Precies. En dat willen we niet...quote:Op zondag 21 september 2014 23:12 schreef just me het volgende:
Gelukkig maar! Anders zou hij nog meer concerten moeten geven
Goed dat je het meldt.. Ik doe hier de boel dichtquote:Op zondag 21 september 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik ga even zingen op een plek waar het lekker galmt.
Mazzels!
Jij ging galmenquote:Op zondag 21 september 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies. En dat willen we niet...
Youtube staat er vol meequote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
Dees ..Heb je ook plaatjes van je dans of yt van je zang?
Zoek en oordeelquote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je zang is niet om aan te horen..
wat is jouw muzieksmaak behalve hop paardje hop?quote:
Als je erom vraagt is het niet spontaan meer.quote:
Die is erg breed en loopt van Verdi tot sommige huidige muziek.quote:Op zondag 21 september 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
wat is jouw muzieksmaak behalve hop paardje hop?
In de Trans European express is ook goed.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En onder de trein. Kedeng, kedeng.
Oehoe!quote:Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de Trans European express is ook goed.
Het was de oehoe uit Kedeng, kedeng.quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja aandacht ... PP is nog even bezig met iets anders ..
All bound for mu mu land.quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de last train to trancentral
quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Holy Mow .. Ok PP see you around 7 ...quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie hiervan geschoept die Guus.quote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de oehoe uit Kedeng, kedeng.
Schoepen, is dat dialect ofzo?quote:Op zondag 21 september 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie hiervan geschoept die Guus.
Da's Brabants. Of misschien wel Tilburgs.quote:
Ons Guus ook.quote:Op zondag 21 september 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's Brabants. Of misschien wel Tilburgs.
Zuid Gelderland kan ik nog wel bolwerken, noordelijker en westelijker ga ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel merken waar ik niet vandaan kom
Die is hier al reeds begonnenquote:Op maandag 22 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Ik hoor mijn geweten roepen dat het morgen weer een werkdag is
wij krijgen vandaag de schoolfotograaf op bezoekquote:
Moet hier nog even op reageren, want het woord stempel is de laatste tijd zo makkelijk hiermee verbonden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ADHD wordt een beetje te veel aangehaald voor van alles en nog wat .. Maar volgens mij krijgt 70% dat stempel op gedrukt ... Lekker makkelijk
Zolang je niet op de afdeling gynaecologie van een ziekenhuis werkt, is er niks aan de hand...quote:Op maandag 22 september 2014 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
wij krijgen vandaag de schoolfotograaf op bezoek
ik denk niet dat daar de schoolfotograaf komtquote:Op maandag 22 september 2014 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je niet op de afdeling gynaecologie van een ziekenhuis werkt, is er niks aan de hand...
Ik weet niet waar je nu nent...quote:Op maandag 22 september 2014 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk niet dat daar de schoolfotograaf komt
op schoolquote:Op maandag 22 september 2014 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu nent...
Dat dacht je...quote:Op maandag 22 september 2014 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is er dus niks aan de hand, zoals ik al zei...
Ben je juf of klassenbegeleidster (of zoiets)?quote:Op maandag 22 september 2014 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dacht je...
stel je voor dat er 200 kinderen op de foto gaan, 200 keer zegt die fotograaf hetzelfde stomme zinnetje en ik hoor dat 200 keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik doe de administratie, mijn kamer grenst aan de aula waar de fotograaf bezig is, ik hoor het dus, kan ik niet onderuitquote:Op maandag 22 september 2014 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je juf of klassenbegeleidster (of zoiets)?
De reden dat ik dat vraag: Waarom moet je bij 200 kids aanwezig zijn?
Ben nu wel benieuwd naar dat ene stomme zinnetje...quote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe de administratie, mijn kamer grenst aan de aula waar de fotograaf bezig is, ik hoor het dus, kan ik niet onderuit
Ik begrijp je probleem...quote:Op maandag 22 september 2014 11:55 schreef just me het volgende:
Hallo ik ben Keessie, zeg maar "Keessie", dat kan beter, Keessie, zeg maar "Keessie"...
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.quote:
Kee-sie, Kee-noquote:Op maandag 22 september 2014 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.dag Keessie!
voor mekaarquote:Op maandag 22 september 2014 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.dag Keessie!
die hebben we mijn woonplaats ook uitgezwaaidquote:
Is het dan alweer schoolvakantie?quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
ik ga volgende week weer waterglijbanen
Ik heb ook zo'n 50.000 songs op mijn HD's staan, maar Spotify kan ik overal gebruiken waar ik wil.quote:Op maandag 22 september 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dat staat al op mijn HD's.
Heb geen idee hoeveel songs 4TB is?quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 50.000 songs op mijn HD's staan, maar Spotify kan ik overal gebruiken waar ik wil.
Ik vind het een mooie aanvulling op wat ik al heb.
4TB zal iets van 50.000 songs zijn, gok ik, afhankelijk van de bitrate.quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee hoeveel songs 4TB is?
Onderweg neem ik eigenlijk alleen maar eigen muziek mee wanneer ik ga draaien.
In de auto waar ik regelmatig vertoef daar zit ik wat met radiozenders te kloten afhankelijk van het land.
Waarom weet ik niet maar in de auto vind ik de radio wel prettig met dat gewauwel en top 40 muziek.quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4TB zal iets van 50.000 songs zijn, gok ik, afhankelijk van de bitrate.
Ik zit nu rond de 3,4 TB met het meeste op 320 Kbps.
Ik ben behoorlijk klaar met radiozenders in Nederland.
Onze auto ligt vol met memorysticks en de bluetooth verbinding maakt overuren.
KX Radio luister ik nog wel, maar dat is alleen als stream af te spelen, niet via de ether...
Hoi!quote:
Ja, zeker kut, je kreeg overal een antwoordapparaat en één kort zinnetje iets datquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef just me het volgende:
Nee ik was er nog niet toegekomen.
Das mooi k*t als je alles betaald hebt en niets gekregen hebt
je had hier al gekeken? http://www.trustedshops.n(...)D1D0B5630B3E2E0.html
LARGEST NATURAL BREASTSquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:05 schreef chufi het volgende:
Oops ik keek net iest te snel toen hierboven nog een spoiler met een dikke rondborstige dame stond ...
Even quoten en dan aangeven die hamlappen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
LARGEST NATURAL BREASTS
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 in) and an around chest-over-nipple measurement of 177.8 cm (70 in).
http://www.guinnessworldr(...)gest-natural-breasts
[ afbeelding ]
Graag in enkelvoud de persoon in kwestie aanspreken.quote:
Ik verwacht zulke pics van iedereen hier, MAAR NIET VAN TREEHUT!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
LARGEST NATURAL BREASTS
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 in) and an around chest-over-nipple measurement of 177.8 cm (70 in).
http://www.guinnessworldr(...)gest-natural-breasts
[ afbeelding ]
Excusesquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag in enkelvoud de persoon in kwestie aanspreken.
Ik heb alleen maar het bewijs veiliggesteld...
Stille wateren hebben diepe... decolletés (of zo)......quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht zulke pics van iedereen hier, MAAR NIET VAN TREEHUT!!!
Een decolletee van een metertje of tweequote:Op dinsdag 23 september 2014 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe... decolletés (of zo)......
Als je er in kijkt, krijg je hoogtevrees...quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een decolletee van een metertje of twee
Hij plaatste het al voor 7 uur vanochtend... Mogelijk dat ie een nachtmerrie had ....quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht zulke pics van iedereen hier, MAAR NIET VAN TREEHUT!!!
of een droom...quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij plaatste het al voor 7 uur vanochtend... Mogelijk dat ie een nachtmerrie had ....
Het zijn ook niet mijn kinda cupcakesquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou daar niet blij van worden hoor
Dat zijn geen cupcakes meer, dan is een complete bakkerijquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn kinda cupcakes
Wel gezond bruinbroodquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn geen cupcakes meer, dan is een complete bakkerij
Ja wat???? dat snap ik al helemaal nietquote:
Het moderne huis van de toekomst ergens halverwege vorige eeuw of zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wat???? dat snap ik al helemaal niet![]()
hoort dat commentaar bij het plaatje?
ach laat ook maar
volgens mij kan TH zo in Man bijt hontquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moderne huis van de toekomst ergens halverwege vorige eeuw of zo
Bertje van Leeuwen!quote:
zwemparadijzen zekerquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
tieten, de EO homo en de rijdende rechter![]()
niet mijn kopje thee
Daar kijkt mijn moeder waarsch. ook naar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit Je zal het maar hebben te kijken
Waarschijnlijk wordt je moeder er dan ook een beetje triestig van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar kijkt mijn moeder waarsch. ook naar.
waar gaat het over?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt je moeder er dan ook een beetje triestig van.
Een meisje van 22 die door de ziekte van Lyme aan bed gekluisterd is, zo triest.quote:
oh getsie, klote tekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een meisje van 22 die door de ziekte van Lyme aan bed gekluisterd is, zo triest.
Ik vind dat die Valerio het wel heel leuk doet in dat programma.
Dan natuurlijk de vraag: Hoe oud was je toen je ze voor het laatst gezien hebt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef just me het volgende:
Heel toevallig gisteren weer in contact gekomen met mensen waar ik 48jaar geleden veel contact mee heb gehad, vanavond met elkaar gesproken en... het voelde zoals gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door chufi op 24-09-2014 10:47:26 ]
Geen idee, de rij was te lang vandaag en deze stonden nog, dus die heb ik maar gepakt,quote:Op woensdag 24 september 2014 11:02 schreef drakin het volgende:
Ziet er healthy uit, wat zit er precies in en hoe werd het gemaakt?
Klinkt als die macrobiotische homeopathische Ebola killer...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, de rij was te lang vandaag en deze stonden nog, dus die heb ik maar gepakt,
"Immune Booster"
ok, nu timen hoe lang je dit blijft voelenquote:
ik ook maar wel zonder stropdasquote:Op woensdag 24 september 2014 08:27 schreef Treehut362 het volgende:
Persoonlijk ben ik liever zo'n beetje op mijn eigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even Googelen wat dat precies wasquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Beter dan bij Familiediner, ik heb dat gisteren zitten kijken, wat een starre, verbitterde mensen.
Fan, jij kijkt dat toch ook weleens?
Goede bekende van mij, had het zelf gemist...quote:Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Man bijt Hond is juist wel weer grappig, maar dat kijk ik ook soms gewoon bij toeval
als ik er langszap, ik heb ook geen gids ofzo, dus ik keet nooit wat er komtzoveel
TV kijk ik ook niet eens hoor, meer films... maar ook nooit in mijn eentje, vind ik dan weer
ongezellig
Jock heeft ook een aardige verzameling flessen staan... Ik vraag me maar niet af waar je hem van kent ...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede bekende van mij, had het zelf gemist...
http://manbijthond.ncrv.n(...)t-schotse-volkslied/
Jock verzorgd whisky proeverijen namens Bresser & Timmer, één van de importeurs in Nederland van whisky. Om de paar weken kom ik 'm hier of daar wel weer tegen. Zo gek als een deur, maar wel goed gek...quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jock heeft ook een aardige verzameling flessen staan... Ik vraag me maar niet af waar je hem van kent ...
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke kennissen heb jij!quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
Waarom stoppen ze nou ineens met filmen? Midden in zijn zin kan hij niet eens antwoorden wat hij onder zijn kilt heeft.Hij droeg een ballenvanger of zoiets, kon je zien toe ie de trap afkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei het al tijdens de dans, en ik ken zat mensen die een kilt dragen maar die had ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij droeg een ballenvanger of zoiets, kon je zien toe ie de trap afkwam
De dans of Joyquote:Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij zei het al tijdens de dans, en ik ken zat mensen die een kilt dragen maar die had ik nog niet gehoord.
En elke aflevering weer, maar hield Balki de muggen dan ook weg?quote:
Koenoepja's heten ze daar, zal wel niet de juiste spelling zijn, maar zo spreek je het uitquote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En elke aflevering weer, maar hield Balki de muggen dan ook weg?
Ik vin hem leukquote:Op woensdag 24 september 2014 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Jock kan ook free style zingen...
O hoe heette die docu en kan ik hem ook nog ergens bekijken?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Koenoepja's heten ze daar, zal wel niet de juiste spelling zijn, maar zo spreek je het uit![]()
Ik heb trouwens gisteren een docu gezien over bijen, héél boeiendserieus
ik heb hem helemaal uitgekeken
Die is leukquote:
Weet ik niet drakin, die Griek had hem van internet geplukt voor me omdat ik mequote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O hoe heette die docu en kan ik hem ook nog ergens bekijken?
O dat is More than Honey, 2 keer gezien, 2e keer had ik zelf de avond geregeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik nier drakin, die Griek had hem van internet geplukt voor me omdat ik me
de laatste tijd nogal aan het verdiepen ben ik Honingsoorten enzo![]()
Ik weet niet of hij nog weet hoe het heette maar ik zal het strakkies vragen,
het was in elk geval in Zwitserland en Amerika opgenomen, dat weet ik nog,
en je zag precies hoe alles in zijn werk ging met die imkers en dat ze konden manipuleren
met zelf Bijenkoninginnen neer plempen ergens en zo verschillende koloniëen maken.
En dat de darren die koningin bevruchten in de lucht en dan gewoon daarna dood neervallen![]()
zo ''ploep'' uit de lucht vielen ze dood op de grondniet eens een peukie achteraf ofzo
effe op you toep kijken of dat hetzelfde is...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is More than Honey, 2 keer gezien, 2e keer had ik zelf de avond geregeld.
Dat whisky weekend hadden we 2,5 week geleden ook weer, voor de 6e keer.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vin hem leuk![]()
Gezellige boel daar wel
JA! dat was hemquote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
effe op you toep kijken of dat hetzelfde is...
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat whisky weekend hadden we 2,5 week geleden ook weer, voor de 6e keer.
Jock was er zoals altijd bij...
Volgend jaar is het van 25 tot en met 27 september, er zijn nog enkel kaarten verkrijgbaar.
Als je mee gaat, stel ik je persoonlijk voor aan Jock...
[ afbeelding ]
Hij praat op een toon dat er iemand overleden isquote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
Speech Defensie
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
"Uiterste zorgvuldigheid"quote:Op woensdag 24 september 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij praat op een toon dat er iemand overleden is
Ik zie het ook niet, maar ik heb er kennelijk geen kijk opquote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
Zou de perfecte man er zo uitzien?
http://www.vrouwonline.nl/gossip/zou-perfecte-man-er-zo-uitzien
[ afbeelding ]
zal wel weer aan mij liggen maar ik vind er niks aan ... ziet er uit als en aardige knul
daar niet van, maar warm word ik er ook niet van
Lijk jij erop ?quote:
Gosling in Drive!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
Zou de perfecte man er zo uitzien?
http://www.vrouwonline.nl/gossip/zou-perfecte-man-er-zo-uitzien
[ afbeelding ]
zal wel weer aan mij liggen maar ik vind er niks aan ... ziet er uit als en aardige knul
Nog steeds verkloot die quotequote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gosling in Drive!
welke?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
er staat opeens een topic van anderhalf jaar geleden in mijn AT
Dat heb ik ook weleensquote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
er staat opeens een topic van anderhalf jaar geleden in mijn AT
effe kieken!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #141] Sas, Deis, Fan, Golf.
ik ben redelijk netjes met bijhouden van mijn AT dus begrijp er geen kloot vanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens
Staat er een onbekend topic, blijkt dat ik daar jaren geleden te hebben gepost en was ik het alweer vergeten
Ik ben niet netjes wil je zeggen?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben redelijk netjes met bijhouden van mijn AT dus begrijp er geen kloot van
Watjequote:Op woensdag 24 september 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou altijd wijselijk mijn mond dus ik wil niets zeggen
dit is de laatste nr 295 geen 300, best wel raar.. en toch een slotjequote:
Die link gister dan, heb je die reacties niet gelezen? In de vertaalcomputer ook grotendeels reacties over geld kwijt zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
met mijn mazzel zijn ze vast failliet, maar was die website nog niet uit de lucht
Ah... waren dat die negatieve reacties? Ik spreek en lees geen Frans, maar ik had niet aan dequote:Op woensdag 24 september 2014 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die link gister dan, heb je die reacties niet gelezen? In de vertaalcomputer ook grotendeels reacties over geld kwijt zijn.
Maar storneren bij de bank kan binnen 30 dagen.
kan dat niet bij de ING met telebanken?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... waren dat die negatieve reacties? Ik spreek en lees geen Frans, maar ik had niet aan de
vertaalcomputer gedacht moet ik eerlijk zeggen ..
Ik had ING al gevraagd of ze terug konden storten maar dat kon niet zei die vent, omdat ik het zelf
heb overgemaakt.
Nah... lekker dan
nee, die vent zei van niet... ik heb alles verteld, telefoon wordt niet meer beantwoord,quote:Op woensdag 24 september 2014 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
kan dat niet bij de ING met telebanken?
Melden als fraudequote:Op woensdag 24 september 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, die vent zei van niet... ik heb alles verteld, telefoon wordt niet meer beantwoord,
mails ook niet, terugboeken kon niet zei hij, ik kon wel aangifte gaan doen, nah, schiet
ik ook geen zak mee op, die gasten zitten met hun hol in Zwitserland
Ik wacht nog steeds op een pakketje van 125 euro. Dat schiet ook niet op. En dat bedrijf is niet failliet alleen is het pakketje nooit in Nederland aangekomen volgens PostNL. Dus ben ik nu in contact met dat bedrijf maar dat schiet niet op. Maar dat ligt niet aan dat bedrijf maar de Amerikaanse Post.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
Is toch verdomme 75 euronou eigenlijk heb ik geen eens zin om me daar
druk over te maken en een hoop heisa, schiet je ook niks mee op, gewoon pech
gehad, vette pech dat wel, maar jah...
Gewoon bij ING... Via klantenservice even verder kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja waar? internetfraude ofzo? zal wel een speciale website voor zijn?
1 keer een pakje nooit gekregen, vanuit ZO Azie, was nog geen 10 Equote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een pakketje van 125 euro. Dat schiet ook niet op. En dat bedrijf is niet failliet alleen is het pakketje nooit in Nederland aangekomen volgens PostNL. Dus ben ik nu in contact met dat bedrijf maar dat schiet niet op.
DealeXtreme?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer een pakje nooit gekregen, vanuit ZO Azie, was nog geen 10 E
eDealMax, via Amazon... Maar als ik nu op de link klik kom ik op bij DealX... Lijkt verdacht veel op elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek jij Frans Chuf?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
eDealMax, via Amazon... Maar als ik nu op de link klik kom ik op bij DealX... Lijkt verdacht veel op elkaar
Dat is ook balen....quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een pakketje van 125 euro. Dat schiet ook niet op. En dat bedrijf is niet failliet alleen is het pakketje nooit in Nederland aangekomen volgens PostNL. Dus ben ik nu in contact met dat bedrijf maar dat schiet niet op. Maar dat ligt niet aan dat bedrijf maar de Amerikaanse Post.
Mijn order is geplaatst op 12,9 voor de komende 2 / 3d werken met UPS. De volgorde komt niet aan en er is geen manier om hen te contacteren en geen manier van oppositie. VLUCHTEN dit merk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Spreek jij Frans Chuf? Google ook een betje
Weet jij wat hier staat?
Ma commande a été effectuée le 12/09 pour une livraison 2/3j ouvrable par UPS. La commande n'arrive pas et il n'y a aucun moyen de les contacter et aucun moyen de faire opposition. FUYEZ cette marque.
J'ai fait une comande le 11/08/14, pour 122.28 ¤.
Le site indiquait :"2/3 jours ouvrables pour la livraison".
Au bout de 10 jours sans nouvelles, j'appelle. Une femme me dit qu'on va me rappeler dans la journée ou le lendemain.
J'attends encore..
J'ai envoyé un mail de mise en demeure de livraison le 06/09/14.
Aucune nouvelle, aucune réponse,aucun remboursement.
Alors Proteksol, EVITEZ
Dat zijn de laatste twee commentaren van niet zulke tevreden mensen aan één ster te zien...
Ja, als er niet snel iets uit komt probeer ik mijn geld wel terug te krijgen via Mastercard.quote:
oh shit.... dat geld ben ik dus kwijtquote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn order is geplaatst op 12,9 voor de komende 2 / 3d werken met UPS. De volgorde komt niet aan en er is geen manier om hen te contacteren en geen manier van oppositie. VLUCHTEN dit merk.
Ik maakte een Comandè de 11/08/14, voor ¤ 122,28.
De site luidt: "2/3 werkdagen voor levering."
Na 10 dagen zonder nieuws, riep ik. Een vrouw vertelde me dat ze me terug die dag of de volgende dag te bellen.
Ik wacht nog steeds ..
Ik stuurde een e-mail een bericht van levering 09/06/14.
Geen nieuws, geen reactie, geen restitutie.
Dus Proteksol, VERMIJDEN
Ik heb Imtranslator op de computer, gewoon rechter muisknop op de tekst en vertalen maar, werkt goed en lekker snel.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Spreek jij Frans Chuf?
Weet jij wat hier staat?
Ma commande a été effectuée le 12/09 pour une livraison 2/3j ouvrable par UPS. La commande n'arrive pas et il n'y a aucun moyen de les contacter et aucun moyen de faire opposition. FUYEZ cette marque.
Au bout de 10 jours sans nouvelles, j'appelle. Une femme me dit qu'on va me rappeler dans la journée ou le lendemain.
J'attends encore..
Alors Proteksol, EVITEZ
Dat zijn de laatste twee commentaren van niet zulke tevreden mensen aan één ster te zien...
Paypal kun je gewoon terugboekenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bij ING... Via klantenservice even verder kijken
Mijn order is geplaatst op 12,9 voor de komende 2 / 3d werken met UPS. De volgorde komt niet aan en er is geen manier om hen te contacteren en geen manier van oppositie. VLUCHTEN dit merk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
J'attends encore..
Alors Proteksol, EVITEZ
https://translate.google.nl/quote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn order is geplaatst op 12,9 voor de komende 2 / 3d werken met UPS. De volgorde komt niet aan en er is geen manier om hen te contacteren en geen manier van oppositie. VLUCHTEN dit merk.
Ik maakte een Comandè de 11/08/14, voor ¤ 122,28.
De site luidt: "2/3 werkdagen voor levering."
Na 10 dagen zonder nieuws, riep ik. Een vrouw vertelde me dat ze me terug die dag of de volgende dag te bellen.
Ik wacht nog steeds ..
Ik stuurde een e-mail een bericht van levering 09/06/14.
Geen nieuws, geen reactie, geen restitutie.
Dus Proteksol, VERMIJDEN
quote:1 544893 PLAYMOBIL 4893 Sinterklaas en Pakjespiet 1 ¤ 7,43
2 545040 PLAYMOBIL 5040 Pakjespieten 1 ¤ 7,43
3 8 Verzendkosten 1 ¤ 4,12 Artikel niet leverbaar
óók zondequote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht ook nog op een bestelling, op 16-9-2014 besteld:
[..]
Ik wacht pas een week en kennelijk is er iets niet leverbaar, zoals ik net op de website zie.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
óók zondemaar gelukkig geen godsvermogen, van mij ook niet hoor, 75 euro, maar ja
toch balen... niks meer aan te doen en gewoon door ademen jij krijgt het misschien nog wel
zo te zien
Ah, staat op de website, niet eens een mailtje dus... ja fucking irritant is dat...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht pas een week en kennelijk is er iets niet leverbaar, zoals ik net op de website zie.
Maar laat dat dan even weten...
Nu sta je op de zwarte lijst.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht ook nog op een bestelling, op 16-9-2014 besteld:
[..]
Nah... ik ben niet lid van FB en dat ga ik nooit worden ookquote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef just me het volgende:
kun je daar geen heel, heel lelijk berichtje opzetten
knap dat je er toch nog iets positiefs inzietquote:Op woensdag 24 september 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
ik bekijk het maar van de positieve kant
ik zal wel moetenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
knap dat je er toch nog iets positiefs inziet
Nou ik mot wel een UV bestendige sjaal hebben ja, dat ik wel nodig ...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu op zoek naar iets anders ...?
Is de failliesement verkoop al geweest?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
en die hoed vond ik wel tof, dat is ook jammer![]()
maar ja.............. live goes on.....
Ik denk het... de laatste twee commentaren van mensen waren dat ze hun spullen niet hadden gekregen, telefoon krijg je geen contact, emails worden niet beantwoord, dus tja...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de failliesement verkoop al geweest?
http://www.zonzat.nl/uvwashquote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
en die hoed vond ik wel tof, dat is ook jammer![]()
maar ja.............. live goes on.....
NEE, ik wist niet dat dat bestond!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.zonzat.nl/uvwash
Al eens geprobeerd?
75 Euro leergeld om altijd eerst te googlen voordat je besteld.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk het... de laatste twee commentaren van mensen waren dat ze hun spullen niet hadden gekregen, telefoon krijg je geen contact, emails worden niet beantwoord, dus tja...
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Fannie is weer blij ... Graag gedaan
Doe ik bijna nooit om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
75 Euro leergeld om altijd eerst te googlen voordat je besteld.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
75 Euro leergeld om altijd eerst te googlen voordat je besteld.
Informeer even, het is geen goedkoop spul en ik heb geen idee hoelang het werkzaam is .... Maar ik hoop voor je dat het echt werktquote:Op woensdag 24 september 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]Ja, zeker blij, kan ik weer een heleboel kanten op, gewone sjaals gaat het dwars doorheen,
is niet erg voor ''normale mensen'' maar een ramp voor mijen ik heb stápels T-shirts
kan ik er allemaal mee wassen, ik merk snel genoeg of het niet werkt natuurlijk
Ik ga morgen uitgebreid bellen Chufquote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Informeer even, het is geen goedkoop spul en ik heb geen idee hoelang het werkzaam is .... Maar ik hoop voor je dat het echt werkt
Ja, in elk geval sjaals en T-shirts, maar één dopje bij elke wasbeurt...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
Er staat dat je het wel bij elke wasbeurt moet gebruiken, ik zou dan alleen bepaalde naar buiten toe t-shirts en sjaals ermee wassen en de rest gewoon voor lekker binnen thuis en voor 's avonds te laten. Dit kost uiteindelijk anders wel veel meer dan 75 euro.
1 dopje voor 5 kg... Dus wel goed vullen de wasmachinequote:Op woensdag 24 september 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, in elk geval sjaals en T-shirts, maar één dopje bij elke wasbeurt...
die 75 euro was voor 1 sjaal en een hoed, een UV werende sjaal kost al snel 40 euro,
en veel keus is er niet, en je hoeft ook weer niet elke dag je sjaaltjes te wassen,
gewoon in één keer alle sjaals wassen die ik heb, en een aantal T-shirts met lange mouwen
voor als het weer eens bloedheet is, dan kom ik al een heel eind....
Ik pleur in eén keer al mijn sjaals en T-shirts erin, desnoods een broek erbij ofzo,quote:Op woensdag 24 september 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
1 dopje voor 5 kg... Dus wel goed vullen de wasmachine
Succes en tot morgenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
Geniaal gewoon![]()
Chuf je hebt me helemaal blij gemaakt, thanks![]()
Morgen ga ik voor de zekerheid nog even rondgoogelen en bellen enzo, en dan bestellen
elke Donderdag 12:00 schuif ik aan bij de seniorenmaaltijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een lastige.
Kook je daar dan ook of ga je alleen mee eten?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
elke Donderdag 12:00 schuif ik aan bij de seniorenmaaltijd.
53 = 55+quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je wordt dan gezien als senior?
ongeveerquote:
Het wijkcentrum:quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms raak ik het echt kwijt met jou.
En dan is ie nog maar 52 ....quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms raak ik het echt kwijt met jou.
interessant ?quote:
Ja en een mevrouw werd vorig jaar 101 ...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Treehut362 het volgende:
EEn meneer werd vorige week 86.
Dat is ook een kunst.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en een mevrouw werd vorig jaar 101 ...
man man man wat ben jij vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ach ik ben ook regelmatig storend.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew.... het begint storend te worden eigenlijk, maar ja...
Dan scroll je er toch overheen, wat Piet zegt: leven en laten leven joh.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew.... het begint storend te worden eigenlijk, maar ja...
Soms dan begrijpen we elkaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan scroll je er toch overheen, wat Piet zegt: leven en laten leven joh.
Ja, ja doe ik ookquote:Op donderdag 25 september 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan scroll je er toch overheen, wat Piet zegt: leven en laten leven joh.
Volgens mij zei je dat je het storend vondquote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
Ja, soms wel omdat ik dan zit te raden wat ie nou bedoeldquote:Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat je het storend vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |