Precies. En dat willen we niet...quote:Op zondag 21 september 2014 23:12 schreef just me het volgende:
Gelukkig maar! Anders zou hij nog meer concerten moeten geven
Goed dat je het meldt.. Ik doe hier de boel dichtquote:Op zondag 21 september 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik ga even zingen op een plek waar het lekker galmt.
Mazzels!
Jij ging galmenquote:Op zondag 21 september 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies. En dat willen we niet...
Youtube staat er vol meequote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
Dees ..Heb je ook plaatjes van je dans of yt van je zang?
Zoek en oordeelquote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je zang is niet om aan te horen..
wat is jouw muzieksmaak behalve hop paardje hop?quote:
Als je erom vraagt is het niet spontaan meer.quote:
Die is erg breed en loopt van Verdi tot sommige huidige muziek.quote:Op zondag 21 september 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
wat is jouw muzieksmaak behalve hop paardje hop?
In de Trans European express is ook goed.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En onder de trein. Kedeng, kedeng.
Oehoe!quote:Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de Trans European express is ook goed.
Het was de oehoe uit Kedeng, kedeng.quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja aandacht ... PP is nog even bezig met iets anders ..
All bound for mu mu land.quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de last train to trancentral
quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Holy Mow .. Ok PP see you around 7 ...quote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie hiervan geschoept die Guus.quote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de oehoe uit Kedeng, kedeng.
Schoepen, is dat dialect ofzo?quote:Op zondag 21 september 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie hiervan geschoept die Guus.
Da's Brabants. Of misschien wel Tilburgs.quote:
Ons Guus ook.quote:Op zondag 21 september 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's Brabants. Of misschien wel Tilburgs.
Zuid Gelderland kan ik nog wel bolwerken, noordelijker en westelijker ga ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel merken waar ik niet vandaan kom
Die is hier al reeds begonnenquote:Op maandag 22 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Ik hoor mijn geweten roepen dat het morgen weer een werkdag is
wij krijgen vandaag de schoolfotograaf op bezoekquote:
Moet hier nog even op reageren, want het woord stempel is de laatste tijd zo makkelijk hiermee verbonden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ADHD wordt een beetje te veel aangehaald voor van alles en nog wat .. Maar volgens mij krijgt 70% dat stempel op gedrukt ... Lekker makkelijk
Zolang je niet op de afdeling gynaecologie van een ziekenhuis werkt, is er niks aan de hand...quote:Op maandag 22 september 2014 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
wij krijgen vandaag de schoolfotograaf op bezoek
ik denk niet dat daar de schoolfotograaf komtquote:Op maandag 22 september 2014 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je niet op de afdeling gynaecologie van een ziekenhuis werkt, is er niks aan de hand...
Ik weet niet waar je nu nent...quote:Op maandag 22 september 2014 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk niet dat daar de schoolfotograaf komt
op schoolquote:Op maandag 22 september 2014 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu nent...
Dat dacht je...quote:Op maandag 22 september 2014 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is er dus niks aan de hand, zoals ik al zei...
Ben je juf of klassenbegeleidster (of zoiets)?quote:Op maandag 22 september 2014 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dacht je...
stel je voor dat er 200 kinderen op de foto gaan, 200 keer zegt die fotograaf hetzelfde stomme zinnetje en ik hoor dat 200 keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik doe de administratie, mijn kamer grenst aan de aula waar de fotograaf bezig is, ik hoor het dus, kan ik niet onderuitquote:Op maandag 22 september 2014 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je juf of klassenbegeleidster (of zoiets)?
De reden dat ik dat vraag: Waarom moet je bij 200 kids aanwezig zijn?
Ben nu wel benieuwd naar dat ene stomme zinnetje...quote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe de administratie, mijn kamer grenst aan de aula waar de fotograaf bezig is, ik hoor het dus, kan ik niet onderuit
Ik begrijp je probleem...quote:Op maandag 22 september 2014 11:55 schreef just me het volgende:
Hallo ik ben Keessie, zeg maar "Keessie", dat kan beter, Keessie, zeg maar "Keessie"...
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.quote:
Kee-sie, Kee-noquote:Op maandag 22 september 2014 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.dag Keessie!
voor mekaarquote:Op maandag 22 september 2014 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn er weer voor 'n jaar vanaf.dag Keessie!
die hebben we mijn woonplaats ook uitgezwaaidquote:
Is het dan alweer schoolvakantie?quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
ik ga volgende week weer waterglijbanen
Ik heb ook zo'n 50.000 songs op mijn HD's staan, maar Spotify kan ik overal gebruiken waar ik wil.quote:Op maandag 22 september 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dat staat al op mijn HD's.
Heb geen idee hoeveel songs 4TB is?quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 50.000 songs op mijn HD's staan, maar Spotify kan ik overal gebruiken waar ik wil.
Ik vind het een mooie aanvulling op wat ik al heb.
4TB zal iets van 50.000 songs zijn, gok ik, afhankelijk van de bitrate.quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee hoeveel songs 4TB is?
Onderweg neem ik eigenlijk alleen maar eigen muziek mee wanneer ik ga draaien.
In de auto waar ik regelmatig vertoef daar zit ik wat met radiozenders te kloten afhankelijk van het land.
Waarom weet ik niet maar in de auto vind ik de radio wel prettig met dat gewauwel en top 40 muziek.quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4TB zal iets van 50.000 songs zijn, gok ik, afhankelijk van de bitrate.
Ik zit nu rond de 3,4 TB met het meeste op 320 Kbps.
Ik ben behoorlijk klaar met radiozenders in Nederland.
Onze auto ligt vol met memorysticks en de bluetooth verbinding maakt overuren.
KX Radio luister ik nog wel, maar dat is alleen als stream af te spelen, niet via de ether...
Hoi!quote:
Ja, zeker kut, je kreeg overal een antwoordapparaat en één kort zinnetje iets datquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef just me het volgende:
Nee ik was er nog niet toegekomen.
Das mooi k*t als je alles betaald hebt en niets gekregen hebt
je had hier al gekeken? http://www.trustedshops.n(...)D1D0B5630B3E2E0.html
LARGEST NATURAL BREASTSquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:05 schreef chufi het volgende:
Oops ik keek net iest te snel toen hierboven nog een spoiler met een dikke rondborstige dame stond ...
Even quoten en dan aangeven die hamlappen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
LARGEST NATURAL BREASTS
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 in) and an around chest-over-nipple measurement of 177.8 cm (70 in).
http://www.guinnessworldr(...)gest-natural-breasts
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |