Oh maar dat eerste gebeurt hier ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef MissStevie het volgende:
noooh.. Julie mannen!
mijn vent zeurt altijd dat hij niet genoeg aandacht krijgt als ik aan het kleuren ben of gaat zich met de kleuren bemoeien..
Hoe mooi!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja met sakura stardust van bruynzeel.
Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef MissStevie het volgende:
noooh.. Julie mannen!
mijn vent zeurt altijd dat hij niet genoeg aandacht krijgt als ik aan het kleuren ben of gaat zich met de kleuren bemoeien..
Kaleidocolor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe mooi!
Maar die zijn wel duur!
Welk boek is dat trouwens, met die zwarte pagina's?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen is
Haha ach.. het blijven mannen heaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar dat eerste gebeurt hier ook wel eens hoor![]()
Haha same here.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijne vind het juist lekker rustig dat ik hem niet stoor als hij aan het tv kijken/gamen is
Huismuis steekt vinger opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Saai! Ik ben het!Beetje thuis rondrommelen, heerlijk!
Nou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef DonnaRush het volgende:
Wat fijn al die huismussen herkenning
Nu ben ik nieuwsgierig, wat zijn kleurenkaartjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik ben kleurenkaartjes aan t maken voor al mijn kleurtjes. Leek me wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |