Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb mijn geluidskaart (nieuw) ook nog niet helemaal in orde geloof ik
is altijd ff wennen jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe koptelefoon waar ik nog aan moet wennen en die een te hoge weerstand heeft voor mijn versterker. Verdomd mooi geluid, maar bepaalde enorme pieken in geluid kan hij nu nog ff niet aan.
Ik heb al wel een koptelefoonversterker besteld.
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenserenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben je dan ongeveer gemiddeld per maand kwijt?300euro?
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren luitjes![]()
chaotische shows ftw
Geen probleem kerelquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry knokkels. ik ben seksueel gefrustreerd en dan wil ik draaien om het te compenseren
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
vond ik ook welquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs voor het draaien, was wel ff lekker.
UWV meisjequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem kerel
Vervolgafspraak @ UWV met díe chick doen
Hij is dan ook psychotisch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet leuk meer, ik heb ook in die periode gezeten... dan doe je het alleen omdat je denkt dat het moet.
20 joints op een avond?? WTF?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang elke dag ongeveer 10 joints gerookt, en in de weekenden het dubbele, i know how it is
Ik heb echt vrienden die vet aan het slacken zijn door de wiet hoor. Laten vooral afspraken na en verneuken hun sociale relaties.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:25 schreef EggsTC het volgende:
Verslavingen worden vet overschat... de enige drugs waar je écht hardcore aan verslaafd raakt zijn coke, speed en heroine... voor de rest zijn verslavingen BS.
Wiet kan... maar dan moet je wel heel ver gaan erin.
Was toch gewoon alleen thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, na een minuut of 20 na de eerste teug, was ik wel weer behoorlijk helder en heb verder geen nadelige gevolgen gehad.
Ook dit is trouwens in een zeer a-relaxete setting gebeurd.
ze was zo mooi, en zooo liefquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Als je een UWV chick hosselt dan ben je echt een baas.
Wtf....quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee wiet van 7 - 8 euro per gram, 3 - 4 gram per dag. Laten we maar van gemiddelden uitgaan, dus 3,5 gram à ¤7,50 per gram = ¤26,25 per dag. Dit maal 30 is een kleine 800 euro per maand, maar hij zat vaker op de 900 dan op de 800
Laten we voor het gemak van 25 euro per dag uit gaan en zeggen dat er geen schrikkeljaren bestaan:
25 euro X 365 dagen X 30 jaar = 1 echt verdomd mooi huis wat hij had kunnen kopen!
Shit happens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
vond ik ook wel
effe kut dat mijn laptop uitviel dit dat
Ik zou het geen must noemen, maar een keer xtc kan écht geen kwaad. Je kan niet eens aan mdma verslaafd rakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik durf te beweren dat drugs voor iedereen gezond is, zeker om het 1 keer gedaan te hebben.
Hoe je erna ermee om gaat ben je zelf bij. Maar één keer het gedaan hebben, met name XTC en LSD... vind ik wel een must in je leven. Maar dat is mijn mening erover, anderen eten niet eens bij de Mac omdat het ongezond zou zijn, tja, ieder zn ding.
Die van mij was 79+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |