Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb mijn geluidskaart (nieuw) ook nog niet helemaal in orde geloof ik
is altijd ff wennen jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.
Ik heb al wel een koptelefoonversterker besteld.
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenserenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben je dan ongeveer gemiddeld per maand kwijt?300euro?
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
Geen probleem kerelquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenseren
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
vond ik ook welquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.
UWV meisjequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem kerel
Vervolgafspraak @ UWV met díe chick doen
Hij is dan ook psychotisch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.
20 joints op een avond?? WTF?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang elke dag ongeveer 10 joints gerookt, en in de weekenden het dubbele, i know how it is
Ik heb echt vrienden die vet aan het slacken zijn door de wiet hoor. Laten vooral afspraken na en verneuken hun sociale relaties.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:25 schreef EggsTC het volgende:
Verslavingen worden vet overschat... de enige drugs waar je écht hardcore aan verslaafd raakt zijn coke, speed en heroine... voor de rest zijn verslavingen BS.
Wiet kan... maar dan moet je wel heel ver gaan erin.
Was toch gewoon alleen thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, na een minuut of 20 na de eerste teug, was ik wel weer behoorlijk helder en heb verder geen nadelige gevolgen gehad.
Ook dit is trouwens in een zeer a-relaxete setting gebeurd.
ze was zo mooi, en zooo liefquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Als je een UWV chick hosselt dan ben je echt een baas.
Wtf....quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
Shit happens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
vond ik ook wel
effe kut dat mijn laptop uitviel dit dat
Ik zou het geen must noemen, maar een keer xtc kan écht geen kwaad. Je kan niet eens aan mdma verslaafd rakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik durf te beweren dat drugs voor iedereen gezond is, zeker om het 1 keer gedaan te hebben.
Hoe je erna ermee om gaat ben je zelf bij. Maar één keer het gedaan hebben, met name XTC en LSD... vind ik wel een must in je leven. Maar dat is mijn mening erover, anderen eten niet eens bij de Mac omdat het ongezond zou zijn, tja, ieder zn ding.
Die van mij was 79+quote:
Godverquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef knokkels het volgende:
Ik wilde mmijn peuk aansteken..
Ik had m nog niet gedraaid![]()
Yup, VERSCHRIKKELIJK gehorig huis, en ik had echt vette ruzie met de buurvrouw over geluidsoverlast. Het liep zelfs zo hoog op dat als ik over het parket liep en het kraakte wat, dat ze al op de muur ging zitten rammen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was toch gewoon alleen thuis?
Toen speelden die angsten nog niet. De wiet-periode waar ik het over heb was van 15-19... pas op m'n 18e begon dat te spelen. En 20 joints in een weekenddag, ja... niet op een avond he... gewoon vanaf smiddags rond een uur of 13:00 tot 03:00 and repeat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
20 joints op een avond?? WTF?
Maar als je die angsten had vind ik het wel gek dat je dat goed trok. Of was dat de oorzaak van die angsten?
[..]
Ik heb echt vrienden die vet aan het slacken zijn door de wiet hoor. Laten vooral afspraken na en verneuken hun sociale relaties.
[..]
Was toch gewoon alleen thuis?
Bieber? Fokker? Wasdeze???quote:
Hij heeft altijd wel een vriendin met een leuke baan die zwaar tegen zijn wietgebruik is, maar uiteindelijk het toch allemaal wel voor hem betaalt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf....![]()
Dan moette ook prima salaris hebben wil je nog rond kunnen komen als je alleen al 800/900 kwijt bent aan dat..
ffs man
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef knokkels het volgende:
Ik wilde mmijn peuk aansteken..
Ik had m nog niet gedraaid![]()
Die aflevering van Bonje Met De Buren. Dat was jij?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, VERSCHRIKKELIJK gehorig huis, en ik had echt vette ruzie met de buurvrouw over geluidsoverlast. Het liep zelfs zo hoog op dat als ik over het parket liep en het kraakte wat, dat ze al op de muur ging zitten rammen.
Tijdens die trip was zij ook thuis.
Teringquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel een vriendin met een leuke baan die zwaar tegen zijn wietgebruik is, maar uiteindelijk het toch allemaal wel voor hem betaalt.
Desondanks heeft hij anderhalf jaar of zo in een schuur moeten wonen.
SKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPSKIPquote:
Hehehe niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die aflevering van Bonje Met De Buren. Dat was jij?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niet voor deze troep ingetuned
ik ben verliefd jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niet voor deze troep ingetuned
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet dat ik weet?
Pffff tijdens de beste trip van mijn leven (Hawaïaanse paddo's) zat zij ook op de muur te beuken omdat ik wat uit m'n bolletje ging!
Het kan, maar heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het geen must noemen, maar een keer xtc kan écht geen kwaad. Je kan niet eens aan mdma verslaafd raken
En dan dat op nationale tv verklaren tegenover Patty Brardquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet dat ik weet?
Pffff tijdens de beste trip van mijn leven (Hawaïaanse paddo's) zat zij ook op de muur te beuken omdat ik wat uit m'n bolletje ging!
Ach ik kan boekdelen over hem schrijven, maar waar het uiteindelijk stuk is gelopen is dat hij alle contact verbrak omdat ik psychologische hulp voor mezelf opzocht (daarmee haalde ik mezelf alleen maar naar beneden) en toen hij weer contact met mij had opgenomen, ging hij, terwijl hij zijn drugs dus altijd betaald kreeg door zijn vriendinnen, mij keihard lopen aanvallen over het feit dat ik van ZIJN belastingcenten een schoonmaakster had om mijn plee schoon te maken, ÉN een begeleidster die mij moest vertellen dat ik niet te veel geld moest uitgeven terwijl ik dat zelf ook heus wel snapte!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teringdan wordt het wel tijd voor wat zelf reflectie hoor
SINT!!!quote:
Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die angsten toen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Toen speelden die angsten nog niet. De wiet-periode waar ik het over heb was van 15-19... pas op m'n 18e begon dat te spelen. En 20 joints in een weekenddag, ja... niet op een avond he... gewoon vanaf smiddags rond een uur of 13:00 tot 03:00 and repeat.
Die kwamen door gebruik van andere middelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die angsten toen?
Ik heb ook heel veel angstklachten gehad, komen ook terug zo nu en dan maar sinds deze dosis medicatie veeel minder.
Een maat van mij is dus met 2 stoners gaan samen wonen en die smoken daar ook de hele dag. Hij is er echt slechter op geworden. Is heel onverschillig over alles en vergeet afspraken enz. Laat vriendschappen verwaterenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het kan, maar heel moeilijk.
En dat is gelijk t probleem bij mij he, als ik iets doe moet het gelijk excessief zijn, geen 2 biertjes, nee ik drink er ook gelijk 15 tot 20 als ik ga zuipen.
En die 20 joints rookte ik niet in mn 1tje op he, altijd met dezelfde maat ging ik blowen. Elke dag, 4 jaar lang. Ik overdrijf niet ofzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Knallen:
Elstak - Offensive Thrilla
the Playah - Still nr 1
'Dance':
Gigi Daghostinho - Blablabla
Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011)
Prodigy - No good
Touch & Go - Would you... ?
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een maat van mij is dus met 2 stoners gaan samen wonen en die smoken daar ook de hele dag. Hij is er echt slechter op geworden. Is heel onverschillig over alles en vergeet afspraken enz. Laat vriendschappen verwateren
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan boekdelen over hem schrijven, maar waar het uiteindelijk stuk is gelopen is dat hij alle contact verbrak omdat ik psychologische hulp voor mezelf opzocht (daarmee haalde ik mezelf alleen maar naar beneden) en toen hij weer contact met mij had opgenomen, ging hij, terwijl hij zijn drugs dus altijd betaald kreeg door zijn vriendinnen, mij keihard lopen aanvallen over het feit dat ik van ZIJN belastingcenten een schoonmaakster had om mijn plee schoon te maken, ÉN een begeleidster die mij moest vertellen dat ik niet te veel geld moest uitgeven terwijl ik dat zelf ook heus wel snapte!
Mislukte poging een nieuwe mode te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
SINT!!!
Bieber is zo jong, dat hij zijn broek niet eens weet op te houden
Ik blowde wel eens met die kameraad mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.
Ik heb ook oxazepam, die verslavingsratio wordt ook overdreven. Als je daar te veel van gebruikt ben je gewoon heel dom bezig. Ik heb het voor als het echt slecht gaat maar ik weet niet eens of ik het wel heb.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die kwamen door gebruik van andere middelen.
Sinds meditatie + LSD zijn die klachten zeer sterk afgenomen. Ohja, ik gebruik ook clonazepam ertegen, min of meer op eigen recept.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:![]()
Maar dat heb je ook gezegd zover ik weet
i dont knowquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, sinds wanneer is dit bierflesje leeg?
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook oxazepam, die verslavingsratio wordt ook overdreven. Als je daar te veel van gebruikt ben je gewoon heel dom bezig. Ik heb het voor als het echt slecht gaat maar ik weet niet eens of ik het wel heb.
quote:
Ik ben er verslaafd aan geweest, 200mg per dag.. 10 x 20mg in 24 uur. Helemaal gek werd ik toen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!
Die ken ik niet.. terwijl ik toch veel ken van the prodigy, gezien het mijn favo band is..quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef knokkels het volgende:
The Prodigy - claustrophobic sting (Narcotic Suite)
please![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mislukte poging een nieuwe mode te maken
Dat gevoel wanneer je aan bier wil beginnen maar het is al opquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, sinds wanneer is dit bierflesje leeg?
Ik vind normaal blowen volkomen acceptabel, maar ik zie zo vaak dat mensen het uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat excessief blowen goed voor je is. Maar zo nu en dan is het wel goed voor me.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan geweest, 200mg per dag.. 10 x 20mg in 24 uur. Helemaal gek werd ik toen.
Zo bruin ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al: heb ik ZO scheel gekeken dat ik me in Uccie's huidskleur vergist heb?
Uccie ligt lekker te slapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al: heb ik ZO scheel gekeken dat ik me in Uccie's huidskleur vergist heb?
Friesland ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bruin ben ik ook weer nietUccie en ik hebben dezelfde afkomst tho
Ja ik ben ook in de afgelopen jaren goeie vrienden kwijtgeraakt. Life goes on. Al kan het soms mentaal wel wat tijd kostenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker ja!
Hij heeft lange tijd later nog geprobeerd het contact weer te herstellen but fuck that shit! ECHT niet meer!
Zulke mensen moet je niet om je heen hebben nee.. je moet jezelf associeren met goed volk die je motiveren en inspireren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker ja!
Hij heeft lange tijd later nog geprobeerd het contact weer te herstellen but fuck that shit! ECHT niet meer!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bruin ben ik ook weer nietUccie en ik hebben dezelfde afkomst tho
Lol watquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die 150mg per dag slikte en daardoor eindelijk normaal kon functioneren!
Music For The Jilted Generation.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. terwijl ik toch veel ken van the prodigy, gezien het mijn favo band is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |