hetzalallemaalwelquote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eigenlijk kun je hier beter een slotje op gooien, vuige separatist.
Toen ik nog in Amsterdam woonde reisde ik ook regelmatig op zondagavond. Rond 20:15 op station Zwolle is het meestal nog wel redelijk te doen. Maar goed. Toen reisde ik nog de andere kant opquote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht.
Vaak ook last van.
Daarom ben ik o.a. vandaag 's middags gegaan zodat ik geen gezeik had.
Met zo'n grote reiskoffer die een 4-sits plek volledig in beslag neemt, mag ik aannemen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht.
Vaak ook last van.
Daarom ben ik o.a. vandaag 's middags gegaan zodat ik geen gezeik had.
Nee.quote:Op zondag 21 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met zo'n grote reiskoffer die een 4-sits plek volledig in beslag neemt, mag ik aannemen?
quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.Probeer maar doordeweeks tijdens de ochtendspits van Leiden naar Delft te geraken met de trein, grote kans dat het proppen wordt.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.
Jazeker.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kun jij wel zelf je kleding wassen?
Niet eens 1x per week. Dit was slechts een incidenteel reisje.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.Probeer maar doordeweeks tijdens de ochtendspits van Leiden naar Delft te geraken met de trein, grote kans dat het proppen wordt.
Jeweet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voorbeeld studentje hier.
Nou dan, niet zo janken. Er zijn mensen die iedere week minstens één keer met een overvolle trein mee moeten ja.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Niet eens 1x per week. Dit was slechts een incidenteel reisje.
Gronigen - Assen zijn tegenwoordig 4 treinen in het uur.. Kun je nagaan toen er nog 2 per uur reden ...quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Man man man, wat was de trein op traject Groningen-Assen tering druk. Mensen staan enzo. Omg.
Ik had zitplek
Alleen jammer dat 2 treinen niet aangesloten zijn op het intercitynetwerk zodat iedereen verder dan Zwolle er niks aan heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gronigen - Assen zijn tegenwoordig 4 treinen in het uur.. Kun je nagaan toen er nog 2 per uur reden ... ;')
Het gaat niet om mij. Het gaat om iedereen die wel elke week deze helse rit moeten maken.quote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, niet zo janken. Er zijn mensen die iedere week minstens één keer met een overvolle trein mee moeten ja.
Ik kom daar nooit, dus interesseert me nietsquote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 2 treinen niet aangesloten zijn op het intercitynetwerk zodat iedereen verder dan Zwolle er niks aan heeft.
Tja, moeten al die figuren maar niet in één of ander gat in niemandsland gaan studeren.quote:Op zondag 21 september 2014 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om iedereen die wel elke week deze helse rit moeten maken.
Groningen is een prima studentenstad. En dat gaat zelf ongetwijfeld naar Leiden ofzoquote:Op zondag 21 september 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, moeten al die figuren maar niet in één of ander gat in niemandsland gaan studeren.
En Delft ja, kom haten dan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Groningen is een prima studentenstad. En dat gaat zelf ongetwijfeld naar Leiden ofzo
Nee, eindigt op nology.quote:Op zondag 21 september 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet vast en zeker een studie die eindigt op: 'kunde'
Bedrijfskunde representquote:Op zondag 21 september 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet vast en zeker een studie die eindigt op: 'kunde'
Dat zou tof zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is je afstudeeropdracht, Skyrim uitspelen?
Ja, en nu zonder dat je om de haverklap ` indrukt.quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Maar, been there, done that.
Cheaten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, en nu zonder dat je om de haverklap ` indrukt.
Constant lopen fappen door die nude mods maakt het spel niet moeilijker, enkel meer tijdrovend.quote:Op zondag 21 september 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cheaten.Ik had juist mods om alles moeilijker te maken.
Die had ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Constant lopen fappen door die nude mods maakt het spel niet moeilijker, enkel meer tijdrovend.
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik die wel hadquote:Op zondag 21 september 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die had ik niet.Ben Spongeboss niet.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik die wel had
Onmogelijk. Daar is niks. Alleen met een elfstedentocht is daar wat te doen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
De trein naar leeuwarden dan![]()
Zelfde probleem.
Leeuwardenquote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfde probleem.
Ja maar dan rijd de trein sws niet. Te koud voor ze.quote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar is niks. Alleen met een elfstedentocht is daar wat te doen.
Ik ben na de 1-0 wat anders gaan doen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leeuwarden.. Ging lekker vandaag tegen PSV hè
Ja, een vastgevroren wissel. De enigste op het hele trajectquote:Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja maar dan rijd de trein sws niet. Te koud voor ze.
Dat je niet vier stoelen voor je zelf kunt hebben betekent niet dat het druk is hè.quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfde probleem.
Haha, wat een supporters daar. Wij laten 28/09 wel even zien hoe je PSV moet oprollenquote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ben na de 1-0 wat anders gaan doen.
Niet leuk om grapjes te maken over haar gewicht.quote:Op zondag 21 september 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je niet vier stoelen voor je zelf kunt hebben betekent niet dat het druk is hè.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet leuk om grapjes te maken over haar gewicht.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je niet vier stoelen voor je zelf kunt hebben betekent niet dat het druk is hè.
Idd. Klachtwaardigquote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet leuk om grapjes te maken over haar gewicht.
Doordat ik homo ben geef ik ook geen neuk om hoe vrouwen reageren. #yoloquote:Op zondag 21 september 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar Rezania is homo dus die heeft zelf ook zo zijn problemen.
Zoals 't hoortquote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doordat ik homo ben geef ik ook geen neuk om hoe vrouwen reageren. #yolo
Insgelijkquote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
SHOTS FIRED!!!quote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
DIRECT VANUIT MIJN PENER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
DIRECT VANUIT MIJN PENER!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien nog wel irritanter dan toeristen op fietsen!!quote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef Regilio_ het volgende:
Dagjesmensen zijn een klachtforum op zich waard btw.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef Regilio_ het volgende:
Dagjesmensen zijn een klachtforum op zich waard btw.
En andersom geldt dat niet?quote:Op maandag 22 september 2014 05:45 schreef -supergirl- het volgende:
Toch vind ik het altijd een raar idee. Van die mensen die helemaal in het noorden van het land wonen en die hebben vast geen idee hoe het leven hier in het zuiden is
Je bedoelt dat station waar al die militairen die terug naar de kazerne gaan uitstappen? Waardoor je tot Assen inderdaad vaak op zondagavond niet kan zitten in de trein, maar daarna moet het wel lukken!quote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Verder heb ik nog een aanbeveling voor de NS om station Assen over te slaan. Deze halte kost alleen maar tijd en het is er toch een wasteland waar niemand vrijwillig wilt zijn
Want Nederland is ook zó groot.quote:Op maandag 22 september 2014 05:45 schreef -supergirl- het volgende:
Toch vind ik het altijd een raar idee. Van die mensen die helemaal in het noorden van het land wonen en die hebben vast geen idee hoe het leven hier in het zuiden is
Hahaha vet cool een grappigquote:Op maandag 22 september 2014 08:58 schreef haan33 het volgende:
Ik heb een keer met me lamme kop alle wc-brillen uit de trein eraf gerukt
dit grappig vindenquote:Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahaha vet cool een grappig.
Dat dus. Assen is baas! Laat de NS maar Meppel overslaan, dat is pas een kutgat!quote:Op zondag 21 september 2014 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En fuck jou met je klacht over Assen.
Geen idee, ik ken het maar van 1 kantquote:Op maandag 22 september 2014 06:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En andersom geldt dat niet?
Ik heb geen militair gezien. Alleen vol studenten en een paar verdwaalde dagjesmensen.quote:Op maandag 22 september 2014 06:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat station waar al die militairen die terug naar de kazerne gaan uitstappen? Waardoor je tot Assen inderdaad vaak op zondagavond niet kan zitten in de trein, maar daarna moet het wel lukken!
Doen ze al. En terecht!!quote:Op maandag 22 september 2014 10:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Assen is baas! Laat de NS maar Meppel overslaan, dat is pas een kutgat!
Als toevoeging voor de klacht.quote:Op maandag 22 september 2014 12:27 schreef Psy-freak het volgende:
'parel van het Noorden'
Dat is Leeuwarden al
Ik versta er geen kut vanquote:Op maandag 22 september 2014 16:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat een koe van vorn et en van achtern schet___!
Dat heet wereldvreemd.quote:Op maandag 22 september 2014 16:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik versta er geen kut van
Niet iedereen is zo wereldvreemd als jij.quote:Op maandag 22 september 2014 05:45 schreef -supergirl- het volgende:
Lekker denigrerendquote:Op maandag 22 september 2014 06:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat station waar al die militairen die terug naar de kazerne gaan uitstappen? Waardoor je tot Assen inderdaad vaak op zondagavond niet kan zitten in de trein, maar daarna moet het wel lukken!
dat station, die militairen.. Bijzonder hautain allemaalquote:Op maandag 22 september 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel een rare kijk op wat ik type, ik zie niets denigrerends. Ik bedoel alleen dat dat een belangrijk station is voor veel mensen en het na Assen vaak weer een stuk rustiger is in de trein. Ik zeg nergens 'klootjes militairen' of andere denigrerende bewoordingen.
Want in de trein zitten moet een soortement van rollercoaster zijn ofzo? Wat gebeurd er precies in de randstad langs het spoor wat in Drenthe niet gebeurd?quote:Op maandag 22 september 2014 16:50 schreef vera166 het volgende:
Terechte klacht. En dat stuk naar Groningen is doodsaai.
Tsja. ik vrees toch dat dat iets over jouw manier van lezen zegt en niets over mijn bedoelingen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat station, die militairen.. Bijzonder hautain allemaal
Om wat te doen?quote:Op maandag 22 september 2014 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja. ik vrees toch dat dat iets over jouw manier van lezen zegt en niets over mijn bedoelingen.
Ik stap er overigens ook vaak genoeg uit, op 'dat station'
Dit station, deze militiaren. Is dit minder hautain?quote:Op maandag 22 september 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat station, die militairen.. Bijzonder hautain allemaal
het station vind ik wel leuk klinkenquote:Op maandag 22 september 2014 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit station, deze militiaren. Is dit minder hautain?
Jij bent best een zeikerd. Hoe vind je dat klinken?quote:Op maandag 22 september 2014 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het station vind ik wel leuk klinken
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op maandag 22 september 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent best een zeikerd. Hoe vind je dat klinken?
Nou, mijn hart breekt.quote:Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen boodschap aan.
Dit is best een goed ideequote:Op maandag 22 september 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want in de trein zitten moet een soortement van rollercoaster zijn ofzo? Wat gebeurd er precies in de randstad langs het spoor wat in Drenthe niet gebeurd?
Nou danquote:Op maandag 22 september 2014 18:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dit is best een goed ideeik weet niet wat er in de randstad gebeurt, daar kom ik nooit.
Amsterdam, waar anders.quote:Op maandag 22 september 2014 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En waar komt mevrouw vandaan?
Typisch.quote:Op maandag 22 september 2014 18:43 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Amsterdam, waar anders.
AMSTERDAM
je kunt donderdag ook wel uitquote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als student niet gewoon in Groningen blijven hele week, reizen naar je pappie en mammie en zo alle pret in weekend missen..
Farmers nightquote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als student niet gewoon in Groningen blijven hele week, reizen naar je pappie en mammie en zo alle pret in weekend missen..
Hoi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmers night
Al viel dat afgelopen zaterdag nog wel mee moet ik eerlijk zeggen.
Terechte klacht trouwens. Daarom mijd ik Groningen - Zwolle zoveel mogelijk op de zondagavond of vrijdagmiddag. De stoptrein nemen is ook een optie. Duurt misschien tien minuten langer, maar je hebt tenminste een zitplek.
Etsuquote:
Gekke fietsmeneer al tegengekomenquote:
Nee, niet eens. Komt vast wel weer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Gekke fietsmeneer al tegengekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |