Ik heb ze bij de kwast.nl besteld, merk is letraset geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar koop je die promarkers? En is dat een merk of een soortnaam, want als ik Google krijg ik verschillende soorten stiften te zien.
Ja ik ben daar nu mee bezig! Zie het topic 30-days challengequote:Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Reismeis het volgende:
Hebben jullie ook al Zentangle ontdekt?
[ afbeelding ]
Ik zie het net ja, leuk! Ik heb afgelopen maandag een tekenles gevolgd bij een oud collega van mij. Hebben we een avondje gezentangled en ik vond het erg leuk. Ik kan dus echt helemaal niet tekenen, maar dan ook echt niet. Maar dit vond ik heel ontspannend en ik was ook echt trots dat ik iets gecreëerd had. Je krijgt al snel resultaat en dat vind ik het leuke.quote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik ben daar nu mee bezig! Zie het topic 30-days challenge
Wat heb je gemaakt, heb je een fotootje? Ik word nieuwsgierig!quote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ik zie het net ja, leuk! Ik heb afgelopen maandag een tekenles gevolgd bij een oud collega van mij. Hebben we een avondje gezentangled en ik vond het erg leuk. Ik kan dus echt helemaal niet tekenen, maar dan ook echt niet. Maar dit vond ik heel ontspannend en ik was ook echt trots dat ik iets gecreëerd had. Je krijgt al snel resultaat en dat vind ik het leuke.
Oh dat ziet er leuk uit zeg!quote:Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
Heb geen smartphone, dus moet even zo. Klein werkje.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vetquote:Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een paar centen?quote:Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef MissStevie het volgende:
[..]
wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vet
Wie had er ookalweer dat Vintage Patterns kleurboek van art therapy?? Ik zag hem vandaag bij ons bij de Bruna liggen voor een paar centen en twijfelde om hem mee te nemen.. uiteindelijk maar niet gedaan, maar krijg hem niet uit mijn hoofdkon je daar nou ook met stift in tekenen of is potlood een beter idee? gezien er op beide kanten van de plaat een tekening staat.. bang dat het weer gaat doordrukken enzo
In het eerste deel postte volgens mij wel een man. Maar het zijn idd voornamelijk vrouwen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen enkele man die kleurt voor volwassenen?
Is dit dan echt zoiets typisch voor vrouwen?
Moi! De bladzijden zijn een fractie dikker dan bij Kleuren voor Volwassenen. Ik kleur met Stabilo's en het drukt niet door hier. Vintage Patterns vind ik zelf de leukstequote:Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef MissStevie het volgende:
[..]
wat leuk! die zentagles zijn wel echt heel vet
Wie had er ookalweer dat Vintage Patterns kleurboek van art therapy?? Ik zag hem vandaag bij ons bij de Bruna liggen voor een paar centen en twijfelde om hem mee te nemen.. uiteindelijk maar niet gedaan, maar krijg hem niet uit mijn hoofdkon je daar nou ook met stift in tekenen of is potlood een beter idee? gezien er op beide kanten van de plaat een tekening staat.. bang dat het weer gaat doordrukken enzo
ssst niet verklappen hequote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen enkele man die kleurt voor volwassenen?
Is dit dan echt zoiets typisch voor vrouwen?
Een man!quote:Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef boik het volgende:
[..]
ssst niet verklappen he![]()
kwam dit topic toevallig tegen, het reeksje ff gelurkt en gister de 2 kleurboeken voor volwassenen gekocht.
maar idd weinig mannen hier gezien, niet mans genoeg denk ik![]()
quote:
daarbij bedoel ik trouwens niet dat de mannen niet mans genoeg zijn he, maar dat dit niet mans genoeg is voor de mannenquote:Op maandag 29 september 2014 14:07 schreef boik het volgende:
[..]
ssst niet verklappen he![]()
kwam dit topic toevallig tegen, het reeksje ff gelurkt en gister de 2 kleurboeken voor volwassenen gekocht.
maar idd weinig mannen hier gezien, niet mans genoeg denk ik![]()
Ja en er waren heel veel kleurplaten met veel zwart en dat vind ik ook niet zo mooi.quote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bloemen magie heb ik nog niet gezien maar van Mandala Magie vond ik sommige plaatjes zo klein dat je daar eigenlijk nauwelijks lekker in kon kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |