abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2014 @ 21:41:06 #201
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_144906201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.

De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.
pi_144906235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.
:')
pi_144906338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.

De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144906380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 22:03:10 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144907249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
zwarte piet blijft gewoon, zit er nu eenmaal ingebakken, dat krijg je er echt niet zomaar uit

zeker niet op deze drastische manier, dan gaan mensen met de hakken in het zand, bovendien begint het nu gewoon winstgevend te worden

als ik 1 van onze noodlijdende ijshockeyclubs was dan zou ik een sinterklaasthema rond de wedstrijd die er het dichtst in de buurt zit hangen, volle bak gegarandeerd en grote kans dat er iemand bij Pauw of Tan het uit mag komen leggen

topshow
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144907560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisen :).

Als ik aan jou vraag of je misschien dit en dat wil doen ga je er misschien over nadenken iig, als ik naar je toekom met :

HEY RACIST NOK EENS MET WAT JE AAN HET DOEN BENT, ANDERS ZORG IK ER WEL VOOR.

Hoe reageer je dan?
Get woke, go broke!
pi_144907776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisen :).

Als ik aan jou vraag of je misschien dit en dat wil doen ga je er misschien over nadenken iig, als ik naar je toekom met :

HEY RACIST NOK EENS MET WAT JE AAN HET DOEN BENT, ANDERS ZORG IK ER WEL VOOR.

Hoe reageer je dan?
Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:16:00 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144907787
Schurken. We zitten nog in het ISIS-topic door te discussiëren. Gaan jullie hier verder :(
pi_144907814
quote:
Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...

Bovendien lijkt het me niet erg fris om te denken dat het okee is om met (het dreigen met) geweld je zin te krijgen, zeker niet bij zoiets als een volksfeest. Maar jou is kennelijk een andere mening toegedaan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144907817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.
Ik niet.
Get woke, go broke!
pi_144907862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik niet.
Oh ... de eindeloze; ga dan maar het land uit is je ontgaan ?
pi_144907878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Schurken. We zitten nog in het ISIS-topic door te discussiëren. Gaan jullie hier verder :(
Ze waren uitgeluld
  donderdag 25 september 2014 @ 22:19:19 #213
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144907915
quote:
12s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze waren uitgeluld
:D :D

In ieder geval: ik ga m'n bed in ;) Was goeie discussie, die ISIS!!!
pi_144908039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...

Bovendien lijkt het me niet erg fris om te denken dat het okee is om met (het dreigen met) geweld je zin te krijgen, zeker niet bij zoiets als een volksfeest. Maar jou is kennelijk een andere mening toegedaan.
Oh aangezien het voornamelijk door de grote bek komt dat het lijikt alsof Antipiet wint, maar in werkelijkheid denk ik zo'n 80% van de mensen propiet is of iig neutraal maar 100% tegen gewelddadig protest om je gelijk te halen, kan ik de anti-mensen garanderen dat ze helemaal en dan ook helemaal naar de kanjer geramd gaan worden als ze daadwerkelijk beginnen met geweld. En ook echt niet als een waarschuwing, maar je krijgt te maken met mensen die je tot op het bot tergt door voor de neus van hun kinderen geweld te plegen. Reken echt op een slachting als ouders de rode waas krijgen om hun kroost te beschermen.

En wie er dan nog met racisme met durft te zwaaien is denk ik kassiewijlen nadat je zelf bent begonnen met mensen aanvallen.
Get woke, go broke!
pi_144908097
quote:
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met geweld _O_ en jij juicht geweld toe _O_
pi_144908110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ... de eindeloze; ga dan maar het land uit is je ontgaan ?
Is dat geweld? Nee, dat is logica.

Wij hebben een traditie, jij komt hier wonen omdat we zo rijk zijn en daarna wil jij ons land aanpassen, dat geeft 100% terecht een tegenreactie.
Get woke, go broke!
pi_144908116
Ik heb het idee dat Zwarte Piet geliefder is dan ooit ^O^
pi_144908183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is dat geweld? Nee, dat is logica.

Wij hebben een traditie, jij komt hier wonen omdat we zo rijk zijn en daarna wil jij ons land aanpassen, dat geeft 100% terecht een tegenreactie.
De reactie ga maar het land uit is logica ?
pi_144908209
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met geweld _O_ en jij juicht geweld toe _O_
Een echte vreedzame booslim O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144908224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Mens, het boeide me sinds ik kind ben niets, ik heb geen kinderen en deed er niets aan. En bij een normaal vriendelijk "hey, zullen we er samen eens uitkomen?" had ik gewoon gezegd, prima man, als jij het naar vindt, maken we er samen een feestje van!

Maar als iemand zonder aanleiding mij begint uit te maken voor racist en meteen iets eist kan ie letterlijk en figuurlijk ebola krijgen, wie het ook is en waar het ook over gaat.
Get woke, go broke!
pi_144908239
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Beter vertrekken dan kinderen willen slaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 25 september 2014 @ 22:27:33 #222
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_144908254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het al vaker geroepen: als je puur naar de cijfers van zo'n beetje elke peiling van de laatste paar jaar kijkt dan kun je alleen maar concluderen dat Zwarte Piet feitelijk niet ter discussie staat. De stennis van het kleine groepje ten spijt.
pi_144908305
We kunnen altijd naar Curaçao, daar heeft men geen problemen met zwarte piet.
pi_144908321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is een emotionele reactie, op iemand die dreigt en scheldt.

Ja, dan is het heel logisch, net als ik bij jou thuis komwonen omdat ik dakloos ben en klaag dat je echt een lelijk kuthuis hebt en dat je NU een poster van Justin Bieber van je muur moet halen,. anders zwaait er wat!!

Wat zullen jouw woorden zijn, MIJN HUIS UIT!!!

Nou, ja, logica dus :).
Get woke, go broke!
pi_144908325
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In geval van geweld van de anti-pieten zou de politie met scherp moeten schieten eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')