, doen alsof je tegen ajax speelt.
Ono?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef satecl het volgende:
Schaken meteen wisselen!!!!! Helemaal klaar met die kut neger.
In before RetRy32.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef satecl het volgende:
Schaken meteen wisselen!!!!! Helemaal klaar met die kut neger.
Ja hij mist inderdaad belachelijk veel kansen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Lewis zou prima bij ons passen
Mist alles, bedoel je?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Vormer.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het jammere is allen dat je van een soap weet dat het nep is... Dit geloof ik ook niet, maar schijnt toch echt te gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer geblesseerd Mulder loopt warm.. We staan achter het is net een soap.
Is ie fit? Fredje moet toch een goeie reden hebben om Manutelli niet in te brengen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
belachelijk dat je manu op de bank hebt zitten met deze 2 drollenvangers op de flanken die beide heel het seizoen nog niets hebben laten zien
ectoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik nog een shirtje van
dat paarse derde shirt van toen
maatje (x)s ofzo
Het hele regenwoud voor z'n harses?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ie fit? Fredje moet toch een goeie reden hebben om Manutelli niet in te brengen.
zal toch wel? valt elke wedstrijd inquote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ie fit? Fredje moet toch een goeie reden hebben om Manutelli niet in te brengen.
toen nog wel jaquote:
Bless.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef satecl het volgende:
JEEEEEEEEEZUS SCHAKEN NU BREEKT ME KLOMP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |