n00bquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
Net mijn nieuwe huisdier binnengekregen
Een poes en ze ligt nu al bij me in bed.
ronaldquote:Op zondag 21 september 2014 23:15 schreef klawie het volgende:
Heey eindelijk een poes gescoord ronald
Hoeft ook geen grote hond te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met een grote hond wil ik liever een grotere woning.
Honden zijn echt klote beestenquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeft ook geen grote hond te zijn.
Kleine hondenquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeft ook geen grote hond te zijn.
Jaquote:
quote:
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is zeker 1 keer gebeten en sindsdien vind hij honden klote beesten.
Nee nog nooitquote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is zeker 1 keer gebeten en sindsdien vind hij honden klote beesten.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.
Honden
Oh was jij dat met die speedboot en zwanen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee nog nooit
Maar ik ben zwz geen dierenvriend
Waakhondenquote:Op zondag 21 september 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gebeten en vind honden nog steeds geen klote beesten.
Honden
waakhondenquote:
Als je hond veel herrie maakt, heb je 'm gewoon niet goed opgevoed.quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
honden zijn gewoon veel meer werk en maken een teringherrie
[..]
waakhonden![]()
tik op de neus en ze lopen piepend weg
Die van mijn oom niet , valse rotweilers die menig inbreker kapot hebben gebetenquote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waakhonden![]()
tik op de neus en ze lopen piepend weg
Heb alleen ervaring met valse krengen die geen neuk gevenquote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kunnen ook heel lief zijn.Ze weten precies wanneer ze wel en niet waaks moeten zijn.
Mja, da's dan weer een beetje jammer.quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met valse krengen die geen neuk geven
helemaal niet , die zijn perfect zelfsquote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, da's dan weer een beetje jammer.
trap op de neus dan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van mijn oom niet , valse rotweilers die menig inbreker kapot hebben gebeten
Ik heb geen zin om een hond op te voeden laat staan 3x per dag uit te laten. een kat hoeft alleen te weten waar hij wel mag poepen en plassen en waar nietquote:Op zondag 21 september 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je hond veel herrie maakt, heb je 'm gewoon niet goed opgevoed.En zoveel meer werk is het niet. Met uitlaten kom je ook nog 'ns buiten.
Ja swsquote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh was jij dat met die speedboot en zwanen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een hond op te voeden laat staan 3x per dag uit te laten. een kat hoeft alleen te weten waar hij wel mag poepen en plassen en waar niet
jaquote:
hoiquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |