Dat klinkt gunstig. Zoveel gezeik gehad met mn vorige wielset (en mn fiets an sich) dat ik al meteen schrok. Net wel ff mn oude achterwiel (giant pauperding met scheuren in velg) er ff in gezet, en die duw ik toch echt minder makkelijk tegen mn velg aan... Is dat nieuwe wiel dan minder stijf ofzo? Zal toch niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Kon ik ook met mijn achterwiel (Campa Scirocco 35), maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ze tijdens het aanzetten tegen de blokken aankwamen. Mijn achterwiel kraakt wel tijdens het aanzetten. Waar je op moet letten is dat de lagers strak genoeg afgesteld zijn. Toen mijn wielen binnen kwamen zat er een beetje zijdelingse speling op, dit kun je makkelijk zelf verhelpen.
Liesje leerde lotje laufen lande de lange lindelauflaanquote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is wel grappig:
2 Dave Lindelauf Sep 24, 2014 53.5km/h - 389W - 2:48
3 Roy Lindelauf Sep 17, 2014 52.6km/h 178bpm 331W - 2:51
4 melvin lindelauf Sep 17, 2014 52.0km/h - 387W - 2:53
Als je hem op de hoogste stand gaat testen zou ik wel zorgen voor wat "rijwindkoeling", de meeste van die lampen kunnen de hitte op de hoogste stand niet kwijt als ze stilliggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
4 uur later en het lampje brand nog steeds... Maar ik moet hem nu maar gaan opladen, anders heb ik misschien niet genoeg voor straks en morgen.
Ik heb zelfs vandaag al handschoenen aangehad en nooit echt te warmen handen gehad. Ook totaal geen spijt van boterhamzakjes om m`n voeten!quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder koeler verstaat. Maar als t onder de 10 gaat heb je toch al snel handschoenen, mutsje en overschoenen nodig. Als ik t koud krijg zijn t mn voeten of mn handen.
Kun je het met het voorwiel ook? Die krijg ik namelijk niet tegen de blokjes aan. Ik weet niet of de zijdelingse stijfheid het belangrijkste is, met mijn boerenverstand zeg ik dat de stijfheid in de richting waarin het wiel draait belangrijker is. Maar misschien kan iemand anders daar wat over zeggen, ik heb er namelijk ook helemaal geen verstand van.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat klinkt gunstig. Zoveel gezeik gehad met mn vorige wielset (en mn fiets an sich) dat ik al meteen schrok. Net wel ff mn oude achterwiel (giant pauperding met scheuren in velg) er ff in gezet, en die duw ik toch echt minder makkelijk tegen mn velg aan... Is dat nieuwe wiel dan minder stijf ofzo? Zal toch niet?
Oh en kaas, je had gelijk. Rechter shifter staat ietsjes lager dan links. Komt van het voorjaar wel als er een nieuw lint om gaat.
Nee. Stukken lastiger.quote:
Hoe doet die Roy dat met zoveel minder vermogen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is wel grappig:
2 Dave Lindelauf Sep 24, 2014 53.5km/h - 389W - 2:48
3 Roy Lindelauf Sep 17, 2014 52.6km/h 178bpm 331W - 2:51
4 melvin lindelauf Sep 17, 2014 52.0km/h - 387W - 2:53
Stuk ouder, ander gewicht, andere lengte. Zoveel variabelen...quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe doet die Roy dat met zoveel minder vermogen?
Hij zat in het wiel van Dave.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe doet die Roy dat met zoveel minder vermogen?
Maak je nou niet zo druk.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Stukken lastiger.
Ik maak me ws weer veel te druk. Maar ik sta nog al veel op de trappers, eigenlijk na iedere scherpe bocht of stoplicht, en zodra het omhoog gaat. Wil dan geen brake-rub hebben uiteraard. Iets wat ik las dat deze wielen niet snel ondervinden. Als ik ze dan kinderlijk eenvoudig tegen de blokken kan duwen schrik ik.
Radiaal lijkt het me ook het belangrijkst, maar bij sprinten, bochten of staand klimmen lijkt torsiestijfheid me toch ook wel erg van belang, iets wat ik laakte bij mn vorige wielset, die dus minder makkelijk tegen de blokken te duwen zijn.
Zal niet de eerste keer zijn dat iets out-of-the-box defect bij me is. Speelt met je harses dan.
Maar goed, als ook kaas zegt dat ie zich er niet druk om zou maken.
Ik kwam er achter omdat mn remhoef scheef stond, en toen ik gister met mn deraileur aan het kutten was en in de rem kneep zag ik dat het wiel helemaal een kant op geduwd werd.
Zit me niet lekker. Meteen angst dat ze geen haar beter zullen zijn dan de oude (overdreven)
Dat ligt aan je verzekering. Kun je beter in je voorwaarden kijken of even met je tussenpersoon/verzekering bellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb m'n fiets + kleding vandaag voor het eerst in de auto gehad hele dag en ben op paar verschillende plekken geweest, klanten, leveranciers etc. Nu vroeg ik mij af of je wat vergoed krijgt mochten er spullen uit je auto worden gejat/ ingebroken? Anders ga ik in het vervolg even wat voorzichtige om met mijn fiets en kleding en hou t uit het oog.
Je komt toch zeker alleen bij gerenommeerde klanten met afgesloten en bewaakte parkeerterreinen?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb m'n fiets + kleding vandaag voor het eerst in de auto gehad hele dag en ben op paar verschillende plekken geweest, klanten, leveranciers etc. Nu vroeg ik mij af of je wat vergoed krijgt mochten er spullen uit je auto worden gejat/ ingebroken? Anders ga ik in het vervolg even wat voorzichtige om met mijn fiets en kleding en hou t uit het oog.
Bij ons is wel eens raampje ingetikt. Alles wat niet in afgesloten kofferbak lag (dus met hoedenplank) of in met sleutel afgesloten handschoenenkastje was niet verzekerdquote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef poiuytr het volgende:
En qua opladen van het lampje, hij heeft net 3 uur aan de lader gehangen en toen was die vol.quote:
Aannemende dat het niet in een afgesloten kofferbak van een sedan lag..... Helemaal niks!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef poiuytr het volgende:
Trimmers.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
amateurs. Was er zelf niet, maar dacht wel aardig om ff te delen
je bedoelt 50+? Want dat was naast amateurs de enige categorie die dag.quote:
Nope, is een onderdeel van het Bollenstreek Circuit. Een competitie voor trimmers over verschillende criteriums in de Bollenstreek. http://www.rtvdebollenstreek.com/?p=2300quote:Op woensdag 24 september 2014 20:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
je bedoelt 50+? Want dat was naast amateurs de enige categorie die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |