hetzalallemaalwelquote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eigenlijk kun je hier beter een slotje op gooien, vuige separatist.
Toen ik nog in Amsterdam woonde reisde ik ook regelmatig op zondagavond. Rond 20:15 op station Zwolle is het meestal nog wel redelijk te doen. Maar goed. Toen reisde ik nog de andere kant opquote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht.
Vaak ook last van.
Daarom ben ik o.a. vandaag 's middags gegaan zodat ik geen gezeik had.
Met zo'n grote reiskoffer die een 4-sits plek volledig in beslag neemt, mag ik aannemen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht.
Vaak ook last van.
Daarom ben ik o.a. vandaag 's middags gegaan zodat ik geen gezeik had.
Nee.quote:Op zondag 21 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met zo'n grote reiskoffer die een 4-sits plek volledig in beslag neemt, mag ik aannemen?
quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.Probeer maar doordeweeks tijdens de ochtendspits van Leiden naar Delft te geraken met de trein, grote kans dat het proppen wordt.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.
Jazeker.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kun jij wel zelf je kleding wassen?
Niet eens 1x per week. Dit was slechts een incidenteel reisje.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Meid toch, één keer in de week, het is toch wat.Probeer maar doordeweeks tijdens de ochtendspits van Leiden naar Delft te geraken met de trein, grote kans dat het proppen wordt.
Jeweet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voorbeeld studentje hier.
Nou dan, niet zo janken. Er zijn mensen die iedere week minstens één keer met een overvolle trein mee moeten ja.quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Niet eens 1x per week. Dit was slechts een incidenteel reisje.
Gronigen - Assen zijn tegenwoordig 4 treinen in het uur.. Kun je nagaan toen er nog 2 per uur reden ...quote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Man man man, wat was de trein op traject Groningen-Assen tering druk. Mensen staan enzo. Omg.
Ik had zitplek
Alleen jammer dat 2 treinen niet aangesloten zijn op het intercitynetwerk zodat iedereen verder dan Zwolle er niks aan heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gronigen - Assen zijn tegenwoordig 4 treinen in het uur.. Kun je nagaan toen er nog 2 per uur reden ... ;')
Het gaat niet om mij. Het gaat om iedereen die wel elke week deze helse rit moeten maken.quote:Op zondag 21 september 2014 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, niet zo janken. Er zijn mensen die iedere week minstens één keer met een overvolle trein mee moeten ja.
Ik kom daar nooit, dus interesseert me nietsquote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 2 treinen niet aangesloten zijn op het intercitynetwerk zodat iedereen verder dan Zwolle er niks aan heeft.
Tja, moeten al die figuren maar niet in één of ander gat in niemandsland gaan studeren.quote:Op zondag 21 september 2014 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om iedereen die wel elke week deze helse rit moeten maken.
Groningen is een prima studentenstad. En dat gaat zelf ongetwijfeld naar Leiden ofzoquote:Op zondag 21 september 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, moeten al die figuren maar niet in één of ander gat in niemandsland gaan studeren.
En Delft ja, kom haten dan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Groningen is een prima studentenstad. En dat gaat zelf ongetwijfeld naar Leiden ofzo
Nee, eindigt op nology.quote:Op zondag 21 september 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet vast en zeker een studie die eindigt op: 'kunde'
Bedrijfskunde representquote:Op zondag 21 september 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet vast en zeker een studie die eindigt op: 'kunde'
Dat zou tof zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is je afstudeeropdracht, Skyrim uitspelen?
Ja, en nu zonder dat je om de haverklap ` indrukt.quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Maar, been there, done that.
Cheaten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, en nu zonder dat je om de haverklap ` indrukt.
Constant lopen fappen door die nude mods maakt het spel niet moeilijker, enkel meer tijdrovend.quote:Op zondag 21 september 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cheaten.Ik had juist mods om alles moeilijker te maken.
Die had ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Constant lopen fappen door die nude mods maakt het spel niet moeilijker, enkel meer tijdrovend.
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik die wel hadquote:Op zondag 21 september 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die had ik niet.Ben Spongeboss niet.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik die wel had
Onmogelijk. Daar is niks. Alleen met een elfstedentocht is daar wat te doen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
De trein naar leeuwarden dan![]()
Zelfde probleem.
Leeuwardenquote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfde probleem.
Ja maar dan rijd de trein sws niet. Te koud voor ze.quote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar is niks. Alleen met een elfstedentocht is daar wat te doen.
Ik ben na de 1-0 wat anders gaan doen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leeuwarden.. Ging lekker vandaag tegen PSV hè
Ja, een vastgevroren wissel. De enigste op het hele trajectquote:Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja maar dan rijd de trein sws niet. Te koud voor ze.
Dat je niet vier stoelen voor je zelf kunt hebben betekent niet dat het druk is hè.quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfde probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |