Wat is het voor soort film?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films
Slimquote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogrammaGaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlimBidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer
Ze werken bij ons met van die sleutelsquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papiermaar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd
Als ik ga lopen in Delft neem ik niets mee. Als ik tochten ga doen, vul ik 1 of 2 waterflessen van aluminium. Ideaal spul. Maar ik ga wel ff op zoek naar een 3/4 liter bidon. Dat past nog wel in alle houders denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Urk uit, altijd lastig.Ook op dit tijdstip snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Balen zeg!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html
Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar
Dreun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fietsIk heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dystopisch!quote:
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.quote:
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan hequote:Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leukquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
Nee, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |