Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb mijn geluidskaart (nieuw) ook nog niet helemaal in orde geloof ik
is altijd ff wennen jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.
Ik heb al wel een koptelefoonversterker besteld.
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenserenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben je dan ongeveer gemiddeld per maand kwijt?300euro?
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
Geen probleem kerelquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenseren
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
vond ik ook welquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.
UWV meisjequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem kerel
Vervolgafspraak @ UWV met díe chick doen
Hij is dan ook psychotisch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.
20 joints op een avond?? WTF?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang elke dag ongeveer 10 joints gerookt, en in de weekenden het dubbele, i know how it is
Ik heb echt vrienden die vet aan het slacken zijn door de wiet hoor. Laten vooral afspraken na en verneuken hun sociale relaties.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:25 schreef EggsTC het volgende:
Verslavingen worden vet overschat... de enige drugs waar je écht hardcore aan verslaafd raakt zijn coke, speed en heroine... voor de rest zijn verslavingen BS.
Wiet kan... maar dan moet je wel heel ver gaan erin.
Was toch gewoon alleen thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, na een minuut of 20 na de eerste teug, was ik wel weer behoorlijk helder en heb verder geen nadelige gevolgen gehad.
Ook dit is trouwens in een zeer a-relaxete setting gebeurd.
ze was zo mooi, en zooo liefquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Als je een UWV chick hosselt dan ben je echt een baas.
Wtf....quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
Shit happens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
vond ik ook wel
effe kut dat mijn laptop uitviel dit dat
Ik zou het geen must noemen, maar een keer xtc kan écht geen kwaad. Je kan niet eens aan mdma verslaafd rakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik durf te beweren dat drugs voor iedereen gezond is, zeker om het 1 keer gedaan te hebben.
Hoe je erna ermee om gaat ben je zelf bij. Maar één keer het gedaan hebben, met name XTC en LSD... vind ik wel een must in je leven. Maar dat is mijn mening erover, anderen eten niet eens bij de Mac omdat het ongezond zou zijn, tja, ieder zn ding.
Die van mij was 79+quote:
Godverquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef knokkels het volgende:
Ik wilde mmijn peuk aansteken..
Ik had m nog niet gedraaid![]()
Yup, VERSCHRIKKELIJK gehorig huis, en ik had echt vette ruzie met de buurvrouw over geluidsoverlast. Het liep zelfs zo hoog op dat als ik over het parket liep en het kraakte wat, dat ze al op de muur ging zitten rammen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was toch gewoon alleen thuis?
Toen speelden die angsten nog niet. De wiet-periode waar ik het over heb was van 15-19... pas op m'n 18e begon dat te spelen. En 20 joints in een weekenddag, ja... niet op een avond he... gewoon vanaf smiddags rond een uur of 13:00 tot 03:00 and repeat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
20 joints op een avond?? WTF?
Maar als je die angsten had vind ik het wel gek dat je dat goed trok. Of was dat de oorzaak van die angsten?
[..]
Ik heb echt vrienden die vet aan het slacken zijn door de wiet hoor. Laten vooral afspraken na en verneuken hun sociale relaties.
[..]
Was toch gewoon alleen thuis?
Bieber? Fokker? Wasdeze???quote:
Hij heeft altijd wel een vriendin met een leuke baan die zwaar tegen zijn wietgebruik is, maar uiteindelijk het toch allemaal wel voor hem betaalt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf....![]()
Dan moette ook prima salaris hebben wil je nog rond kunnen komen als je alleen al 800/900 kwijt bent aan dat..
ffs man
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef knokkels het volgende:
Ik wilde mmijn peuk aansteken..
Ik had m nog niet gedraaid![]()
Die aflevering van Bonje Met De Buren. Dat was jij?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, VERSCHRIKKELIJK gehorig huis, en ik had echt vette ruzie met de buurvrouw over geluidsoverlast. Het liep zelfs zo hoog op dat als ik over het parket liep en het kraakte wat, dat ze al op de muur ging zitten rammen.
Tijdens die trip was zij ook thuis.
Teringquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel een vriendin met een leuke baan die zwaar tegen zijn wietgebruik is, maar uiteindelijk het toch allemaal wel voor hem betaalt.
Desondanks heeft hij anderhalf jaar of zo in een schuur moeten wonen.
SKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPquote:
Hehehe niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die aflevering van Bonje Met De Buren. Dat was jij?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niet voor deze troep ingetuned
ik ben verliefd jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niet voor deze troep ingetuned
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet dat ik weet?
Pffff tijdens de beste trip van mijn leven (Hawaïaanse paddo's) zat zij ook op de muur te beuken omdat ik wat uit m'n bolletje ging!
Het kan, maar heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het geen must noemen, maar een keer xtc kan écht geen kwaad. Je kan niet eens aan mdma verslaafd raken
En dan dat op nationale tv verklaren tegenover Patty Brardquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet dat ik weet?
Pffff tijdens de beste trip van mijn leven (Hawaïaanse paddo's) zat zij ook op de muur te beuken omdat ik wat uit m'n bolletje ging!
Ach ik kan boekdelen over hem schrijven, maar waar het uiteindelijk stuk is gelopen is dat hij alle contact verbrak omdat ik psychologische hulp voor mezelf opzocht (daarmee haalde ik mezelf alleen maar naar beneden) en toen hij weer contact met mij had opgenomen, ging hij, terwijl hij zijn drugs dus altijd betaald kreeg door zijn vriendinnen, mij keihard lopen aanvallen over het feit dat ik van ZIJN belastingcenten een schoonmaakster had om mijn plee schoon te maken, ÉN een begeleidster die mij moest vertellen dat ik niet te veel geld moest uitgeven terwijl ik dat zelf ook heus wel snapte!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teringdan wordt het wel tijd voor wat zelf reflectie hoor
SINT!!!quote:
Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die angsten toen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Toen speelden die angsten nog niet. De wiet-periode waar ik het over heb was van 15-19... pas op m'n 18e begon dat te spelen. En 20 joints in een weekenddag, ja... niet op een avond he... gewoon vanaf smiddags rond een uur of 13:00 tot 03:00 and repeat.
Die kwamen door gebruik van andere middelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die angsten toen?
Ik heb ook heel veel angstklachten gehad, komen ook terug zo nu en dan maar sinds deze dosis medicatie veeel minder.
Een maat van mij is dus met 2 stoners gaan samen wonen en die smoken daar ook de hele dag. Hij is er echt slechter op geworden. Is heel onverschillig over alles en vergeet afspraken enz. Laat vriendschappen verwaterenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het kan, maar heel moeilijk.
En dat is gelijk t probleem bij mij he, als ik iets doe moet het gelijk excessief zijn, geen 2 biertjes, nee ik drink er ook gelijk 15 tot 20 als ik ga zuipen.
En die 20 joints rookte ik niet in mn 1tje op he, altijd met dezelfde maat ging ik blowen. Elke dag, 4 jaar lang. Ik overdrijf niet ofzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Knallen:
Elstak - Offensive Thrilla
the Playah - Still nr 1
'Dance':
Gigi Daghostinho - Blablabla
Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011)
Prodigy - No good
Touch & Go - Would you... ?
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een maat van mij is dus met 2 stoners gaan samen wonen en die smoken daar ook de hele dag. Hij is er echt slechter op geworden. Is heel onverschillig over alles en vergeet afspraken enz. Laat vriendschappen verwateren
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan boekdelen over hem schrijven, maar waar het uiteindelijk stuk is gelopen is dat hij alle contact verbrak omdat ik psychologische hulp voor mezelf opzocht (daarmee haalde ik mezelf alleen maar naar beneden) en toen hij weer contact met mij had opgenomen, ging hij, terwijl hij zijn drugs dus altijd betaald kreeg door zijn vriendinnen, mij keihard lopen aanvallen over het feit dat ik van ZIJN belastingcenten een schoonmaakster had om mijn plee schoon te maken, ÉN een begeleidster die mij moest vertellen dat ik niet te veel geld moest uitgeven terwijl ik dat zelf ook heus wel snapte!
Mislukte poging een nieuwe mode te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
SINT!!!
Bieber is zo jong, dat hij zijn broek niet eens weet op te houden
Ik blowde wel eens met die kameraad mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.
Ik heb ook oxazepam, die verslavingsratio wordt ook overdreven. Als je daar te veel van gebruikt ben je gewoon heel dom bezig. Ik heb het voor als het echt slecht gaat maar ik weet niet eens of ik het wel heb.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die kwamen door gebruik van andere middelen.
Sinds meditatie + LSD zijn die klachten zeer sterk afgenomen. Ohja, ik gebruik ook clonazepam ertegen, min of meer op eigen recept.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:![]()
Maar dat heb je ook gezegd zover ik weet
i dont knowquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, sinds wanneer is dit bierflesje leeg?
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook oxazepam, die verslavingsratio wordt ook overdreven. Als je daar te veel van gebruikt ben je gewoon heel dom bezig. Ik heb het voor als het echt slecht gaat maar ik weet niet eens of ik het wel heb.
quote:
Ik ben er verslaafd aan geweest, 200mg per dag.. 10 x 20mg in 24 uur. Helemaal gek werd ik toen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!
Die ken ik niet.. terwijl ik toch veel ken van the prodigy, gezien het mijn favo band is..quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef knokkels het volgende:
The Prodigy - claustrophobic sting (Narcotic Suite)
please![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mislukte poging een nieuwe mode te maken
Dat gevoel wanneer je aan bier wil beginnen maar het is al opquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, sinds wanneer is dit bierflesje leeg?
Ik vind normaal blowen volkomen acceptabel, maar ik zie zo vaak dat mensen het uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan geweest, 200mg per dag.. 10 x 20mg in 24 uur. Helemaal gek werd ik toen.
Zo bruin ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al: heb ik ZO scheel gekeken dat ik me in Uccie's huidskleur vergist heb?
Uccie ligt lekker te slapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al: heb ik ZO scheel gekeken dat ik me in Uccie's huidskleur vergist heb?
Friesland ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bruin ben ik ook weer nietUccie en ik hebben dezelfde afkomst tho
Ja ik ben ook in de afgelopen jaren goeie vrienden kwijtgeraakt. Life goes on. Al kan het soms mentaal wel wat tijd kostenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker ja!
Hij heeft lange tijd later nog geprobeerd het contact weer te herstellen but fuck that shit! ECHT niet meer!
Zulke mensen moet je niet om je heen hebben nee.. je moet jezelf associeren met goed volk die je motiveren en inspireren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker ja!
Hij heeft lange tijd later nog geprobeerd het contact weer te herstellen but fuck that shit! ECHT niet meer!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bruin ben ik ook weer nietUccie en ik hebben dezelfde afkomst tho
Lol watquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!
Music For The Jilted Generation.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. terwijl ik toch veel ken van the prodigy, gezien het mijn favo band is..
quote:
shit man, hoe kwam dat zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan geweest, 200mg per dag.. 10 x 20mg in 24 uur. Helemaal gek werd ik toen.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]Rly?
Jij bent wel donkerder dan zij is.
Ik beperk het altijd tot hooguit 2 tabletjes per week. Paar maand geleden een keer 3 tabletjes in een week genomen, maar dat was ook wel een uitzonderlijke situatie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol wat
Ik neem max 30 en das al veel
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
App app been quadielimp im pain (ofsoiets)
[ afbeelding ]
Maar allemaal roze van binnenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]Rly?
Jij bent wel donkerder dan zij is.
Yep. vriendquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben ook in de afgelopen jaren goeie vrienden kwijtgeraakt. Life goes on. Al kan het soms mentaal wel wat tijd kosten
Allebei cute though!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Allebei cute though!SmoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Heb hem wel, maar komt dus niet vaak voor in mijn winamp listquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Music For The Jilted Generation.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Allebei cute though!Ik was wel ff eerder vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet in zoveel per week. Als het nodig is, doe ik het. Eerst dacht ik van, shit nu al zoveel, en dan deed ik het niet omdat ik het 'zelf moest ondervinden'. Als een straf ofzo. Toen mijn psycholoog zei dat dat nergens op sloeg realiseerde ik het me pas. Als het nodig is neem ik oxazepam. Misschien een keer per maand maar het kan zo 5x in een week zijn of 2 maanden niksquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik beperk het altijd tot hooguit 2 tabletjes per week. Paar maand geleden een keer 3 tabletjes in een week genomen, maar dat was ook wel een uitzonderlijke situatie.
Nu neem ik vaker een hele week niets meer dan wel.
Het versterkt emoties he. Als je heel para wordt van blowen (wat meestal gebeurd omdat je overdosed, teveel ineens voor je lichaam), dan raak je in paniek. Je kan dit heel snel onderscheppen door snel je gedachten om te switchen in je kop naar: "luister pik, je hebt net geblowd, alles komt daardoor, en tis zo weer weg man.." (let wel, dit vereist enige skills om je mindset te changen).quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blowde wel eens met die kameraad mee.
Het had verschillende effecten: soms werd ik er heel relaxed van, soms juist heel para, en soms ging de Reiki echt als een malle stromen bij me!
Don't be so sure... benzo's zijn zeer slinks. Ik gebruik vrij frequent clonazepam ter vervanging van een SSRI. Die SSRI heb ik pas geleden vervangen daarvoor omdat ik;quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook oxazepam, die verslavingsratio wordt ook overdreven. Als je daar te veel van gebruikt ben je gewoon heel dom bezig. Ik heb het voor als het echt slecht gaat maar ik weet niet eens of ik het wel heb.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
App app been quadielimp im pain (ofsoiets)
[ afbeelding ]
ik ben de streamhoer gofferdomme!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Nummertje trekken, het is geen hoer..
Mijn beste vriend gedroeg zich gewoon kut. Zat in een nieuwe vriendengroep en nam nooit contact met me op, als ik het deed was hij kortaf. Toen ik vroeg of hij langskwam in Zwolle waar ik net woonde (en waar zelfs vage kenissen de moeite namen om langs te komen) kwam er niks anders uit dan "haha geen geld". Fuck hemquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep. vriendvanaf kleuterklas.. kom hem later weer tegen, gezellig dit dat, contct verloren, blijken we opeens collega's te zijn, en all downhill from there (sorry, kon me net inhouden zaak loopt nog)
soberso niet, daarom wil ik dat wel ff laten wetenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hetquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik ben nogal verslavingsgevoelig.. en in die tijd ging het ook niet goed met me, en ik zocht mijn uitweg in "knock out" meds. Ik heb ook wel eens 50mg valium geslikt, toen werd ik ook leip. Met die 200mg oxazepam zou ik ook opgenomen worden maar daar flipte ik de pan uit en ging de arts beledigen en dreigende taal uitslaan en alles en toen hebben mijn ouders mij weer meegenomen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell!
Ja ik raakte overspannen en kreeg telkens een paar doosjes pammetjes mee als ik mijn antidepressiva ophaalde. Vanaf dag 1 mocht ik 50mg per dag slikken. Hoe werk je een verslaving in de hand?
quote:
50 MG pam p/d?? wtf?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell!
Ja ik raakte overspannen en kreeg telkens een paar doosjes pammetjes mee als ik mijn antidepressiva ophaalde. Vanaf dag 1 mocht ik 50mg per dag slikken. Hoe werk je een verslaving in de hand?
Die houden wel van een bone afkluivenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ToT nigga pleaz
Jij hebt óók een afrikaanse gedate
Da's nogal een statement wat je daar zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef YokiKater het volgende:
Maar ik heb wel zo'n beetje elk medicijn wat er in de psychiatrie te verkrijgen is gehad, ook anti depressiva waar ik alleen maar depri van werd en suicidaal, dit dat alles.. overdosis hier, o
Pfff ik wil hier uitgebreid op ingaan, maar laten we dat maar voor het ASS-topic bewaren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nogal verslavingsgevoelig.. en in die tijd ging het ook niet goed met me, en ik zocht mijn uitweg in "knock out" meds. Ik heb ook wel eens 50mg valium geslikt, toen werd ik ook leip. Met die 200mg oxazepam zou ik ook opgenomen worden maar daar flipte ik de pan uit en ging de arts beledigen en dreigende taal uitslaan en alles en toen hebben mijn ouders mij weer meegenomen...
Dat is wel een aantal jaar terug hoor. Het gaat nu veel beter met mij.
Maar ik heb wel zo'n beetje elk medicijn wat er in de psychiatrie te verkrijgen is gehad, ook anti depressiva waar ik alleen maar depri van werd en suicidaal, dit dat alles.. overdosis hier, overdosis daar..
Nu momenteel gebruik ik afgezien van medicatie voor te hoge bloeddruk alleen nog 2 x 1 mg clonazepam + 0,5 mg s'avonds voor angst/paniekstoornis en 2 x 1mg risperdal om mij een beetje in toom te houden.
Diazepam is meestal 10mg... dus dat zijn 5 tabletten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
50 MG pam p/d?? wtf?
Was je psych een eigen handeltje begonnen?
Ik word standaard een beetje vaag van wiet, hash kan wel heel chill zijn in de juiste setting maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik heb gedronken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het versterkt emoties he. Als je heel para wordt van blowen (wat meestal gebeurd omdat je overdosed, teveel ineens voor je lichaam), dan raak je in paniek. Je kan dit heel snel onderscheppen door snel je gedachten om te switchen in je kop naar: "luister pik, je hebt net geblowd, alles komt daardoor, en tis zo weer weg man.." (let wel, dit vereist enige skills om je mindset te changen).
Als je wat minder ervaren bent met je geest/mindset, drink Fernandes, AA drink of Redbull. Suiker onderdrukt stoned zijn enorm.
[..]
Don't be so sure... benzo's zijn zeer slinks. Ik gebruik vrij frequent clonazepam ter vervanging van een SSRI. Die SSRI heb ik pas geleden vervangen daarvoor omdat ik;
A. een zombi werd ervan
B. omdat ik Ayahuasca wil gaan doen, een lifechanging experience.
Wat is er allemaal mis met je danquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nogal verslavingsgevoelig.. en in die tijd ging het ook niet goed met me, en ik zocht mijn uitweg in "knock out" meds. Ik heb ook wel eens 50mg valium geslikt, toen werd ik ook leip. Met die 200mg oxazepam zou ik ook opgenomen worden maar daar flipte ik de pan uit en ging de arts beledigen en dreigende taal uitslaan en alles en toen hebben mijn ouders mij weer meegenomen...
Maar ik heb wel zo'n beetje elk medicijn wat er in de psychiatrie te verkrijgen is gehad, ook anti depressiva waar ik alleen maar depri van werd en suicidaal, dit dat alles.. overdosis hier, overdosis daar..
Nu momenteel gebruik ik afgezien van medicatie voor te hoge bloeddruk alleen nog 2 x 1 mg clonazepam + 0,5 mg s'avonds voor angst/paniekstoornis en 2 x 1mg risperdal om mij een beetje in toom te houden.
Kon ook in ONZ, dan kan het hier ook ToTquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff ik wil hier uitgebreid op ingaan, maar laten we dat maar voor het ASS-topic bewaren.
Tunes hier nu!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff ik wil hier uitgebreid op ingaan, maar laten we dat maar voor het ASS-topic bewaren.
Tunes hier nu!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil gaarne dat LB met restecp behandeld wordt. dankuwel
quote:
Nee weet ik, maar moest wel lachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bepaalde uitspraak, doe ik wel vaker is niets persoonlijks
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil gaarne dat LB met restecp behandeld wordt. dankuwel
Soms een beetje ongemakkelijk jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar moest wel lachen
Ik ben daar een keer hélémáál op los gegaan. Ik zag niets meer... Alleen de muziel hoorde ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem wel, maar komt dus niet vaak voor in mijn winamp list
Hoog Functionerend Autisme, ADHD, Agorafobie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met je dan?
Venlafaxine == effexor, die had ik ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word standaard een beetje vaag van wiet, hash kan wel heel chill zijn in de juiste setting maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik heb gedronken.
SSRI's ben ik eens gaan afbouwen, met een kwart. Ik voelde me zo fucking slecht. Dat zombie-verhaal heb ik ook van andere gebruikers gehoord inderdaad. Het effect verschilt heel veel per persoon. Van citalopram was ik altijd moe. Nu heb ik venlafaxine met een best hoge dosis maar ik heb energie, zin in het leven, geniet van werk enzo. Nog steeds angsten en onzekerheid maar niet meer zoals toen. Minidepressies in vlagen maar ik weet dat ze over gaan en kan er goed mee dealen
Neuh, dit topic is echt voor de radio en het is ook niet tof voor de dj als je de hele tijd over van alles zit te praten behalve de show.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon ook in ONZ, dan kan het hier ook ToT
Danku Dankuquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thanks knokkels, lekker
snachts om 1 uur kan datquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dit topic is echt voor de radio en het is ook niet tof voor de dj als je de hele tijd over van alles zit te praten behalve de show.
Ik weet niet wat dat laatste is, maar een angst/paniekstoornis zonder SSRI zie ik niet zo vaak. Maar zo te lezen heb je alles al geprobeerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nopequote:
citalopramquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word standaard een beetje vaag van wiet, hash kan wel heel chill zijn in de juiste setting maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik heb gedronken.
SSRI's ben ik eens gaan afbouwen, met een kwart. Ik voelde me zo fucking slecht. Dat zombie-verhaal heb ik ook van andere gebruikers gehoord inderdaad. Het effect verschilt heel veel per persoon. Van citalopram was ik altijd moe. Nu heb ik venlafaxine met een best hoge dosis maar ik heb energie, zin in het leven, geniet van werk enzo. Nog steeds angsten en onzekerheid maar niet meer zoals toen. Minidepressies in vlagen maar ik weet dat ze over gaan en kan er goed mee dealen
50 mg valt nog wel mee, over de hele dagquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
50 MG pam p/d?? wtf?
Was je psych een eigen handeltje begonnen?
Neequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoog Functionerend Autisme, ADHD, Agorafobie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een ASS-topicquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tunes hier nu!
Clonazepam is te vergelijken met oxazepam, alleen een keer of 8 zo sterk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat laatste is, maar een angst/paniekstoornis zonder SSRI zie ik niet zo vaak. Maar zo te lezen heb je alles al geprobeerd
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
citalopramIk zag mezelf hangen aan een touwtje.
Remeron daarna .. sinaasappelsmaak
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een ASS-topic
Agorafobie, mijn vader heeft daar ook last van. Kan daar prima mee handelen met venlafaxine, zelfde medicatie als ik dus, zit dus blijkbaar wel wat in de genen (en ik kan zijn medicatie jatten als de mijne op isquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het heette vroeger effexor of een van de twee is een merknaam. Wat zijn je ervaringen daarmee?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Venlafaxine == effexor, die had ik ook.
Merknaam: Efexor iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het heette vroeger effexor of een van de twee is een merknaam. Wat zijn je ervaringen daarmee?
Zombie... ik heb het dus 2 weken terug ingeruild tegen clonazepam op eigen aanvraag (ik slikte het al op eigen recept) en heb dat gekregen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het heette vroeger effexor of een van de twee is een merknaam. Wat zijn je ervaringen daarmee?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Clonazepam is te vergelijken met oxazepam, alleen een keer of 8 zo sterk.
Het is de op 1 na sterkste pam verkrijgbaar (na flunitrazepam aka roofy (de rapedrug inderdaad, rohypnol))
quote:
Ik ken bijna niemand waar dat wel goed werkt, van de markt af die zooi!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
citalopramIk zag mezelf hangen aan een touwtje.
Remeron daarna .. sinaasappelsmaak
Zombie: Dat had ik met citalopram compleet met mezelf zien hangenquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zombie... ik heb het dus 2 weken terug ingeruild tegen clonazepam op eigen aanvraag (ik slikte het al op eigen recept) en heb dat gekregen.
[..]
Zelfde als Haldol... als ooit een psychiater je dat gaat geven, maakt niet uit wat je voor handen hebt, maar dood hem, serieus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand waar dat wel goed werkt, van de markt af die zooi!
DIT!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand waar dat wel goed werkt, van de markt af die zooi!
Dat vonden ze in de 70s helemaal geweldigquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zelfde als Haldol... als ooit een psychiater je dat gaat geven, maakt niet uit wat je voor handen hebt, maar dood hem, serieus.
Seroxat is prozac uit mn hoofd, not sure tho.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:10 schreef YokiKater het volgende:
Seroxat is ook zo'n mooie.. dat ben je snel zat..
2 unlimited natuurlijk - no limit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:12 schreef ToT het volgende:
Ik zou wel verzoekjes willen indienen, maar dit is helemaal niet mijn genre, dus ik heb echt geen idee wat ik zou moeten aanvragen!
Doe maar gewoon wat je wilt horen want tot nu toe vind ik het maar bagger tbhquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:12 schreef ToT het volgende:
Ik zou wel verzoekjes willen indienen, maar dit is helemaal niet mijn genre, dus ik heb echt geen idee wat ik zou moeten aanvragen!
Risperdal is mijn anti-boosheid pilletje, het remt mijn agressie/frustratie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:11 schreef ToT het volgende:
Van citalopram werd ik ook echt een zombie!
Van Risperdal nog veel meer, maar da's weer een ander verhaal.
quote:
Echt zombie herken ik niet, maar wel moe moe moe. Weet niet waarom ik er zo lang aanzat. Ja ik had geen ervaring met andere medicatie. Ik had eerst 20 mg toen 40. Toen weer 20 en toen naar 15 en dat ging heel slecht. Had net een nieuwe job maar na een dag ben ik nooit meer teruggekomen. Gelijk weer terug naar 20 en weer bijkomen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:11 schreef ToT het volgende:
Van citalopram werd ik ook echt een zombie!
Van Risperdal nog veel meer, maar da's weer een ander verhaal.
ditquote:
In de Zatox Remix.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2 unlimited natuurlijk - no limit.
Die is leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:13 schreef ToT het volgende:
Okee: Guru Josh - Infinity!
Of alles via DM?
Ja bij mij moest het ook allerlei emoties remmen, met name mijn angsten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Risperdal is mijn anti-boosheid pilletje, het remt mijn agressie/frustratie.
quote:
quote:
Ik had hem bijna gedraaid ware het niet....quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:13 schreef ToT het volgende:
Okee: Guru Josh - Infinity!
Of alles via DM?
Maandagavond 1:15quote:
Iets mrt anders geen sex ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kan ik tactisch mijn vriendin overhalen om iets vaker ritalin te gebruiken trouwens
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bijna goed die overgang
Fokkerquote:
Ik kreeg het ipv Zyprexa, dat werkte sowieso niet en had alleen maar nadelen maar daar was ik opgezet door bepaalde uitspraken, en omdat ik toen nog wapens in huis had en dankzij dat gedoe toen met die schietpartij in dat winkelcentrum werd er geen risico genomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij mij moest het ook allerlei emoties remmen, met name mijn angsten.
Gebruik je zo'n dj-unit? dat je die bpm gewoon aanpast?quote:
Denk niet dat ze daar vatbaar voor isquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kreeg het ipv Zyprexa, dat werkte sowieso niet en had alleen maar nadelen maar daar was ik opgezet door bepaalde uitspraken, en omdat ik toen nog wapens in huis had en dankzij dat gedoe toen met die schietpartij in dat winkelcentrum werd er geen risico genomen.
Later heb ik mijn wapens op eigen verzoek nog laten ophalen, ik werkte toen zelfs nog voor de politie (ICT)
ja nee ja ook wel, maar ik ben er niet totaal bij met mn hasses moenteelquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gebruik je zo'n dj-unit? dat je die bpm gewoon aanpast?
[..]
Denk niet dat ze daar vatbaar voor is
Waarom wil je dat ze vaker ritalin gaat gebruiken, stoor je je aan haar adhd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kan ik tactisch mijn vriendin overhalen om iets vaker ritalin te gebruiken trouwens
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef EggsTC het volgende:
In de tijd dat ik allerlei medicatie en drugs heb gedaan, weet ik wel 1 ding.
Je gedachten zijn echt van cruciaal belang voor je hele gesteldheid, veel meer dan dat je zou denken op 't eerste gezicht. En zo heb ik mezelf ook uit bad trips gepraat...
Voorbeeld;
Ik dacht dat ik half dood lag te gaan op MXE en wiet bij elkaar... totdat ik me begon te bedenken dat ik me goed voelde, en ineens sloeg die hele trip om. Ik kon muziek maken in m'n hoofd, in een 3D kamer zoiets als dit;
[ afbeelding ]
Maar dan zat ik IN die kubus en kon een willekeurig vierkant aanslaan met m'n gedachten wat dan een enorm trance-geluid gaf... nou nou nou, als ik die muziek, die ik op dat moment met m'n kop maakte, kon downloaden via een USB stick in mn hoofd,... en dan overdrijf ik totaal niet; ik weet dat ik alle hitlijsten had gepakt. Allemaal. Zulke goede shit had ik nog nooit "gehoord"
Klinkt bizar wel, i know.
Krijgen ICT mensen van de politie ook een wapen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kreeg het ipv Zyprexa, dat werkte sowieso niet en had alleen maar nadelen maar daar was ik opgezet door bepaalde uitspraken, en omdat ik toen nog wapens in huis had en dankzij dat gedoe toen met die schietpartij in dat winkelcentrum werd er geen risico genomen.
Later heb ik mijn wapens op eigen verzoek nog laten ophalen, ik werkte toen zelfs nog voor de politie (ICT)
Played alivequote:Op dinsdag 23 september 2014 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Safri duo - dat trommelnummer
Gedachten is alles. Ben ik achter gekomen door de kracht van het nu en retraite van een week.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef EggsTC het volgende:
Je gedachten zijn echt van cruciaal belang voor je hele gesteldheid, veel meer dan dat je zou denken op 't eerste gezicht. En zo heb ik mezelf ook uit bad trips gepraat...
Die ene die je in ASS gepost hebt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een bad ass foto.. even zoeken.
Waar heb je dat gedaan en hoe is dat bevallen, die retraite? Ik ben ook nog van plan dat te doen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gedachten is alles. Ben ik achter gekomen door de kracht van het nu en retraite van een week.
Fokker! Heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Daarom gewoon downloade .quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Fappening site zo vaak offline dat ik geen stijfje kan houdengoffetomme #firstworldproblems
Waarom heb je zoveel lopen mixen? Dat is toch juist erg stom?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:17 schreef EggsTC het volgende:
Voorbeeld;
Ik dacht dat ik half dood lag te gaan op MXE en wiet bij elkaar... totdat ik me begon te bedenken dat ik me goed voelde, en ineens sloeg die hele trip om. Ik kon muziek maken in m'n hoofd, in een 3D kamer zoiets als dit;
[ afbeelding ]
Maar dan zat ik IN die kubus en kon een willekeurig vierkant aanslaan met m'n gedachten wat dan een enorm trance-geluid gaf... nou nou nou, als ik die muziek, die ik op dat moment met m'n kop maakte, kon downloaden via een USB stick in mn hoofd,... en dan overdrijf ik totaal niet; ik weet dat ik alle hitlijsten had gepakt. Allemaal. Zulke goede shit had ik nog nooit "gehoord"
Klinkt bizar wel, i know.
volume dimmen een optiequote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
Jezus, geniaal geluid deze koptelefoon, maar ik krijg er echt oorpijn van.
Jajajaja maak me niet zoveel jaloersquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
Jezus, geniaal geluid deze koptelefoon, maar ik krijg er echt oorpijn van.
THTC wel, tactische recherche. Maar ik had eigen wapensquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Krijgen ICT mensen van de politie ook een wapen?
Ik dacht dat je alles downloadquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Fappening site zo vaak offline dat ik geen stijfje kan houdengoffetomme #firstworldproblems
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fokker! HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze heeft het van de arts maar het is niet duidelijk hoe vaak ze het nou moet nemen. Ze neemt het alleen tijdens werk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ze vaker ritalin gaat gebruiken, stoor je je aan haar adhd?
Yup, deze foto kende ik!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
THTC wel, tactische recherche. Maar ik had eigen wapens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jajajaja maak me niet zoveel jaloers
Dudequote:
Is er iets noemenswaardigs bij gekomen dan? ja die gare onboeiende foto's van avril lavignequote:Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe weet jij dit nou weer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles download
Bad assquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
THTC wel, tactische recherche. Maar ik had eigen wapens
[ afbeelding ]
Zoveel lopen mixen? Wiet en MXE is geen bizarre mix ofzo hoor. Ze raden het wel af, omdat trips wel ns "eng" kunnen worden. Maar dat daagt me alleen maar uit tegenwoordig. Ik kan daarmee een goeie measure doen hoe goed m'n mindhacks werken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel lopen mixen? Dat is toch juist erg stom?
Lees deze ouwe;quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude!
[..]
Is er iets noemenswaardigs bij gekomen dan? ja die gare onboeiende foto's van avril lavigne
Ik heb een paar foto's hier op FOK! langs zien komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude!
[..]
Is er iets noemenswaardigs bij gekomen dan? ja die gare onboeiende foto's van avril lavigne
Ik weet niet hoever jij het gezien hebt dus.. voor mij staat er best wat nieuws bij scarlett, hayden pandinges..quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude!
[..]
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zoveel lopen mixen? Wiet en MXE is geen bizarre mix ofzo hoor. Ze raden het wel af, omdat trips wel ns "eng" kunnen worden. Maar dat daagt me alleen maar uit tegenwoordig. Ik kan daarmee een goeie measure doen hoe goed m'n mindhacks werken.
En dit is allemaal over een periode van heel lang gegaan hoor, niet binnen een week dat ik vanalles door elkaar heb lopen doen, hier is 10 jaar overheen gegaan he. Ik heb het prima in de hand, ik heb nu langer dan een half jaar geen psychedelics meer gedaan denk ik.
Dat zei je?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tis dat jij het bent, anders had ik je allang in een sloot gedumpt
Biertaxi?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:27 schreef YokiKater het volgende:
Het is geniaal, ik kan tot 0300u bier bestellen
Het zou helemaal fantastisch zijn als het om 4:50 nog kon!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:27 schreef YokiKater het volgende:
Het is geniaal, ik kan tot 0300u bier bestellen
Dan request ik nog Turn Around van Phats and Smallsquote:
Week ergens in Limburg maar ook in het bos in duitsland geweest. Een beetje het tolle principe zonder die zweverigheid van hem. In een groep van ca 20 man, sochtends simpele yoga, dan met zn allen in de hoofdzaal met Erik van Zuydam (de retraitegever). Wie wil kan op de stoel zitten en een vraag stellen of zijn probleem vertellen. Heel open, gewoon alles wat er is er uit knallen. En dan evt. confrontatie terwijl iedereen naar je kijkt. Dichter bij het gevoel komen en de realiteit er van zien. Zien wat het is, gedachten en verder niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan en hoe is dat bevallen, die retraite? Ik ben ook nog van plan dat te doen...
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True true..gebruik eigenlijk nooit pr0nsites om online te kijken
quote:
Ik heb veel van adyashanti geconsumeerd, weet niet of ik deze al ken. Hij post ook zo nu en dan langere podcasts en hij heeft heel goede geleide meditaties.quote:
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rarbg dot comvirusvrije porn met goede compressie of gewoon 720p
Gisteren even gekeken, maar ik ken de meeste celebrities niet eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever jij het gezien hebt dus.. voor mij staat er best wat nieuws bij scarlett, hayden pandinges..
Ahquote:
ch00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000nquote:
Dat je het effe weet lolquote:
Ik kijk bijna geen pornquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You're welcome.
Wat is jouw smaak/genre?
Dit is gewoon jouw lijfliedquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaaa uhh... ik draai de hele avond rondjes!
Met die blije negertquote:
Ik zat eens op het forum van partyflock waar die kerel reageerde, iemadn anders: jaa ga jij nou maar rondjes lopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaaa uhh... ik draai de hele avond rondjes!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja tog niet dan
(kan trouwens wel zijn dat er iemand van UWV langskomt)
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat eens op het forum van partyflock waar die kerel reageerde, iemadn anders: jaa ga jij nou maar rondjes lopen
Mokkeltjequote:Op dinsdag 23 september 2014 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bont gezelschap!Multiculti enzulks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |