Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.
De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.
Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.
De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.
zwarte piet blijft gewoon, zit er nu eenmaal ingebakken, dat krijg je er echt niet zomaar uitquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisen.
Als ik aan jou vraag of je misschien dit en dat wil doen ga je er misschien over nadenken iig, als ik naar je toekom met :
HEY RACIST NOK EENS MET WAT JE AAN HET DOEN BENT, ANDERS ZORG IK ER WEL VOOR.
Hoe reageer je dan?
Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Ceberut het volgende:
Het werkt!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-aan-opgeven.dhtml
[..]![]()
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.
Ze waren uitgeluldquote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Schurken. We zitten nog in het ISIS-topic door te discussiëren. Gaan jullie hier verder
Oh aangezien het voornamelijk door de grote bek komt dat het lijikt alsof Antipiet wint, maar in werkelijkheid denk ik zo'n 80% van de mensen propiet is of iig neutraal maar 100% tegen gewelddadig protest om je gelijk te halen, kan ik de anti-mensen garanderen dat ze helemaal en dan ook helemaal naar de kanjer geramd gaan worden als ze daadwerkelijk beginnen met geweld. En ook echt niet als een waarschuwing, maar je krijgt te maken met mensen die je tot op het bot tergt door voor de neus van hun kinderen geweld te plegen. Reken echt op een slachting als ouders de rode waas krijgen om hun kroost te beschermen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...
Bovendien lijkt het me niet erg fris om te denken dat het okee is om met (het dreigen met) geweld je zin te krijgen, zeker niet bij zoiets als een volksfeest. Maar jou is kennelijk een andere mening toegedaan.
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met geweldquote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Ceberut het volgende:
Het werkt!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-aan-opgeven.dhtml
[..]![]()
![]()
Is dat geweld? Nee, dat is logica.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ... de eindeloze; ga dan maar het land uit is je ontgaan ?
De reactie ga maar het land uit is logica ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat geweld? Nee, dat is logica.
Wij hebben een traditie, jij komt hier wonen omdat we zo rijk zijn en daarna wil jij ons land aanpassen, dat geeft 100% terecht een tegenreactie.
Een echte vreedzame booslimquote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met gewelden jij juicht geweld toe
Mens, het boeide me sinds ik kind ben niets, ik heb geen kinderen en deed er niets aan. En bij een normaal vriendelijk "hey, zullen we er samen eens uitkomen?" had ik gewoon gezegd, prima man, als jij het naar vindt, maken we er samen een feestje van!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Zwarte Piet geliefder is dan ooit
Beter vertrekken dan kinderen willen slaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De reactie ga maar het land uit is logica ?
Ik heb het al vaker geroepen: als je puur naar de cijfers van zo'n beetje elke peiling van de laatste paar jaar kijkt dan kun je alleen maar concluderen dat Zwarte Piet feitelijk niet ter discussie staat. De stennis van het kleine groepje ten spijt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Zwarte Piet geliefder is dan ooit
Het is een emotionele reactie, op iemand die dreigt en scheldt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De reactie ga maar het land uit is logica ?
In geval van geweld van de anti-pieten zou de politie met scherp moeten schieten eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met gewelden jij juicht geweld toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |