SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 04:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die intro doet al wonderen voor me
't moedigt je niet echt aan om achterover te gaan hangen en die serie te gaan kijken nee.quote:Op zondag 21 september 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mensen zoiets kunnen bedenken.
Door fraude hoge ratings . gelukkig heeft nflix meerdere topseriesquote:Op zondag 21 september 2014 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moedigt je niet echt aan om achterover te gaan hangen en die serie te gaan kijken nee.
Kloptquote:Op zondag 21 september 2014 04:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door fraude hoge ratings . gelukkig heeft nflix meerdere topseries
Jij weetquote:Op zondag 21 september 2014 04:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt
Breaking Bad
Suits
Fargo
Sherlock
Orange is the new black
Fringe
Continuum
Ray Donovan
Heel af en toe, als ik echt niet kan wachten.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 04:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heel af en toe, als ik echt niet kan wachten.Meestal heb ik nog wel genoeg om tussendoor te kijken.
Zal 't wel eens proberen te kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 04:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het moet wel een beetje je humor zijn.
zeker proberenquote:Op zondag 21 september 2014 04:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal 't wel eens proberen te kijken.
Nein.quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yoo. Komt je kat uit het asiel?
Aah ok. Wel even navragen of die recent zijn inentingen/kuurtjes heeft gehad. Wat voor kleur?quote:Op zondag 21 september 2014 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Leeftijd is 3 tot 5 jaar. Ik krijg die poes gratis van iemand vanwege privéomstandigheden.
Beetje bruin/zwartachtig.quote:Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ok. Wel even navragen of die recent zijn inentingen/kuurtjes heeft gehad. Wat voor kleur?
Ik zag het op Facebook snel geregeld inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren kwam hier een labrador aanlopen, die hebben wij opgevangen en ondertussen baasje zoeken. Gelukkig vond ik anderhalf uur later zijn baasje op FB (naja zij mij via oproepjes die ik had geplaatst). Zo'n lief beestje was het
Maar goed ook.. Die hond zit blijkbaar onder de zware medicatie i.v.m. een herniaquote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zag het op Facebook snel geregeld inderdaad.
Hoe oud was ie of weet je dat niet?quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed ook.. Die hond zit blijkbaar onder de zware medicatie i.v.m. een hernia
Geen idee maar ze zei dat die oud isquote:Op zondag 21 september 2014 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud was ie of weet je dat niet?
Hartritmestoornisdrankquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Ro-ald het volgende:
Blikje energydrank & broodje bapao #tokkieleef
Ik drink het sowieso elk weekend.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Bij hoge uitzondering drink ik wel eens een blikje. Ik denk 1 keer in de 2 maanden ofzo. Ellendig spul maar het helpt wel om je een boost te geven als je aan het inkakken bent.
Herkenbaarquote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef BBQSausage het volgende:
Moet ik ook maar 'ns mee stoppen ja, energydrinks.
Ik ook ja drink het we iets te vaak.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk wil wel gaan minderen
Herkenbaar haha en ik vind een ijskoud blikje energiedrink ook zo lekkerquote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook ja drink het we iets te vaak.
Maar ja ik lust geen koffie. Dus dan is energydrank vaak wel handig als je echt moe bent.
Ik merk ook dat ik gewoon teveel energie heb soms. Of in ieder geval dat hyper gevoel.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk wil wel gaan minderen
Oh nee geen last vanquote:Op zondag 21 september 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik gewoon teveel energie heb soms. Of in ieder geval dat hyper gevoel.
Ik 2 kleine blikjes en op Zaterdag soms 3quote:Op zondag 21 september 2014 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink dan ook een liter per dag.
Ik drink altijd Monster Energy.quote:Op zondag 21 september 2014 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik 2 kleine blikjes en op Zaterdag soms 3
Monster vind ik echt viesquote:Op zondag 21 september 2014 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink altijd Monster Energy.En dan twee van die blikken. 's weekends altijd in de nacht, en door de weeks eentje 's ochtends, en eentje 's middags.
Op de korte termijn geeft het positieve effecten, maar op de lange termijn merk ik toch wel dat het niet gezond is.
Ik kijk nu Red mijn vakantie. Maar hoe laat komt dat?quote:Op zondag 21 september 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Roald kijk je straks ook Je Zal Het Maar Zijn?
Tegen 21:10 volgens mijquote:Op zondag 21 september 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk nu Red mijn vakantie. Maar hoe laat komt dat?
Yup, ik vind Red Bull het allerlekkerst maar koop ik bijna nooit want is duur. Dus ik koop altijd Bullitquote:
Oh, vind Monster juist wel lekker omdat die typische energydrink smaak er dan niet zo in zit.quote:Op zondag 21 september 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, ik vind Red Bull het allerlekkerst maar koop ik bijna nooit want is duur. Dus ik koop altijd Bullit
Nee ben afgekicktquote:
Echt?quote:Op zondag 21 september 2014 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
Wist je trouwens dat Bullit trouwens per 'batch' verschillend smaakt?Ze kopen in van verschillende leveranciers. Ze maken zelf geen energydrinks
Jaquote:
Oh nou ik vind het toch de lekkerste, smaakt toch anders dan de meestequote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaZe hebben zelf geen fabriek, dus kopen gewoon voorraden in van andere bedrijven. Wie er op dat moment het goedkoopst is.
Kan ook wel kloppen, juist doordat het altijd anders smaakt, is 't misschien wel zo lekker.quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik vind het toch de lekkerste, smaakt toch anders dan de meeste
Ik koop altijd de goedkoopste.quote:Op zondag 21 september 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Monster nog nooit gehad, moet ik nog eens proberen
Euroshopperquote:
Ja dat is wel jammer, maar de goedkoopste ijsthee van de AH was ook 45 cent volgens mij en is ineens 60 centquote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat van 29 cent naar 45 cent is gegaan
Zou best kunnen, zit er de laatste niet zo vaak op. Alleen als iemand een berichtje stuurtquote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op Tinder voorbij gekomen weet niet zeker had wel geliked.
drogist kan ook?quote:Op zondag 21 september 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Domme vraag.. Maar moet je naar je eigen apotheek als je iets wilt kopen wat zonder recept kan?
Wat wil je dan hebben ?quote:Op zondag 21 september 2014 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die verkoopt niet wat ik zoek, mogen ze niet meer
Ja dat wil ik tochquote:Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je ook bij apotheek halen denk ik
Want mijn eigen zit nog steeds 8 kilometer verderop terwijl ik een andere naast de deur heb zittenquote:
quote:
Nice.quote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want mijn eigen zit nog steeds 8 kilometer verderop terwijl ik een andere naast de deur heb zitten
BBQ plsquote:
Ik weet niet eens waar mijn dokter zit.quote:Op zondag 21 september 2014 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds een dokter zoeken die in de buurt zit
Maar neem aan dat je nog thuis woont? Ik woon namelijk al 3 jaar niet meer thuis maar heb nog wel die dokter (en dat is fucked als je echt ziek bent, ga niet zo ver fietsen op zo'n moment of in de bus)quote:Op zondag 21 september 2014 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn dokter zit.M'n ouders zijn laatst van dokter veranderd, en die vroegen of ik mee wilde.
Ja joh, prima.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je nog thuis woont? Ik woon namelijk al 3 jaar niet meer thuis maar heb nog wel die dokter (en dat is fucked als je echt ziek bent, ga niet zo ver fietsen op zo'n moment of in de bus)
Werkquote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké oké, ik hou al op.Gewoon aan de kant leggen.
Sowieso, school
Geen idee..quote:Op zondag 21 september 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En op zulke momenten komt de dokter toch gewoon bij jou langs?![]()
LB plsquote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werk![]()
Jij wilt zeker niet meer naar school héof je doet gewoon stoer
Huehuequote:
Ik ook niet. Ik vind dat ik ook nog niet oud genoeg ben om dat soort dingen te weten. Dat is iets voor later.quote:
moest lachenquote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind dat ik ook nog niet oud genoeg ben om dat soort dingen te weten. Dat is iets voor later.
Liefde terugquote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus bij deze liefde voor jullie
quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Nope.quote:Op zondag 21 september 2014 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK! kan m'n liefde niet handelen?
quote:Op zondag 21 september 2014 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK! kan m'n liefde niet handelen?
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Vraag me echt af wat er nou precies aan de hand is
Aanvalletje van buitenaf of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef zoem het volgende:
Ja, hier konden we helaas niets aan doen want externe factoren
bbq is terugquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaquote:
Dat zal het wel zijnquote:
FOK! is ziekquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze willen je liefde.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Kittens die uit paniek je arm en hals open krabben__
moet je ook niet op ze gaan staanquote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
hahaquote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Hij stond op mijquote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet op ze gaan staan
LB zit aan de wijn met zichzelfquote:Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n kamer ziet er gelijk romantisch uit
Ik heb nog wel een fles wijnquote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
LB zit aan de wijn met zichzelf
Fuck huiswerk, je leeft nu.quote:Op zondag 21 september 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles wijnmaar ik moet huiswerk doen
Fuck nu, ik leef m'n huiswerkquote:
Hoe kan je je huiswerk leven?quote:Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fuck nu, ik leef m'n huiswerk
Nu nog een waterbedquote:Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n kamer ziet er gelijk romantisch uit
Physics bitchquote:
quote:
Zo'n rode?quote:
Sorryquote:Op zondag 21 september 2014 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen..
Zomaar bitch zeggen
Ik had vorig jaar ook een lavalamp, heb ik hem laten vallenquote:Op zondag 21 september 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n rode?Heb ik ook een hele poos gehad.
Op een gegeven moment maar weggegeven, weet niet meer aan wie.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn ouders hadden een waterbed. Totdat 'ie lek ging.
[..]
Je hebt me zo boos gemaakt, je moet smeken om genade..quote:
Uhquote:Op zondag 21 september 2014 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt me zo boos gemaakt, je moet smeken om genade..
Een simpele sorry is tegenwoordig niet meer genoeg.
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook een lavalamp, heb ik hem laten vallen
Was echt een kut werk om dat op te ruimen
Die vond ik vroeger ook wel lachequote:Op zondag 21 september 2014 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb trouwens zo'n glazenbol met zo'n tesla ding erin, als je je hand op het glas legt komt dat stroom eropaf.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb trouwens zo'n glazenbol met zo'n tesla ding erin, als je je hand op het glas legt komt dat stroom eropaf.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger ook wel lache
Wat gebeurt er als ik dat glas eromheen weghaal?quote:
Nice. Ga je dan ook waarzegger spelen enzo? Deed een neefje van me altijd, die had zo'n ding.quote:Op zondag 21 september 2014 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ja geen idee, stonk ook behoorlijk super chemischquote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhLijkt me inderdaad ook behoorlijk kut ja.
Allemaal van die olietroep zit er in toch? Dat veeg je niet zomaar even schoon.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice. Ga je dan ook waarzegger spelen enzo? Deed een neefje van me altijd, die had zo'n ding.
Watquote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice. Ga je dan ook waarzegger spelen enzo? Deed een neefje van me altijd, die had zo'n ding.
Zolang het in een flesje zitquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja geen idee, stonk ook behoorlijk super chemisch
quote:
Oh, sorry.quote:Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat
Nee, maar ik weet wel als je je hand eropdeed en een ander persoon aanraakte dat die een schokje kreeg.
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..quote:Op zondag 21 september 2014 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Oh, sorry.Ja, mijn neefje ging dan altijd zo met z'n handen er overheen alsof hij in de toekomst kon kijken.
![]()
Dat was dan zijn glazen bol.
What the fuck Dientje?quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..
Zonder dat ie het doorheeft weet je wel
quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moest ik er even bijvertellen dat mijn neefje toen 10 was, en ik 9, of zo.
Mooie leeftijd om dit soort fratsen uit te voeren.quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..
Zonder dat ie het doorheeft weet je wel
Dan is hij je neefquote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moest ik er even bijvertellen dat mijn neefje toen 10 was, en ik 9, of zo.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Hij was 9, ik 10. Correctie.
Het is al laat.
somsquote:
Gaat lekker BBQquote:
Ooit had ik een van me nichtjes geblindoekt in de achtertuin, daar had mijn hond toen net gepoept.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit had ik een van me nichtjes geblindoekt in de achtertuin, daar had mijn hond toen net gepoept.
Ik zei dat ik een verassing had, toen liet ik haar door de poep heen lopen.
Op een duur schoot ik in de lach en zei ze wat is er??
Ik zei niks doe je blinddoek maar af
quote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit had ik een van me nichtjes geblindoekt in de achtertuin, daar had mijn hond toen net gepoept.
Ik zei dat ik een verassing had, toen liet ik haar door de poep heen lopen.
Op een duur schoot ik in de lach en zei ze wat is er??
Ik zei niks doe je blinddoek maar af
quote:
Somsquote:Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]vervelend kindje was je dus
Niet eensquote:
Gewoon morgen niks inleveren, en zeggen dat je ook nog een leven hebt, naast je huiswerk.quote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb goed opgelet in de les en alles maar snap geen kut van m'n huiswerk
Beter bijdehand dan bijdevoet want anders moet je bukken XDquote:
Ja FOK!quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon morgen niks inleveren, en zeggen dat je ook nog een leven hebt, naast je huiswerk.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter bijdehand van bijdevoet want anders moet je bukken XD
gvd geoquote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter bijdehand van bijdevoet want anders moet je bukken XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is het voordeel als een aap de gevangenis ingaat?Wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en gevangenissen in amerika?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb je dit al geprobeerd?
[ afbeelding ]
werkt supergoed
quote:Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en gevangenissen in amerika?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, binnen een paar seconde je telefoon naar de klote.quote:Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb je dit al geprobeerd?
[ afbeelding ]
werkt supergoed
Kan beter, Kut voetbal.quote:
[..]
Inderdaad, binnen een paar seconde je telefoon naar de klote.
srslyquote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
zijn mensen die er echt ingetrapt zijn
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en gevangenissen in amerika?Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
Lijken op elkaarquote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Gebruik ik niet, ik download alles.. pc aan tv.. xbmcquote:Op zondag 21 september 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
En mijn Netflix doet het niet op de playstation Geo.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
4chan grap toch?quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Baasquote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Net mijn nieuwe huisdier binnengekregen
Een poes en ze ligt nu al bij me in bed.
jij weetquote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
Hond was beter geweest, maar toch.
Hond doe ik liever niet in een studiowoning.quote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
Hond was beter geweest, maar toch.
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 september 2014 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hond doe ik liever niet in een studiowoning.
n00bquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Net mijn nieuwe huisdier binnengekregen
Een poes en ze ligt nu al bij me in bed.
ronaldquote:Op zondag 21 september 2014 23:15 schreef klawie het volgende:
Heey eindelijk een poes gescoord ronald
Hoeft ook geen grote hond te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met een grote hond wil ik liever een grotere woning.
Honden zijn echt klote beestenquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeft ook geen grote hond te zijn.
Kleine hondenquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeft ook geen grote hond te zijn.
Jaquote:
quote:
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is zeker 1 keer gebeten en sindsdien vind hij honden klote beesten.
Nee nog nooitquote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is zeker 1 keer gebeten en sindsdien vind hij honden klote beesten.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.
Honden
Oh was jij dat met die speedboot en zwanen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee nog nooit
Maar ik ben zwz geen dierenvriend
Waakhondenquote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.
Honden
waakhondenquote:
Als je hond veel herrie maakt, heb je 'm gewoon niet goed opgevoed.quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
honden zijn gewoon veel meer werk en maken een teringherrie
[..]
waakhonden![]()
tik op de neus en ze lopen piepend weg
Die van mijn oom niet , valse rotweilers die menig inbreker kapot hebben gebetenquote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waakhonden![]()
tik op de neus en ze lopen piepend weg
Heb alleen ervaring met valse krengen die geen neuk gevenquote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kunnen ook heel lief zijn.Ze weten precies wanneer ze wel en niet waaks moeten zijn.
Mja, da's dan weer een beetje jammer.quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met valse krengen die geen neuk geven
helemaal niet , die zijn perfect zelfsquote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, da's dan weer een beetje jammer.
trap op de neus dan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van mijn oom niet , valse rotweilers die menig inbreker kapot hebben gebeten
Ik heb geen zin om een hond op te voeden laat staan 3x per dag uit te laten. een kat hoeft alleen te weten waar hij wel mag poepen en plassen en waar nietquote:Op zondag 21 september 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je hond veel herrie maakt, heb je 'm gewoon niet goed opgevoed.En zoveel meer werk is het niet. Met uitlaten kom je ook nog 'ns buiten.
Ja swsquote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh was jij dat met die speedboot en zwanen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een hond op te voeden laat staan 3x per dag uit te laten. een kat hoeft alleen te weten waar hij wel mag poepen en plassen en waar niet
jaquote:
hoiquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |