abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144783713
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 02:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, ik spreek mezelf echt enorm tegen. En heb mezelf nu ontmaskerd. Dramaqueen.

Ik denk dat de meerderheid van de moslims prima mensen zijn, echter zijn de problemen bij moslims gewoon groter dan bij andere gelovigen. Maar daar mag jij omheen blijven draaien.
Really? En hoe denk jij dat zij over jou/ongelovigen denken?
Je suis Charlie Sheen
pi_144783853
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Gevaarlijke 10%? Er staat potentieel gewelddadig. Je kunt dus hoogstens spreken van potentieel gevaarlijk.

Hou het bij de feiten uit het onderzoek in plaats van je fantasie op hol laten slaan.
Potentieel gevaarlijk inderdaad. Meteen gaan roepen dat mijn fantasie op hol slaat is een nogal overtrokken reactie van je :{w
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_144783898
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 01:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grootste dreiging voor aanslagen komt niet vanuit islamitische hoek.
Oh? En uit welke hoek komt die grootste dreiging dan wel volgens jou?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144783972
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 11:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat is de oplossing volgens jou? Alle moslims deporteren? Executeren wellicht?
pi_144783990
Raciest! Disciminatie! Dit moeten we niet willen in Nederland. Het kan en moet beter.
pi_144784002
quote:
5s.gif Op maandag 22 september 2014 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is de oplossing volgens jou? Alle moslims deporteren? Executeren wellicht?
Hoe kom je daar dan weer bij? En hoop je dat uit dit soort insinuaties een inhoudelijk gesprek voortkomt of wat? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_144784019
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh? En uit welke hoek komt die grootste dreiging dan wel volgens jou?
Vanuit de hoek van separatistische groeperingen.
pi_144784042
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 12:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Das nogal vaag. Kan je concreter zijn?
pi_144784058
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan weer bij? En hoop je dat uit dit soort insinuaties een inhoudelijk gesprek voortkomt of wat? :')
Ik stel een terechte vraag, want jij ziet alle moslims blijkbaar als een gevaar, getuige je vorige post. Ik zou dus willen weten hoe jij dat gevaar zou willen elimineren. Ik neem aan dat je ze wilt wegnemen uit de samenleving.
pi_144784125
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik stel een terechte vraag, want jij ziet alle moslims blijkbaar als een gevaar, getuige je vorige post. Ik zou dus willen weten hoe jij dat gevaar zou willen elimineren. Ik neem aan dat je ze wilt wegnemen uit de samenleving.
En weer leg je mij woorden in de mond en doe je bizarre insinuaties. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_144784187
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 12:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoals een ETA bedoel je? Die zijn de laatste tijd anders poeslief, en veel andere afscheidingsbewegingen zie ik niet in Europa, terwijl je bijna dagelijks in de kranten de lijsten met aanslagen in de islamitische hoek kunt updaten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144784234
quote:
13s.gif Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

En weer leg je mij woorden in de mond en doe je bizarre insinuaties. :')
Oké, misschien wat flauw van me...

Maar de moslimmeerderheid denkt wel minachtend over jou en mij? Wat zou jij daar dan aan willen doen? Blijkbaar toch niet deporteren of executeren, maar wat dan?
pi_144784271
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 11:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nou?
pi_144784513
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou?
quote:
Oh Allah, laat Uw gebed, vrede en zegeningen over Uw dienaar en boodschapper Mohammed zijn en over zijn familieleden en zijn metgezellen. En zo verder, de choetbah gaat deze week over dat we moeten opletten wie je vrienden zijn en met wie je omgaat. Het is onmogelijk om in je eentje te leven. Overal kom je mensen tegen, zelfs mensen die je liever niet tegen zou komen. Om blij te kunnen zijn, om verdrietig te kunnen zijn, om te leven hebben we anderen nodig. Blijdschap zonder anderen om je heen is anders dan blijdschap als je met vrienden bent. Verdriet kan makkelijker worden als je het kan delen met een goede vriend. Het leven wordt beter met mooie mensen om je heen. Omgaan met andere mensen kan ook nadelen hebben. Als je namelijk met de verkeerde mensen omgaat, dan kan dat jouw gedrag veranderen. In de H. Qur'aan en de soenna staan daarover waarschuwingen. We moeten proberen voor de goede mensen te kiezen en we moeten juist proberen weg te blijven van de slechte mensen. Dat klinkt gemakkelijker dan dat het is; het is niet zomaar te zien of iemand goed of fout is. Het is ook niet zo dat slechte mensen nooit goed doen of dat goede mensen nooit slecht doen. Dat maakt het ingewikkeld. Daarom moet je kijken naar wat je vrienden en de mensen om jou heen aan de islaam doen. Staan jouw vrienden naast jou tijdens het gebed of laten ze jou maar gewoon even je ding doen? Zijn jouw vrienden bezig met geld en dunya, het wereldse, of zitten ze hier nu naast je in de moskee? En, zijn jouw vrienden eigenlijk wel moslim?
Je suis Charlie Sheen
pi_144784633
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 12:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en?
Dat is 'het' antwoord op je vraag, wat wil je nog meer van me horen? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_144784687
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat is 'het' antwoord op je vraag, wat wil je nog meer van me horen? :')
Nee. Je hebt nu alleen een antwoord van een individu netjes geplakt en gekopieerd.
pi_144784734
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 12:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Dat dik gedrukte stukje, tot het woord islaam is niet eens zo slecht advies toch ?
pi_144784871
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Je hebt nu alleen een antwoord van een individu netjes geplakt en gekopieerd.
Dit komt uit een erg recente vrijdagpreek van een goed ingeburgerde moskee, door henzelf vertaald en online gepubliceerd.
Je suis Charlie Sheen
pi_144784922
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 12:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dit komt uit een erg recente vrijdagpreek van een goed ingeburgerde moskee, door henzelf vertaald en online gepubliceerd.
Als je al die islamitische termen er uit gooit is het toch geen vreemd stukje ?
pi_144784956
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je al die islamitische termen er uit gooit is het toch geen vreemd stukje ?
Om goede mensen van slechte mensen te onderscheiden kijk je naar de mate waarin zij geloven/islamitisch zijn? Geen vreemd stukje?
Je suis Charlie Sheen
pi_144784982
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Om goede mensen van slechte mensen te onderscheiden kijk je naar de mate waarin zij geloven/islamitisch zijn? Geen vreemd stukje?
Nee zo bedoelde ik het juist niet. Ik zei als je alle islamitische termen er uit haalt.
pi_144784987
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Om goede mensen van slechte mensen te onderscheiden kijk je naar de mate waarin zij geloven/islamitisch zijn?
Dat is toch ook wat jij doet?
pi_144785031
Ik dacht altijd dat die gemene moslims alle ongelovigen wilden onthoofden maar uit dit stukje kan ik dat niet halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')