abonnement Unibet Coolblue
pi_144792496
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb vandaag een kleurboek voor volwassenen gekocht. Ik wist niet eens dat het bestond en ik voelde me compleet awkward toen ik het betaalde bij de kassa. Er zat een setje kleurpotloden bij. Ik had niet verwacht dat ik in de loop van de avond al een puntenslijper nodig zou hebben.

Ik heb dit boek aangeschaft:



Ik moet zeggen dat ik er wel zen van word. Zit al uren met het puntje van mijn tong uit mijn mond :P hypergeconcentreerd te kleuren. Als kind haatte ik kleurplaten omdat ik het inkleuren van grote vlakken saaaaaaaaai vond. Dit is echt een enorm gepriegel, wat me stukken beter bevalt.

Ik kan nog niks showen, want ik kleur op slakkentempo. Jullie misschien al wel?
Gebruiksaanwijzing:

Men neme de jaloersmakende verzameling van Valentijn101


of Moira.


Men koopt of bestelt


En men krijgt (terug te vinden in deze topics):

Sylvana


PaarsBeestje


Sarabi


MissStevie


Lijnloos


DonnaRush


douche-eendje


En verder!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sarabi op 22-09-2014 16:39:01 ]
pi_144792504
Zal even de OP aanpassen
pi_144792703
Ik heb in de winkel dat enige echte mandalakleurboek ingekeken, maar die mandala's zijn echt supergroot :o
Dus ik twijfel nog even. Eerst die bloemenmagie maar kopen en dan of mandala magie of enige echte mandalakleurboek.
pi_144792789
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb in de winkel dat enige echte mandalakleurboek ingekeken, maar die mandala's zijn echt supergroot :o
Dus ik twijfel nog even. Eerst die bloemenmagie maar kopen en dan of mandala magie of enige echte mandalakleurboek.
Ik heb 'm ook bekeken, die vond ik tegenvallen hoor, dat mandalakleurboek. Ik zoek lekker verder naar een andere. Is Mandala Magie wel leuk?
pi_144792846
Van iedereen die kleurplaten af hadden heb ik er (eentje) in de OP gezet.
Als ik iemand gemist heb, roep maar even.
pi_144792890
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb in de winkel dat enige echte mandalakleurboek ingekeken, maar die mandala's zijn echt supergroot :o
Dus ik twijfel nog even. Eerst die bloemenmagie maar kopen en dan of mandala magie of enige echte mandalakleurboek.
Rustig aan met je hobbies ;) je kan maar in een boek tegelijkertijd kleuren.

Mandala's lijken mij ook wel heel leuk.

Mijn laatste creatie:

pi_144792972
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Rustig aan met je hobbies ;) je kan maar in een boek tegelijkertijd kleuren.

Mandala's lijken mij ook wel heel leuk.

Mijn laatste creatie:

[ afbeelding ]
Amateur :+
Ik merk wel dat met meerdere boeken ik steeds als ik een plaat ben begonnen, ik toch liever een andere ga doen... het liefst ook uit een ander boek. Maar ik probeer toch de plaat af te maken voor ik aan een nieuwe begin :D

GOeie OP weer! *O*
pi_144793389
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:37 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook bekeken, die vond ik tegenvallen hoor, dat mandalakleurboek. Ik zoek lekker verder naar een andere. Is Mandala Magie wel leuk?
Geen idee, die heb ik nog niet in het echt gespot.

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Van iedereen die kleurplaten af hadden heb ik er (eentje) in de OP gezet.
Als ik iemand gemist heb, roep maar even.
Leuke OP heb je er van gemaakt! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Rustig aan met je hobbies ;) je kan maar in een boek tegelijkertijd kleuren.

Mandala's lijken mij ook wel heel leuk.

Mijn laatste creatie:

[ afbeelding ]
Rustig aan en hobbies, dat gaat niet samen bij mij ;)
En ik wil altijd meer :@
pi_144793898
Ik herken het hoor dames :D
Alleen is het beste om zo min mogelijk te hebben anders ga ik nooit iets afmaken.
pi_144793988
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik herken het hoor dames :D
Alleen is het beste om zo min mogelijk te hebben anders ga ik nooit iets afmaken.
Ik zeg maar zo, als ik in elk boek minimaal 1 kleurplaat gekleurd heb, heb ik hem niet voor niks gekocht :D
pi_144794021
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, als ik in elk boek minimaal 1 kleurplaat gekleurd heb, heb ik hem niet voor niks gekocht :D
Hahaha dat is ook weer zo.
Nouja misschien ga ik wel hetzelfde doen als ik niet meer werkeloos ben.
  PR en moderator maandag 22 september 2014 @ 17:24:48 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144794471
Leeeeuk die OP O+
Heb 'm weer ff centraal gezet.

Vrees dat ik zelf de komende tijd weinig tijd kan vinden om te gaan kleuren ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_144796921
Toffe OP, Sarabi! O+
pi_144797212
Soms heb je van die platen vol zwart en dan denk je: Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maar ik vind deze toch erg tof geworden! :@ :D

pi_144797487
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Soms heb je van die platen vol zwart en dan denk je: Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maar ik vind deze toch erg tof geworden! :@ :D

[ afbeelding ]
Die is idd tof ja!
Ik hou meestal ook niet zo van veel zwart in kleurplaten, maar bij deze staat het wel goed idd!
pi_144797501
Heel cool PaarsBeestje!
pi_144797685
Gaaf PB! Lijkt me ook niet zo leuk als het zo vol zwart is, maar wel lekker snel klaar ;)
  Moderator maandag 22 september 2014 @ 20:13:23 #18
382129 crew  Donna
pi_144800562
Oh dat is gaaf! :9
pi_144802463
Dank allemaal! :@ :D
pi_144829322
Ik moest weer even ontstressen :X

-hup-

[ Bericht 20% gewijzigd door PaarsBeestje op 23-09-2014 22:06:42 ]
pi_144829334
Lekker felle kleurtjes! Mooi!
pi_144829354
Mooi kleurgebruik PaarsBeestje!
Ik vind het altijd maar lastig om te kiezen welke kleuren ik waarvoor gebruik.
pi_144829432
Ik vind allerlei kleuren bij elkaar laten passen ook wel het leukste hiervan. Alhoewel het er ook wel eens uitziet alsof er een 'unicorn' heeft lopen kotsen maar die post ik hier gewoon niet _O-
pi_144830004
regenboogjes O+ O+ ik kleur ook graag regenboogjes :Y Ik haak ook graag regenboog :+
pi_144830010
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind allerlei kleuren bij elkaar laten passen ook wel het leukste hiervan. Alhoewel het er ook wel eens uitziet alsof er een 'unicorn' heeft lopen kotsen maar die post ik hier gewoon niet _O-
Ja op dit moment ben ik met zo'n unicorn bezig volgens mij :D
Achja
pi_144835979
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik moest weer even ontstressen :X

Volgens mij volg ik jou op Instagram :D

Ik houd van zo veel kleur.

[ Bericht 10% gewijzigd door _Arual_ op 23-09-2014 22:21:13 ]
pi_144836191
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:47 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Volgens mij volg ik jou op Instagram :D

Ik houd van zo veel kleur.
:o _O-

Ik probeer Fok en Instagram eigenlijk zoveel mogelijk gescheiden te houden. Vooral omdat er op Instagram allerlei collega's m'n account volgen enzo :+
pi_144836574
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o _O-

Ik probeer Fok en Instagram eigenlijk zoveel mogelijk gescheiden te houden. Vooral omdat er op Instagram allerlei collega's m'n account volgen enzo :+
Ik ken bijna niemand van de mensen die ik volg, ikselecteer puur op kleurtjes.

Ik heb een keer de vriendin van een collega hier betrapt. Hij wist niet dat ze hier een account had. Toen wist ik alles van hun zwangerschapsperikelen :D Ik vond het zó erg, kon diegene niet meer recht in het gezicht aankijken. _O-
pi_144836864
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik ken bijna niemand van de mensen die ik volg, ikselecteer puur op kleurtjes.

Ik heb een keer de vriendin van een collega hier betrapt. Hij wist niet dat ze hier een account had. Toen wist ik alles van hun zwangerschapsperikelen :D Ik vond het zó erg, kon diegene niet meer recht in het gezicht aankijken. _O-
:X

Dat lijkt me genant ja :Y Daarom probeer ik alles zoveel mogelijk gescheiden te houden. Dit is ook weer een kleine eyeopener en normaal ben ik toch zo voorzichtig :X
pi_144856023
Vandaag weer een heerlijk een tekening waarbij ik niet zo hoef na te denken :)
Alleen af en toe welk kleurtje ik ga gebruiken.
pi_144856051
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Soms heb je van die platen vol zwart en dan denk je: Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maar ik vind deze toch erg tof geworden! :@ :D

[ afbeelding ]
PaarsBeestje, waarom zijn je foto's weg?
Mokkel met stuntstok
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 15:31:29 #32
382129 crew  Donna
pi_144856687
Privacy misschien? Te zien aan de reacties hierboven?
pi_144857261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef DonnaRush het volgende:
Privacy misschien? Te zien aan de reacties hierboven?
Dat denk ik ook, maar wel jammer hoor!
pi_144858955
Ah, ja, ok. Had ik niet gezien.
Erg jammer, ik genoot van je foto's PaarsBeestje!
Misschien kun je een weg vinden om toch foto's te posten en onherkenbaar te blijven O+
Mokkel met stuntstok
pi_144859881
Godver, ik ook altijd in al mijn enthousiasme :'(
pi_144869838
Ik schrok gisteren nogal :D :') Dus ik zie nu pas dat ik in pure paniek de instellingen van mn Photobucket account iets te strak heb afgesteld :@ _O- Als ik weer ff achter de pc zit dan zal ik even kijken of ik dat weer kan herstellen. Ik was ook gewoon niet handig om een foto hier en elders te plaatsen. Oftewel komt goed! O+ *;
pi_144891245

Mijn Day of the Dead plaat af (vind ik...)
Wat duurde dat goud lang zeg... pff, nu op naar weer iets nieuws! *O*
pi_144891300
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:04 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Day of the Dead plaat af (vind ik...)
Wat duurde dat goud lang zeg... pff, nu op naar weer iets nieuws! *O*
Hij is echt geniaal :D
pi_144901895
Oh man, ik ben verliefd op mijn nieuwe markers O+ Ik ga nooit meer iets anders gebruiken ben ik bang. Zo lekker om mee te kleuren en zo mooi...

Het is nog steeds wel een beetje vlekkerig bij de lichte kleuren (ok, in het roze zit een echte flinke vlek maar dat stukje had ik met de dikke kant gedaan, de rest met de dunne punt/stift) maar al met al vult het heel mooi uit.
pi_144902668
Is dat met de promarkers gedaan?
pi_144903411
Jep
pi_144903508
Weer eentje klaar.
Moet toch echt betere potloden gaan kopen.

pi_144904253
Ik heb geen idee van de kwaliteit, maar.... voor de mensen met een klein budget. Ik was vandaag bij de Wibra en daar lagen hele grote blikken (ik denk een potlood of 40 breed minimaal?) voor een heel klein prijsje. Ik heb even op de website gekeken, maar daar zag ik ze niet. Had eigenlijk even fotootje moeten maken, maar dat bedenk ik me nu pas :+
pi_144905680
Wouw wat zijn er weer veel mooie platen ingekleurd!! :D

Lijnloos: Super mooie kleuren idd! O+ ik zou ook noooit meer met iets anders kleuren als ik jou was!
Sarabi: De kwallen zijn mooi geworden! En heb je ze met potlood ingekleurd? :o lijkt net of je het met stift hebt gedaan.. wat geven ze mooie kleuren af!
PaarsBeestje: Ik heb geen idee.. ik heb zelf bewust voor bruynzeel potloden gekozen, omdat goedkopere potloden vaak heel slecht kleur afgeven. Ik heb wel een keer heel goedkoop kleurpotloden bij de Hema gekocht en deze geven wel mooie kleur af!!

Na mijn laatste kleur fiasco (doordrukken in mijn mandala boek ;( ) ben ik deze week weer begonnen in mijn kruidvatboeken en daar kan ik wel met stift in kleuren *O* dus om een beetje te ontstressen 2 avondjes even lekker aan het priegelen geweest en nu eindelijk een plaat waar ik tevreden over ben 8-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144905794
Oh die vissen zijn mooi zeg! Is dat een Kruidvatboek?? :o Verkopen ze die nog??
Het is mijn sterrenbeeld en heb meerdere vergelijkbare afbeeldingen dus zou deze graag willen kleuren :D
pi_144905972
Oh wauw die vissen zijn waanzinnig! _O_

En idd Sarabi, heb je dat met potlood gedaan? Wat een mooie felle kleuren geeft dat, lijkt idd net stift. Wel heel tof gedaan zo met die kleuren! O+
pi_144905975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh die vissen zijn mooi zeg! Is dat een Kruidvatboek?? :o Verkopen ze die nog??
Het is mijn sterrenbeeld en heb meerdere vergelijkbare afbeeldingen dus zou deze graag willen kleuren :D
geen idee of ze ze nog verkopen.. ze waren iig maar ¤0,99 stuk 8-) Deze plaat is uit het blauwe kruidvat boek :) (je hebt er 2, een roze en een blauwe)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144906082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef MissStevie het volgende:

[..]

geen idee of ze ze nog verkopen.. ze waren iig maar ¤0,99 stuk 8-) Deze plaat is uit het blauwe kruidvat boek :) (je hebt er 2, een roze en een blauwe)
Ga ik morgen toch maar even kijken daar ^O^
pi_144906199
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Lijnloos het volgende:
Oh wauw die vissen zijn waanzinnig! _O_

En idd Sarabi, heb je dat met potlood gedaan? Wat een mooie felle kleuren geeft dat, lijkt idd net stift. Wel heel tof gedaan zo met die kleuren! O+
Dankje! :@ :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144908929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef Lijnloos het volgende:
Jep
Oeh! Ik heb ff in de kast gezocht en inderdaad gevonden. De promarkers. :) Die ga ik binnenkort uittesten!

Ik zag nog mooie vissen en kwallen voorbij komen. Ik heb een tijdje geleden bij kruidvat 2 boeken gekocht. En van een kennisje 2 anderen gekregen. Dus maar eens tijd voor maken!
pi_144916705
Nog even terugkomend op mijn kwallen :)
Alleen de achtergrond en een klein deel van 1 kwal is met potlood gedaan.
De rest met Stabilo's :)
pi_144917173
Aaaahhhh, dat verklaard een boel :D
Had in mijn hoofd al een beeld van iemand die haar potlood ongeveer door de tafel duwt om zo dikke kleur te krijgen ;)
pi_144917705
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Lijnloos het volgende:
Aaaahhhh, dat verklaard een boel :D
Had in mijn hoofd al een beeld van iemand die haar potlood ongeveer door de tafel duwt om zo dikke kleur te krijgen ;)
Nee :) moest het potlood deze keer al door de tafel duwen om een beetje kleur te krijgen.
Dacht dat dit goede potloden waren (ooit voor mijn kunstopleiding gekocht) maar dat zijn ze in ieder geval niet (meer).
pi_144921316
:X wat is de Kruidvat toch een rotwinkel..
Maar ze hadden wel het goede kleurblok met vissen *O*
pi_144921612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
:X wat is de Kruidvat toch een rotwinkel..
Maar ze hadden wel het goede kleurblok met vissen *O*
Yay *O*

Ik heb net 25 Stabilo's gekocht *O*

  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 14:07:57 #56
382129 crew  Donna
pi_144923706
*O* *O*
pi_144923913
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Yay *O*

Ik heb net 25 Stabilo's gekocht *O*

[ afbeelding ]
^O^ dat zijn mooie setjes!
pi_144925009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ dat zijn mooie setjes!
Ja, alleen wel jammer dat het doordrukt op de achterkant (iig in het kleurboek voor volwassenen) :(
pi_144926145
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
:X wat is de Kruidvat toch een rotwinkel..
Maar ze hadden wel het goede kleurblok met vissen *O*
Fijn dat ze ze nog hadden! ben heel benieuwd naar jouw variant van de vissen! :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Yay *O*

Ik heb net 25 Stabilo's gekocht *O*

[ afbeelding ]
Dat is een leuk setje! veel kleurplezier dan maar :D Ik vind de stabilo stiften wel erg fijn.. ookal drukken ze idd snel door.. maar ze kleuren wel mooi :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144926757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:31 schreef MissStevie het volgende:

Dat is een leuk setje! veel kleurplezier dan maar :D Ik vind de stabilo stiften wel erg fijn.. ookal drukken ze idd snel door.. maar ze kleuren wel mooi :)
Ja ze kleuren idd erg fijn :) Net al ff 1 kleurplaat ingekleurd ermee om ze te testen :)

pi_144926942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ze kleuren idd erg fijn :) Net al ff 1 kleurplaat ingekleurd ermee om ze te testen :)

[ afbeelding ]
Supertof! Jouw interpretatie is compleet anders! O+
pi_144927107
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Supertof! Jouw interpretatie is compleet anders! O+
Dankje O+
En jouw foto doet het nog niet, dus kon toch niet afkijken ;) En nu natuurlijk ook alle kleurtjes gebruikt om ze te testen, als ik hem een andere keer zou maken wordt het misschien een veel mindere bonte bedoeling ;)
Sowieso probeer ik niet teveel naar de kleurplaten van anderen te kijken als ik zelf ga kleuren. Juist veel leuker om te zien hoe iedereen het verschillend inkleurt :)
pi_144927254
Sorry, ik wil de map waarin die foto staat verder afschermen :@ Hieronder de mijne nog een keer. Hopelijk is deze zichtbaar.



[ Bericht 9% gewijzigd door PaarsBeestje op 26-09-2014 20:50:51 ]
pi_144927310
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sorry, ik wil de map waarin die foto staat verder afschermen :@ Hieronder de mijne nog een keer. Hopelijk is deze zichtbaar.

[ afbeelding ]
Deze is nu idd zichtbaar en idd heel anders ja :)
Ik zat nog wel te twijfelen of ik die stukken met zwarte streepjes met potlood ofzo licht zou inkleuren, maar dacht toch dat dat niet echt mooi zou worden. Dus maar gewoon zo gelaten.
pi_144929326
leuk die dezelfde platen! altijd leuk om te zien hoe iemand een plaat anders interpreteert :) Mooie kleurtjes Sylvana! je hebt je stiften mooi uit kunnen testen zo!

Ik was vrij vandaag en heb een stressvol weekje.. (afwachten of ik geslaagd ben of niet) en ik merk dat kleuren me echt helpt te ontstressen.. dus heb weer een plaat ingekleurd vandaag :)

De hartjes lijken hier net zachtroze, maar het is neon :P viel me gisteren met de vissen ook al op
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144929723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef MissStevie het volgende:
leuk die dezelfde platen! altijd leuk om te zien hoe iemand een plaat anders interpreteert :) Mooie kleurtjes Sylvana! je hebt je stiften mooi uit kunnen testen zo!

Ik was vrij vandaag en heb een stressvol weekje.. (afwachten of ik geslaagd ben of niet) en ik merk dat kleuren me echt helpt te ontstressen.. dus heb weer een plaat ingekleurd vandaag :)
[ afbeelding ]
De hartjes lijken hier net zachtroze, maar het is neon :P viel me gisteren met de vissen ook al op
Dankje! Oeh dat is zeker spannend ja! Mooie kleuren heb je gebruikt en mooie kleurplaat is dat ook!
Heb vanmiddag in de winkel nog even het derde kleurboek voor volwassenen bekeken. Maar dat is toch wel weer veel van hetzelfde als wat in 1 en 2 staat.
pi_144930402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, alleen wel jammer dat het doordrukt op de achterkant (iig in het kleurboek voor volwassenen) :(
Indrdaad. Liggen de mijne daar al een hele tijd te liggen... :')
pi_144931093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje! Oeh dat is zeker spannend ja! Mooie kleuren heb je gebruikt en mooie kleurplaat is dat ook!
Heb vanmiddag in de winkel nog even het derde kleurboek voor volwassenen bekeken. Maar dat is toch wel weer veel van hetzelfde als wat in 1 en 2 staat.
Dankjewel! :) Misschien een idee om naar boeken te kijken van een ander merk o.i.d.? Dan heb je ook verschillende soorten platen.. zoals van de kruidvat of misschien andere boekhandels waar andere varianten liggen? of een mandala boek :9 :9 snap wel dat je het zat bent als alle platen een beetje hetzelfde blijven.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144931801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:25 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Dankjewel! :) Misschien een idee om naar boeken te kijken van een ander merk o.i.d.? Dan heb je ook verschillende soorten platen.. zoals van de kruidvat of misschien andere boekhandels waar andere varianten liggen? of een mandala boek :9 :9 snap wel dat je het zat bent als alle platen een beetje hetzelfde blijven.
Ja ik wil sowieso die bloemenmagie nog bestellen, en verder idd maar even kijken. Een mandalaboek heb ik al :)
pi_144932187
Ik vind die van creative haven wel echt top. Elke plaat kun je eruit halen, niks op de achterkant dus doordrukken is niet erg en ze zijn best goedkoop in verhouding tot die volwassenen-serie (¤4-5)
pi_144932948
Ik ben zelf groot fan van de art-therapie boeken van creative colors (vintage patterns, pretty patterns, Boeddhisme en duizend-en-een-nacht). De boeken hebben een harde kaft en zijn wat groter zodat je zelfs met de echte priegelpatronen niet zo zit te friemelen en de patronen lopen niet door tot aan de rand. Verder is het papier goed dik. Geen doordruk-gevaar dus O+
pi_144933035
Oh en ik vind het juist leuk om door een boek te bladeren om te zien wat ik al gekleurd heb dus platen eruit halen zou ik zelf wat minder leuk vinden :D :@
pi_144933059
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben zelf groot fan van de art-therapie boeken van creative colors (vintage patterns, pretty patterns, Boeddhisme en duizend-en-een-nacht). De boeken hebben een harde kaft en zijn wat groter zodat je zelfs met de echte priegelpatronen niet zo zit te friemelen en de patronen lopen niet door tot aan de rand. Verder is het papier goed dik. Geen doordruk-gevaar dus O+
Als ik Google vind ik niks, hoe heten ze precies? :o
Mokkel met stuntstok
pi_144933121
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Als ik Google vind ik niks, hoe heten ze precies? :o
Ik heb alle titels genoemd. Staan op Bol.com :Y
pi_144933131
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh en ik vind het juist leuk om door een boek te bladeren om te zien wat ik al gekleurd heb dus platen eruit halen zou ik zelf wat minder leuk vinden :D :@
Ja precies, ik vind het ook leuk om ze terug te kunnen kijken :)
Ik ga eens op bol.com kijken voor die Art-therapie boeken dan :)
pi_144933152
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb alle titels genoemd. Staan op Bol.com :Y
Hmm dan heb ik niet goed gezocht *slingert Bol aan*
Mokkel met stuntstok
pi_144933273
Ah gevonden! Leuk!

Mag ik dan meteen een tip geven voor de kleurders?
Veel van de mooie kleurboeken zijn engels.
Dus maakt het toch niet uit waar je ze koopt, qua taal.

Zoek je boek eerst eens op op www.thebookdepository.com.
Zo kost het ' pretty patterns' boek op bol bijna 16 euro, op thebookdepository nog geen 10 euro. En altijd free shipping..
:)
Ik heb daar ook een aantal toffe kleurboeken vandaan, voor wehnag.
Wordt vrij snel verstuurd en komt redelijk snel binnen, netjes verpakt. Nooit problemen mee gehad.
Mokkel met stuntstok
pi_144933326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef Mord_Sith het volgende:
Ah gevonden! Leuk!

Mag ik dan meteen een tip geven voor de kleurders?
Veel van de mooie kleurboeken zijn engels.
Dus maakt het toch niet uit waar je ze koopt, qua taal.

Zoek je boek eerst eens op op www.thebookdepository.com.
Zo kost het ' pretty patterns' boek op bol bijna 16 euro, op thebookdepository nog geen 10 euro. En altijd free shipping..
:)
Ik heb daar ook een aantal toffe kleurboeken vandaan, voor wehnag.
Wordt vrij snel verstuurd en komt redelijk snel binnen, netjes verpakt. Nooit problemen mee gehad.
Bedankt voor de tip ^O^
pi_144933341
Pretty patterns heb ik gekocht voor 10 euro.
https://m.bol.com/nl/p/kl(...)y%20patterns/sf/true
pi_144933431
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pretty patterns heb ik gekocht voor 10 euro.
https://m.bol.com/nl/p/kl(...)y%20patterns/sf/true
Ik zag er 1 van 16 eruro op de gewone site :o
Mokkel met stuntstok
pi_144933524
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:34 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik zag er 1 van 16 eruro op de gewone site :o
Ik heb er 3 van de 4 ( :@ ) en allemaal voor 9.95 per stuk en gewoon bij Bol. Bij bookdepository zijn het volgens mij ook geen hardcover.
pi_144933592
die vintage patterns lijkt me wel wat O+ alleen jammer dat hij 14-, is.. en ik kan er niet door bladeren op bol.. vind het altijd juist wel leuk om te kijken watvoor platen erin staan :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144933609
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb er 3 van de 4 ( :@ ) en allemaal voor 9.95 per stuk en gewoon bij Bol. Bij bookdepository zijn het volgens mij ook geen hardcover.
Kleurboekenverzamelaar :D
Mokkel met stuntstok
pi_144933630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:40 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Kleurboekenverzamelaar :D
Nu mag ik.echt niet meer hoor! :@
pi_144933648
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nu mag ik.echt niet meer hoor! :@
Hoeveel heb je er in totaal?
Mokkel met stuntstok
pi_144933811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:41 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er in totaal?
Deze 3, het reisboek, 2 kleurboeken voor volwassenen, 2 van creative haven en 2 mandala boeken :@

Die van creative haven vind ik zelf trouwens niet zo leuk omdat ze zoveel voorbeelden geven en dan dusdanig gekleurd dat ik dat zelf nooit zou kunnen. Dan heb ik er gelijk geen zin meer in. :@ :D
pi_144933821
Uit Pretty Patterns:



[ Bericht 6% gewijzigd door PaarsBeestje op 26-09-2014 20:50:22 ]
pi_144933950
mooi paarsbeestje! echt leuk om te zien hoe iedereen kleurt.. en om te zien hoe anderen kleuren samenstellen.. op sommige samenstellingen zou ik zelf nooit gekomen zijn, maar vind ze wel vet! :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144936987
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh en ik vind het juist leuk om door een boek te bladeren om te zien wat ik al gekleurd heb dus platen eruit halen zou ik zelf wat minder leuk vinden :D :@
Ik bewaar al mijn gekleurde platen bij elkaar... Is ook een soort bladeren ;) maar ik snap je wel hoor, ik heb dat zelf alleen helemaal niet.
pi_144938139
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar de 2 kleurboeken van Kruidvat gehaald en 24 Stabilo viltstiften, maar ik ben nog niet echt tevreden met de stiften; de punten zijn te dik en dus vlieg ik snel over de lijntjes :').
Wat voor stiften gebruiken jullie?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_144938753
Dezelfde als jij.. idd leuk met priegelwerk :') maar vind het wel een leuke uitdaging :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144939085
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef Misstique het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar de 2 kleurboeken van Kruidvat gehaald en 24 Stabilo viltstiften, maar ik ben nog niet echt tevreden met de stiften; de punten zijn te dik en dus vlieg ik snel over de lijntjes :').
Wat voor stiften gebruiken jullie?
Welk nummer Stabilo heb je? Ik heb dus nr 68, die hebben een punt van 1 mm. Daar heb ik die kleurplaat van vanmiddag mee gedaan. Je hebt ook nog nummer 88, dat zijn fineliners.
pi_144942114
Ik heb stiften en fineliners van de hema en promarkers...
pi_144942967
Weer een af! Ik ben echt zielsgelukkig met die promarkers hoor! *O*



Deze drukken dus wel enorm door maar het effect aan de achterkant vond ik ook wel bijzonder gaaf stiekum :@
pi_144943248
Dat ziet er idd mooi uit! Maar dat is dus niks waard om in een kleurboek te gebruiken. Gebruik je nou speciaal markerpapier dan of niet?
Alleen wel jammer dat het bij de lichte kleuren zo vlekt.
pi_144943411
Nope, geen speciaal papier maar ik haal de platen tijdens het kleuren uit het boek. Vind ik ook fijner om een los blad te hebben ipv een heel boek met vouwgolf en zulks.
pi_144944047
Oké :) Voordeel van die plaat is sowieso dat hij niet tot aan de rand doorloopt :) Dat vind ik echt wel nadeel van die kleurboeken voor volwassenen. Bij mijn mandalakleurboek heb ik het ook niet, dus anders daar maar weer es wat uit kleuren :)
pi_144952624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Welk nummer Stabilo heb je? Ik heb dus nr 68, die hebben een punt van 1 mm. Daar heb ik die kleurplaat van vanmiddag mee gedaan. Je hebt ook nog nummer 88, dat zijn fineliners.
Staat geen nummer op, alleen dat het een medium punt is.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_144952659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb stiften en fineliners van de hema en promarkers...
Waar koop je die promarkers? En is dat een merk of een soortnaam, want als ik Google krijg ik verschillende soorten stiften te zien :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_144952685
:@ :@ Het enige echte mandala kleurboek en 2 pakjes stabilo gekocht (68 en 88, beide 10 kleuren)
pi_144952780
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:02 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waar koop je die promarkers? En is dat een merk of een soortnaam, want als ik Google krijg ik verschillende soorten stiften te zien :@.
Ik heb ze bij de kwast.nl besteld, merk is letraset geloof ik
pi_144983698
Hebben jullie ook al Zentangle ontdekt?

pi_144983878
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Reismeis het volgende:
Hebben jullie ook al Zentangle ontdekt?

[ afbeelding ]
Ja ik ben daar nu mee bezig! Zie het topic 30-days challenge :)
pi_144984160
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik ben daar nu mee bezig! Zie het topic 30-days challenge :)
Ik zie het net ja, leuk! Ik heb afgelopen maandag een tekenles gevolgd bij een oud collega van mij. Hebben we een avondje gezentangled en ik vond het erg leuk. Ik kan dus echt helemaal niet tekenen, maar dan ook echt niet. Maar dit vond ik heel ontspannend en ik was ook echt trots dat ik iets gecreëerd had. Je krijgt al snel resultaat en dat vind ik het leuke.
pi_144985365
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ik zie het net ja, leuk! Ik heb afgelopen maandag een tekenles gevolgd bij een oud collega van mij. Hebben we een avondje gezentangled en ik vond het erg leuk. Ik kan dus echt helemaal niet tekenen, maar dan ook echt niet. Maar dit vond ik heel ontspannend en ik was ook echt trots dat ik iets gecreëerd had. Je krijgt al snel resultaat en dat vind ik het leuke.
Wat heb je gemaakt, heb je een fotootje? Ik word nieuwsgierig!
Mokkel met stuntstok
pi_144985974
Heb geen smartphone, dus moet even zo. Klein werkje.

pi_144985983
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
Heb geen smartphone, dus moet even zo. Klein werkje.

[ afbeelding ]
Oh dat ziet er leuk uit zeg!
Mokkel met stuntstok
pi_144987581
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
Heb geen smartphone, dus moet even zo. Klein werkje.

[ afbeelding ]
Mooi! :Y
Ik kan ook totaal niet tekenen, maar dit is idd prima te doen. Al ben ik nog vooral losse patronen aan het oefenen en nog geen hele werkjes zeg maar. Maar ben er nu ongeveer 2 weken mee bezig en gaat wel steeds beter :)

Ik heb niet van die speciale kaarten, doe het gewoon in schetsboek of schriftje.
pi_145000236
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
Heb geen smartphone, dus moet even zo. Klein werkje.

[ afbeelding ]
wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vet :)

Wie had er ookalweer dat Vintage Patterns kleurboek van art therapy?? Ik zag hem vandaag bij ons bij de Bruna liggen voor een paar centen en twijfelde om hem mee te nemen.. uiteindelijk maar niet gedaan, maar krijg hem niet uit mijn hoofd :P kon je daar nou ook met stift in tekenen of is potlood een beter idee? gezien er op beide kanten van de plaat een tekening staat.. bang dat het weer gaat doordrukken enzo :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145005454
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef MissStevie het volgende:

[..]

wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vet :)

Wie had er ookalweer dat Vintage Patterns kleurboek van art therapy?? Ik zag hem vandaag bij ons bij de Bruna liggen voor een paar centen en twijfelde om hem mee te nemen.. uiteindelijk maar niet gedaan, maar krijg hem niet uit mijn hoofd :P kon je daar nou ook met stift in tekenen of is potlood een beter idee? gezien er op beide kanten van de plaat een tekening staat.. bang dat het weer gaat doordrukken enzo :P
Wat is een paar centen? :D
Mokkel met stuntstok
pi_145008204
10-, :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145010506
Geen enkele man die kleurt voor volwassenen?

Is dit dan echt zoiets typisch voor vrouwen?
pi_145013540
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen enkele man die kleurt voor volwassenen?

Is dit dan echt zoiets typisch voor vrouwen?
In het eerste deel postte volgens mij wel een man. Maar het zijn idd voornamelijk vrouwen.
pi_145013660
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef MissStevie het volgende:

[..]

wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vet :)

Wie had er ookalweer dat Vintage Patterns kleurboek van art therapy?? Ik zag hem vandaag bij ons bij de Bruna liggen voor een paar centen en twijfelde om hem mee te nemen.. uiteindelijk maar niet gedaan, maar krijg hem niet uit mijn hoofd :P kon je daar nou ook met stift in tekenen of is potlood een beter idee? gezien er op beide kanten van de plaat een tekening staat.. bang dat het weer gaat doordrukken enzo :P
Moi! De bladzijden zijn een fractie dikker dan bij Kleuren voor Volwassenen. Ik kleur met Stabilo's en het drukt niet door hier. Vintage Patterns vind ik zelf de leukste :Y
pi_145013724
thnx PaarsBeestje! Ik vond hem ook echt heel erg leuk.. denk dat ik het ook niet kan laten om hem op te halen dan.. Addiction kicks in :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145017050
Ik heb bloemen magie en mandala magie in de winkel bekeken, maar vind die toch niet zo leuk. Ga eens naar die vintage patterns op zoek :)
pi_145017315
Bloemen magie heb ik nog niet gezien maar van Mandala Magie vond ik sommige plaatjes zo klein dat je daar eigenlijk nauwelijks lekker in kon kleuren.
pi_145017385
Vanavond ga ik weer kleuren :) Eindelijk een goede lamp gekocht, dus dan kan ik zien wat ik doe ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_145018187
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen enkele man die kleurt voor volwassenen?

Is dit dan echt zoiets typisch voor vrouwen?
ssst niet verklappen he :@

kwam dit topic toevallig tegen, het reeksje ff gelurkt en gister de 2 kleurboeken voor volwassenen gekocht.
maar idd weinig mannen hier gezien, niet mans genoeg denk ik :P :')
pi_145018198
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef boik het volgende:

[..]

ssst niet verklappen he :@

kwam dit topic toevallig tegen, het reeksje ff gelurkt en gister de 2 kleurboeken voor volwassenen gekocht.
maar idd weinig mannen hier gezien, niet mans genoeg denk ik :P :')
Een man!
*O*
Mokkel met stuntstok
pi_145018242
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Een man!
*O*
:D *O*
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef boik het volgende:

[..]

ssst niet verklappen he :@

kwam dit topic toevallig tegen, het reeksje ff gelurkt en gister de 2 kleurboeken voor volwassenen gekocht.
maar idd weinig mannen hier gezien, niet mans genoeg denk ik :P :')
daarbij bedoel ik trouwens niet dat de mannen niet mans genoeg zijn he, maar dat dit niet mans genoeg is voor de mannen :P
pi_145019791
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Een man!
*O*
:D *O*
pi_145019799
Oleee.. wat testosteron tussen alle oestrogeen geweld!! *O* leuk!! :) andere mannen durven er idd niet echt voor uit te komen denk ik.. niet mans genoeg idd :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145020738
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bloemen magie heb ik nog niet gezien maar van Mandala Magie vond ik sommige plaatjes zo klein dat je daar eigenlijk nauwelijks lekker in kon kleuren.
Ja en er waren heel veel kleurplaten met veel zwart en dat vind ik ook niet zo mooi.
pi_145029223
weer een plaat ingekleurd :) begin er echt steeds meer lol en rust in te krijgen. hij is hysterisch geworden, maar stiekem hou ik ervan :P ben er wel blij mee, al had ik achteraf de waaiers compleet andere kleuren gegeven.. maar dat is altijd achteraf gelul :P ben ook heel benieuwd naar mensen met dezelfde platen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145038890
Ik heb het kleuren ook ontdekt. :D

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145039319
Mooie kleuren ijsdraakje!! Met potlood gekleurd??
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145039692
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:34 schreef MissStevie het volgende:
Mooie kleuren ijsdraakje!! Met potlood gekleurd??
:Y

En thanks. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145043796
Leuke plaat Miss!
En mooi ook Ijsdraakje! Lijkt wel glas-in-lood zo! O+
pi_145044527
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pretty patterns heb ik gekocht voor 10 euro.
https://m.bol.com/nl/p/kl(...)y%20patterns/sf/true
Ik nu ook! Tnx! Handig die cadeaubonnen van bol.com!
pi_145045033
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

En thanks. :D
Dan ben ik heul benieuwd met watvoor potloden jij kleurt O-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145049188
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:49 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Dan ben ik heul benieuwd met watvoor potloden jij kleurt O-)
Ik ook, erg mooi ijsdraakje!
pi_145049203
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het kleuren ook ontdekt. :D

[ afbeelding ]
Mooi! O+
pi_145051455
Thanks :D

En ik heb deze:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145134186
vandaag dan eindelijk te horen gekregen dat ik geslaagd ben *O* *O* dus mijzelf getrakteerd op een klein cadeautje.. en I O+ it :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145135657
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:57 schreef MissStevie het volgende:
vandaag dan eindelijk te horen gekregen dat ik geslaagd ben *O* *O* dus mijzelf getrakteerd op een klein cadeautje.. en I O+ it :9
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! ^O^

Ik heb hem vandaag besteld, samen met Pretty patterns en Duizend-en-een nacht (ook van art therapie) *O*
Die laatste heeft een vriendin van me en daar staan ook hele mooie platen in :Y
En Boeddhisme lijkt me ook wel mooi, maar eerst deze maar, volgende maand weer verder kijken ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 02-10-2014 19:46:46 ]
pi_145136312
Dankjewel! :)
ze zijn allemaal heel leuk ja! Ze liggen bij ons nu ook bij de Bruna en heb pretty patterns ook doorgebladerd.. stonden ook hele mooie dingen in idd! maar wil nu eerst een boek uit hebben voor ik nieuwe koop :P heb er nu al 4..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145136386
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef MissStevie het volgende:
Dankjewel! :)
ze zijn allemaal heel leuk ja Ze liggen bij ons nu ook bij de Bruna en heb pretty Colors ook doorgebladerd.. stonden ook hele mooie dingen in idd! maar wil nu eerst een boek uit hebben voor ik nieuwe koop :P heb er nu al 4..
Ik heb ze gewoon bij bol.com besteld #lui
En mijn vriend snapt ook niet wat ik met meer dan 1 kleurboek moet hoor :')
Met deze 3 erbij kom ik op 6 (naast 2 kleurboeken voor volwassenen en mandalakleurboek)

Ik zag trouwens in de winkel ook nog uitklapkleurplaten met vlinders en 1 van Parijs. Zag er ook wel leuk uit:
klik
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 20:20:04 #139
382129 crew  Donna
pi_145137476
Vintage patterns!! Me wants! :D
pi_145137866
Vintage patterns is echt zo leuk! :@ *; Gefeliciteerd MissStevie! *O*
pi_145142743
Ik heb vanaf morgen 9 boeken 😇
Ik heb de drie enige echte kleurboeken
Het enige echte mandala kleurboek
De reis editie
vintage patterns
1000 en 1 nacht
Pretty patterns
creatief kleuren voor volwassenen

Oeps
pi_145144199
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:38 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb vanaf morgen 9 boeken 😇
Ik heb de drie enige echte kleurboeken
Het enige echte mandala kleurboek
De reis editie
vintage patterns
1000 en 1 nacht
Pretty patterns
creatief kleuren voor volwassenen

Oeps
Haha hoezo verslaafd :D
pi_145147132
Ik heb gister ook nog even een pagina gedaan... maar dat duurde ook niet heel lang :+
Ik vond het zonde om de zebra's te kleuren, die zijn toch gewoon zwart-wit?!

pi_145147380
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:44 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gister ook nog even een pagina gedaan... maar dat duurde ook niet heel lang :+
Ik vond het zonde om de zebra's te kleuren, die zijn toch gewoon zwart-wit?!

[ afbeelding ]
Haha ja dan ben je zo klaar ja :+
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:13:42 #145
382129 crew  Donna
pi_145147570
Gisteren een zoektochtje gedaan om Vintage Patterns te bestellen, maar bij bol.com is de levertijd 2-4 werkdagen :(
pi_145147602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren een zoektochtje gedaan om Vintage Patterns te bestellen, maar bij bol.com is de levertijd 2-4 werkdagen :(
Klopt, maar ik heb hem wel gewoon besteld gisteren. Ik heb er gisteren 3 besteld en had 3 verschillende bezorgdagen :') Gelukkig komt 1000 en 1 nacht vandaag als het goed is :)
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:17:01 #147
382129 crew  Donna
pi_145147626
Stiekem vind ik het ook gewoon rete irritant dattie bij Bol.com ¤12,49 is en op alle andere websites ¤9,99. Ik ga vanavond wel bij de boekhandel een schot wagen.
pi_145148199
Ik zie alle andere uit de serie nog wel staan voor 9.95, dus misschien is deze versie gewoon uitverkocht bij Bol.com? Ze hebben 'm in ieder geval ook bij de Bruna, Donna :Y

Voor de liefhebbers de linkjes:
Pretty Patterns: http://www.bol.com/nl/p/k(...)ns/9200000030656238/
Boeddhisme: http://www.bol.com/nl/p/kleurboek-boeddhisme/9200000030656187/
1000-en-1-nacht: http://www.bol.com/nl/p/kleurboek-1001-nacht/9200000030656025/
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:03:38 #149
382129 crew  Donna
pi_145148581
Ja zou ook kunnen inderdaad.

Wij hebben alleen geen Bruna, haha. Maar wel 2 boekhandels die meestal wel de nieuwste boeken hebben, dus ik ga het proberen. 1001-en-1-nacht lijkt me ook heel mooi!
pi_145148636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ja zou ook kunnen inderdaad.

Wij hebben alleen geen Bruna, haha. Maar wel 2 boekhandels die meestal wel de nieuwste boeken hebben, dus ik ga het proberen. 1001-en-1-nacht lijkt me ook heel mooi!
Bruna heeft ook een webshop ;)
pi_145148648
Deze ziet er ook leuk uit:
http://www.bookdepository(...)unnell/9781907151576
http://www.bookdepository(...)uthors/9781782432272
bij de bookdepository dus 8 nog wat, maar duurt wel effe voor het er is.
pi_145148653
Kwam nog wat foto's tegen van mijn mandalakleurplaten, dus post ze ook maar ff hier. Zijn nog wel met mijn oude (niet goeie) potloden gedaan.









  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:13:30 #153
382129 crew  Donna
pi_145148784
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Bruna heeft ook een webshop ;)
Klopt. Daar wordt alleen niks gevonden als ik de titel intik ;)
pi_145149043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Klopt. Daar wordt alleen niks gevonden als ik de titel intik ;)
Hij is daar ook uitverkocht, zie ik ;( (http://www.bruna.nl/boeke(...)tterns-9789461883933)
pi_145149976
Ben erg blij met mijn potloden O+ prachtige kleuren. Het zijn van die grote dikke driehoeken, 'kleurknotsen' dus niet helemaal geschikt voor het priegelwerk maar dat geeft niet :)


(crappy telefoonfoto..)

Het is deze doos geworden, de Lyra Stockmar 24 serie + splender (gebaseerd op de kleurencirkel van Goethe):


Erg tof, mijn stiefma heeft dus ook metallic potloden in het assortiment! (dit is dus een andere serie dan ik heb, iets andere kleuren)

Erg mooi, misschien dat ik die later nog eens aanschaf.. :D
pi_145152862
ooh al die mandala's O+ ik hou ervan.. ik wil ook weer mandala's kleuren, maar met zowel potlood als stift verneuk ik mijn boek ;( nog ff een oplossing voor bedenken.. Laatst wel een mandala uit mijn kruidvatboek gemaakt.. totaaaal niet MissStevie qua kleuren :P maar wilde eens wat totaal anders doen..


Edit: die potloden die als laatst in je post staan zijn idd mooi SunnyTheSun! ook die liggen hier bij de bruna.. totaal niet duus.. 48 voor een tientje. Maar ik heb net nieuwe kleurpotloden.. ben er alleen niet tevreden over dus ga deze nog wel serieus overwegen.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145153582
:o dat kán bijna niet.. 10,- voor alle 48 samen??
pi_145155380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
:o dat kán bijna niet.. 10,- voor alle 48 samen??
ja écht zo! ik stond er ook van te kijken.. zaten ook zilveren en gouden potloden bij enzo
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145155530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:17 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ja écht zo! ik stond er ook van te kijken.. zaten ook zilveren en gouden potloden bij enzo
Die potloden kostten ongeveer 1,40 per stuk :')
pi_145155626
ik twijfel nu of het wel hetzelfde merk is :') maar ze zien er wel hetzelfde uit :P zal vandaag of morgen nogeens even spieken bij de Bruna
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:25:53 #161
382129 crew  Donna
pi_145155648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef MissStevie het volgende:
ik twijfel nu of het wel hetzelfde merk is :') maar ze zien er wel hetzelfde uit :P zal vandaag of morgen nogeens even spieken bij de Bruna
Is dat niet het blik van Bruynzeel met die kever erop?
Die bevat ook metallic potloden en is standaard ¤14 of ¤15 euro. Zou in de aanbieding dus goed ¤10 kunnen zijn.
pi_145155817
ik weet het niet meer :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145155854
:D
Als het wel van Lyra is zou ik ze iig meteen kopen geloof ik O-)
pi_145155874
nu ik vanavond vrij blijk te zijn ga ik nog wel ff kijken vanavond.. koopavond O-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:33:58 #165
382129 crew  Donna
pi_145155891
Sowieso snap ik helemaal niks van die prijzen. Een setje van 6 of 12 potloden is hartstikke duur, rond de ¤8. En dan neem je een set van 45-60 en dan betaal je ineens ¤15-¤20. Bij Bruynzeel blikken dan he.

Weird toch. Alsof iemand dan nog setjes van 12 gaat kopen?! :{
pi_145155988
ja dat viel mij ook al op inderdaad! er lag daar ook een groot blik met 50 kleuren ofzo van bruynzeel.. 15-, :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145156025
Ik ben ook verslaafd! :D

Kleuren:



Zentangle:



Ik ben nu met een nog pietepeuterige kleurplaat bezig. :P Met potloden en fineliners.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_145156055
Oh met die bovenste ben ik ook nog in de weer.. :D die kost veel tijd!
pi_145156097
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook verslaafd! :D

Kleuren:

[ afbeelding ]

Zentangle:

[ afbeelding ]

Ik ben nu met een nog pietepeuterige kleurplaat bezig. :P Met potloden en fineliners.
oh wouw O+ heel erg mooi allebei!! Welk boek is de bovenste plaat uit?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145156167
Deze middelste:

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_145159496
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook verslaafd! :D

Kleuren:

[ afbeelding ]

Zentangle:

[ afbeelding ]

Ik ben nu met een nog pietepeuterige kleurplaat bezig. :P Met potloden en fineliners.
Wauw mooi! Daar zijn mijn zentangles (zie 30 days challenge ) nog niks bij :')

Ik heb Pretty Patterns en 1000 en 1 nacht al binnen *O*
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:21:19 #172
382129 crew  Donna
pi_145163618
Zonet bij de boekhandel geweest. Ze hadden echt alle nieuwe boeken. Maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben voor nu dus wel even tevreden met m'n 3 kleurboeken voor volwassenen.
pi_145164972
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef DonnaRush het volgende:
Zonet bij de boekhandel geweest. Ze hadden echt alle nieuwe boeken. Maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben voor nu dus wel even tevreden met m'n 3 kleurboeken voor volwassenen.
Ja dat is idd wel jammer ja.Daarom heb ik het derde kleurboek voor volwassenen bijvoorbeeld niet gekocht. Want heb eerste 2 al en derde is veel van hetzelfde idd.
pi_145166107
Vind ik ook idd met de kleurboeken! :Y daarom wil ik graag van alle 'merken' 1 :9
verder ff bij de potloden gespiekt. merk was Mapeen ofzo.. vast een Chinees b merk ofzo :P maar wel echt hetzelfde idee. met metallic kleuren enzo
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145166506
Op mijn verlanglijst:
1001 nacht
Mandala

maar dat moet echt wachten tot kerst :)
pi_145167032
oeps, verkeerd!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_145167627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wauw mooi! Daar zijn mijn zentangles (zie 30 days challenge ) nog niks bij :')


Ik heb even in dat topic gekeken. Maar zelf teken ik geen patroontjes na. Ik Google wel voor inspiratie naar zentangles, en verder doe ik gewoon maar wat in me opkomt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_145167698
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:54 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik heb even in dat topic gekeken. Maar zelf teken ik geen patroontjes na. Ik Google wel voor inspiratie naar zentangles, en verder doe ik gewoon maar wat in me opkomt.
Je hebt echt talent dan! Ik kan totaal niet tekenen, maar na 3 weken wil dit inmiddels een beetje lukken :) Alleen dat hartje van eergisteren heb ik dus wel zelf verzonnen :) Maar goed, van het weekend mn nieuwe kleurboeken maar eens gaan inwijden :) En hopen dat Vintage Patterns snel komt :D
pi_145171460
Die Zentangles zijn wel echt tof. Mooi gedaan!

Ik heb weer wat af uit de Curious Creatures:

Was heerlijk kleuren weer. Helaas is mijn donker blauw wel een beetje gaar :(
pi_145171828
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:44 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gister ook nog even een pagina gedaan... maar dat duurde ook niet heel lang :+
Ik vond het zonde om de zebra's te kleuren, die zijn toch gewoon zwart-wit?!

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Ik vind dit best hilarisch!
pi_145172068
Lijnloos, deze is ook leuk:

pi_145172116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Lijnloos, deze is ook leuk:

[ afbeelding ]
Haha ja die ken ik ja _O-
pi_145181220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Lijnloos, deze is ook leuk:

[ afbeelding ]
En bedankt, koffie op mijn i pad _O- _O- _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145210928
Ik heb t ook opgepakt. Nu kleuren in kaleidocolor. Nu nog netjes leren kleuren. :')
pi_145271334
Vanavond mijn kleurboek 1000-en-1 nacht ingewijd :)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door _Hestia_ op 06-10-2014 22:01:29 ]
pi_145275112
Ik vind jouwes eigenlijk rustiger hoor! Maar ik hou ook wel van een beetje wit erbij ipv helemaal inkleuren (nee niet zebra-panda-sneeuw) maar allebei heel leuk!
pi_145275376
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind jouwes eigenlijk rustiger hoor! Maar ik hou ook wel van een beetje wit erbij ipv helemaal inkleuren (nee niet zebra-panda-sneeuw) maar allebei heel leuk!
Haha thnx en ja daarom had ik het ook wit gehouden. Als ik er tussenin nog zou inkleuren zou het wel heel erg druk worden.
pi_145285008
Ik mag een doos goede kleurpotloden uitzoeken van man. Caran d'ache pablo lijkt me mooi maar ik lees hier wat over lyra? Kan daar alleen geen mooie complete doos van vinden.
pi_145286771
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef Cygne het volgende:
Ik mag een doos goede kleurpotloden uitzoeken van man. Caran d'ache pablo lijkt me mooi maar ik lees hier wat over lyra? Kan daar alleen geen mooie complete doos van vinden.
http://www.gerstaecker.nl(...)-online-kopen-27501a. Tadaa :P
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145286973
De kleurplaten die ik in de vakantie heb gemaakt:








Bij deze heb ik alle grote witte vlakken zwart gekleurd
pi_145287141
quote:
Danku!
Nu wordt de keuze nog moeilijker. _O-

Ik twijfel nu tussen lyra, caran d'ache of polychromos. :')
pi_145287321
Ik heb caran d'ache en vind die erg fijn kleuren :)
pi_145287569
Ik heb een kleurplaat van je gevonden. Mooie kleuren. O+
pi_145287833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:56 schreef Cygne het volgende:

[..]

Danku!
Nu wordt de keuze nog moeilijker. _O-

Ik twijfel nu tussen lyra, caran d'ache of polychromos. :')


Dan zou ik deze kiezen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145287991
Ik denk dat man dát een goed idee vindt. Budgettechnisch gezien. _O-
pi_145288217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef Cygne het volgende:
Ik denk dat man dát een goed idee vindt. Budgettechnisch gezien. _O-
Denk ik ook. In een klap van alle materialen voorzien. Kan ie ongestoord met een biertje naar het voetbal kijken. :) manlief zal dolgelukkig zijn O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145288249
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Denk ik ook. In een klap van alle materialen voorzien. Kan ie ongestoord met een biertje naar het voetbal kijken. :) manlief zal dolgelukkig zijn O+
Hij houdt niet van voetbal. :(
pi_145288370
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hij houdt niet van voetbal. :(
:@ oh,.. Ehhh... Gamen dan? Boek lezen? Vissen? Dat kan nu allemaal ongestoord ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145288821
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

:@ oh,.. Ehhh... Gamen dan? Boek lezen? Vissen? Dat kan nu allemaal ongestoord ^O^
Geen goed excuus :{w , zegt ie.



Moet nog een hoop oefenen. :') In t echt ziet t er mooier uit.

[ Bericht 63% gewijzigd door Cygne op 07-10-2014 12:17:11 ]
pi_145289248
wat lief van je vriend cygne! Als ik iets wil aanschaffen voor een hobby kijkt hij zo: :{
ik kan alleen je foto's niet zien..

En wat een mooie ingekleurde platen komen er weer voorbij! O+ ik vermaak me ondertussen ook nog steeds goed met mijn vintage patterns O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145289901
Nu wel, als t goed is.
pi_145290374
oh wouw.. ik vind hem serieus zo al heel erg mooi!!
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145290981
Dankje!

En deze:





Moet even wat beter op de witte vlakjes letten.
pi_145291037
Wow mooi!! Prachtige patronen die erg mooi uit komen in die kleuren ^O^
pi_145291455
mooie kleuren gebruik je cygne! :Y ben ik altijd wel jaloers op haha.. ik bedenk vaak iets wat dan in de uitvoering echt ruk blijkt :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145291735
Mooi Cygne! O+ Grappig ook met die zwarte "achtergrond".. dat laat de kleuren wel mooi oplichten.
pi_145291894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:06 schreef Cygne het volgende:
Dankje!

En deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moet even wat beter op de witte vlakjes letten.
Wauw echt mooi! :Y Maar wat een werk! Komen deze uit mandala magie? Of uit het enige echte mandalaboek?
pi_145292157
Kaleidocolor, niet heel veel werk hoor, dat valt echt heel erg mee.

Net mandalamagie binnen, maar ik vind 'm stom dus die gaat terug. Oh en glittergelpennen, straks even een kleurplaat mee maken. O+
pi_145292407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Cygne het volgende:
Kaleidocolor, niet heel veel werk hoor, dat valt echt heel erg mee.

Net mandalamagie binnen, maar ik vind 'm stom dus die gaat terug. Oh en glittergelpennen, straks even een kleurplaat mee maken. O+
Mandalamagie vond ik idd ook niet zo leuk, heb ik in de winkel laten liggen. Net als bloemenmagie, leek me ontzettend leuk, maar viel erg tegen.
Maar ik heb vandaag Vintage Patterns binnengekregen O+ Moet alleen toch nog wat bij bol.com bestellen, dus ga toch ook Boeddhisme maar bestellen dan O+
pi_145292603
Oh die lijkt me ook leuk!

Ik heb nu t enige echte kleurboek voor volwassenen deel 1, 2, 3 en reiseditie.
Kaleidocolor & Decocolor

En eigenlijk wil ik nog heel graag het enige echte sprookjeskleurboek. Dat was vroeger mijn lievelings. O+
pi_145292677
Dat klinkt echt heel leuk met sprookjes O+
pi_145292767
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ek/9200000030370336/

O+

Die creative haven steampunk is ook leuk, voor man denk ik. O+
pi_145295400
Nou, dat was me wat. Na twijfelen en vergelijken en youtube reviews kijken toch voor polychromos gegaan. O+



O+ O+
pi_145296902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Cygne het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ek/9200000030370336/

O+

Die creative haven steampunk is ook leuk, voor man denk ik. O+
Ik vond die steampunk een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Maar misschien moet ik er ook gewoon es effe voor gaan zitten. Maar zag zo snel niet echt helee leuke platen.
pi_145297584
Mijn ding is t niet hoor. Maar man vindt zoiets wel leuk.
pi_145299145
Erg toffe platen, Cygne ^O^ :Y
pi_145299516
Dank jullie! O+

Sarabi, die derde plaat met de bloemen is O+
pi_145338458
Echt, serieus mijn man. O+

"Je ziet zo wel weinig he, met dat slechte licht. Dat kleurt toch niet fijn? Je mag wel een goede daglichtlamp?".
pi_145339292
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:58 schreef Cygne het volgende:
Echt, serieus mijn man. O+

"Je ziet zo wel weinig he, met dat slechte licht. Dat kleurt toch niet fijn? Je mag wel een goede daglichtlamp?".
O+

Die moet ik toch ook eens aanschaffen :Y
pi_145340097
Zon man moet ik ook nog aanschaffen. Hoewel ik weinig te klagen heb. Hij vindt het allemaal wel best die hobbies van mij ;)
pi_145340123
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:58 schreef Cygne het volgende:
Echt, serieus mijn man. O+

"Je ziet zo wel weinig he, met dat slechte licht. Dat kleurt toch niet fijn? Je mag wel een goede daglichtlamp?".
Kan jouw man misschien eens met die van mij gaan praten? O+
pi_145340306
Ik heb trouwens accommodatiekramp, verstrooiing en halo's bij weinig licht en hij zag al niks met tekenen dus hij vond t zielig voor me. O+
pi_145342167
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

O+

Die moet ik toch ook eens aanschaffen :Y
Zo'n man ja? :D
pi_145342546
Hij is ook nog eens heel erg knap. O+
pi_145342851
:D
pi_145343321
Niet te koop. :P
pi_145343534
heeft hij geen broer Cage? :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145344160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:52 schreef MissStevie het volgende:
heeft hij geen broer Cage? :P
Alleen n zus. :'(
pi_145360004
pi_145360565
Echt mooi! Je bent lekker bezig Cygne! :D
pi_145361329
Wow wat mooi Cygne!!



Bij Kruidvat... 99 cent per stuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_145361599
Niet duur!

Ik wacht op mijn potloden. *O*
pi_145362649
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Vicky het volgende:
Wow wat mooi Cygne!!


[ afbeelding ]
Bij Kruidvat... 99 cent per stuk
Tof! Ik kan ze hier bij de action niet vinden :')
Tap tap tap
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 13:42:31 #234
382129 crew  Donna
pi_145362735
De kleurboeken van de Action heb ik laten liggen. Niks bijzonders.
pi_145363680
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Vicky het volgende:
Wow wat mooi Cygne!!


[ afbeelding ]
Bij Kruidvat... 99 cent per stuk
leuk! Ik heb ze ook.. en vind persoonlijk de blauwe het leukst :P veel kleurplezier! :)

En cygne, goed bezig!! Mooie plaat weer
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 15:40:03 #236
382129 crew  Donna
pi_145365941
Ik heb net het het Mandala kleurboek binnen gekregen

pi_145366084
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb net het het Mandala kleurboek binnen gekregen
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee. Ik vond die niet zo.
pi_145366357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb net het het Mandala kleurboek binnen gekregen
[ afbeelding ]
Die heb ik ook O+ Nog niet veel uit gemaakt maar ik vind ze prachtig!
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 15:57:47 #239
382129 crew  Donna
pi_145366423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Ik vond die niet zo.
Ik had 'm in de winkel doorgebladerd en toen vond ik 'm niet super, maar toen zag ik op een Facebook pagina ingekleurde kleurplaten eruit en die vind ik echt geweldig. Dus ik geef dit boek een kansje haha!
pi_145367749
Ik ben benieuwd naar dat boek!

Kleuren met een hond op je voeten. O+
pi_145367969
Ik heb er weer een af:



Heb er nog een paar die bijna af zijn. Sommige zijn zo veel werk dat ik ze een beetje afwissel om het leuk te houden.
pi_145368013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er weer een af:
[ afbeelding ]
Heb er nog een paar die bijna af zijn. Sommige zijn zo veel werk dat ik ze een beetje afwissel om het leuk te houden.
Mooie zachte kleuren zo!
pi_145368071
Beetje brakke foto.. ingekleurd met de lyra stockmark kleurknotsen :)
pi_145369168
Mooi! O+
pi_145377531
Vanavond met deze uit Vintage Patterns begonnen, maar dat is nog wel een priegelwerk. Grote vlakken doe ik wel met nr 68 stift, maar de kleinere vlakken doe ik met nr 88. Alleen jammer dat ik daar geen bruin van heb.



Morgen weer verder :)
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 21:57:42 #246
382129 crew  Donna
pi_145378230
Ohhh wauw!
pi_145381861
Mijn nieuwe potloden kleuren zo fijn! O+
pi_145386216
Mooi gedaan Sunny!
En mooie rozen ook Sylvana!
pi_145391431
Dankjulliewel :)
Lijnloos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145391718
Tnx... doe ik nu ook al hoor ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145392272
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Lijnloos het volgende:
Tnx... doe ik nu ook al hoor ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oké sorry dacht dat het de eerste was. Maar dat is dan wel weer lastig kleuren :P
pi_145392374
Neuh, we doen lekker samen (scan ik in welke zij wil en print ik dan uit)... O+
pi_145392487
Wat leuk lijnloos. O+ De meisjes van mijn zus zijn 11 en bijna 14. Vooral de jongste komt hier graag logeren en dan t liefst de hele dag samen fröbelen. O+

En vorige week samen met de dames van schoonzus (8 en 5) de hele middag zitten kleuren. O+ ze wilden per se met mijn stiften. De oudste deed t keurig maar de jongste ging echt van kggggg krasse krasse krasse kras. Mijn stiften. :'(
pi_145392540
Minke mag ook niet met mijn markers... dat weet ze ook heel goed! o|O
pi_145393719
Het ging zo:

"Kleur maar met jullie eigen stiften. ;) "
"Nee! :{w :( :6 "

Zowel oma en mama vonden dat t best mocht. En ik wil ook niet flauw zijn.

Dus. :')

Ze mogen nu mijn grote bruynzeel kleurdoos hebben voor bij oma. Daar kunnen ze wel mee krassekrassekrasse. ^O^
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:54:04 #256
382129 crew  Donna
pi_145394498
Haha leuk! Het zoontje van m`n broer begint nu al een beetje te 'krassen' dus hopelijk kan ik hem binnenkort eens lenen om gezellig mee te kleuren.

Wij zijn nu nog niet toe aan kinderen, maar de wens wordt wel steeds groter, dus wie weet over een tijdje. O+
pi_145395231
Het is echt heel leuk om samen te kleuren.

Wij willen ook kinderen. Maar dan moet er eerst een blijven plakken. :')
pi_145395312
Cygne :* Komt goed wijffie!

En je bent ook al een toptante als ik het zo lees. Nee is echt geen optie hier. Maar snap het hoor... hier heeft Oma ook al eens een kleurplaat uit mijn boek gescheurd voor Minke, die vond het onzin dat Minke uit een van haar eigen 28 kleurboeken moest kleuren. }:|
pi_145395846
Lief, lijnloos! :*

Uit mijn kleurboek mogen ze niet. Ze vroegen het wel.

"Mogen wij ook eens in jouw kleurboek kleuren?"
"Nee."
"Waarom niet? }:| "
"Is van mij. :) "
"Ok! :) ".
pi_145396395
Mijn neefje is net 8 maanden, dus die is nog niet echt in de kleur-leeftijd :P

Ik ben weer bezig met mijn rozen. Wel lekker simpel, 3 kleuren en thats it :) Maar wordt wel mooi O+
pi_145396574


Ik ben nogsteeds met dezelfde bezig :P
pi_145397094
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik ben nogsteeds met dezelfde bezig :P
Wauw mooi hoor!
pi_145397329
Mooie kleuren!

Weer één af. *O*


pi_145397447
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:14 schreef Cygne het volgende:
Mooie kleuren!

Weer één af. *O*


[ afbeelding ]
Ook al zo mooi! O+
Heb je dat met glitterpennen gedaan ofzo?
pi_145397645
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ook al zo mooi! O+
Heb je dat met glitterpennen gedaan ofzo?
Ja met sakura stardust van bruynzeel. O+
pi_145398135
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja met sakura stardust van bruynzeel. O+
Echt een mooi effect geeft dat zeg! O+
pi_145400035
Mijne is ook klaar *O*

pi_145400806
Mooooi! O+

Mijn spulletjes


Hier bewaar ik mijn boeken in. O+
pi_145401160
Dankje Cygne en leuke verzameling heb je al!
En mooie bewaarplek voor je boeken! O+
Mijne staan gewoon in de boekenkast :P
pi_145401368
Die bak heeft mijn peetoom speciaal voor mij gemaakt. Houtsnijwerk van antiek eikenhout. Ik wou een patroon met vogeltjes en blaadjes en toen kreeg ik deze voor mijn verjaardag. O+
pi_145401423
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef Cygne het volgende:
Die bak heeft mijn peetoom speciaal voor mij gemaakt. Houtsnijwerk van antiek eikenhout. Ik wou een patroon met vogeltjes en blaadjes en toen kreeg ik deze voor mijn verjaardag. O+
Echt gaaf! O+

Ik heb Boeddhisme toch maar al besteld, dus als die (als het goed is) morgen binnen is zal ik ook wel een foto van mijn uitpuilende verzameling maken :)
pi_145401674
Jullie gaan hard dames! super mooi allemaal! :D O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145402076
Wat hebben jullie allemaal veel leuke dingen O+
Ik heb me tot nu toe in kunnen houden (gaat makkelijker als je geen geld hebt :D) misschien maar eens wat dingen met kerst vragen.
pi_145402231
Man komt net thuis: "Laat die kleurplaat eens zien? *O* ". O+
pi_145402379
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:49 schreef Cygne het volgende:
Man komt net thuis: "Laat die kleurplaat eens zien? *O* ". O+
*O*

Mijne vond die met rozen "echt heel mooi" O+
pi_145402448
O+

Mijne zei: "oooooh, glitterssss! O+".

Mannen. O+
pi_145403591
Die van mij roept af en toe ook 'oh dat wordt mooi!' :D O+
pi_145404159
noooh.. Julie mannen! O+
mijn vent zeurt altijd dat hij niet genoeg aandacht krijgt als ik aan het kleuren ben of gaat zich met de kleuren bemoeien.. :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_145404228
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef MissStevie het volgende:
noooh.. Julie mannen! O+
mijn vent zeurt altijd dat hij niet genoeg aandacht krijgt als ik aan het kleuren ben of gaat zich met de kleuren bemoeien.. :')
Oh maar dat eerste gebeurt hier ook wel eens hoor :+ ;)
pi_145404463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja met sakura stardust van bruynzeel. O+
Hoe mooi! O+
Maar die zijn wel duur! :o

Welk boek is dat trouwens, met die zwarte pagina's?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_145404497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef MissStevie het volgende:
noooh.. Julie mannen! O+
mijn vent zeurt altijd dat hij niet genoeg aandacht krijgt als ik aan het kleuren ben of gaat zich met de kleuren bemoeien.. :')
Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen is :')
pi_145405171
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hoe mooi! O+
Maar die zijn wel duur! :o

Welk boek is dat trouwens, met die zwarte pagina's?
Kaleidocolor!
pi_145406467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen is :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar dat eerste gebeurt hier ook wel eens hoor :+ ;)
Haha ach.. het blijven mannen hea :) mijn vent is wel super lief hoor!! Heeft een heel feestje voor me georganiseerd voor mijn slagen O+ O+ super lief.. mocht er zelf niets aan doen! Daardoor het kleuren wel even op een lager pitje.. maar a.s week weer wat meer tijd :) Wel gezellig dat het topic zo goed loopt en dat er al zoveel mensen kleur verslaafd zijn!! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:50:35 #284
382129 crew  Donna
pi_145408249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen is :')
Haha same here.

Hij vindt m'n hobby's iig niet duf. Ben wel eens bang dat mensen me een beetje saai vinden. Zou me een worst moeten wezen, maar dat zit tussen m'n oren denk ik.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:51:29 #285
382129 crew  Donna
pi_145408279
Liefde voor die stardust plaat en die rozen. Beauty's O+
pi_145409873
Die pennen kleuren ook nog eens heel fijn. O+

Man heeft a5jes geprint waar ik mn kleuren kan swatchen. *O*

Ohja, qua saai, ik ben het. O+ Ik lees graag, kleur graag, heb twee honden, samen met man sinds mijn 17e. Oh én ik woon in de biblebelt. _O-

Maar goed, volgens mijn dertienjarige nichtje ben ik de allerleukste tante ooit. O+
pi_145410911
Ik ben ook saai hoor, zit ook gewoon het liefst thuis te strijkkralen, kleuren, te lezen of gewoon onder een dekentje op de bank te computeren of tv te kijken. Lekker boeiend wat anderen daar van vinden, ik word er gelukkig van O+
Helemaal straks als het slecht weer is, kopje thee erbij en lekker de huismus spelen :)
pi_145411030
Lekker burgerlijk. O+
pi_145411220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef Cygne het volgende:
Lekker burgerlijk. O+
Idd, en ook al 7.5 jaar samen met mijn vriend, waarvan 4.5 jaar samenwonend O+
pi_145411229
Saai! Ik ben het! *O* Beetje thuis rondrommelen, heerlijk! O+
pi_145411252
En prachtige platen weer, dames! _O_ _O_
pi_145411461
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Saai! Ik ben het! *O* Beetje thuis rondrommelen, heerlijk! O+
Huismuis steekt vinger op :Y
Vooral s avonds.. Liever geen visite of uitgaan en lekker op de bankt tv kijken + creatief doen ;) Ben overdag druk zat :D
pi_145411989
Oh héérlijk. En dekentjes. O+
En geurkaarsen. O+ O+

Sinds mei hebben we een eettafel van 2m met hele fijne stoelen. Dat kleurt echt zo fijn.

Net n rondje stad gedaan met man. Conclusie: sprookjeskleurboek is stom, neonkleurboek ook. Mijn geheime tuin is O+
pi_145412131
Nog een huismus meld!
Dekentjes O+
Boeken O+
Kleuren O+
Thee O+
Filmpjes/series O+
Thuis hangen ipv uitgaan O+

Enige avontuurlijke is het paardrijden denk ik :') maar geeft niks.. ik hou van mijn leven, ookal vind iemand anders het misschien saai O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:40:06 #295
382129 crew  Donna
pi_145416709
Wat fijn al die huismussen herkenning O+
pi_145417334
Huismus zich meld.
Kleuren, dagboek bijhouden, scrapboeken, thuis lekker gezellig samen zijn. Burgerlijk op de bank hangen en al 10 jaar bij mijn lieve hubbie *; Ik zou niet anders willen
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_145417510
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef DonnaRush het volgende:
Wat fijn al die huismussen herkenning O+
Nou. O+

Ik ben kleurenkaartjes aan t maken voor al mijn kleurtjes. Leek me wel handig. *O*
pi_145420449
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nou. O+

Ik ben kleurenkaartjes aan t maken voor al mijn kleurtjes. Leek me wel handig. *O*
Nu ben ik nieuwsgierig, wat zijn kleurenkaartjes?
pi_145421679
pi_145422043
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:26 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Ah duidelijk! Je hebt een boel kleurtjes!
pi_145422060
Herfst kleurplaat:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')